Wanneer wordt het te warm om naar de dames te gaan ?
25-35 graden
35 graden en daarboven
Nooit, ik ben altijd heet en het kan me niet heet genoeg worden
Andere optie
Wanneer wordt het te warm om naar de dames te gaan ?
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Nooit op voorwaarde dat ze een zwembadje in de tuin hebben staan. :D
Warm weer is juist een extra stimulans een locatie met tuin, zwembad ente bezoeken
.
Voor een prive huis is een airco natuurlijk wel een voorwaarde om naar binnen te stappen. Zojuist een bepaald huis in een bepaalde plaats voor een bepaalde dame gebeld en gevraagd of de airco het ook deed ... Ja dus:D:wink: !
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Dharma is dol op warm weer, en zwemmen. - Wat is er lekkerder dan een heerlijk, nog natte huid zoenen? ...En dan weer lekker zwemmen.![]()
Airco vindt Dharma helemaal niks.
Jessica? :zauberkisOorspronkelijk geplaatst door big30
En on topic:
Eerst de hele dag in de zon liggen en naar de mooie vrouwen kijken dat verhoogt je geilheid wel.
Het is dus eigenlijk nooit te warm voor mij. (maar wel veel zweten)
Off-topic: NeeOorspronkelijk geplaatst door jack42
, het huis bevindt zich 3 straten verder dan het huis waar Jessica werkt
![]()
.
On-topic: Douche gelegenheid na afloop is ook wel fijn met deze temperaturen, hoeft niet op de kamer zelf te zijn maar wel lekker dat na afloop te kunnen doen :D :wink: !
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Kennelijk was het te warm voor de server van onze provider en daarna leek het alsof iedereen in het zwembad lag .......
Willem2 :wink:
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Het is nooit te warm.Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Bij warm weer lekker loom en langzaam en nat genieten....
Geen zwembad nodig.
Geen airco gewenst.
Alleen een willige Madelief...
:wink:
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Het kan Koosje niets schelen, hoe heter hoe beter, en dit geldt zeker niet alleen voor de dames. Wat is lekkerder dan 2 bezweette lichamen die over elkaar glibberen? :green_smi :green_smi .
Wel meerdere lichamen natuurlijk..........:teuflisch :teuflisch
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Kennelijk dan als ik (hoe vandaag in de middag) een mieke een uur hoe een bosch-hamer in alle variaties door neuk en de airco loept te langzaam.....:D :green_smi
Leuke uitspraak :
Bloemensector: Vrouwen bloot, handel dood
RIJNSBURG - Wie zijn brood verdient met het telen of verhandelen van bloemen, maakt deze dagen met het bijzonder warme zomerweer zware tijden door. „'Vrouwen bloot, handel dood' is in onze sector een gevleugelde uitdrukking”, aldus Johanna Snel van Flora Holland.
Alles zit op het moment tegen in de bloemenbranche. De temperaturen zijn al wekenlang te hoog, er is ook door de vakantie van veel Nederlanders nauwelijks vraag naar bloemen, terwijl er juist veel aanbod is.
„Alleen de hele bijzondere soorten doen het nog goed”, weet Snel. De middenprijs voor bloemen ligt nu 15 tot 20 procent lager dan in een normale zomerweek.
Bron : telegraaf.nl
Ik heb gemerkt dat het nooit te warm is om naar een club te gaan. De geiligheid overwint. Wat wel het geval is dat je jezelf aanpast. Als het zeer warm is zoek ik een locatie met een zwembad (PHG) en op de kamer gaan we wat rustiger te keer.
Wat is een mens toch adaptief![]()
BR, Sonny
Gewoon rustig blijven liggen en haar het werk laten doenen als er airco is kun je zelf ook iets doen
.
Groeten,
De Cock.
pijpen laten en in rust ontploffen.:D :zauberkisOorspronkelijk geplaatst door jm94058
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1183.gif :D
ik ben een echte ijsbeer ... dus boven 25 ° is het voor mij al te warm.
NU is het te warm!!:angryfire Dharma heeft zijn bed buiten gezet...
Je kon heerlijk zwemmen en verbranden afgelopen week en dan even zwemmen in het zweet![]()
Willem2 :zauberkis
Oorspronkelijk geplaatst door big30
Nog even wachten dus![]()
Uit het AD..............
Op een warme dag is niks zo lekker als een koele douche, weet ook deze koe. Haar wei aan de Oudenhoornse ...
... Molendijk grenst aan een ondiepe sloot waar ze kan pootjebaden.
Met d’r staart, waarmee ze normaal hinderlijke vliegen weg slaat, slingert ze nu het verfrissende water naar haar kop.
Denk ik meteen aan Pipokoeien :D
DE buiten temeratuur is voor mij niet belangrijk om naar GT of PHG te gaan.
Met de airco in de wagen of op de motor no problem.
Met een dame naar de kamer of hut ook geen probleem omdat ik wacht tot er een vrij is met AIRCO.
Na de kamer 15 in PHG een verkoeling in het zwembad. :thefinger
Na een Airco hut in GT geen verkoeling in het zwembad maar een koel biertje en weer snel terug naar de Aircokamer met een andere vrouw. :thefinger
Lust(oh) er wel pap van.
Wanneer is het te nat.
Ohoh Wat een regen in de maand Augustus dat kan alleen maar een goede September dan wel Oktober geven. Maar te warm zal het niet meer worden......................alhoewel zaterdag best een heet dagje kan worden![]()
Ja Willem dat het zaterdag een nat dagje gaat worden staat bijna wel vast, dat het warm, zoniet zeg maar heet gaat worden dat kan niet uitblijven als er zoveel mensen binnen zitten, wens je succes :green_smi :green_smi
Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Deed me denken aan standje 68...Oorspronkelijk geplaatst door neukie
"Wasda?" zei ze, toen ik het voorstelde.
"Jij pijpt mij"
.
.
.
"I'll owe you one"
:wink:
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®