Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Carla (Roemeens)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch Carla (Roemeens)

    Naam : Carla

    Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels, Spaans, beetje Duits

    Leeftijd : 23

    Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang

    Lengte : 1.60m

    Postuur / Cupmaat : Slank / Slappe B-cup

    Tattoo / Piercing: Arschgeweih / Nee

    Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen

    Voordeel: Mooi gezichtje (heeft iets Oosters), zacht huidje, komt na de kamersessie regelmatig even naar je toe

    Nadeel: Hangtietjes

    Prijs: € 50 per 30 min

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Uit FKK Mainhattan Algemeen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ
    Na het eten was het de hoogste tijd om iets te zoeken wat lang zwart haar heeft en wat Roemeens spreekt. Het was inmiddels 20 uur en de line up moet nu toch wel op z'n hoogtepunt komen. Van de 40-45 aanwezige dames was ver uit het grootse deel Roemeens en zag ik ook veel zwarte (lange en korte) haren. Er zaten hele fraaie exemplaren tussen, maar zeker ook wat vollere types en hier en daar een aardvarkentje. Zeer opvallend was dat heel veel meiden slappe tietjes hadden en dat is toch wel een afknapper. Voor een keertje niet zo erg, maar er liepen teveel theezakjes rond. Het meisje dat ik bij binnenkomst zag, zag ik nu even niet en ik besloot om buiten te gaan kijken. Aangezien PP in de whirlpool lag ging ik daar maar even zitten. Binnen een paar minuten zat de kleine duiveltje van een Carla bij mij, de hele avond zocht ze al contact met me en nu leek ze dan eindelijk beetje te hebben. Na wat geknuffel en gekus bij de whirlpool begon de geiligheid op de spelen en was "haide" genoeg om haar mee naar de kamer te nemen. Wat is het toch fijn dat je zo een kamer binnen kunt lopen, geen sleutel halen, geen wachttijd.

    Op de kamer begon ze volop te tongzoenen, waardoor mijn handdoek erg strak begon te zitten. Ze had dat ook snel door en trok de handdoek van mijn lichaam, ging op haar kiezen zitten en nam mijn anaconda in haar mond. Net als het zoenen was het pijpwerk ook van prima niveau. Na een minuut of vijf gingen we maar heb bed op aangezien het bed er ook niet voor niets staan en zo belandden we in standje 69. Terwijl ik haar kutje schoonlikte was zij bezig met deepthroaten, het leek erop dat het een prima sessie zou worden, ondanks ze qua optiek (te slappe tietjes) niet 100% mijn ding was. Maar helaas was er halverwege de sessie een afknapper. Terwijl ze me aan het pijpen was begon ze ineens over prijzen te praten, ze wilde liever niet dat ik in haar mondje klaar zou komen aangezien ze hiervoor 50 euro extra moest vragen. Op zich natuurlijk goed dat ze dat van te voren aangeeft, maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel tijdens sex over geld te praten. Ook kleine MJ was direct zo slap als gekookte spaghetti. Gelukkig had Carla genoeg kwaliteiten om hem snel weer op oorlogssterkte te brengen en na een minuut of 25 schoot ik maar richting het plafond. Al met al was het een goede sessie.

    Nadat ik haar een briefje van 50 had gegeven namen we met een dikke zoen afscheid van elkaar. Later bleek maar voor even, na de sessie kwam ze me regelmatig opzoeken, een knuffel en een kus geven, natuurlijk in de hoop op een tweede kamerbezoek, maar dat zou er, helaas voor haar, niet inzitten. Ze was me niet speciaal en mooi genoeg om twee keer op één avond mee te gaan.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Babylon 468*60