Pagina 4 van 53 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1319
  1. #76
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Rammstein!!!! en verder geen slappe kut hardcore homo tunes bitte!!!!!!

  2. #77
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ontroerende muziek dat je kippenvel bezorgd,en niet gefuckd zal worden door commercie en marketingboys,maar puur en echt,
    meestal zijn dat singer-songwriters.
    ben iemand erg dankbaar die mij het liedje van Maaike Ouboter leerde kennen en ik zet dit elke keer voor het slapen op en zal het nooit beu worden."dat ik je mis" maar ook "nothing else matter"van Metallica gaat door merg en been.
    ik luister graag naar hard-rock zoals AC&DC en guns n roses,maar ook oude crooners zoals Frank Sinatra,en klassieke muziek kan me bekoren.
    indien het me maar kippenvel kan bezorgen en dat kan gaan van DEUZ tot en met Bruce Springsteen,en L.Cohen,en last but not least;Neil Young en the Clash

  3. #78
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Winter is coming. Tijd voor introspectie en reflectie. Onze schatjes zijn in zeker opzicht wel als de sirenes die de zeelui onweerstaanbaar naar de klippen lokten. Maar we vinden het de hemel op aarde.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #79
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.034
    Thanked
    5.493 in 1.285 posts

    Standaard

    mijn muzieksmaak gaat van
    http://www.youtube.com/watch?v=2HbMzu1aQW8

    tot



    Ik ben sneller klaar op te sommen waar ik absoluut niet van houd: vlaamsche schlagers, hardcore techno en rap/hiphop, uitzonderingen daargelaten.
    De zwarte wolf

  5. #80
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    rap/hiphop.... dan hoor ik nog liever iemand schijten....

  6. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 1 januari 2014)

  7. #81
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Deze racebeer had niet gedacht dat het ging gebeuren, maar ik ben van mn geloof gevallen. Ik luister dit jaar NIET naar de top2000.

    Ten eerste kon ik maar viertal platen die ik had willen opgeven terugvinden en ten tweede laat Radio2 zich opnieuw ontzettend kennen door na het succes van Slayer vorig jaar (199 en met veel pijn en moeite in de donkere uren van de nacht gedraaid) de plaat te weigeren in de lijst en te weigeren als vrije keuze. De boel is me nu echt veel te geregisseerd met veel te veel gezwets tussendoor. Ik ben overgelopen, luister nu naar 3FM en de top Serious Request, waar alle platen 2.953 platen langskomen die zijn aangevraagd door de luisteraars. Drie druppels in de oceaan zijn van mij persoonlijk zelf:







    Oh, en de nummer 1 in de lijst zijn niemand minder dan deze jongens, met dank aan Gerard Ekdom, die er €37.000 mee ophaalde.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #82
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Grappige teksten die ook gehoord worden in de muziek.


    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  9. #83
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Gelukkig Twieduuzendviertien veur alle ijsbeire.

    't nief joar weurt ier goe ingezet me wa d'Aantwaarepse rap !

    http://www.een.be/programmas/vlaande...acht-nor-mij-0

    Die rosse MILF op het tweede plan lijkt eigenlijk wel een sofaking meisje, maar ik vind haar naam maar niet in mijn google requests.
    Als iemand dat wel zou weten...
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #84
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    rap/hiphop.... dan hoor ik nog liever iemand schijten....

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 januari 2014),Pietjepik ( 2 januari 2014)

  12. #85
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    rap/hiphop.... dan hoor ik nog liever iemand schijten....
    Laat ik ook maar weer eens een bijdrage leveren aan dit draadje...
    Wat leuk om verschillende nummers langst te zien kome met een aangenaam "Ohja" gehalte.. Neem nu die van "This mortal coil"
    Met Sphinx heb ik ook niet naar de top 2000 geluisterd. Daarentegen ook niet naar serious request.
    Mijn radio staat weer heel veel op Studio Brussel, leuk idee ook van hun serious request variant, geen "1 groot doel"maar gewoon mensen die geld inzamelen voor een goed doel van eigen keuze. Ben je meteen van dat "Hollandse"gezeik af van "waarom naar verweggistan? Er is hier genoeg te doen" (om vervolgens met Hollandse gierigheid zelf niks aan die "eigen" noden te doen). Leuke muziek die Belgen.
    Vaak, hele vaak gehoord en het verveelt me nog steeds niet:

    (En dan ben ik toch meer van de "Hooverphonic met Geike").

    En waarom mijn citaat van Pietje P.?
    Ja, ook ik ben niet van de moderne zwarte muzikanten met hunne hiphop, de rap en het gekweel van de "Arrenbie" (hoewel Beyonce een aangename verschijning op het scherm blijft), ook niet al die blanken die het na-apen en meeliften op het gebeuren.
    Dat gezegd hebbende, het zijn met name witte jongens die rap-achtige verschijnselen verdraaid effectief en alleszins beluisterbaar in hun muziek wten te verwerken:
    Killing in the name of


    Goed, de Hiphop, de rap etc. Dat niks.
    Maar helemaal niks? Gek genoeg ook weer niet helemaal waar in mijn oren. Ja die Engelstalige rap en hip hop meteen in het putje. Ook de Nederlandstalige randstedelijke rapperds mogen daar meteen mee .
    Maar dan hoor je wat meer. En dan ontdek je, Rap en Hip Hop is er niet voor de Engelse taal, niet voor het Amsterdams, Rotterdams of Haags. Maar i bv het Zuid Nederlands met een zachte G klinkt het al veel beter, om nog maar te zwijgen van Sofakings Aantwaarepse rap, ook best aardig. Maar de taal waar de rap volgens mij voor gemaakt is is het Frans. Franstalige hiphop, dat heeft wat. Helemaal als het van het Afrikaanse continent komt eigenlijk maar eigenlijk gewoon de Franse klanken lenen zich daar meer voor. Of een Frans "dialect" de "Lingua Franca" van bepaalde jongeren, het "Verlan".
    Goed voorbeeld van dat laatste, niet specifiek rap (wel met invloeden van, en misschien meer hiphop dan rap) maar we de nieuwe Belgische ster Paul van den Haver oftwel Stromae:
    Formidable
    (Bij ons beter bekend van de persiflage met de Filip, Stromae was toch echt eerder)
    (Leuke clip, met 1 puntje, ik heb stiekum het vermoeden dat de "politie actie" een beetje opgezet spel is).

    Mijn Stromae favoriet is echter
    Papaoutai
    Met dat geweldige Centraal Afrikaanse riedeltje er in.

    (Dat Papa vast in Babylon zit zullen we het menneke maar niet vertellen)

  13. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 januari 2014),Pietjepik ( 2 januari 2014),sofaking ( 1 januari 2014)

  14. #86
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Bedankt Goedemorgenallemaal, prachtig nummer van Hooverphonic, kende ik nog niet, thx!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Maar de taal waar de rap volgens mij voor gemaakt is is het Frans. Franstalige hiphop, dat heeft wat. Helemaal als het van het Afrikaanse continent komt eigenlijk maar eigenlijk gewoon de Franse klanken lenen zich daar meer voor. Of een Frans "dialect" de "Lingua Franca" van bepaalde jongeren, het "Verlan".
    Wat ik echt een geniaal nummer vind is:



    en Afrikaanse invloeden zijn idd vaak zeer aangenaam en aangezien die Fransen koloniaal gezien flink wat in Afrika hebben gerotzooid kom je die combinatie veel tegen, prachtig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Goed voorbeeld van dat laatste, niet specifiek rap (wel met invloeden van, en misschien meer hiphop dan rap) maar we de nieuwe Belgische ster Paul van den Haver oftwel Stromae.
    ...
    Mijn Stromae favoriet is echter
    Papaoutai
    Met dat geweldige Centraal Afrikaanse riedeltje er in.
    Inderdaad, geweldige video ook!!

    Het zeer bekende Alors on danse vind ik ook nog steeds erg fijn.

    Overigens komt er uit Zambia ook geweldige Afrikaanse hip-hop/rap in het Engels (omdat het een voormalig Engelse kolonie is) en in het Bemba en Nyanja en steeds met een hele eigen Afrikaanse sound met heel veel Afrikaanse riedeltjes erin, ik zal daar nog wat voorbeelden van zoeken.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 januari 2014),sofaking ( 2 januari 2014)

  16. #87
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    Overigens komt er uit Zambia ook geweldige Afrikaanse hip-hop/rap in het Engels (omdat het een voormalig Engelse kolonie is) en in het Bemba en Nyanja en steeds met een hele eigen Afrikaanse sound met heel veel Afrikaanse riedeltjes erin, ik zal daar nog wat voorbeelden van zoeken.
    Mwah, ik ben toch meer dan de Afrikaanse muziek uit het Franstalige deel van Frankrijk. Centraal en West Afrika. Ja daar ligt natuurlijk ok zo'n land als Nigeria, Engelstalig en met grote namen, onder andere de familie Kuti, maar die muziek is toch anders van bv Congo, Gabon, Ivoorkust, etc.
    Afijn ik heb nog wat te doen nu dus ik hou er nu maar mee op maar het zou een leuke post kunnen worden.
    OK, toch maar eventjes Mali, land in de actualiteit en in de Sahelregio wordt weer hele andere muziek gemaakt maar daarom niet minder mooi.
    Interessante samenwerking:
    Ali Farka Touré en Ry Cooder:

  17. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 2 januari 2014)

  18. #88
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht

    Wat ik echt een geniaal nummer vind is:
    .
    Leuke clip, met contrast van woestijnduinen en blanke besneeuwde Alphen toppen.
    Kunen wij met onze "waar de blanke top der duinen"... toch niet aan tippen.

    Overigens laat echte Afrikaanse muziek zich vaak kenmerken door haast aandoenlijk knullig aandoende clips met slechte kwaliteit muziek op youtube

  19. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 2 januari 2014)

  20. #89
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Voor de disco liefhebbers:


  21. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 januari 2014)

  22. #90
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Overigens laat echte Afrikaanse muziek zich vaak kenmerken door haast aandoenlijk knullig aandoende clips met slechte kwaliteit muziek op youtube
    Zo is het maar net! Ik kan de muziek die ik destijds mee naar huis heb genomen maar mondjesmaat terugvinden op YouTube. B.v.

    Indy K - Chipuba Chandi: http://www.youtube.com/watch?v=4mWr7ccTrBY
    B1 - Pillow (ook de naam van de CD): http://www.youtube.com/watch?v=hiPWWUy9QvM
    Boyd Sage: allemaal erbarmelijke opnames, maar toch een voorbeeld het nummer Senda: http://www.youtube.com/watch?v=P-8XvgO8nQM
    JK ft. Salma - Akapilipili: http://www.youtube.com/watch?v=3yOLGq1rtGo

    Je moet je voorstellen dat je daar in een club bent en je bent zo'n beetje de enige blanke, te gaaf om mee te maken. En dat was een sjieke tent, later namen ze me mee naar een achteraf-dancing langs een of andere dirt road, ik ben nog nooit zo aangestaard (eventjes dan). Maar in die atmosfeer dit soort lekkere dansbare ritmes, goeie herinneringen aan hoor. Later was ik in een eetcafe met een leuke waitress en ik heb haar gevraagd welke muziek op dat moment hot was, ze maakte een lijstje voor me en ik heb toen zo'n 5 cds gekocht om mee naar huis te nemen. Helaas was er van haar lijstje niet veel te koop, daarom in de winkel ook nog maar eens om advies gevraagd aan een zeer schone verkoopster. Btw, wat een beauty's lopen daar rond, niet te zuinig. De kerels zijn allemaal wanna-be gangsta's, maar de sfeer is heel gemoedelijk.

    Maar ja als ik het nu na een paar jaar nog eens terug hoor dan is de glans van toen er wel af helaas.

  23. #91
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Bij Daft Punk denk ik niet meteen aan Disco. Tuurlijk door de recente samenwerking met niemand minder dan Giorgo Moroder mag je stellen dat ze disco muziek anno 2013 maakten.

    Maar als ik denk aan daft punk denk ik toch vooral aan dit nummer "one more time". Typsiche Franse (underground) house muziek.

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 januari 2014),Don Rudo ( 5 januari 2014),Goedemorgenallemaal ( 5 januari 2014),hasta la pasta ( 5 januari 2014)

  25. #92
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Mee eens, door dit soort samenwerkingen blijft in ieder geval de Disco springlevend. Een mooie brug tussen Disco en House is ook het volgende nummer. Aan dit nummer is meegewerkt door de legendarische DJ en producer Larry Levan, hij heeft aan de wieg gestaan van de Garage House stroming.

    Pluk de dag of een bloemetje

  26. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 5 januari 2014)

  27. #93
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Typsiche Franse (underground) house muziek.
    Französische Musik finde ich furchtbar , alleine schon wegen der Sprache (okay, Daft Punk singt nicht in Französisch ).

    Von französischen Interpreten gefällt mir eigentlich nur der folgende Song, den Air für mich geschrieben hat (in Englisch):

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  28. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 januari 2014),hasta la pasta ( 5 januari 2014)

  29. #94
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Grappig hoe associaties werken. Daft Punk is voor mij eerder onlosmakelijk verbonden met tracks als Rollin' and Scratchin'. Pracht plaat die je tot voor kort nog best vaak langs hoorde komen op feesten. Twee weken terug nog gehoord ergens op een retro-feestje :-)

    Impressie:

  30. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 5 januari 2014)

  31. #95
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Bij Moroder verbind ik dan weer direct door met Vitalic. Zeker in zijn oudere werk zijn er veel Moroder invloeden te horen.

    Voor de zondag middag vind ik dit wel een mooie wegdroom plaat


  32. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 5 januari 2014)

  33. #96
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Dan de combinatie Franse elektro met ijsberen/club bezoek, sjah dan komt er 1 plaat direct boven drijven:



    Every night with my star friends
    We eat cavier and drink champagne
    Sniffing in the VIP area
    We talk about Frank Sinatra
    You know Frank Sinatra?
    He's dead. Dead!

    To be famous is so nice
    Suck my dick, lick my ass
    In limousines we have sex
    Every night with my famous friends

    Nice
    Suck my dick
    So nice
    Vip area
    Frank, Frank, Frank, Frank Sinatra

  34. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 5 januari 2014)

  35. #97
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik heb Franse familie en kom dus wel wat meer in aanraking met Franse muziek. Nu zit er inderdaad ongelofelijk veel immens flauwe bagger tussen alles wat je op de radio hoort, maar ik wil dat toch wat relativeren door te wijzen op een heel aantal klassiekers van hoog niveau. Hymne à l'amour van Piaf bijv. La Mer van Trenet, Je suis venu te dire que je m'en vais van Gainsbourg of Natalie van Bécaud vind ik allemaal goed te pruimen.

    Hier bijv. eentje van enkele jaren geleden die ik nog altijd echt wel goed vind. Je suis un homme van Zazie.



    Mbt tot clubbezoek vond ik C'est beau la bourgeosie van Discobitch erg passend. (Toegegeven is half in Engels en half in Frans )

    En dan hebben ze natuurlijk ook hun Bretoense erfenis die voor heel wat fijne ambiance kan zorgen. (Al zie ik dat niet zo direct in een SC passen)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  36. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 januari 2014),Mr Pussy ( 5 januari 2014)

  37. #98
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Mijn Roemeense favoriet, Nicolae Guta. Zijn nieuwste nummer, lekker nummer. "Hajde, hajde, gata ,gata", dat roepen ze ook altijd tegen "Bluebear". Wat hebben ze in Roemenië toch met lekkere wijven?

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  38. #99
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    kHeb al een paar keer ander clubleven bezocht in Berlijn, zie bijgevoegde clip voor een impressie. Is het clubleven zoals het hier wordt bewierookt ook zo goed daar? Ik wil graag Berlijn weer eens bezoeken.
    Pluk de dag of een bloemetje

  39. #100
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Französische Musik finde ich furchtbar , alleine schon wegen der Sprache (okay, Daft Punk singt nicht in Französisch ).

    Von französischen Interpreten gefällt mir eigentlich nur der folgende Song, den Air für mich geschrieben hat (in Englisch):
    Jeder sein Geschmack. Ich höre immer gerne Classic 21 an, Wallonischer Radiosender der neben alle Rock-classics manchmal auch Französische Musik eine Chance, ab und zu schlecht manchmal auch gut.

    Gleich mein erstes vorbild singt Englisch Machiavel - Fly

    Indochine - l'Aventurier lernte ich danke ein Zeichentrickserie kennen. Aber sie können auch anders

    Téléphone - Ce Soir est le Soir - ein klassiker der 80'iger

    Eiffel - A tout moment Hatte es diese band 5 jahre früher gegeben, hätte ich kein Grund gehabt bei Französisch unterricht zu schwänzen.

    Und natürlich, derjenige der die Sprache etwas wiederbelebt hat hier in Holland Stromae

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

 

 
Pagina 4 van 53 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.