-
FKK Amari (Römerbad (Keulen) , Algemeen
Heeft er iemand ervaring met Romerbad-Keulen?Het schijnt een zeer knappe (om maar niet te zeggen "sjieke") zaak te zijn.Ik heb er deze nacht in sudbad voor het eerst over gehoord.
www.roemerbad-cologne.de
-
-
Het is en heel mooie zaak, alleen je moet een goedgevulde beurs bij hebben.
Prijzen enkele jaren terug : 50 euro inkom (niets inbegrepen alleen sauna)
dus drank appart te betalen. Wil je iets doen met een meisje dan kost dit
120 euro voor 1/2 uurtje en ik vrees dat dit standaardservice is, wil je meer
moet je bijbetalen. Eigenlijk richten ze zich meer op mensen die geld teveel hebben en jammer genoeg voor hun vind je die meestal in de zo bekende fkk zaken.
-
-
De laatste keer dat ik daar geweest ben, was in 2004. Hoe het er nu aan toe gaat, weet ik dus niet. Hopelijk heeft iemand gegevens die meer up to date zijn.
Roemer Bad is een Messe-club: een club die werkt volgen het FKK-concept en zich richt op zakenlui. Als er congressen of grote expo''s zijn in Keulen is dit een geliefd en druk bezocht adres. Bij zo'n evenement zijn de openingstijden verruimd: je kunt er al 's middags terecht.
Het is een exclusievere club dan bijvoorbeeld Golden Time of PHG. De aankleding van de grote barruimte is in Romeinse stijl met een aantal beelden.
Ik heb er destijds enkele klasse vrouwen ontmoet die behalve the body and the looks ook the brains hadden. Hooker friend heeft er in ieder geval een aantal mooie (sex)uurtjes beleefd. Aan al dat fraais hangt een prijskaartje. Helaas weet ik de prijzen niet meer zo goed. De entree is meen ik 50 euro. Een half uur naar de kamer was geloof ik 70 euro en een uur 140 euro. Van de kamers met een bad was de prijs hoger. Samen met de dame een flesje champagne delen, is gebruikelijk. Volgens mij is er bij speciale gelegenheden warm eten. Ik bewaar goed herinneringen aan mijn bezoeken aan het Roemer Bad. De redenen dat ik er nu niet meer kom, heeft te maken met het prijspeil en het feit dat ik niet vaak meer in Keulen of omgeving kom.
-
-
Jungs dies ist ein Abzockclub übelster Sorte !! Finger weg !!!
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
-
-
18 september 2013, 13:20
Das Römerbad eröffnet übermorgen in den Räumen des ehemaligen Sudbad.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten