Tzja, zo jong ben ik niet meer. Met twee meiden.
Deze enquete is niet dezelfde hoe een andere enquete, als ik met een enkele meid ook meer dan een rondje doen kan.
met geen mieke. Ik drink een biertje
1 meid
2 meiden
3 meiden
4 meiden
5 meiden
meer dan 5 meiden
Tzja, zo jong ben ik niet meer. Met twee meiden.
Deze enquete is niet dezelfde hoe een andere enquete, als ik met een enkele meid ook meer dan een rondje doen kan.
Laatst gewijzigd door neukie; 23 juli 2006 om 09:49
Ligt eraan hoe geil ik ben en wat het aanbod aan meiden is. Ik kom dan uit tussen helemaal geen meid tot wel 4 op een dag. Dus ik zal het gemiddelde van 2 aankruisen.
BR, Sonny:wink:
Jullie willen wel alles weten :thefinger ligt eraan denk zelf gemiddeld 3....
Man wil ik helemaal niet weten .
Groeten,
De Cock.
Circa 1,5 Mädels...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
da man ab .5 aufrundet sind das dann zwei.....:D :green_smi
Zo gemiddeld 3 per bezoek :D
Heb een gezond libido
Voorheen 3 dames per clubbezoek, tegenwoordig 1 dame per 3 clubbezoeken .
Founding Member
met een triotje erbij telt het natuurlijk goed door:D En ik kan nog een recencie vinden van een avond van 5x maar gemiddeld 3
saluti:teuflisch
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Is een beetje verschillend :green_smi , maar toch meestal minstens 2 en maximaal..... ja dat hangt een beetje van mijn fysieke gesteldheid en van de dames hun toenaderingen af
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
aanvankelijk 1 dame per keer, daarna toch de frequentie wat opgevoerd naar 2 en enkele keer 3 op een dag om eens te ervaren hoe dat zou zijn.
Momenteel kom ik echt niet verder dan eentje per bezoek. Maar wat voor eentje dan....
Tis niet de hoeveelheid die telt maar de kwaliteit zeg ik maar.
Maar af en toe een keertje naar Dorsten en dan over de hele dag meer als 5 wilde aanvallen met telkens 2 à 3 dames proberen goed door te komen is ook een mooie bezigheid...
Kortom, het hangt (staat) er helemaal vanaf...
Gusto gusto mass mass.
Tegenwoordig meestal 2 sessies... als dan niet met dezelfde meid.
Een jaar of 3 geleden doorgaans met 2 á 3 meiden per clubbezoek. Sinds de monogamie heeft toegeslagen een maand of 9 geleden, slechts met 1 dame.
Bij mij heel verschillend, Holland Male heeft weleens geadviseerd in zijn HM 8 FKK geboden :2 Als je gaat, neem 'n bedrag mee dat in je budget past. Laat bankpassen thuis, neem geen "reservebedrag" mee. Alles wat je meeneemt, gaat nl. op.
Dit was bij mij dus vaak een probleem. Als ik bij de pinautomaat stond, pinde ik dikwijks 400 tot 600 euries, dus dan kwam het vaak voor dat ik met 4 of 5 dames de kamer op ging, of dat ik met een zelfde dame een paar uur de kamer op ging. Dit heb ik (gelukkig) afgeleerd...............Tegenwoordig meestal 2 dames!!
Ik heb dus wel degelijk iets gehad aan HM's advies!!!
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Probeer meestal op voorhand mijn 'boodschappenlijstje' :D op te stellen. Ervaar de laatste tijd steeds meer dat dit met een uitsmijter, ééntje om het af te leren zeg maar, aangevuld wordt. Ligt dit aan de steeds beter wordende dames in Relax of de topservice bij Bernds; aan mij ligt het in ieder geval niet, het vlees wordt hard als het zwak zou moeten zijn.
Laten we het rekenkundige gemiddelde op 3,5 beurten per bezoek houden.
Blauwebeer
Dus, gewoon 3 :thefingerOorspronkelijk geplaatst door blauwebeer
Groeten,
de Cock.
Het hangt gewoon van de situatie af. Het is er meestal ééntje meer dan vooropgesteld; dit wil echter niet zeggen dat dit er ééntje teveel is, integendeel. Als de Cock er tijdens ons laatste gezamelijke bezoek er drie geteld heeft, vrees ik dat hij al vroeger dan voorzien aan de bubbels gezeten heeft.Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
Blauwebeer
3 of 4. Een enkele keer zelfs 5 maar dan geldt de uitdrukking : "de ogen zijn groter dan de buik", m.a.w. je ziet al die heerlijke meiden, het libido wil nog wel, maar de potentie laat dan wel eens te wensen over....
Heb de indruk dat wanneer je aanstalten maakt om te vertrekken, er dan steeds sofort enkele "verse krachten" in de arena worden geworpen...
Tja...
1 pik.
1 meisje.
Ik ga zo vaak naar de kamer als nodig is, dwz tot de zak leeg is (ofwel diegene tussen m'n benen, ofwel diegene in de locker)
In de praktijk: een keer of drie.
Ik ben ondertussen wel afgeleerd om véél naar de kamer te gaan.In het begin in GT stonden er nog al eens 5 beurten op de teller. De meerwaarde van die laatste sessies was vaak beperkt dus hou ik het nu op iets minder
Cancel my subscription to the ressurection...
tja Mannen, es kommt da immer auf den momentanen körperlichen Zustand an, manchmal 2x, manchmal 3x.
und es kommt drauf an was für CDL `s anwesend sind :D
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Meestal 2, soms 3 en dan heb ik meestal tijd tekort voor een 4de Hahahaha....
Meestal 3 een enkele keer 4. Maar als er weinig naar mijn smaak is blijft het bij 1 of een heel enkele keer ga ik zonder poppen huiswaarts...
gemiddeld 3 maal 1 uur.
in het begin vaak 3x de laatste paar keer bleef het beperkt tot 2x
heren, beren,
Meestal 1 of 2 maal, 2 maal als ik er s'middags al ben. 1 maal als ik na het eten kom. Doorgaans of doorsnee, heeel soms 3 maal of als ik me heel heel eg slecht voel niet, maar dan is het echt niet goed.
Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !