Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 84

Discussie: De Berenkeuken:

  1. #26
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Dat Tunabrood is ook een van de weinig goeie zaken bij dit zweedse monster....

    Eet smakelijk met de rest!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. #27
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  3. #28
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Even lekker lunchen in het weekend;

    Gewoon spiegeleieren maar iets lekkerder.
    Neem aantal eieren naar behoefte van je geplande uitjes dit weekend.
    Maak een de eieren kapot en doe ze in een koekenpan maar niet ze hoog met dat vuur dit keer. Vuur zacht.
    Gooi er snel een aantal dikke plakken Old-Amsterdam op, wat reepjes vooraf gegrilde paprika, maal wat witte peper, iets gekruid zeezout uit de molen en nu snel de pan laag en met een deksel afdekken.
    Nu deze heerlijke inhoud op een bord met een paar getoaste boterhammen en SMAKELIJK!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  4. #29
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Wat vind ik dit fijn... Ik inspireer de ijsberen als begenadigd hobbykok en volleerde egotripper.
    Wel als waardering hiervoor wil ik zo nu en dan hier wel wat receptjes met jullie delen. Mijn kennis en kookkunsten zijn vrij uitgebreid en ik experimenteer ook veel. Van Aziatisch tot Zuid-Amerikaans en van Mediteraans tot Oost-Europees! Dus om het voor de meeste ijsberen niet al te moeilijk te maken zal ik het bij eenvoudige receptjes houden.

    Dus vandaag heb ik weer de eenvoud zelf voor jullie. Maar geen nood, zoals veel zuiderse gerechten is eenvoud gelijk aan delicieus.
    Deze keer een Grieks voorgerechtje. En sinds kort ben ik erachter gekomen dat men dit ook in Roemenië serveert, maar dan onder een andere naam!

    Saganaki:

    Benodigheden voor 1 persoon: een blok of plak fetakaas (150gr), olijfolie, 2 groene olijfjes, 1/4 groene paprika en 1/4 gele paprike, pikante paprikapoeder, zout en oregano.

    Bereidingswijze:
    Leg de feta in een ovenbestand kommetje of pannetje (voor BBQ kan je het in aluminiumfolie doen), giet er olijfolie over totdat de bodem van het kommetje met een laag bedekt is. Snipper dan de olijfjes fijn over de fetakaas heen en ook de gele en groene paprika snij je in kleine blokjes en bedek je de rest van de bodem mee. Wat zout en paprikapoeder over het geheel en daarna de oven in op 200°C. Wanneer je ziet dat de kaas plat begint te worden dan is de Saganaki klaar. Vooraleer je opdient strooi je een soeplepel oregano over het geheel. Smakelijk eten, het is klaar!

    Voor mensen die de paprika niet graag beetgaar hebben of het simpelweg niet kunnen verteren, die kunnen vooraleer de saganaki te bereiden de paprikablokjes even stoven in een pan met wat olie. Dan is de paprika reeds mals. Je kan de Saganaki verder eten naar eigen smaak, met een stuk stokbrood of Turks brood en het dopen in de kaas en olie... Of je zet het hele goede rond zodoende de kaas met de paprika en olijfsnippers vermengd zit en deze op een stuk stokbrood smeren en het degusteren als een soort van spread.

    Laat het smaken.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  5. #30
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard Stiffado

    Als een soort eerbetoon aan de onlangs met Berenpensioen gegane Stiffmaster hier het recept voor Stifado, mijn favoriete Griekse maaltijd en uitermate geschikt als krachtvoer voor de hongerige beer.

    Ingrediënten
    Benodigdheden voor 4 personen:
    1 kg mager rundvlees (stoofvlees)
    1 kg sjalotjes of uien
    scheutje olijfolie
    500 gr rode tomaten gepureerd
    2 runderbouillon tabletten
    1 glas rode wijn
    3 laurierblaadjes
    1/2 bosje peterselie fijngesneden
    zout en peper

    Benodigdheden
    mes
    sudderpan

    Bereiding
    Snijd het rundvlees in vierkante blokjes van ongeveer 3 cm.
    Halveer de uien en snijd ze met de nerf mee in plakjes, of gebruik kleine uitjes in zijn geheel.
    Doe de olijfolie in de pan en bak het vlees op een hoog vuur rondom bruin, voeg daarna de uien toe.
    Nog eventjes bakken en doe dan de tomaten, de runderbouillontabletten de laurierblaadjes en de peterselie erbij.
    Laat dit ongeveer 2 uur stoven tot het vlees lekker mals is.
    Doe dan de wijn erbij en laat nog vijf minuutjes zachtjes koken.
    Tot slot op smaak maken en met zout en peper.

    Heerlijk met witte rijst, notenrijst of gebakken aardappelen
    Smullen maar!

    Laatst gewijzigd door Jimbo1; 30 augustus 2011 om 13:26 Reden: spelfautjuh

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  6. #31
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Dat ziet er lekker uit, Jimbo!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Dat ziet er lekker uit, Jimbo!
    het water loopt al in mijn mond, mjam jam. maar ehm. heb er 1 probleem mee, dit is voor mij hogeschool koken. geldt helaas voor de meeste recepten. laurierbladen, peterselie, ja wel eens van gehoord maar hoe het er uitziet waar je het kunt kopen (groente afdeling?), geen idee.

    moet je het ook nog 2u stoven in een sudderpan, tsja dan haak ik dus af! allemaal abacadabra ook die 500 gr tomaten gepureerd? is dat tomaten puree?? dat koop je toch in van die kleine blikjes??

    smakelijk eten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #33
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Hogeschool koken? Come on Big, als je een ei kunt bakken lukt dit ook. Simpel gerecht wat niet kan mislukken. En de ingredienten vraag je maar aan die knappe verkoopater bij je plaatselijke groentenboer (je weet wel, met die grote bloemkolen...)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    het water loopt al in mijn mond, mjam jam. maar ehm. heb er 1 probleem mee, dit is voor mij hogeschool koken. geldt helaas voor de meeste recepten. laurierbladen, peterselie, ja wel eens van gehoord maar hoe het er uitziet waar je het kunt kopen (groente afdeling?), geen idee.

    moet je het ook nog 2u stoven in een sudderpan, tsja dan haak ik dus af! allemaal abacadabra ook die 500 gr tomaten gepureerd? is dat tomaten puree?? dat koop je toch in van die kleine blikjes??

    smakelijk eten!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  9. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Hogeschool koken? Come on Big, als je een ei kunt bakken lukt dit ook. Simpel gerecht wat niet kan mislukken. En de ingredienten vraag je maar aan die knappe verkoopater bij je plaatselijke groentenboer (je weet wel, met die grote bloemkolen...)
    Yep minimaal! Ik ga zo ff inkopen doen bij de locale grutter en zal eens kijken of ze daar gepureerde tomaten hebben en of ik laurierbladen kan vinden (die zal ik maar niet bij de bladen en tijdschriften zoeken ).
    Enuhm 2u koken das toch niet normaal zeg! Zo'n 5-10 minuutjes dat gaat nog maar langer is verloren tijd.

    Waarom geen normale Hollandse recepten? Zo van: schil aardappels kook ze, giet ze af, bak een karbonaadje in de croma en open ondertussen een blik doperwten en laat de inhoud langzaam warm worden. Dien het op met wat appelmoes en ketchup. Eet smakelijk!
    Tip! Vervang de piepers eens door friet van Piet en gebruik eens mayo ipv Ketchup! Warm aanbevolen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #35
    Geregistreerd
    21 juni 2009
    Last Online
    24 augustus 2014 @ 21:54
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Jimbo1, dit gerecht heet eigenlijk "moscharaki stifado".
    moscharaki is runds/kalfs in het grieks.
    Je kan immers verschillende stifado's maken afhankelijk van het soort vlees dat je gebruikt.
    Echt een winters grieks gerecht. Niet versteld staan als je nadien redelijk wat windjes moet laten.

    Wel heerlijk !!!!

  11. Onderstaande leden hebben nico498 bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (30 augustus 2011)

  12. #36
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard


  13. #37
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zo'n 5-10 minuutjes dat gaat nog maar langer is verloren tijd.

    Tip! Vervang de piepers eens door friet van Piet en gebruik eens mayo ipv Ketchup! Warm aanbevolen.
    Nou, op de Boschdijk zul je langer dan tien minuten moeten wachten voor je aan de beurt bent voor je frietje met (hopelijk) Vlaamse mayo ;-) ...
    I drown by the flood of your beauty.

  14. #38
    Geregistreerd
    21 juni 2009
    Last Online
    24 augustus 2014 @ 21:54
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Wat vind ik dit fijn... Ik inspireer de ijsberen als begenadigd hobbykok en volleerde egotripper.
    Wel als waardering hiervoor wil ik zo nu en dan hier wel wat receptjes met jullie delen. Mijn kennis en kookkunsten zijn vrij uitgebreid en ik experimenteer ook veel. Van Aziatisch tot Zuid-Amerikaans en van Mediteraans tot Oost-Europees! Dus om het voor de meeste ijsberen niet al te moeilijk te maken zal ik het bij eenvoudige receptjes houden.

    Dus vandaag heb ik weer de eenvoud zelf voor jullie. Maar geen nood, zoals veel zuiderse gerechten is eenvoud gelijk aan delicieus.
    Deze keer een Grieks voorgerechtje. En sinds kort ben ik erachter gekomen dat men dit ook in Roemenië serveert, maar dan onder een andere naam!
    Saganaki:

    sfl, dit is "Feta Saganaki" .
    Saganaki kan je bv. maken met scampi's en dan heet dat " garides saganaki " .......
    sorry voor mij correctie uit ........

    Smakelijk eten

  15. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Nou das me ook wat zeg J1.

    Kom net van de Appie had jouw lijstje in de hand en vroeg een vriendelijk ogende jonge dame me wat te helpen. Toen ik zei wat ik nodig had antwoordde ze "zeker van het Ijsberenforum daar stond dit recept namelijk".

    Tsja toen droop ik maar af en ben inderdaad aan de B-dijk een frietje gaan eten. Echt wel!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 augustus 2011),Jimbo1 (30 augustus 2011)

  17. #40
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nou das me ook wat zeg J1.

    Kom net van de Appie had jouw lijstje in de hand en vroeg een vriendelijk ogende jonge dame me wat te helpen. Toen ik zei wat ik nodig had antwoordde ze "zeker van het Ijsberenforum daar stond dit recept namelijk".

    Tsja toen droop ik maar af en ben inderdaad aan de B-dijk een frietje gaan eten. Echt wel!

    Dat valt me zwaar tegen, dat je iemand die het IJBF kent zomaar de rug toekeert. En ovbevdien als ze het toch al weet jad je net zo goed roo kunnen zetten.
    Maar de combinaie van BIG met een IJBF kenster, oeps, ik bedoel die Griekse stoofschotel met Frieten, dat lijkt me ook wel wat. Goeie frieten dan he.

  18. #41
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard Chocolade sinasappeltaart

    Jummie!!!
    Nodig:
    500 gram chocolade van hoge kwaliteit, puur natuurlijk, heel erg puur.
    100 gram boter
    1 sinasappel
    halve liter slagroom
    100 gram poedersuiker.

    smelt de chocolade voorzichtig in een bak boven op een pan met heel warm maar niet kokend water ("au bain marie" heet dat). Chocolade mag niet te warm worden, dan is ie niet meer lekker. Ik heb zelf een kookplaatje wat met 60 graden de choco goed smelt. Moet denk ik ook wel in een oven kunnen dat die temperatuur kan regelen maar dat weet ik niet zeker, niet geprobeerd. Dan de zachte boter erdoor doen. Rasp de sinasappelschil (let op, niet het witte meeraspen) en meng de rasp door het boter chocolade mengsel. Verder nog en klein drupje grand marnier erdoor.

    nadat alles gesmolten en vermengd is het mengsel laten afkoelen. Let op, het mengsel moet nog loeibaar blijven dus helemaal koud is niet de bedoeling.
    Als het bijna is zoals je het hebben wilt, klop de room met de suiker op. Niet te hard, het moet niet de stijve massa worden, nog een tikkie vloeibaar. Spatel chocomengsel en room voorzichtig maar stevig door elkaar, als je echt gaat roeren verdwijnt teveel lucht uit de room.

    Giet het mengsel in een springvorm en zet tenminste 3uur in de koeling.

    Voordat je het uit dor vorm haalt edven met een vochtige warme theedoek langs de vorm gaan om de taart los te smelten.
    Op een bordje en wat poedersuiker er over en eten maar.

  19. #42
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Sexy eten: afrodisiacums


    AMSTERDAM - Mannen: met een bosje bloemen hoef je niet meer aan te komen, want ook de liefde van de vrouw gaat door de maag. Al van oudsher staan lustopwekkende afrodisiacums bekend wat meer pit te geven tussen de lakens. .............. http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond...__.html?p=11,2

  20. #43
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Lorena LR geleuter

    Zo...net bij de appie hein wat boodschappen gedaan voor dit meisje. Eens kijken of ik vandaag of morgen tijd heb om het bij haar te bezorgen


  21. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    @MJ,

    Heb de ingredienten nu thuis maar geen idee wat je er mee moet doen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #45
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @MJ,

    Heb de ingredienten nu thuis maar geen idee wat je er mee moet doen.
    Misschien een quatre quart
    Melk is niet nodig, maar Nederlanders lijken daar nogal dol op te zijn....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. #46
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Misschien een quatre quart
    Melk is niet nodig, maar Nederlanders lijken daar nogal dol op te zijn....
    Nee, Pannekoek.
    De leuke site die jij geeft gebruikt zelfrijzend bakmeel en zoiets gebruikt MJ niet. Dat heeft hij niet nodig
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #47
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @MJ,

    Heb de ingredienten nu thuis maar geen idee wat je er mee moet doen.
    Nou moet je eerst PHG vaarwel zeggen en naar de gezelligste huiskamer in NRW LIVING ROOM gaan. Als je daar bent krijg je de volgende tip

  25. #48
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Nee, Pannekoek.
    De leuke site die jij geeft gebruikt zelfrijzend bakmeel en zoiets gebruikt MJ niet. Dat heeft hij niet nodig
    Ik gebruik een Poolse om wat de laten rijzen en zo nu en dan een Roemeentje.

  26. #49
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag Poolse schotel

    Gebruik 2 pannen en één kookpot of grillpan, die achteraf ook in de oven mag!

    In de ene pan ga je champignons bakken en spekblokjes of reepjes. Wanneer die bijna goed zijn, doe je er Poolse worst in schijfjes bij (varkensworst met look en specerijen, in Duitsland ook wel Krakauer genaamd, verkrijgbaar bij elke Poolse kruidenier en in sommige slagerijen en supermarkten. Met gelderse worst lukt het ook wel, maar niet hetzelfde effect).

    In de andere pan ga je gehakt bakken, te samen met fijn gesnipperde ui of sjalot. Gehakt en ui goed pletten tijdens het bakken. Wanneer de twee pannen klaar zijn, zet je deze van het vuur en laat ze rusten.

    Neem de pan of pot die ook geschikt is voor de oven, maar zet deze eerst op het fornuis op een tamelijk hoog vuur.
    Neem een klont boter en stoof grover gesneden uien en een paar teentjes look aan. Daarna doe je fijngesneden witte kool erbij en giet een halve fles witte wijn bij het geheel.
    Goed rondzetten en regelmatig omroeren.

    Wanneer de witte kool gaar is, doe je een blik tomatenconcentraat erbij en altijd goed blijven roeren, zodoende het geheel niet aanbrand op de bodem.
    Daarna ga je kruiden naar eigen smaak. Wat zwarte peper, wat nootmuskaat, wat zout en thijm... Voor dat tikkeltje extra doe je er best ook een laurierblad bij!

    De 2 pannen met het vlees mag je nu bij in de ovenvaste schotel gieten, met braadvocht erbij natuurlijk. Zet nog één keer flink rond zodat het vlees, champignons en worst met de kool vermengd is. Bestrooi het geheel met geraspte gratin kaas, maar niet te veel... Heeft geen zin dat er een heuse kaassaus op zit. Mozzarella of Gruyere mag ook.

    Daarna duw je de hele handel een kwartier tot 20minuten de oven in op 180°C.

    Daarna is het klaar. Zet de schotel in het midden van de tafel en eet er met familie of vrienden van.
    Bij de Poolse schotel kan je gebakken aardappelen, aardappelen in de schil en met knoflook, puree of brood eten.

    Smakelijk... Het goede ijsberenrecept voor de winterdagen en stiekem kan je er bij fantaseren dat je een Poolse sloerie haar poes zit te eten!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. #50
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Zo...net bij de appie hein wat boodschappen gedaan voor dit meisje. Eens kijken of ik vandaag of morgen tijd heb om het bij haar te bezorgen
    Pannekoeken!!!!!!!

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Babylon 468*60