Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 150
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb mijn vakantie om 2 weken verplaatsen moeten, business...

    Bin heute im GT gewesen und hab nen angenehmen event mit Lina gehabt. In der Hütte ist die Heizung kaputt gegangen, eine andere war nicht frei.

    Ich bilde mir ein was sex angeht über überdurchschnittliche Erfahrung zu verfügen. Aber Im Bademantel hab ich noch nie gepoppt.
    Lina im Bademantel beim blasen, ein Bild für die Götter.....

    Ich glaub ich werd an den Laden jetzt mal ne Rechnung wegen Hexenschußgefahr schicken
    Bei Kälte ist zuviel Bewegung gefährlich.....

    n. :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Heb mijn vakantie om 2 weken verplaatsen moeten, business...

    Bin heute im GT gewesen und hab nen angenehmen event mit Lina gehabt. In der Hütte ist die Heizung kaputt gegangen, eine andere war nicht frei.

    Ich bilde mir ein was sex angeht über überdurchschnittliche Erfahrung zu verfügen. Aber Im Bademantel hab ich noch nie gepoppt.
    Lina im Bademantel beim blasen, ein Bild für die Götter.....

    Ich glaub ich werd an den Laden jetzt mal ne Rechnung wegen Hexenschußgefahr schicken
    Bei Kälte ist zuviel Bewegung gefährlich.....

    n. :wink:

    @neukie

    Das mit Bewegung bei Kälte ist falsch! Da wird einem warm von!

    Zuviel Bewegung in deinem fortgeschrittenen Alter!!! Das trifft die ganze Sache eher!

    Kleiner Tip:

    Lass die Frau mehr Arbeiten, die wird dafür sogar bezahlt......

    Rolliman

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Bin heute im GT gewesen und hab nen angenehmen event mit Lina gehabt. In der Hütte ist die Heizung kaputt gegangen
    Na, seit wann braucht ihr beide heizung ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Lina im Bademantel beim blasen, ein Bild für die Götter.....
    Glaub ich gern - wo sind die foto's ?
    Aber mit Lina Natur is doch auch nichts los ?

    W-L

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT, 6 april

    Vorig jaar op 5 april mijn entree gemaakt in GT. Tijd dus voor een klein feestje, en herinneringen ophalen aan een jaar van prachtige, verdrietige, vrolijke en intense ervaringen. En meteen nieuwe ervaringen opdoen. Zo rond half twaalf kwam ik binnen, het was nog erg rustig, maar de keizer was al aanwezig. Uiteraard . Lekker bijgekletst, we hadden elkaar al een tijd niet meer getroffen hier. De keizer werd al snel belaagd door allerlei dames die oneerbare voorstellen deden, en heel handig manoevreerde hij hun naar mij. Ik kon nog ontsnappen door "später!" te roepen, en gauw de pool in te duiken.

    Het werd een heel gezellige dag, met veel oude (mogen ze zelf schrijven ) en nieuwe bekenden (o.a. de Cock, aangenaam!), en veel fraaie dames. Ik miste een aantal favorietjes, maar dat werd meer dan goedgemaakt door nieuwelingen en later op de dag, andere bekende dames. Niet alleen de beren waren gezellig, ook de dames hadden het goed naar hun zin.

    Bianca is ook weer terug, met nieuwe borsten. Haar oude waren prachtig, en ik vond het jammer dat ze ze liet vergroten, maar het resultaat was mooi om te zien, en ik mocht ook even voelen. Fraai gedaan!

    Fon heeft heel lief een beertje mee laten delen in haar avondeten, dat een stuk beter was dan de Sauerkraut van GT. Een aantal beren werd daar flink jaloers van, maar de beer in kwestie trok zich daar niets van aan. Wel aardig om een ijsbeer Thaise pepers te zien eten, maar blijkbaar was dat wel stimulerend, want die beer was na het eten vooral op de kamers te vinden...

    Zelf heb ik me vermaakt met Gabriella (Braziliaanse), Corina (Roemeense), Sabrina (Roemeense) en Monique!

    Een prima dag wederom, en weinig tijd gehad voor herinneringen ophalen. Oh well... :D

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Ausrufezeichen wie kan de wisselsnelheid bij GT nog bijhouden??

    gisteren weer een fijne GT mogen beleven..:D :D
    De wisseling van de wacht wordt wel in erg hoog tempo uitgevoerd. Ik was er even bang voor dat het was vanwege mijn leeftijd dat het steeds moeilijker werd om alles bij te houden, maar nu Little Diablo, die toch een flink stuk jonger is, dat zélfs híj de namen niet meer kan onthouden... Ja, dan concludeer ik dat het minder aan de leeftijd der ijsberen ligt maar dat het toch echt ligt aan de erg hoge verdringingssnelheid. Vraag me dan wel af, waar al deze dames blijven...
    Zit je lekker te eten gisteren, komt Tommy even 2 dames in dik winterjack rondleiden. De lacks hebben we niet meer gezien, de inhoud was even later in geuren en kleuren te bewonderen in de bar.... eentje ervan heeft Gustomass later nog mogen bevrijden toen ze met haar hakjes was komen klem zitten in de roosters bij de Kino... "oh nein, kein Problem, ich hab's gerne für dich gemacht.."

    Ja, een half uurtje lekker bijkomen in de sauna is er niet meer bij. Voor je het weet heb je weer veel moois gemist. Gisteren voor 2e bezoek op een rij NIET in de sauna geweest!!. Wederom veel te druk met andere dingen.
    Verder nog een opmerking richting het management. Heel mooi dat in feite vrijwel iedere dame hier vrij kan binnenlopen en kan beginnen. Die inburgeringscursus die verzorgen wij ijsberen wel. Maar, de laatste tijd toch meer en meer gehoord en gisteren ook zeker zelf opgemerkt dat het aantal echt mooie meisjes wat kleiner aan het worden is.
    Aan het management om hierin een passende modus te vinden.
    Het lijkt me dat tussen de bedrijven door een aantal ijsberen best wel bereid zullen zijn om plaats te nemen in een beoordelingscommissie en aanvullend een stukje "on the job training" op ons te nemen....


    Gustomass verneemt graag een reactie op deze open sollicitatie......


    Gustomass groet nog even zijn medeijsberen van gisteravond.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard .

    Gisteren weer met broertje MiniMe naar GT getogen. Voor het zoveelste bezoek in korte tijd. Gisteren opvallend veel oudere dames, maar toch nog zeker voldoende aanbod. Ik heb me weer uitermate monogaam gedragen, hetgeen niet van MiniMe kan worden gezegd! De dames hadden ’s-Middags weinig klandizie, maar tegen de avond werd het beter voor hun.
    We hebben ons uitstekend vermaakt, maar als je zo vaak aanwezig bent, wordt je tegelijkertijd ook een maatschappelijk werker voor de dames.

    Chantal gaat 3 weken naar Polen, even afscheid genomen van haar, evenals een jarige dame gefeliciteerd.
    Voor de liefhebbers: volgende week is Mona weer terug. De komende weken laten wij GT even links liggen, zodat het in de toekomst nog leuk blijft.

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Het was inderdaad weer een mooie zaterdag in GT, de vele MILFjes heb ik maar genegeerd, in tegendeel, deze keer met meisjes in de leeftijd 18-21 jaar naar de kamer geweest (met alle voor- en nadelen die daar bij horen)!

    Wat een dag.........begonnen met Mary (Duits, matig), toen Maria (Bulgarije, goed) en geëindigd met weer een Maria (Litouwen, erg goed)............wel erg veel M-etjes voor MM op 1 dag! Zie recensies voor detail.

    Dit is trouwens gewoon "sequentiële monogamie" hoor broertje! :p

    Goed, net als de dames zo af en toe, gaan wij de komende weken gebruik maken om uit te rusten en een (nieuw) toeristenvisum aan te vragen
    Laatst gewijzigd door MiniME; 9 april 2006 om 16:12

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 13 april

    Een feestdag, in meerdere opzichten! Het weer was minder, maar voor de rest was alles prima geregeld in GT. Boeddha vierde een (voor hem) onverwacht feestje, waaraan veel ijsberen en dames meededen. Erg gezelig, met als hoogtepunt een aanbod van een bekende ijsbeer om met Boeddha een kamer te delen, dit in verband met tegenvallende opbrengsten van een collecte. Deze ijsbeer riep zelfs bij de dames bewonderende blikken op, zo'n mooie dame hadden ze (en wij) nog niet vaak gezien! Boeddha werd ook nog uitbundig door diverse dames gefeliciteerd, waarbij het onderscheid tussen wilde sex en een felicitatie toch wel vaag was...

    De hele dag en avond was het erg gezellig, met veel NL beren, en met een aantal oude vertrouwde dames, en weer heel veel nieuwe lieverdjes. Een lange ijsbeer werd afgetuigd door een klein vrouwelijk opdondertje met hulp van een handtasje, en blijkbaar vonden ze dat beiden wel fijn... :D Zelf kennisgemaakt met Gustomass, Asterix en een nieuwe Belgische ijsbeer, die voor 't eerst in GT was.

    Zelf heb ik me prima vermaakt met Steffi (Duits), Agnes (Pools), Ola (nr 3 geloof ik, Pools), Mona (Roemeens) en als onverwacht toetje Tanya (de Duitse variant deze keer; was nog lastig, ook de Poolse liep lonkend rond).

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Daumen hoch GT 13 april 2006; verjaardags partytreff in Golden Time

    Dit is een reactie op een recensie van Ace2 op ander forum.

    Hallo Ace2,
    vanmiddag, inmiddels gistermiddag mocht ook ik getuige zijn van deze verjaardagsparty in Golden Time. Bedankt voor je mooie weergave van deze mooie Golden Time dag. Ik heb je verhaal met natte ogen zitten lezen.
    Ben zojuist pas terug, ben om 00.50 uur aan de bar bij GT in contact gekomen met een lieve meid uit L.... . Een beetje teleurgesteld vertelde ze me iets over Nach Hause gehen. Nog vóór ik wist wat ze ging zeggen, zag ik haar ogen aan , hoorde niet eens wat ze vertelde en riep ik al , "OK, Ich möchte dich sehr gerne nach hause bringen". Hoewel ik weet dat je niet te ver moet gaan, heb ik haar heel graag gebracht, toch 1,5 uur extra onderweg, maar een ideale kans om een en ander eens goed te overdenken.
    Vandaag was voor mij al de 38 ste keer Golden Time in 7,5 maand. Minderen moet maar wanneer, hoe, waarom.......????
    Ik ken niet jou story maar er gingen toch enkele belletjes bij me rinkelen.

    Het was overigens een ouderwetse geslaagde GT dag. Wel veel, te veel nieuw aanstormend talent, ook aantal vaste dames. "Mijn" Christina heb ik nadat ik haar 3 keer in een flits gezien en gezoend had, uiteindelijk toch heerlijk genomen en ben ik nog fijner door haar genomen in de tent bij de sauna. Sleutelprobleem was immens, half tot heel uur wachten, dames niet blij.
    Aantal nieuwe ijsberen gesproken, opvallend veel die er voor de derde keer waren vandaag, oei, oei, denk ik dan.,...
    Verder aantal intense contacten met dames gehad, niet in de kamer, maar mondeling en via massage aan ze geven en van ze ontvangen.
    Het zijn op hun eigen manier stuk voor stuk toppertjes. Ze zijn mensen van vlees , bloed en emotie. Ze hebben op hun manier hun ervaringen, in GT en buiten GT. Ze reageren furieus op bepaalde recensies die geschreven worden. Is hun een aanstootgevende recensie ter ore gekomen, gooien ze gelijk het hele geschrijf op onze forums overboord. Dat vroeg om een gedegen aanpak en uitleg aan de dame in kwestie. Na een 10-tal minuten praten en pleiten en van gedachten wisselen was het idee van de dame in kwestie helemaal om. Heren, er zijn een hele serie zeer weldenkende en intelligente dames bij die niet alleen ons telkens weer superGTbezoeken geven, maar die heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Die weten waar ze het voor doen, die het graag doen en anders komen ze gewoon een dag niet. Mijn respect voor deze dames is erg groot.

    Gustomass wil het deze keer kort houden en voltooit bij deze de dagsluiting.....

  10. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vandaag voor het eerst in lange tijd maar weer eens op bezoek geweest in GT. Veel nieuwe dames, maar toch van mindere 'uitstraling' als dat ik normaal gewend ben in GT. Later op de avond kwamen er toch nog meer dames, maar toch nog steeds niet op het topniveau van voorheen. Kan natuurlijk ook gewoon aan de dag hebben gelegen (of natuurlijk aan mijn eigen smaak..).
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    lag aan je smaak denk ik heb me prima vermaakt met cindy,celine,rebecca en daria allemaal top notch.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl
    lag aan je smaak denk ik heb me prima vermaakt met cindy,celine,rebecca en daria allemaal top notch.
    Dat denk ik dan ook maar.. Ik beweer ook niet dat het allemaal minder was. Oh, ook ik heb me goed vermaakt . Maar toch lijkt het alsof een groot aantal van de 'vaste' dames een tijdje vakantie hebben of zo..
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Vakantie? vaste dames....

    Vergeet niet dat een aantal dames afwezig kunnen zijn omdat het in een aantal oostbloklanden aankomend weekend (23/4) pas Pasen is...

    EN HEREN....

    Aangezien een flink aantal van u redelijk vaak een "zakelijke afspraak" in de clubs hebben.....
    vandaag op secretaressedag WEL even een bloemetje meenemen naar de vele secretaresses in GT

    CU :wink:,

    Liefhebber (die vandaag zijn favoriete "secretaresse" helaas niet kan bezoeken )
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Daumen hoch gouden tijden in Golden Time

    Gustomass heeft gisteren 39ste Golden Time bezoekje weten te vergulden.
    Al met al weer een heerlijke dagje, avondje en nachtje uit.
    Het weer was geweldig mooi, lekker zonnetje erbij en vóór in de 20 graden. De ligstoelen werden weer uitgestald en de kussens uit de motteballen gehaald. Klaar voor de liefhebbers, de liefhebsters en voor degenen die vandaag voor het eerst met GT mochten kennismaken.
    Zit je lekker aan de bar met GT Junky de mooie dingen des levens te bespreken. Het is nog rustig in de bar. Het is onmogelijk , hoe goed ik het ook probeer om mijn ogen af te houden van die mooie Ina die onze drankjes weer inschenkt. Ina, warum um Gotteswillen machst Du dich jedes Mahl schöner, und schöner und schöner..... Du weisst doch es fur uns schon seit Monate so schwierig ist um zu erkennen, dass Du nur an jener seite der Bar arbeiten wirst. Warum uns so teasen, warum??. Aber, eines ist wichtig. Es soll immer etwas schönes übrig bleiben für einem Mann , wozu er sich sehnen kann. Für mich wenigstens bist Du das. Bezit is het einde van het verlangen, de voorpret, de fantasie, het verlangen naar kan al héél erg mooi zijn. In unsere Träume Ina, hoffentlich eines Tages wirst für uns da sein, aber dann an unsere Seite der Bar......
    Onze ogen hebben het heel moeilijk, Ina loopt de hele tijd door het beeld, er zijn nog niet veel dames binnen, dus iedere keer dat de bel gaat, worden onze ogen automatisch naar de ingang gezogen. Heerlijk toch, die gezonde nieuwsgierigheid. Of, als je echt op iemand zit te wachten, die nog komt maar misschien ook weer niet en je weet niet wanneer, wat moet je ermee?. Tja, dat kunnen schaduwzijden zijn voor ons GT bezoekers.
    Dan weer worden je ogen door het grote raam naar buiten gezogen. Daar zitten een aantal ijsberen lekker te genieten van een drankje en van een aantal leuke dames die het durven om zich Draussen zu wagen. Loopt daarbuiten een leuk meisje te dartelen, Tina uit roemenië, (dus danspauze in de bar) met een nieuwe GT aanwinst die ook al weer Christina blijkt te heten. Je zou als ijsbeer Chris heten en met deze 2 dames naar de kamer gaan. Chris, Tina en ChrisTina. Wie legt mij uit of je dan een trio of toch een duo sessie hebt.....
    Tina heeft zich een heel mooi setje aangetrokken en heeft zich perfect opgemaakt en ze dartelt heerlijk rond. Ze ziet er vandaag wat meer als vrouw en wat minder als meisje uit. Christina is nog hartstikke nieuw, huppelt er wat onwennig achteraan. Met Christina zou op de kamer weinig tijd verloren gaan met praten want ze praat slechts een beetje duits of engels.
    Even later loopt daar een klein Zuid Amerikaans meisje met een grote bos haren, waar Gustomass zo graag in verstrikt zou raken... Wat een figuurtje, wat een jong schatje. Het zonnetje deed uitermate zijn best om dit tafereeltje nog mooier te maken dan het al was. Even dartelen, handdoekje op de ligstoel, lekker liggen , even later weer stapje verder, op jacht naar een ijsbeer. Ijsbeer voor een Zuid amerikaanse??
    Enkele nieuwe bezoekers kijken hun ogen uit en staan perplex van verbazing bij het zien van dit heerlijke gebeuren. ..
    Nog steeds lijfelijk zittend aan de bar, en een heerlijk Königs Pilsener later, wordt onze geestelijke aanwezigheid weer in de bar aangetrokken. Een nieuwe barjuffrouw, ik dacht Angela of Angelina komt de gelederen versterken. Een leuke dame, vriendelijke, erg vriendelijke bediening en heel lieve en veel zeggende ogen. Oh jee, waarom moet dit allemaal, al dat moois op één dag, wat zeg ik in één uur tijd. Over teasen gesproken... Maar, laat het gerust doorgaan, wij zijn daar inmiddels sterk in geworden...dacht ik...
    Zit ik juist een aantal namen van ontbrekende lievelingetjes op te noemen, neemt GT junky even een nog strategischer positie in bij de receptie. Wie komt daar nog geen 2 minuten later binnen stralen... jaaazeeekerr, Juliette, helemaal uit Bolivia, en wat mij betreft even hélemaal voor mij zelf. Want dat is part of the illusion, je kan hier genieten van mooie dingen, zij laat jou geloven dat ze er is helemaal alléén voor jou en jij wil haar laten geloven dat jij er puur voor haar bent.
    Omdat mijn Spaans , mede doordat ik Juliette al ruim 3 weken niet meer gezien had weer nodig moest worden ge update, ging het lekker hakkelend, want haar Duits is minder dan mijn Spaans. "vamos al quarto" betekent dus of ik al naar de kamer wilde. nee, meisje , ik hou van werken naar een climax en Juliette jij hoort niet op de onderste treden op de trap naar de climax, ik wil jou graag boven aan de trap ontmoeten zodat jij mij op je geweldige manier in hoger sferen kan brengen. Met veel lachen, met veel gekheid en met een super klick erbij is het me gelukt om haar toch duidelijk te maken dat ik pas op de onderste treden verkeerde....
    Gezien de superklick had ik eigenlijk meteen met haar moeten gaan. Adelante Juliette, arriba arriba... Later op de avond wederom een heerlijke sessie met dit echte meiske mogen hebben.. Muchos, muchos gracias Juliette..

    Daarna nog meer lievelingetjes getroffen waaronder een mooie Corina. Met dat typische een beetje mystieke gezichtje, met die ogen, met die heerlijke manier van tegen je aan kruipen. Maar ook met haar eigen willetje, zij weet wat ze wil en zij wil dat jou ook laten weten.... kortom een echte vrouw....
    Ze had haar haren zwart laten verven. Als je weet hoe gek Gustomass is op meisjes, met lange haren en dan nog met lange zwarte haren, nou dan is duidelijk dat zijn geluk niet op kon. Je kan er zo heerlijk met je vingers door strijken. Corina was vandaag weer echt op en top Corina.

    Nog even de groetjes doen aan vele bekende ijsberen, hoewel meerdere dames aangaven veel van mijn/onze vrienden gisteren al geweest waren(greetzz Caligula , Boedha cs) Vandaag oa GT Junky, Little Diablo, Sonny, Kuifje, 2horny4U en dan nog aantal die ik niet ken van naam. :wink: :wink: :wink:

    Ook soep geëten buiten op terras, met enkele jonge Limburgers; eentje was 2 dagen eerder voor eerste keer en voor de ander was het vandaag eerste keer. Gustomass kon zich de gemoedstoestand van deze jonge ijsbeerwelpen heel goed voorstellen. Mona had er voor zorg gedragen dat de ene ijsbeer op een waardige en passende manier was ingeburgerd. Hoewel dat toch al enige tijd terug was, was deze ijsbeer nog volop bezig zijn indrukken te verwerken. Daar kan een bord soep wel bij helpen, stelde de andere "ervaren" ijsbeer voor. Komt ie even later terug ; de soep was op maar hij had een wulpse Braziliaanse wilde dame bij zich. Hilariteit alom, zelfs een Duitser die ook probeerde zijn soepje op te krijgen alvorens het koud werd, zelfs hij begreep de hele situatie en genoot heerlijk mee.
    Ook dit is GeeTee.
    Later heeft ook Corina zich nog ontfermt over deze ijsberen, dus ook zonder directe begeleiding onzerzijds hebben de dames zorg gedragen voor een gedegen inwijding in de "ins en outs" en in de "ins en outs" van Golden Time.

    Toch kun je als je geluk hebt de dames ook nog wat bijbrengen, af en toe hoor..
    Op gegeven moment kwamen internetsites aan bod. Ja, dat is een speciaal onderwerp voor aantal dames. Meesten kennen het bestaan ervan niet, anderen wel maar hen laat het koud, ze besteden er geen aandacht aan.
    Een aantal dames is zich heel goed bewust van het bestaan van Hookers.nl en van *************.nl. Enkelen lezen het zelf of hebben helpers die het voor hen lezen en mondeling doorbrieven, aantal vertaalt recensies in Engels/Duits en geeft ze aan betreffende dames. al dan niet met weglating van de naam van de auteur...
    Heb al enkele keren mogen meemaken dat dame furieus was op schrijvers die in haar ogen te ver waren gegaan met het weergeven van het kamergebeuren...
    Jammer is dat ze het van horen zeggen hebben en niet precies weten wat er geschreven is., Als een halve Duitser Nederlands leest en dit in het Engels aan een Oost Europees dametje moet doorbrieven en als betreffende dame erg gespitst is op " tell me exactly what was written about me" , nou vul dan maar in wat er van het originele verhaaltje overkomt.
    Al met al toch een beetje oppassen. Meisjes zien het hier echt als werk, meesten als tijdelijk werk en een goede opstap naar een beter leven voor zichzelf, kindertjes en naaste familie. Deze meisjes hebben hun trots en waarde en het belangrijkste wat we ze kunnen geven is respect.. Dat is naast geld heel erg belangrijk.
    Genoeg hierover, maar het is opvallend hoe toch , ook na zoveel bezoeken er steeds weer nieuwe aspecten bij je aankomen...
    Het is een interrassant gebeuren en wederzijds respect is heel belangrijk, nee ik denk een voorwaarde zelfs om het plezierig voor ons allemaal te houden.
    Als er of bij ons of bij de dames het plezier vanaf gaat zou het wel eens snel afgelopen kunnen zijn. Iets waar niemand van ons zich op dit moment een voorstelling van kan, wil of durft te maken... Elk produkt heeft een life cycle, een levenscyclus en we weten hoe die gaat..... aan alles komt een einde.....

    Mij is uit betrouwbare bron verzekerd dat Mika nu in Palace in Frankfurt werkt.
    Jammer voor ons hier maar wel fijn te weten waar ze is. Het gaat haar volgens zeggen goed af daar.
    "From here Mika, I really wish you all the best over there in Palace, many thanks for the good times we had in Golden Times and I hope to see you soon. I only need to disconnect my automatic pilot in the car, otherwise it will be impossible to pass Brüggen when on my way to Frankfurt...."

    Oh ja, over nieuwtjes die we de dames kunnen leren.
    Hebben gesproken over onze bijnamen. Velen kennen de term ijsberen niet eens. Issbären, Icebears. Het was opvallend maar nog meer amusant om de reacties van de dames te zien bij mijn uitleg, dat wij in feite ijsberen worden genoemd. Aaah, because of the white skin you all are waring??? Flink stukje hilariteit.. Je had die gezichtjes eens moeten zien.! :D


    Nog met een aantal dames gesproken die vandaag vonden dat het maar stroef liep. Allemaal slaperige ijsberen, beetje rondkijken, wat drinken, beetje praatje maken maar naar de kamer hooo maar. Echt klachten gehoord. Dat er dagen zijn met 60 , 70 80 of meer dames zet bij de meesten kwaad bloed.
    Dan verdienen velen niks. wachten op sleutel etc.
    De snelle wisseling van dames komt telkens weer aan bod.
    Dames die uit vrije wil komen, kunnen weg blijven als ze zich eens niet helemaal goed voelen. Dat hoor je vaak zeggen, als ze zich om welke rede niet goed voelen, komen ze gewoon niet. De dames die vast zijn, intern moeten elke dag aanwezig zijn, zin of minder zin, moe of fit. Dat komt de stemming en de inkomsten zeker niet ten goede.
    Maar ja, dat is een ander verhaal. Wij hebben ook onze dag wel eens niet, maar moeten er dan ook wat van maken. that's part of life.!!

    Op het einde van de avond stond nog een massage voor Juliette op het programma. Ben echter aan de praat geraakt met een Roemeense. Buiten in de koelte nog heel fijn samengezeten , gepraat, wat bijkomen en tegen één uur met wederzijds een relaxed en gerust, tevreden gevoel elkaar een goede nacht toegewenst. Fijn voor haar, fijn voor mij is fijn voor 3.
    Op mijn gang naar de kleedkamer werd ik door lachende, vragende, een beetje verwonderde Boliviaanse ogen naar Juliette gedirigeerd. Perdonna me, No massage por ti. Mijn Spaans viel niet mee, maar uit haar 4 opgestoken vingers kon ik niet anders konkluderen dat het nu al de zoveelste keer was dat haar massage in het water was gevallen. Maar, heerlijk gewoon zoals Juliette en haar vriendin Carina er mee konden lachen. Otra vez un massage solo por ti. Unmassage especial!!.


    Gustomass heeft toch maar afscheid genomen van Juliette en is met haar mooie zuid amerikaanse ogen op zijn netvlies en even later opgeslagen in het geheugen wederom met een fanstastisch gevoel huiswaarts gekeerd.


    "every body needs some time on his own"

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard wisselsnelheid in het gt

    Gustomass,

    het is niet meer mogelijk dat je nog wat controle over die grieten in het gt hebt. Ze wisseln te snel.

    Idee: Kijken wie in betrekking op de optiek dijn smak is, neuken, betalen, en dan de volgende griet doorneuken. Het is niet v.m. niet meer mogelijk dat je nog wat over names van de meiden weet. Neuken, genieten en einde.

    Mijn 2 cents

    Groetjes uit Spanje van

    neukie :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    GT-junky had zijn zwakke vlees donderdag en vrijdag weer eens niet onder controle.

    Donderdag belde een mede-ijsbeer die probeerde mijn oorspronkelijke planning,
    namelijk een bezoek op vrijdag, in de war te schoppen. Snel gecheckt of het vriendinnetje er donderdag ook zou zijn. Het antwoord was bevestigend. Snel de agenda omgegooit en uiteindelijk onder zachte dwang :D vertrokken naar GT. Omstreeks half vier aangekomen lachte het plezier me voor de rest van de dag toe. De keizer en zijn gevolg waren reeds gearriveerd.
    Jongens 't was weer bere-gezellig. Gelukkig was ook Anita in vorm. Had ik vorig jaar nog een top-5, 'k heb nu zelfs geen top-3 meer .

    Aangezien mijn oorspronkelijke bezoek voor vrijdagmiddag gepland stond, ben ik vrijdag toch maar gaan kijken. Ik had eigenlijk slechts tijd tot 18 u. Even GT gebeld of Anita zou komen en dit werd bevestigd. Ze kwam echter pas om 19 u.
    Reeds om twee uur 's middags gearriveerd. 't Was nog erg rustig, geen bekende ijsberen en het vriendinnetje was er nog niet. Aangezien het lekker rustig was een hele tijd met o.a. de beeldschone Ina zitten kletsen. Op een gegeven moment kwam Gustomass de gelederen versterken en een tijdje later
    was ook Little Diablo weer van de partij. Ook Sonny en andere ijsberen gesproken.
    Voor mij begon de tijd te dringen want ik moest om 18 u weg en Anita was er nog niet.
    Ik kreeg zo af en toe van Hongaarse Tina een staande ovatie omdat ik niet vreemdging. Op een gegeven
    moment toen ik dacht ik ga naar huis en toen kwam ze me vertellen dat Anita er om 19 u zou zijn. Köszönöm szepen! Nou vooruit, dan maar de planning iets uit laten lopen. En ja hoor, om 19 u komt Anita met een big smile de bar binnengesneld. Ja, ze was in de Umkleide tot spoed gemaand door o.a. Maria.
    Ik wil bij deze de thekefrauen en vooral Maria bedanken voor haar goede zorgen. Om 19 u heeft ze me gelukkig weer zien lachen.
    Eventjes gezellig zitten kletsten en samen de maaltijd gebruikt (die overigens zeer goed was, Balkan) en na een half uurtje afscheid genomen omdat ik toch echt weg moest. Na de afscheidszoenen van Maria en Tatjana snel richting de grens gereden.
    Toen even belletje gepleegd waarbij de smoes zodanig goed was dat ik op de rotonde bij Venlo een heel rondje heb gedraaid.
    Ruim binnen het half uur weer terug in GT en de avond in stijl afgemaakt. Prima, niet standaard dagje gehad. Heb zelfs voor het eerst meegemaakt dat een dame me haar excuses aanbood dat ze me had proberen te verleiden. Bij het verlaten van de tent de opmerking van Tom gekregen dat het al mijn derde keer was binnen 24 uur dat ik GT verliet, maar goed slechts 2 maal eintritt
    betaald dus who cares.

    GT-junky hoopt zich weer even in bedwang te kunnen houden .

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard "Vreemd " gaan in GT

    ja het was weer even vreemd om na een jaar weer eens bij GT binnen te stappen.
    Ik was verbaasd over het grote aanbod vrouwen deze avond (gisteren).
    Ook op de parkeerplaatsen was het super druk,Ik had het idee toen ik binnen was en zag dat er maar weinig ijsberen waren dat iedere ijsbeer 5 auto, s bij zich hadden.
    Ook mijn oude kanjer uit PHG was aan het werk Tess en die hield mij heel de avond goed in de gaten.
    Er waren veel verschillende soorten dames en ik had dan ook wel gezien dat er voor mij wel enkele bij waren.
    Buiten nog even een biertje gedronken met verschillend schrijvers van GT en met mijn club maatje S. die hier al weer aan een vaste avond zit te denken.
    Rond 22.00 u even een half uurtje met Tess de hut in gegaan buiten,maar zij was nog niet over de schrik van donderdag heen.
    Toen is bij een vriendin hier een man bezweken aan viagra.
    Dat meisje was er vandaag dus niet maar Tess heeft er bij gestaan en dan is dat toch een hele nare ervaring.
    Ook voor GT is dit niet fijn maar dit is overmacht voor zo,n zaak en het kan overal gebeuren ook thuis.
    Maar na Tess wou ik toch iets meer wand dit meisje is meer voor heel zacht.
    Dus ik wou nog eens flink meters maken of wel flink langs de plinten.
    Dus rond 23.15 u even ik dacht Lara aangesproken en ook flink er tegen aan gegaan.
    Super die meid Joegoslavisch en een beetje bruinbank getint.
    Omdat mijn maatje S. nog zoekende was naar zijn werkelijke indentiteit heb ik deze avond afgesloten met een gevoel van Ja lekker weer een keer op vreemde bodem.

    P.S. ik had ook nog wel met een Poolse mee willen gaan die bevriend was met deze Joegoslavische,ze had een rode slip aan meer niet wel mooie blauwe ogen en half lang blond haar.

    Andere lezers melden wel hoe ze heet ook de Joegoslavische (Servie) met licht blauw setje ik dacht volgens beschrijving Lara maar ik heb geen noemenswaardige tatoo op haar rug gezien.
    Komt mischien ook door haar geweldig pijpwerk tot het einde was super.

    Herhalingsgevaar zeer groot deze week of PHG deze week ?????????

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Unglücklich En weer lukte het niet

    Gezien de lusteloze saunaclub bezoeken van de afgelopen weken, had ik eigenlijk besloten er even niet meer te komen. Tijdens een drukke werkweek kreeg ik afgelopen donderdag van Jansen een sms’sje dat hij de vrijdag om 19:00 naar PHG zou gaan. Aangezien een avondje met een mede ijsbeer altijd wel gezellig is, besloten toch maar met hem mee te gaan. Echter ik had eigenlijk geen zin in PHG, dus aan Jansen voorgesteld of GT geen optie was voor de vrijdag. Later bleek dat hij reeds een afspraak had met een dame in PHG, dus zou dit het worden. Bij vertrek naar PHG zou Jansen nog wel even checken of de dame in kwestie er inderdaad zou zijn. Wat bleek, ze was er niet, dus heeft hij toch besloten (na een jaar) weer eens mee naar GT te gaan. Nadat hij mij bij de grensovergang in Venlo had opgewacht, zijn we samen Duitsland ingereden op weg naar GT. Zo rond 19:15 aangekomen. We konden direct in de rij gaan staan voor het Balkan buffet (wat overigens heerlijk was). Er waren gisterenavond een overvloed aan dames. Het was geweldig weer deze dag, voor het eerst zag ik ligbanken in de tuin staan. Jansen had inmiddels een bekende dame uit PHG gespot, dus zijn avond was al goed. Voor mij was het zoiets, kom ik van dat lusteloze syndroom af waar ik de laatste weken last van heb? Veel mooie vrouwen, maar naar de kamer gaan ho maar. Lekker wat saunarondjes gedaan en gezellig met mede ijsberen gesproken (o.a. GT Junky en Gustomass). De eerst genoemde was overigens opvallend weinig in het openbaar te vinden. Jansen had inmiddels Tess gecharterd en ikzelf had weer zoiets van “gaat het nog wat worden” De dames in GT doen wat meer aan animatie dan de dames in PHG, maar ook deze aandacht deed mij nog niet naar de kamer vertoeven. De avond vorderde en tegen elf uur was ijsbeer vriend Jansen al met z’n tweede rondje bezig. Nee, het lukte ook vanavond niet om eens lekker van bil te gaan. Is Sonny monogaam aan het worden? Dat is wel lastig als je topper in haar thuisland zit. Nadat Jansen weer terug van de kamer kwam, en nog een aantal rondjes gelopen te hebben, toch maar besloten met weer onverrichte zaken naar huis te rijden.

    Ach zeg ik maar, het zal wel weer komen. Volgende keer beter.:smile:

    P.S. GT heeft iets waar we in PHG al lang op zitten te wachten. Ik heb namelijk voor het eerst gebruik kunnen maken van WIFI!. ONLINE op ijsberen in de club. Was welliswaar wel met de PDA, maar toch, het werkt!

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 22 april 2006 om 18:59

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    He vriend je hebt gezien toch dat Tess mij heeft gescharterd en volgende week geef ik je een therapie die helpt dat jij niet meer monogaan bent.
    Bereidt je maar voor Dat wordt planken sjouwen,meters maken en langs de plinten.
    Ik ga volgende week voor een recordpoging en blijf tot het einde. :teuflisch

    Ook als Cluadia terug is ga ik denk ik toch rechts af bij Venlo.

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    He vriend je hebt gezien toch dat Tess mij heeft gescharterd en volgende week geef ik je een therapie die helpt dat jij niet meer monogaan bent.
    Bereidt je maar voor Dat wordt planken sjouwen,meters maken en langs de plinten.
    Ik ga volgende week voor een recordpoging en blijf tot het einde. :teuflisch

    Ook als Cluadia terug is ga ik denk ik toch rechts af bij Venlo.

    Dan is het te hopen dat het goed weer is met 20+ temperaturen. Kunnen we de tuin eens goed inwijden. En die therapie, ik ben benieuwd. Vol verwachting klopt mijn hart.

    BR, Sonny

  21. #21
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    P.S. ik had ook nog wel met een Poolse mee willen gaan die bevriend was met deze Joegoslavische,ze had een rode slip aan meer niet wel mooie blauwe ogen en half lang blond haar.

    Andere lezers melden wel hoe ze heet ook de Joegoslavische (Servie) met licht blauw setje ik dacht volgens beschrijving Lara maar ik heb geen noemenswaardige tatoo op haar rug gezien.
    Komt mischien ook door haar geweldig pijpwerk tot het einde was super.

    Herhalingsgevaar zeer groot deze week of PHG deze week ?????????
    Als Gustomass deze omschrijving leest komt toch weer een deel van gisteravond bovendrijven. Deze dame zat op gegeven moment bij me op de rand van het bubbelbad. Ik heb deze dame nog gevraagd of ze wellicht een zusje was van Nathalja, omdat er veel van dezelfde mooie trekjes in haar snoetje zitten. Nee zegt ze, maar we zijn wel goede vriendinnetjes en op de kamer doen we precies hetzelfde... . Ja, ik ook dacht ik even....
    Maar, deze dame zat op de rand van het bad, 2 bloedmooie benen in het water die vastzaten aan een echt heel mooie gebruind lichaam. Omhoogkijkend had ik een enorm mooi uitzicht op haar mooie tietjes, echt, niet te groot niet te klein en mooi strak. Haar rechterbeen was juist lang genoeg om `ongemerkt`kleine Gustomass een beetje op de vrijen, hetgeen haar heel goed lukt. Gustomass had daar in het geheel geen moeite mee. Meer moeite had ie er mee om dit mooie meisje wat toch heel rustig naar het moment van de sleutelvraag toe werkte, om toen vriendelijk aan te geven dat het er vandaag niet inzat. Inderdaad ook bij deze dame moest Gustomass na zijn uitweg, van `ik kom net terug van de kamer en ik moet nog energie opbouwen`, nog iets anders verzinnen, want op deze opmerkingen krijg je steevast iets in de zin van `` nou denk je dan dat het mij niet zal lukken om hem weer tot actie te brengen`
    Uiteindelijk stapte ze toch langzaam van me weg en kwam er een einde aan een mooi schouwspel, een mooi uitzicht op een mooi bruin lichaam, erg mooi gebouwd, heerlijk uitnodigend tot de mooiste zondes, dit alles gelardeerd met heel mooi licht vanuit de pool dat heel mooi zacht haar zonnebank gebruinde huidje deed opfleuren.

    Sorry, Gustomass is tijdens het nagenieten van dit mooie gebeuren helemaal vergeten wat nu ook weer de vraag was.......
    Oh ja . hoe ze heet...Deze dame heet NICOLE.:wink: :wink:

    Veel plezier en tot ziens maar weer.
    Gustomass.

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Dus Nicolle is de zonnebank getinte Joegoslavische met blauw setje ?
    En wie is die mooie Poolse met alleen een rood broekje met midden blond haar
    en mooie ogen ?

    Groeten Jansen.

  23. #23
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Dus Nicolle is de zonnebank getinte Joegoslavische met blauw setje ?
    En wie is die mooie Poolse met alleen een rood broekje met midden blond haar
    en mooie ogen ?

    Groeten Jansen.
    Nee. misschien heb ik het niet goed aangegeven, maar die mooie Poolse moet volgens mij dan Nicole zijn. Die Yoegoslavische is mij niet bekend, (nog niet ).

    Gustomass wenst je veel succes met Ontdek je plekje......:D

  24. #24
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard op zeker Nicole!!!!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Dus Nicolle is de zonnebank getinte Joegoslavische met blauw setje ?
    En wie is die mooie Poolse met alleen een rood broekje met midden blond haar
    en mooie ogen ?

    Groeten Jansen.
    Beste Jansen,

    na de berichten gelezen te hebben ben ik er 100% zeker van dat dit de blonde Poolse Nicole moet zijn. Fantastisch lekker ding en geweldig op de kamer. Ik heb met haar goeie ervaringen gehad..........................

    Groeten,
    Rex.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  25. #25
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.501
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Heeft iemand een idee vanaf welke datum de BBQ weer uit het vet gehaald wordt bij mooi weer?
    Het normale voer wat daar in die bakken ligt werkt nogal potentieverlagend voor mij.
    Blij te horen dat er eindelijk WiFi is, laat de zomer maar beginnen!

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

Living Room 468*60   Babylon 468*60