Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 69
  1. #26
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    3 februari 2019 @ 14:54
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Alkmaar sluit definitief twee derde van de ramen op de Achterdam. Burgemeester Piet Bruinooge maakte woensdag bekend definitief de sluiting te gelasten van 92 ramen, die allemaal van dezelfde exploitant zijn. De ramen moeten voor 31 augustus zijn gesloten. De ondernemer kan nog tegen de beslissing van Bruinooge in beroep gaan. ........................
    Is al weer achterhaald. Ivm behandeling bij de rechter begin oktober is een eventuele sluiting pas eind november te verwachten. Hopenlijk gaat ie gewoon voor schut en wordt er niets gesloten in Alkmaar.

  2. #27
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Het wordt tijd voor vernieuwing?

    Waar moet het allemaal heen??? Zometeen blijft er geen boer of tuinder meer over in Nederland. Ieder plekje wordt vol gebouwt.Maar ook het oudste beroep van de wereld :licht onder vuur bij de burgemeesters van verschillende steden.Neem nou Utrecht burgemeester Wolfsen die ziet liever de woonbootjes ,liever vandaag nog dan morgen zinken! Inplaats van de bootjes lekker 24 uur heen en weer deinen op de vecht.En neem nou ook burgemeester piet Bruinooge van Alkmaar.Die ziet liever het rodelicht van de achterdam doven.Hij kan zich beter druk maken om de verlichting! Van de snelweg A9 tussen Alkmaar en Heiloo.Daar hebben ze een aantal jaren geleden verlichting aangelegt in de midden berm.De verlichting bestaat uit masten met draden met lampen er aan.Maar het gekke ervan is dat die verlichting nooit of bijna nooit brand[aan is]. Alleen als het exstreem slecht weer is willen ze nog wel eens branden of bij weg werkzaamheden.Waar moet het allemaal heen met Nederland????? Zo meeteen zit nederland vol met buitenlanders die niet werken of willen werken! En is hier niets meer te eten of te drinken.De boeren laten liever de melk in de sloot lopen ,met zulke slechte prijzen.En dan nog maar over de tuinders te zwijgen.Die krijgen prijzen die van ver voor de tweede wereldoorlog zijn voor hun produkten.Maar als je de groente en fruit in de supermarkt koopt merk je dat niet,daar licht het wel drie vier keer over de kop wat de prijs betreft.En wat de hooftstad betreft Amsterdam ,daar is al geen tuinder of boer te vinden laat staan een goede Hoer.Burgemeester Job Cohen van Amsterdam is ook al aardig bezig met een kaalslag van de wallen.En dan zijn grote vriend van Den-Haag Burgemeester Deetman,die heeft de poeldijksestraat met de grond gelijk gebomberdeerd.Inmiddels staat er nieuwbouw! Maar? de straatnaam Poeldijksestraat is niet meer te vinden daar. Het heeft een nieuwestraat naam gehad.Het wordt tijd voor vernieuwing in de politiek ,de vergrijzing slaat toe in Den-Haag.Neem geert Wilders als primjee die is nog wit en neem Rob Oudkerk als Burgemeester van Alkmaar!!! Wel zo handig voor hem? Zo blijft de achterdam gehandhaaft.En hij is ook huisarts,dus wel handig ,dan kan hij meeteen de dames op de achterdam.Kontroleren op soa,s. Twee vliegen in een klap ,en hij kan ook zijn hobby uit oevenen op de achterdam.En meschien zien die twee heren ook wel wat in dat Duitse consept/resept. Daarmee bedoel ik het grote suxses van die Sauna/FKK-Clubs/Partytreffs en straaten waar nog wel rood stadslicht gevoert mag worden.Nederland is en was een land van boter, kaas,eieren,melk,groente,fruit,bloemen,melk en honing.En waarom moeten wij onze angel die wij volgezogen hebben aan al dat lekkers ,in Duitsland in een paradijsje op aarde zien te lozen.Als Josef daar licht te knallen moet hij wel eens denken aan de tweede wereldoorlog.Nu 64 jaar later is het toch nog goed gekomen tussen Nederland en Duitsland .Wij zijn vrienden geworden[verliefd geworden op Duitsland,of was het toch op die dames.Je wordt er allemaal niet vrolijk van die prinsjesdag.Het is alleen maar bezuinigen wat je hoort! En hoe zit dat met ons beste ijsberen!!!! Bezuinigen wij ook? Op de sex/liefde??? Josef zegt maar zo ! Houd God voor ogen en je broek op een kier,en drink niet te veel bier? Maar maak plezier.En nog een belangrijke spreuk,Jeuk is erger dan pijn.Nou daar zou die Huisarts Rob Oudkerk het ook wel mee eens zijn!!! En mijn zegen krijgt hij als nieuwe burgemeester van Alkmaar.

  3. #28
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

  4. #29
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard SP: ''Heksenjacht op Alkmaarse prostituees'

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #30
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard Sluiting van de ramen

    Als het tegen zit zou vandaag de laatste dag kunnen zijn dat de ramen aan de Achterdam open zijn. Volgens mij vind morgen de rechtzaak van de raamexploitanten versus gemeente Alkmaar. Misschien dat morgen meteen een uitspraak wordt gedaan door de rechtbank.

    Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen want het zou zonden zijn als de Achterdam voor een groot gedeelte gesloten zou worden.

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  6. #31
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Daumen hoch Prostitutieramen Alkmaar blijven open

    AMSTERDAM - De 92 prostitutieramen in de Alkmaarse Achterdam mogen niet gesloten worden. De Alkmaarse rechter heeft dat donderdagochtend besloten.
    Lees verder

    Bron: www.telegraaf.nl


    De 92 prostitutieramen van exploitant Koos Nool op de Achterdam in Alkmaar hoeven niet dicht.

    De rechtbank in Alkmaar bepaalde donderdag dat niet bewezen is dat er bij Nools bedrijf sprake is van witwassen en ook niet dat de panden zijn aangekocht met drugsgeld.
    Het Bibob-onderzoek, op basis waarvan burgemeester Piet Bruinooge een nieuwe vergunning weigerde af te geven, biedt volgens de rechtbank onvoldoende houvast om de ramen te sluiten.

    Bron: www.nu.nl

    Zo weer een nederlaag voor een burgemeester. Was het eerst Job Cohen die gezicht verlies leed en lijdt ook burgermeester Piet Bruinooge.

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  7. #32
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Hiep Hiep Hoera .

    Zou de rechter toch nog Josef zijn verhaal gelezen hebben???
    Nou dit is feest in Alkmaar ! De vlag kan in top op de achterdam.
    De rode lampen mogen blijven branden.
    En die dames worden niet werkeloos.
    En nu nog die verlichting aan op de A9 snelweg tussen Uitgeest en Alkmaar.
    En wat betreft die burgemeester Piet Bruinooge die mag van mij wel zijn biezen pakken.
    Zag vanavond Koos Nool op het journaal nou die zal wel blij zijn met de uitspraak van de rechter.
    Wat mij overgeens wel op valt dat Koos Nool altijd de krant en Journaal haald.
    En zijn schoon zoon Cees Ojen die het min of meer rund zie je nooit op TV of in de krant.
    meschien is Koos Nool een goede prater.Josef heeft hem wel eens gesproken op de achterdam.
    Koos is zeker geen verkeerde man en zijn schoon zoon Cees is ook een aardige snuiter.
    Wat Josef het mooiste op de achterdam vond is waren natuurlijk de dames van plezier.Het waren gewoon plaatjes om te zien,natuurlijk niet iedereen?
    Aleen hun diensten waren de laatste jaren niet meer van wat het geweest was.
    Of komt het dat Josef het zo goed heeft in die Duitse clubs.
    Maar er was nog iets heel grappig op die achterdam ! Vooraan naast het kantoor. Was/is een groene garagedeur met daar hoog boven een groene brievenbus.En onderaan hing een bordje met de tekst heren postbode blauwe belasting brieven in de bovenste brievenbus.
    Nou dan mocht die postbode wel een hoogwerker huren,om daar bij te kunnen.
    Maar Josef vult liever anderen gleuven in plaats van brievenbussen.

  8. #33
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Burgemeester Alkmaar 'niet vrolijk' over uitspraak prostitutie

    Burgemeester Alkmaar 'niet vrolijk' over uitspraak prostitutie ................. http://www.binnenlandsbestuur.nl/nie...k.136770.lynkx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #34
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard Alkmaarders tegen beleid Achterdam

    ALKMAAR - Bewoners van de Achterdam in Alkmaar zijn teleurgesteld over het besluit van de rechter dat de rode lampen op de Achterdam gewoon mogen blijven branden. Ze hopen nu via een bestemmingsplanprocedure voor elkaar te krijgen dat de prostitutie toch uit de buurt verdwijnt. Voor het gebied is een bestemmingsplan in de maak en daarin wordt de Achterdam bestemd voor prostitutie.

    Bron: RTV Noord-Holland
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Baantjergevoel Achterdam moet verdwijnen

    ALKMAAR - Het Baantjergevoel - de romantiek rond hoerenbuurten - moet verdwijnen. Prostitutie op een menswaardige manier moet je niet verbieden, maar wel de keiharde business waar negentig procent van de vrouwen gedwongen de hoer speelt
    ......................... http://www.webregio.nl/groot-alkmaar...gn=regioselect
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #36
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Sekshuizen in Alkmaar moeten voortaan om 01.00 uur de deuren sluiten. De Algemene Plaatselijke Verordening wordt aangepast, meldt de gemeente woensdag................. http://www.nieuws.nl/583759
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #37
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    ALKMAAR - De PvdA Alkmaar heeft een plan gelanceerd om de prostitutiestraat Achterdam te ontdoen van de helft van de seksactiviteiten............... http://www.webregio.nl/groot-alkmaar...gn=regioselect
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Alkmaarse prostitutieramen eerder dicht

    Alkmaar, 16 febr. De seksinrichtingen in de rosse buurt van Alkmaar moeten twee uur eerder sluiten. Dat heeft de Alkmaarse gemeenteraad maandagavond besloten. ................. http://www.nrc.nl/binnenland/article...n_eerder_dicht
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Meer zorg voor prostituees in Alkmaar

    Meer zorg voor prostituees in Alkmaar.............. http://www.spitsnieuws.nl/archives/p...ituees_in.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #40
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Onlangs kuierde ik weer eens langs deze mooie raamstraat waar ik in het verleden kind aan huis was. Zeg maar nostalgie, zonder plan om een kamertje naar binnen te gaan. Er waren veel mooie dames aanwezig, die ik aansprak waren vrijwel allemaal roemeens.
    Onlangs hetzelfde gedaan in gezelschap van Johnny Bravo en Babbel. Weer even vervlogen tijden laten herleven. We hadden ook een mooi alibi want er was kermis in de stad. Aantal aanwezige dames en ook de looks hiervan viel ook ons zeker niet tegen, en redelijk wat dames gespot die in een gemiddelde saunaclub dan ook niet zouden misstaan. Gemiddeld genomen typetjes zoals je ze veelal in LR aantreft. Ook wij hadden niet de intentie om iets te gaan doen, al was het maar door de uitstraling van de buurt hetgeen me toch een minder fris gevoel geeft. Was echter wel weer leuk om eens mee te maken. In NL vind je inderdaad niet zo snel meer iets vergelijkbaars. Kom je toch weer in Duisburg terecht. Was dan ook niet zo verwonderlijk dat we een trouwe wandelaar in Alkmaar spotten die we aantal weken daarvoor nog in Duisburg tegenkwamen.

  16. #41
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Achterdam ,Alkmaar.

    Ook Josef heeft hier op de AD heel veel schoenzolen versleten!!!
    Maar tegenwoordig ,vind ik het zonde van mijn geld.
    Ik ga liever naar de clubs in Duitsland.
    Daar krijg je veel meer waar voor je geld.
    Maar dat wil nog niet zeggen ,dat ik er niet meer loop?
    Want regelmatig loop/wandel ik op een donderdagavond door de straat [AD].
    Dan ga ik even winkelen in de binnenstad van Alkmaar.
    En op de terug weg uit de stad loop ik langs de mooi verlichte etalage,s van de AD.
    En veelal kom ik daar bekende wandelaars tegen en maak daar dan een praatje mee.
    En zij kunnen maar niet begrijpen dat Josef naar de clubs in Duitsland gaat.
    Maar daar zit je lekker warm. Binnen,kan je lekker zwemmen,sauna pakken,douchen,lekker eten en drinken,en gezellig praten en een lekker wippie maken.
    En natuurlijk kan je op de AD ook een wippie maken.
    Maar als je weer aangekleed hebt en je schoenen aan trekt ,dan zijn de zolen van je schoenen nog warm van het lopen.
    En in de clubs in Duitsland is dat anders.
    De schoenzolen zijn koud en de motor van de auto ook als je vertrekt.
    Maar Josef is dan bloedheet,soms lijkt het wel of ik uit de sauna kom!!
    Kom ik net van de kamer af ,maar kun je lekker douchen.
    Kortom AD mooie etalage straat om naar tekijken en niet kopen.
    En wat de dames betreft die zien er Oké uit velen komen uit Roemenië,Hongarije,Bulgarije,Polen,Zuid-Amerika maar die kun je op één hand tellen.
    Josef zijn ex vriendin heeft er ook gewerkt kwam uit Hongarije.
    En mijn getrouwde vriend heb ik daar ook ontmoet.
    Hij is nog steeds mijn vriend en wij gaan dan ook regelmatig naar Duitsland.
    Maar Josef heeft wel heel wat af moeten praten om hem over tehalen.
    Maar nu belt hij regelmatig of ik nog naar de clubs gaan.
    Maar Josef heeft wel een helen grote tuin met bomen. Maar geen geld boompje.

  17. #42
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Heren Ijsberen,
    Leuk om weer even de discussie omtrend mogelijke sluiting van een groot deel van de Achterdam op te rakelen. Enkele weken geleden was ik even in mijn geboortestad en had de auto in de Karperton garage geparkeerd. Dan heb ik tenminste altijd de excuus om even door het mooiste straatje van Alkmaar te lopen. Wat schertste mijn verbazing: Een doorsteek tussen twee panden is er gemaakt met een serie nieuwe kamers (ca. een uitbreiding van zeven peesruimtes). hahaha, Onze vriend Koos Nol (eigenaar van de meeste kamers) is blijkbaar zeker van zijn zaak.. De burgervader of moeder (geen idee wie er nu burgemeester is) zal de moed wel in de schoenen zakken...
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  18. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee Plaatje Achterdam

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #44
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:31
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    goeie info big ,ben daar in het verleden ook geweest maar wist niet dat het zo groot was,komt natuurlijk omdat wij kort daarvoor uit de kroeg rolden
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  20. #45
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Wat schertste mijn verbazing: Een doorsteek tussen twee panden is er gemaakt met een serie nieuwe kamers (ca. een uitbreiding van zeven peesruimtes). hahaha, Onze vriend Koos Nol (eigenaar van de meeste kamers) is blijkbaar zeker van zijn zaak.. De burgervader of moeder (geen idee wie er nu burgemeester is) zal de moed wel in de schoenen zakken...
    toch niet, want Koos Nool dient 92 ramen te sluiten:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...?sn=binnenland

  21. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juli 2011)

  22. #46
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Tsja, het doek lijkt gevallen voor Koos Nol....
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  23. #47
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Hij kan toch nog in beroep ?

  24. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Hij kan toch nog in beroep ?
    Neen. Het is een uitspraak van de Raad van State dan kan men niet meer in hoger beroep gaan. Het enige wat je dan nog kunt doen is cassatie aantekenen bij de Hoge Raad maar daar wordt alleen procedureel gekeken.

    Maar blijft een apart oordeel gebaseerd op de Bibob wetgeving. Men kan je dan van alles beschuldigen en jij moet maar aantonen dat het niet waar is. Wat geld witwassen en wat Drugsgeld in de panden, tsja. Dat zal als het al bewezen kan worden niet exclusief voor Alkmaar zijn lijkt me ... .

    Zie ook:
    http://www.2o2.nl/pdf/37253-Achterdam-folder.pdf

    Er zal op deze meneer best wat aan te merken zijn maar vraag me wel af wat men uit eindelijk realiseert als inderdaad deze ramen worden gesloten.
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juli 2011 om 18:58
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #49
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Big30,
    Je hebt gelijk, Je bent aardig thuis in bestuursrecht!
    Toevallig werkzaam in de branche?

    Ik ken toevallig het leukste straatje van Alkmaar erg goed. Ik ben daar als rasechte Alkmaarder mijn carrière als hoerenloper begonnen....
    Volgens mij gaat niet alles sluiten. Ik schat dat er nu zo'n 150 peeskamertjes zijn, waarvan er 90 moeten sluiten. Dan blijven er altijd nog zestig over..altijd meer kamertjes als bv in Haarlem..
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  26. #50
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Zonde. Ik heb in de periode 2000 tot 2008 heel veel kamertjes bezocht in de Achterdam. Er waren perioden dat ik daar drie keer per week bij een favo dame de deur platliep. PZC en kussen was daar vaak niet bij, maar men wist niet beter....

    Aan al die nostalgie komt nu dus een einde. Of de ramen zouden nog verkocht moeten worden aan een andere bibob proof ondernemer. Maar die moet er maar in durven te stappen met zo een onbetrouwbare overheid als t op prostitutie aankomt. Gelukkig heb ik in 2008 de saunaclubs in Duitsland ontdekt en ben ik in de periode 2008 tot heden nog maar 3 of 4 keer in de Achterdam geweest bij 2 of 3 DVP''s.

    Ik zal de Achterdam dus niet missen maar t gaat me wel aan t hart. Maar goed voor prostitutie moet je al langere tijd niet meer in NL zijn en dat wordt nu weer bevestigd.

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Babylon 468*60   Diamond 468*60