Naam : Dilara
Haarkleur/-lengte : Licht bruin / Half lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal, door haar lengte wat moligjes, D - Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Roemeens, Engels
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service : Pijpen, neuken, zoenen
Bijzonderheden : Tijdens het trio met Larissa ging ze lekker met zichzelf aan de gang. Ze heeft mooie opvallende licht groen ogen
19 juli 2006, Trio samen met Larissa:
Sonny had er zin in deze woensdag. Kwam het nu door de warmte of vanwege het feit dat je gewoon een week lang droog heb gestaan. Ja, maar eenmaal per week naar de saunaclub gaan, geeft het geheel toch veel meer intensiteit. De derde ronde van deze woensdag werd voor Sonny een trio. Het werd een Roemeens onderonsje. De dames Larissa en Dilara hadden Sonny omgepraat om het maar met z’n drieën te doen. Of was het nu Sonny zelf welke niet kon kiezen. Laten we de waarheid maar in het midden houden, uiteindelijk is het me zeer goed bevallen.
Ik zat samen met deze twee dames op de trap bij het zwembad toen Larissa mij in een beengreep naam. Op dat moment was ik met Dilara in het Engels (dat sprak ze heel goed) aan het kletsen. Dilara viel mij op door haar leuke koppie, lichtgroene ogen en een stevige D-cup. En dat is wat voor een dame van maar 1.60 groot. Larissa was op een gegeven moment heel erg aan het animeren, maar dat vond ik geen probleem. Ik vond dat die Larissa er ook wel heel leuk uitzag en de wijze waarop ze met me bezig was was wel heel belovend, dus zat ik daar met een opkomend probleem. Met wie ga ik naar de kamer? Larissa vroeg op een gegeven moment of ik naar de kamer wilde en met wie. Tja, daar zat ik, ik wilde eigenlijk beide niet teleur stellen maar ik wilde eigenlijk ook wel met allebei. Toen Larissa eenmaal zei: “als je niet kan kiezen, dan neem je ons toch allebei” Ach, “why not” zei ik. Dus ging Larissa op zoek naar een sleutel. Ze wilde alleen naar kamer 16, dus we hebben een halfuurtje moeten wachten. Maar dit heb ik lekker met Larissa vol gemaakt. Ik zeg met Larissa, want al gauw werd Dilara op een of andere manier buitengesloten. Uiteindelijk zijn we wel met z’n drieën op de kamer beland. Voor dat we begonnen, liep Dilara nog even van de kamer af. Snel kwam Larissa bij me liggen en vroeg of ik na deze sessie nog een halfuurtje alleen met haar wilde. Ik zei, als je niet wil dat Dilara erbij is, dan moet je dit zeggen. Maar dat vond ze geen probleem. Ik stemde nog niet toe. Dilara kwam binnen en het feest begon. Dilara ontdeed zich van haar BH. Zo, wat een mooie natuurlijke D-cup heeft dit kleine meisje van 19 jaar. Eerst begon Larissa mij heerlijk te pijpen, terwijl Dilara toekeek. Wat een meid zeg, ze werd er zo opgewonden van dat ze zichzelf zat de vingeren en haar borsten te bestasten. Larissa nam de voortrekkers rol op zich, wat ze voortreffelijk deed. Ze delegeerde Dilara om mij ook te gaan pijpen. Ik was dit keer opvallend passief en liet het spel van deze dames over mijn heen komen. Ze giechelden erop los, volgens mij was dit voor hen ook het eerste trio met elkaar. Toen mocht Dilara mij neuken. Ze kwam bovenop en al gauw merkte ik dat dit zeker niet haar sterkste punt is. Werkelijk, rijden kon ze niet. Ik liet haar even gaan en hoopte dat het met Larissa beter zou gaan. Er werd van comdoom verwisseld en Larrisa kwam met haar hurken over mijn paal heen en liet deze langzaam in haar kutje verdwijnen. Nou, dit was veel beter. Ook nu weer hoorde ik Dilara naast me liggen kreunen. Deze lag haarzelf helemaal klaar te vingeren, terwijl ze het geneuk van Larissa zat te aanschouwen. Enwat die Larissa toen deed was wel erg geil, terwijl ze op mijn paal zat, draaide ze zich om teneinde met haar rug naar mij toe te zitten en dit allemaal zonder dat m’n lul eruit ging. Eenmaal zo zittend ging ze verder met rijden. Ze kon haar zelf in de spiegel zien. Helaas had ik dit beeld niet. Uiteindelijk kon ik niet klaargekomen (de warmte) en vroeg of ze weer wilde pijpen. Larissa wilde deze taak wel op haar nemen. Condoom eraf en daar ging ze weer. Ik wilde niet voor FT gaan, omdat ik niet wist hoe dit zou uitpakken met afrekenen. Ik dacht, 2 x 50 euro is genoeg voor deze sessie. Maar Larissa loste deze twijfel zelf op door op een gegeven moment mij gewoon te gaan aftrekken (volgens mij doet ze geen FT). Heerlijk over haar hand klaargekomen. Dilara zat erbij en keek ernaar.
De boel schoongeveegd en afgesproken dat we elkaar weer bij de locker zouden zien voor het afrekenen. Beide dames 50 euro gegeven. Larissa bleef opvallend nog even bij me staan en vroeg, kom je zo weer bij me zitten. Ik zei “ik kom zo” Uiteindelijk ben ik halverwege de bar blijven steken en niet meer bij Larissa aangekomen. Een blonde Russische dame had mijn aandacht veroverd.
Dilara moet nog een hoop leren, maar is goed op weg. Ik kan misschien niet goed oordelen, omdat ik haar niet alleen heb gehad, Waarschijnlijk is ze dan anders qua service. Met Larissa klikte het zeer goed en met haar ga ik zeker nog eens de kamer op. Ik moet me dan wel verontschuldigen want ik had ze gewoon links laten liggen.
Br, Sonny