Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 329
  1. #76
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    nur 4 stunden mit lisa......? Hast du Konditionsprobleme?

  2. #77
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    11 december 2023 @ 12:51
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    nur 4 stunden mit lisa......? Hast du Konditionsprobleme?
    leider ja !!!! .........
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

    The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

    Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

  3. #78
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT 5 juni

    Blijkbaar waren alle ijsberen die Lisa als favoriet in hun lijst hebben er vandaag niet, zodat het er eindelijk van kon komen dat ik ook eens met Lisa ben geweest. Wat een heerlijke meid van 23 jaar! Ze heeft geweldig haar best gedaan, zodat haar minpunten (geen tongzoenen) meer dan goed werden gemaakt. En ondanks dat het mijn 3e dvp die dag was ben ik heerlijk gekomen. Lisa, voor mij ben je inmiddels de top 10 van 2008 met stip binnen gekomen.

    Gr.
    Cupido

  4. #79
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Blinzeln

    Ik begrijp Ozzy, na 4 uur met Lisa ben je zo fucking leeg en dat je alleen nog maar kan :snoopysle!

    Ze is echt een sloper van het 1e uur!
    Als je een hele dag met haar wil doorbrengen dan lig je er volgens mij helemaal vanaf, met name fysiek zo'n halve meter lager...
    FT-beer!

  5. #80
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door londonbasketcase Bekijk bericht
    Hi All,

    Here is to me finding Lisa of Germany next week when I visit Goldentime.

    I am visiting on Tues, Weds and then Sat, Sun and Mon.

    I hope one or more of those days ties in with her work schedule. I have to get back there in between Lisa's boobs.

    Regards

    Londonbasketcase
    Better to call Goldentime, or ask for her mobile phone number next time you meet her, then you can send her a SMS when you are coming.

  6. #81
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Blijkbaar waren alle ijsberen die Lisa als favoriet in hun lijst hebben er vandaag niet, zodat het er eindelijk van kon komen dat ik ook eens met Lisa ben geweest. Wat een heerlijke meid van 23 jaar! Ze heeft geweldig haar best gedaan, zodat haar minpunten (geen tongzoenen) meer dan goed werden gemaakt. En ondanks dat het mijn 3e dvp die dag was ben ik heerlijk gekomen. Lisa, voor mij ben je inmiddels de top 10 van 2008 met stip binnen gekomen.

    Gr.
    Cupido
    Zo en hoe ziet die top tien er dan uit ? Ik werk slechts met een top vijf anders probeer ik helemaal niets nieuws meer uit......

    Ik denk dat het er nooit van zal komen met Lisa, vooral die blik en idd de minpunten (niet tongzoenen en lecken) zullen hier debet aan zijn....

  7. #82
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Berichten
    222
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard @bergm550 on getting girls' phone numbers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Better to call Goldentime, or ask for her mobile phone number next time you meet her, then you can send her a SMS when you are coming.
    bergm550,

    Yes you are correct I can call Goldentime to determine Lisa's availability and make a booking or I can ask her politely for her mobile number. Good thinking.

    I will be back in Nord Rhein Westfalen in mid July. I had to cancel my June trip and forfeited my flight. So sad that I missed seeing my baby Lisa who does a great BBBJ and lots of other good things.

    I have got to get my schwanz back there.

    Kind regards

    Londonbasketcase

  8. #83
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard niet lullen maar poetsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Ik denk dat het er nooit van zal komen met Lisa, vooral die blik en idd de minpunten (niet tongzoenen en lecken) zullen hier debet aan zijn....
    Dat heb ik ook gehad, ik dacht toen ook met die mooie meid zal ik nooit de kamer opgaan. Zeker toen ze me ook vertelde niet te tongzoenen en dat ze niet gelikt wilde worden.......................

    Tot een dag zich voordeed, dat ik dacht; krijg lekker het heen en weer gedachte van ik ga niet met haar, ik ga lekker toch Tja ondanks die twee voor vele van ons elementaire zaken kan ik niets anders zeggen dan dat ze gewoon geweldig is en nog sympatiek ook................

    Vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk in GT en dan denk ik dat ik haar wel weer mee zal nemen voor een leuk tripje.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  9. #84
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    11 december 2023 @ 12:51
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    to rex

    thats what i always say.................... ozzy1
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

    The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

    Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

  10. #85
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk in GT en dan denk ik dat ik haar wel weer mee zal nemen voor een leuk tripje.
    nee he jij ook al

  11. #86
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Rotes Gesicht

    Toen ik haar vanmiddag om 12:30 bij binnenkomst weer zag staan , wist ik het al... :teuflisch

    Had niet veel zin om achter aan te sluiten, want Lisa gaat als een Duitse stoomlocomotief en heb ze liever vers als ze net binnen zijn

    15 minuten later op de kamer had ik weer een super uurtje met haar.
    Ze begon heerlijk langzaam te teasen en dan met die geile, kille blik
    Ubergeil! Na een heerlijke PZC en EL, heb ik haar stevig , daar kreeg ze het flink warm van daarna begon ze mij als een wilde furie te berijden.
    Ze wilde het oraal afmaken omdat ik haar sloopte zo vroeg op de de dag en ach wat heb ik daar nu tegen in te brengen? Nada!, Lisa du darfst
    Daarna hetzelfde nogmaals herhaald en aangezien het erg kort op de 1e sessie was moest ze behoorlijk aan de bak, maar toppers als deze krijgen de job altijd geklaard :p
    FT-beer!

  12. #87
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    11 december 2023 @ 12:51
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ich weiß nicht ob ich noch lebe oder schon tot bin................

    donnerstag, freitag und samstag ...... 3 tage lang jeweils mehrere mehr stündige besuche bei meiner herzdame absolviert ( absolvieren dürfen ).

    wenn man meine vorherigen berichte gelesen hat weiß man / mann ...ich halte sie für absolut genial ...... aber ich muß mich korrigieren !!!! sie ist noch besser !!!

    es ist ein irre schönes gefühl wenn man schon mit dem zimmerschlüssel in der hand und einem traumhaften lächeln auf den lippen von ihr erwartet wird.
    ein grund mal wieder monogam zu werden !!!

    über den sex mit ihr brauche ich nichts zu schreiben !!! einfach nur bei meinem nächsten besuch in mein gesicht schauen wenn ich das zimmer verlasse. :smile:

    sie ist in der lage nach einem mammut marothon tote wieder aufzuwecken ...

    ich weiß schon nicht mehr bei wieviel besuchen ich wieviele stunden ich mit ihr verbracht habe , aber ich weiß ich habe mich nicht 1 minute lang gelangweilt. ich habe so eine frau noch nicht erlebt.

    es hört sich mit sicherheit altmodisch an aber wenn sie jetzt auch noch kochen könnte wäre es ein grund sie zu ........................


    naja !!! halt eine echte wahnsinnsfrau !!! man / mann / ich muß aufpassen nicht süchtig zu werden .... obwohl der zug scheint für mich wohl schon fast abgefahren zu sein.

    muss jetzt leider / zum glück bis mittwoch auf ein neues wiedersehen warten

    gruß ozzy1 :wink::wink::wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

    The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

    Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

  13. #88
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT, 22-07-08

    2e sessie gehad met Lisa vandaag. Ongelovelijk wat een heerlijkheid. Een van mijn beste sessies ooit in GT. Ondanks dat ze niet tongt maakt ze van een half uurtje iets speciaals. Geweldig genoten.

  14. #89
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Geweldig

    Gisteren stond ze opeens langs mij in de kino, alweer hier zei ze.
    Ik ben vandaag speciaal voor jou gekomen antwoordde ik , 10 minuten later lagen we op bed. Meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken, gewoonweg schitterend !

  15. #90
    Geregistreerd
    8 mei 2006
    Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Toen Lisa naast kwam staan en lief lachte was ik al verloren Enkele minuten later waren we al op de kamer. Alhoewel Lisa dus niet tongzoent is ze een meester in het geven van lieve kusjes in mijn nek en plagerig naast en soms ook op de mond. De pijpkunsten van Lisa zijn algemeen geweten en nadat ik een tijdje van deze service heb mogen genieten toch nog even haar kontje gekust en ze draaide zich een beetje tot ik beter aan hoe poesje kon komen. En deze keer had ik meer geluk wat ze liet me toe haar ook een keer met mijn tong te verwennen. Na een 10-tal minuten begon Lisa heftig te keer te gaan en als dit een fake orgasme was dat verdient deze meid een Oscar

    De rest van de date was op zijn Lisa's lekkere standjes en afgewerkt puur natuur in het warme mondje van deze schoonheid. Lisa blijft een topper

  16. #91
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik heb heel lang geaarzeld om met Lisa de kamer te bezoeken. Het is van haar algemeen bekend dat ze niet kust en zich niet laat beffen. Laten dat nu precies de zaken zijn die ik graag doe. Ook kijkt ze vaak nogal boos, maar dat is ze zeer zeker niet.

    11-12 was ze aanwezig en een behoorlijk lange tijd beschikbaar. Dat is wel eens anders geweest. Ik liep wat rond en zij stond bij de ingang van de Kino. Praatje gemaakt en na een stralende lach van haar, de sleutel laten halen. In de nieuwste blokhut (meteen recht door en rechts af) mijn hoofd keihard tegen de deurpost gestoten. Dat begon goed.

    Maar door de kunsten van Lisa was ik mijn hoofdpijn al weer heel snel vergeten. Ze maakte mijn verwachtingen meer dan waar. Inderdaad zijn haar pijpkunsten uitmuntend. Ook het neuken vond ik zeer zeer goed. Al met al een prima sessie met een zeer mooie meid. Goede mix tussen GFE en profi (in de goede zin van het woord).

    Herhaling? Op zeker!

    TTM

  17. #92
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Daumen hoch Lisa

    Met mijn twee vaste ijsbeermaatjes voor de derde keer naar GT afgereisd.
    Eerst ruim een uur van al het mooi om ons heen genoten. Daarna zag ik Lisa buiten op een bank zitten. Dit keer was ze topless...wat een adembenemend figuur heeft deze dame. Nadat ik mij naast haar zetelde kwam ik erachter dat ze inderdaad wat vreemd in de omgang is. Het is niet echt een prater, edoch wel besloten om achter in de tuin in de tent met haar te gaan stoeien.

    Deze dame is inderdaad een geweldige pijpster. Ik ben behoorlijk geschapen, maar een deepthroat is voor haar geen enkel probleem, ook mijn ballen en mijn zak werden niet vergeten. Helemaal top!
    Daarna cowgirl en op zijn missionaris afgemaakt. Zoenen doet ze niet, toch vind ze het spannend als je dat soms 'stiekum' doet.
    Deze dame is een groot gevaar voor herhaling!!

  18. #93
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Duitse Lisa uit GT = Lisa

    Hoi Elgar,

    Er bestaat al een topic over Lisa, ze is niet helemaal onbekend.
    Met recht een heerlijke meid die absoluut tot de topklasse wat pijpsters betreft behoord................En ik ben ook aardig geschapen en die van mij gaat er ook helemaal in bij d'r; ze komt zelfs met haar mond tot aan m'n navel bij haar deepthroat..............heerlijk.
    Kijk hier maar even onder Lisa uit GT

    Ze hebben niet alleen TÜV in Duitsland, maar ze hebben ook GBW, oftewel Geile Blase Wunder en dat is Lisa ook.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Daarna zag ik Lisa buiten op een bank zitten. Dit keer was ze topless...wat een adembenemend figuur heeft deze dame.
    Topless??? Bij -/- 5 buiten? Nou dan moest ze ff stoom afblazen zeker...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #94
    Geregistreerd
    24 oktober 2007
    Last Online
    8 juli 2023 @ 17:50
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ook ik heb gisteren na al deze lovende berichten kennis gemaakt met de aangename Lisa.
    Van te voren netjes te horen gekregen van niet likken en kussen. Toen ik zei dat weet ik moest ze lachten. Oke naar een hutje wat is het een echte lieve meid en pijpen waaaaw. Daarna heerlijke standjes en toen kwam het fake orgasme (wat ze goed doet) en daar ging de lading :-).
    Volgende week zeker herhaling inlassen maar dan mistens een uurtje :-).

  20. #95
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard verandering van spijs.....of toch niet..

    Met Lisa op de kamer is ondanks de restricties een bijna gegarandeerd succes te noemen....echter na vele keren krijg je afentoe wel het zog. "kwartjes-gevoel"...oftewel..

    Kwartje dr in en t bijna standaard (zoals gezegd prima) programma wordt afgewerkt, soms ff wat meer, soms ff wat minder...de kracht van deze dvp ligt m in de illusie de restricties ooit te kunnen wegnemen door de ultieme GFE+ voorelkaar te boxen, berederneerd vanuit wederzijdse geilheid...

    Ooit zal t lukken....toch?...hammer::teuflisch

  21. #96
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard weer een poging

    Mn laatste setje vd dag was Lisa...Eigenlijk is alles al gezegd over deze DVP. De gecreerde illusie is bijna perfect....steeds krijg je weer het gevoel een stukje verder te komen, daarnaast ook erg hard gelachen met deze stuise duitse....om haar interne GT ego nog wat te versterken had ze haar "irritatie-schoenen" weer aan...

  22. #97
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    om haar interne GT ego nog wat te versterken had ze haar "irritatie-schoenen" weer aan...
    Die had ze gisteren ook aan: ze passen niet bij haar. Ze heeft waarschijnlijk haar record inzake kamersessies gebroken: ik heb ze meer dan 10x zien passeren en dan weet ik nog niet hoeveel mannen ze heeft afgewerkt tijdens de 2uur dat ik gisteren op kamer was.
    Het doel heiligt de middelen

  23. #98
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Illusies..

    Gister weer een halfuurtje Illusie meegepikt, wat een topper blijft dit toch. Niet voor iedereen toegankelijk maar als het kwartje eenmaal goed is doorgevallen dan zit hier gewoon een leuk wijf achter...freu:

  24. #99
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Weet niet wat haar echte haarkleur is, maar gisteren woensdag liep Lisa met een bruine haardos door de GT: staat haar totaal niet
    Het doel heiligt de middelen

  25. #100
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    28 december 2010 @ 11:49
    Berichten
    100
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard re

    mee eens . ik herkende haar bijna niet.

 

 
Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Living Room 468*60