Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Brazilië : Natal

  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Brazilië : Natal

    Natal is een stad gelegen in het Noord-Oosten van Brazilië. De provincie noemt Rio Grande Do Norte. De stad telt zo'n 800.000 inwoners en ligt naast de kust over een lengte van 10 km ! Drie dagen op verkenningstocht geweest en dit was meer dan genoeg. De stad zelf stelt niet veel voor , niets uitstraling of de moeite waard om te gaan bezichtigen. Heel grote straten met een mengelmoes van oude en nieuwe gebouwen door elkaar zonder structuur. Het strand is ook niet veel bijzonder. In de nacht altijd de taxi nemen , zelfs voor de kortste afstand en tussen de mensen blijven ! De uitgangsbuurt bevind zich in het gedeelte Ponta Negra , Salsa Street en de pleintjes , straatjes daar rond.

    Tot enkele jaren terug was Salsa Street nog een paradijs voor de sextoerist , maar heden is dat voorbij. Er zijn slechts nog drie barretjes met een dertigtal dames en ook deze gaan op termijn weggaan. In 2014 worden hier wedstrijden gespeeld voor het WK en wil men geen DVP meer zien daar. De burgemeester en gouverneur zijn beide vrouwen , dat verklaart misschien al veel ? Op veel plaatsen zie je posters met het opschrift : Say No To Sextoerism. Men ziet in Natal liever gezinnen op vakantie komen dan single mannen. De algemene mentaliteit van de inwoners daar is afstandig. Het zit er daar zo ingeprent dat elke single man een sextoerist is. Contact met gewone dames is bijna uitgesloten , want ze willen liever niet gezien worden met een westerling. Besluit : Natal stelt op alle gebied in het algemeen weinig voor en kan je beter mijden.

    Praia de Ponta Negra

    P1000972.jpg
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande 6 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 juli 2011),Dolfie (28 juli 2011),Megaboob (28 juli 2011),MichelJ (28 juli 2011),noglangnietuitgewandeld (28 juli 2011),Scoobert (30 juli 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    1 april 2014 @ 08:15
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Bovenstaande is zeker waar; echter voor de ervaren Natal / Brazilie ganger MET kennis van steenkolen Portugees is er nog steeds wel lol te beleven in Natal. Ik kom al jaren in Natal, en heb er veel vriendinnetjes. Het bovengenoemde Salsa street bezoek ik nog zelden. Ik ga zelf aardig wat uit met meiden van sites; geen verdere verplichtingen, duidelijke afspraken en goede service (inclusief braziliaans temperament). Voorbeeld van zo'n site waar ik al aardig wat succes heb gehad: Musa do Sol hoewel er op dit moment in Natal erg weinig meiden op staan... Één meid van die site was vooral erg mooi en erg goed; ze zit nu blijkbaar in Maceio, met een andere naam, maar ik ken haar als Afrodith

  4. Onderstaande leden hebben wonka bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 1 april 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.