Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 153 van 153
  1. #151
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Pas goed op jezelf makker, en tot weerziens, ... ergens ten velde, ... in 2012.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  2. Onderstaande leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (19 december 2011)

  3. #152
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Beitrag Update April 2012:

    En dan nu nog een beperkte update over mijn huidige relatie met een ex-DVP. Niet dat ik er nog hele verslagen aan ga besteden, want uiteindelijk is betreffende dame geen DVP meer en doet het voor geen reet meer ter zake op dit forum. En ondergetekende zit met tijdsgebrek. Met uitzondering van vandaag en daarom de huidige situatie even schetsen.

    Het huwelijk met mijn vrouw daar in het buitenland was van korte duur. Toen ik begin dit jaar terug was om mijn verplichtingen na te komen was de maat vol voor haar. Ik vertoefde duidelijk liever in het buitenland en in Vlaanderen ipv bij haar in ons zonnige landje. Daar stelde ze zich vragen bij en enkele zaken zijn beginnen escaleren. Ze heeft nooit bewijs gevonden dat ik effectief een vaste minnares had. Maar het werd duidelijk dat we als koppel en echtpaar weinig kans maakten. Zij trok haar conclusies en dat sprookje was weer uit. Niet dat we zullen scheiden… Neen, we vinden het nog steeds goed met elkaar en zo lang er niemand anders is gaan we niet tot de scheiding over. Eigenlijk leven we gescheiden van tafel en bed. De verstandhouding is OK en zij kan in onze echtelijke woonst blijven wonen. In goede overeenkomst betaald ze me maandelijks huur. Ik heb een kleine flat vanwege mijn werk ter beschikking wanner ik ginds verblijf. Voor haar familie en haar ouders zijn we nog steeds getrouwd en daarmee doen we beiden nog onze voordelen. Ze is nog steeds mijn beste vriendin en een persoon met wie ik over veel zaken praten kan. Maar ondertussen ziet zij andere mannen en ook ik zit bij regelmaat bij de hoeren, zie soms andere vrouwen en heb dus in Antwerpen een serieuze relatie met de Romeense ex-prostituee Eva. Maar al die zaken hoeft mijn vrouw tot op heden nog niet te weten. Voor haar is het interessanter om te zien dat ik een hardwerkend man ben die bezeten is door zijn job en daarvoor wat rondreist. Op die manier sta ik nog altijd goed bij mijn schoonvader, die dan weer een invloedrijk man is.

    Tot zover de situatie met mijn vrouw. Ik ga daar niet dieper op in omdat het voorts niks ter zake doet en omdat jullie daar geen zaken mee hebben. Ik mag dan wel mediageil zijn op dit forum, maar ik sta toch op een minimale privacy. Alvorens ik voor een paar maanden uit Vlaanderen verdween, begin dit jaar, werden de regelingen getroffen om Eva in Vlaanderen te laten wonen, leven en werken. Samen met Ukrainian-Bull heb ik een hele rompslomp in orde gemaakt voor haar. Hij bood haar tegen voordelige huurprijs een flat aan en zorgde dat ze legaal werk kreeg. Toen ik weg was ving ze aan met een inburgeringscursus en volgt ze ook lessen om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen. Dus nu blijkt dat het toch definitief is dat ze hier blijft en samen met mij verder wil, ook al gaf de meerderheid onder jullie de hele situatie weinig slaagkansen.

    Het ontroerde me dan ook toen ik van Ukrainian-Bull vernam dat ze bij regelmaat zat te janken om het gemis van mij. Ze was continu ongerust en wou me zo snel mogelijk weerzien, in de periode dat ik weg was. Ze heeft haar job, de lessen en sinds kort ook een vriendin gemaakt in Antwerpen. Natuurlijk zoekt ze ook wat ontspanning. Dat deed ze ook toen ik nog weg was. Maar onbewust werd ze ook in de gaten gehouden door Ukrainian-Bull en dat was voor mij de laatste test tot zekerheid. Ze is telkens braaf geweest, wist zich te gedragen, heeft geen andere mannen gehad en had niets te maken met drugs. Het is dus duidelijk dat die meid alleen van mij is en ik dank God daarvoor.

    Uiteindelijk ben ik trots op mezelf dat ik er toch eentje uit de prostitutie heb kunnen helpen en dat zovelen zich in die situatie vergist hebben. Het is een klein slagingspercentage en met dat andere loeder in het verleden heb ik de duistere kant van de prostitutie meegemaakt, maar bij deze toch mijn bewijs dat het kan lukken als je een echt goed meisje tegenkomt in die slechte wereld. Verdient Eva nu meer dan vroeger? Neen! Is ze gelukkiger dan vroeger? Ja, want de geldstroom naar haar familie in Roemenië is gestopt en ze houd nu veel meer centen over dan toen ze nog een DVP was. Naast dit alles zijn er geen verleidingen meer naar fouten mensen, drugs en de verkeerde vriendinnen. Ze is me dan ook zeer dankbaar voor alles wat ik voor haar gedaan heb en dat zal ze nooit vergeten, wat er ook gebeurt. Ook al gaan we ooit uit elkaar, ze zal me nooit trachten de duvel aan te doen. En daar vertrouw ik haar ook in.

    Ze zit meer en meer in mijn leven tegenwoordig, we doen veel samen en altijd wanneer ik in Vlaanderen ben, doen we leuke dingen samen. En de seks is nog steeds super, ze is een echte nimfomane en ze is niet vies van de nodige experimentjes. Hoewel ze tijdens haar actieve periode geen seks meer kon uitstaan, valt nu alles in de plooi en is ze een jonge, gezonde en geslachtsdriftige vrouw. Ze rookt zich nog steeds zwart vanbinnen door 2 pakjes per dag de lucht in te blazen, maar daar neemt mijn fetisj dankbaar gebruik van. Indien ze zou stoppen, zou ik het haar kwalijk nemen. Ten opzichte van vroeger eet ze nu heel gezond en ik deed haar een fitnessabonement cadeau en ze sport op frequente basis. Om onze liefde te bezegelen zullen in juni 3 weken samen op vakantie gaan.

    Maar een onverbeterlijke smeerlap zoals mij slaagt er toch nog in om deze unieke en een der beste liefdes uit mijn leven op de proef te stellen. Ze weet namelijk niet wat de eigenlijke status met mij en mijn vrouw is. Van de breuk heb ik haar niets verteld. Ik deed wel melding over het feit dat we langzaam uit elkaar aan het groeien zijn en dat ik op verloop van tijd volledig voor haar zal kiezen, maar deze komedie is weer in mijn eigen voordeel opgetrokken. Ik ben daar niet fier op, maar het is een drang uit egoïsme en hardnekkige seksverslaving. Ik heb de afwisseling simpelweg nodig of ik functioneer niet. De moraalridders onder jullie zullen het niet begrijpen, maar ook ik heb wroeging over de natuur waarmee ik zit opgescheept.

    Ze weet dat ik voor de job de wereld rondreis en dat ik ook op beruchte plaatsen en in oversekste steden terecht kom. In tegenstelling tot mijn vrouw is ze meer jaloers en bezitterig. Ik moet telkens ook een heel kruisverhoor ondergaan bij haar. Op die manier verstikt ze me ietwat en dat heeft dan het omgekeerde effect. Zoals jullie al wel gemerkt hebben in mijn internationale verslagen, ben ik sinds mijn terugkeer weer meer actief dan de laatste maanden voor mijn vertrek. Dit had niet alleen met beperkingen in het budget te maken, maar ook omdat ik meer gemoedsrust had gevonden. Nu valt mijn vrouw weg en bij wijze van compensatie strooi ik mijn zaad over de hele wereld uit!

    Ik schaam me te pletter dat ik Eva nu zo belieg. Want ik weet mijn planning zo te regelen dat ik telkens 2 dagen in Vlaanderen ben. Op één dag amuseer ik me met haar en tracht ik er alles aan te doen om haar gelukkig te maken. Op de andere dag scheer ik me dan weer als de bliksem naar de saunaclubs. In mijn positie is het dus makkelijk van te liegen, want ik kan altijd zeggen dat ik met het vliegtuig weg ben. Dit is niet houdbaar voor mij en het zal aan dit tempo ook niet blijven duren, maar voorlopig geniet ik ervan met volle teugen.

    Maar de hele conclusie van dit verhaal is dat ik gelukkig ben met haar, dat ik haar gelukkig gemaakt heb en dat ze nu het leven heeft dat ze verdient… Ze verdient zelfs meer, maar ook dat kan ik haar niet geven. Misschien dat we ooit onze levensstandaard opwaarderen en dat we, nadat ik haar verteld heb dat het afgelopen is tussen mijn vrouw en mij, definitief uit Vlaanderen wegtrekken en in dat andere mediterraanse land van mij gaan wonen. Misschien dat ik mijn huidige job nog 2 jaar doe en dat ik het dan voor bekeken hou. Daar aan de andere kant van de grote vijver genieten we een betere levenskwaliteit en is de toekomst verzekerd. We hebben het er al over gehad om een Pizzeria of Pasta-zaak te starten op zelfstandige basis. Daar zijn we beiden helemaal vol van… Helaas stelt zich dan een ander probleem: zo lang ze geen bepaalde leeftijd heeft, zal ze haar 2 jarige legerdienst moeten doen bij het immigreren van dat land. Een optie is om die termijn te beperken door te huwen of een kind te maken, maar dat zie ik dan weer niet zitten. Betreft dat toekomstplan zitten we nog een beetje in het slop. Maar als je ziet van waar ze komt, dan besef je echt wel dat er wonderen verricht zijn. Bijgevolg zal ze van een paar jaartjes legerdienst ook niet doodgaan. Tenzij Iran een atoombom in onze achtertuin gooit, maar dan sterven we romantisch samen.

    Maar tot zover de voorspellingen en toekomstperspectieven. Nu hebben we het ook goed samen, zij maakt het goed en ik kan stiekem nog mijn gangen gaan. SFL de verschrikkelijke blijft voorlopig nog een tijdje onder jullie. Tot zover deze uitgelopen beperkte update!

    The hitmix 2012… converteer naar MP3 en je hebt een paar uur zomerse Romanian Dance-music!
    http://youtu.be/bKWnUktp-FU
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  4. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (28 april 2012),dbd67 (28 april 2012),Megaboob (29 april 2012),nieuwkomertje (22 april 2013),rob45 (29 april 2012),Stief (24 april 2013),Wijze grijze (22 april 2013)

  5. #153
    Geregistreerd
    20 maart 2013
    Last Online
    2 juni 2023 @ 17:50
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    295
    Thanked
    64 in 18 posts

    Standaard

    Potverdorie, die SFL (al) weer........

    Wederom een sterk topic verhaal.

    Ik moest het in een ruk uitlezen, en of dat nou zo slim was..?

    Ik begon om 01.00 dit verhaal te lezen, en nu net pas heb ik het uit om 08.00
    Non stop gelezen met enkel 2 pauzes van 5 minuten.
    De batterij van mijn iPad is gedaald van 100% naar 26 % energie level
    Tijdens het lezen , heb ik de zon weer zien opkomen.
    En nu, ja nu is het dus 08.00 en ik moet nog gaan slapen en werken !!!

    Dat wordt dus een snipperdag, kortom die SFL schrijft zulke boeiende verhalen, dat
    de honger en verslaving om zijn verhalen uit te lezen,
    Zijn sporen nalaat op mijn persoonlijke bezigheden.

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Living Room 468*60