Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Pop (Thais)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Pop (Thais)

    Haarkleur/-lengte : zwart, steil / tot over schouders
    Lengte dame : 1.50m?
    Postuur/Cupmaat : slank / A
    Nationaliteit/Taal : Thais/ Engels en beetje Duits
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen. Navelsieraad.
    Service: zeer goed. PZC, FT, zoenen, beffen, NMC. Anaal weet ik niet.
    Voordelen: lief, lief, lief.
    Nadelen: niet gemerkt.
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 75 (inc FT)
    Extra’s bij het bezoek:


    GT 19 juli

    Een heel lieve en servicegerichte dame, die alle moeite doet je een fijne tijd te geven. Zeker herhaling.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard Flop

    Ik ben twee weken geleden met Pop naar de kamer geweest. Een mooie slanke thaise.
    Op de kamer werd het mijn slechtste ervaring van het afgelopen half jaar.
    Ze had duidelijk haast. Toen neuken haar niet snel genoeg ging, na 2 minuten ofzo vroeg ze of ze het met de hand mocht afmaken: nee!! Daarna kreeg ze pijn in haar zij. Ik had op dat moment misschien verstandig moeten zijn en de kamer af moeten gaan, maar uiteindelijk de sessie in mijn eigen tempo afgemaakt.
    Geen enkel herhalingsgevaar, bijzonder slecht. Pop = flop

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Pop; flop of toch toppie??

    Enkele weken terug had Gustomass zijn allereerste kamerervaring met een Thaise dame, in dit geval de enige op dit moment voor ons in Golden Time beschikbare thaise is POP.
    Inderdaad een poppetje dat vriendelijk en al heel snel "aanhankelijk"is.
    Ik vind het een lief meiske. Heb indertijd bij YUMI in Eindhoven mijn allereerste body to body erotische massage mogen hebben , ook van een Thaise, Roos. Zij was minder vriendelijk, zij was gewoon aardig maar daarentegen heeft zij me een superdesuperdesuper body to body gegeven met een handmatig hoogtepunt waar ik nog vaak aan terugdenk.
    Deze vriendelijke Pop heb ik , een beetje met Roos nog in mijn back-up gedachte, naar kamer 3 geleid. Daar hebben we best mooie seks gehad,meisje deed heel aardig haar best en we hebben vele standjes doorgenomen. Toch bleek op een gegeven moment dat ze inderdaad nog wat pijn had, ze had haar dagen nog maar héél pas geleden gehad en had in feite gewoon die dag nog niet moeten beginnen. Het werd pijnlijk zichtbaar dat ze die dag nog niet had mogen beginnen. Maar wie beslist in deze, ons kleine poppetje of haar "manager". Klinkt hard, maar dat is het ook. Dat moeten we ons wel realiseren.

    Wij hebben dan misschien die dag iets mindere ervaringen met haar gehad, maar als je ziet dat die dagen dat ze aanwezig is, dat ze dan af en aan gaat richting de kamers, dat ze daarna telkens maar héél kort op haar plekje zit( op het trapje recht na de open deur die van bij de douches van de saunaruimte)
    Is ze aanwezig moet je snel zijn, anders is ze weer gevlogen. Je mag dan toch verwachten dat deze mensen andere ervaringen hebben dan wat ze op onze bewuste dag heeft gepresteerd.

    Van mij krijgt dit meiske zeker een nieuwe kans, maar dan moeten de echte favorieten niet aanwezig zijn.
    Overigens afgelopen donderdag scheelde het niet veel of ik was weer voor Pop gesmolten.
    Dat heb je met dat warme weer.

    Gustomass heeft afgelopen donderdag ook van een ijsbeer die in Pataya op vakantie geweest was begrepen dat de Thaisen daar toch heel anders zijn dan hier in onze clubs. Deze keer geldt dus meer "wat van ver komt is lekker" dan "wat wij ver halen zou lekker moeten zijn".
    Maar, dat was maar één ervaring..

    Gustomass overdenkt het nog even, ...heel even.

  4. #4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Khon rak khoen

    Vrijdag 28 juli een tweede sessie met Pop gehad. Zoals veel thaise meisjes is ze klein en slank. Ook Pop wil liever, net als haar landgenoten, er liever blank uit zien dan donker. Ik heb precies het tegen over gestelde. Daarnaast heeft de dokter zijn medewerking gegeven bij de aanpassing aan haar neus. Je ziet goed dat ze Thaise is, maar ook dat ze heeft getracht een ietswat Europees uiterlijk te krijgen. Ze is zeker mooi, maar ik vind het persoonlijk wel wat jammer.

    De vorige keer liep Pop af en aan met klanten. Dat was vandaag anders. Het was redelijk druk, maar Pop zat voornamelijk te wachten. Ik vroeg haar waar ze op zat te wachten. "Op jou" zei ze lachend. Gevoel voor humor heeft ze in ieder geval. Even bij gekletst, waarbij ze zich mij niet meer kon herinneren. Op de kamer veranderde dat. Toen wij zoenend op bed gingen liggen, zei ze ineens stralend en lachend: "I remember you, last time you said........" Over mijn bedprestaties van indertijd haalde ze geen herinnering op.

    Pop kust rustig en voorzichtig. Pop is een rustig meisje. Pijpen doet ze ook rustig, nat en goed. Daar is niets mis mee. Neuken begint rustig, maar na enige tijd wordt het wat wilder. Pop is vooral lief, maar niet wild.

    Tijdens de sex vertrouwde ze mij toe dat ze Europese mannen zo aantrekkelijk vond, ook vanwege de wat grotere neuzen. Mijn lichaam was sexy, vond ze oprecht. Zoals gezegd: Pop heeft gevoel voor humor.

    Ineens haalde ze het condoom eraf en begon mij "wild" (voor haar doen) te pijpen. Het orgasme zat eraan te komen. FT kon ik het niet noemen, want een gedeelte ving ze met haar mond op, maar het meeste niet. Later zou ze het niet in rekening brengen. Waarschijnlijk was FT niet de bedoeling geweest.

    De sessie werd afgesloten met een goede massage. Langzaam maar zeker kwam mevrouw wat losser. Na een uur was het echter goed genoeg geweest voor mij en besloot ik mij weer in het land der ijsberen te begeven. Herhalingsgevaar is er zeker, maar dat wil niet zeggen dat ze elke week prijs heeft.

    Enkele heren die hier voor mij over haar hebben geschreven zijn wisselend over hun bevindingen. Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen. Aan de ene kant trekt ze mij wel aan, maar de sex is niet zo explosief als ik graag zou willen. Eerlijk gezegd heb ik niet de indruk dat dit vak nu haar roeping is, maar ja, voor wie is dat wel.

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool pop of flop ?

    Na wat vertraging en omwegen via schiphol en Driel uiteindelijk toch op de party beland van Caligula, het was er al een drukte van jewelste en na de felicitaties en het gebak maar eens even op pad gegaan om de ergste druk van de ketel af te halen :thefinger , aangezien er op dat moment voor mij geen bekende dametjes waren maar eens gekozen voor een Thaise die luisterd naar de naam Pop. Een heel aardig klein meisje eigenlijk meer iets voor mijn broer dan voor mij maar ja je moet toch iets. Even aftasten op de bank en toen maar de verkoeling van blokhut 22 opgezocht, daar aangekomen een beetje knuffelen om wat in de stemming te komen en toen begon ze aan het klusje , heel teder, eigenlijk een beetje on Thais had het gevoel dat ze de rem er op had staan, dit even aangezien en toen maar besloten om wat standjes in te nemen en hier werdt ze inderdaad wat losser tot bijna wild van, toen het condoom eraf en het kwakje door de lucht laten vliegen van een echte FT was geen sprake, afijn de druk eraf zij blij dat ze wat verdiend had en ik blij dat het klaar was, lief meisje voor mij te lief en zeker weten doe je het nooit maar denk geen herhalingsgevaar .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 25 augustus

    Eindelijk voor de 2e keer met Pop naar de kamer. Vorige keer haar wel gezien, echter daar was het bij gebleven.

    Ik zat een tijdje op de bank toen ze me zag, en al snel bij me kwam zitten. Zonder veel te praten waren we (wel netjes) vooral fysiek bezig. En dat beviel goed, al snel vroeg ik om de sleutel. In de blokhut hebben we ruim de tijd voor elkaar genomen, en het blijft leuk met zo'n kleine (1.50m) dame te stoeien. Net als de vorige keer niet heel passioneel, maar meer lieve sex. En dat is ook lekker.

    Pop gaat over een paar weekjes naar Thailand terug, voor een maand. Daarna komt ze weer ijsbeertjes verwennen.

  7. #7
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Volgens bericht op www.youppie.net werd Pop gisteren gespot in The Palace.

    Wat een dom idee van haar te verhuizen naar de duurste club ... vind je niet ?

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    voor haar fans is het jammer, van haar "vriendje" erg verstandig :green_smi

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Ausrufezeichen uitgePOPt....

    uitgePOPt in Golden Time....
    Lijkt wel een 1 aprilgrap...

    Gustomass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Volgens bericht op www.youppie.net werd Pop gisteren gespot in The Palace.

    Wat een dom idee van haar te verhuizen naar de duurste club ... vind je niet ?

  10. #10
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Pop (Thaise)

    Naam: Pop

    Nationaliteit: Thais

    Taal: Thais, Duits en Engels

    Cupmaat: klein

    Postuur: slank, mooi

    Huid: blank

    Service: nmc, pzc, tz (voorzichtig), FT (met tegenzin)

    Extra: Pop wekte niet de indruk veel plezier aan haar werk te hebben. Ze kwam altijd een beetje timide over. Verder: een lief meisje.

    Vorig jaar in het voorjaar en aan het begin van de zomer heeft in GT een klein Thais meisje gewerkt onder de naam Pop. Sinds de zomer is ze echter uit GT verdwenen. Het gerucht ging dat ze in Palace was gaan werken.

    Afgelopen vrijdag trof ik haar echter weer in GT.

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is dus dezelfde als deze... Mooi dat ze er weer is, lief schatje!

  12. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Über sachdienliche Hinweise wo Pop derzeit arbeitet (Palace?) oder wenn sie wieder mal im GT ist wär ich sehr dankbar!

    Viele Grüße
    Sunny

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Volgens Ace2 schijnt ze thekefrau te zijn in Living Room
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Thekenfrau? Kann ich ja gar nicht glauben , muß ich bei meinem nächsten Besuch mal überprüfen

    Viele Grüße
    Sunny

  15. #15
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens Ace2 schijnt ze thekefrau te zijn in Living Room
    Niet volgens Ace2 (die moet je trouwens nooit geloven), maar volgens een dame waar hij mee was. Ace2 heeft het niet zelf kunnen vaststellen. Dat kun je wel geloven van hem, want ik was er zelf bij.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Diamond 468*60   Babylon 468*60