Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 302
  1. #51
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @SK,
    Jij bent bij deze onze Tour Touristique verslaggever!
    Oei, het zal wel moeilijk worden om niet in herhaling te vallen tov vorig jaar. Misschien neem ik die job wel aan voor een Yin Yang vrijkaart ?

    Graptje hoor. Als ik nog een tip heb voor een ijsbeersupporter zal ik het niet nalaten om die te melden.

    Morgen rijden ze trouwens Bretagne binnen. Daar moet iedereen minstens één keer in zijn leven geweest zijn. Prachtige streek op alle mogelijke manieren. Woeste kustlijnen, mysterieuze wouden, pitoreske stadjes en als uniek patrimonium de steentijd monumenten, bij de oudste monumenten ter wereld, bijv. de cairn van Barnenez. 2000 jaar ouder dan de eerste pyramides van Egypte.

    450px-Barnenez_front2.jpg

    Ook een aanrader : de boeiende muziekkcultuur. Niet nalaten om een optreden van locale muziek mee te pikken, altijd veel sfeer. Dinsdag vertrekt de tour trouwens van Lorient waar elk jaar in Augustus een groots festival van Keltische muziek plaatsvindt.

    Sinds korte tijd is heel Frankrijk in de ban van de Bretonse chanteuze Nolwenn Leroy. Jaja dat loopt daar zomaar in't wild rond.

    kylshh35.jpg

    Njam njam.

    Belangrijker voor ijsberen is waarschijnlijk het feit dat de Bretonse vrouwen gekend zijn als de beste pijpsters van heel Frankrijk, misschien zelfs van heel het continent.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #52
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Mogen we ook gokken op het aantal valpartijen en of het er dit jaar nóg meer zullen zijn dan in 2010 toen er meer kilometers op de grond werd gelegen dan rechtop gefietst ?
    Als ze er zelfs in slagen om te vallen tijdens een ploegentijdrit van 29 km, dan zal het valrecord dit jaar ongetwijfeld gebroken worden.
    Kan er niet overwogen worden om een "zandtrui" of "asfalttrui" of zoiets te maken voor de renner die het meest op de grond ligt ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  3. #53
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    En na een dag was het feestje voor Lotto weer over. Michel Wuyts werd bijna boos toen hij zag dat de Lotto's na een meetpunt bijna langzamer waren dan "De Vakantieploeg" Vacansoleil, die daar voorlaatste was. Uiteindelijk blijken ze bij de start gewoon te veel gespaard te hebben (waarschijnlijk om Greipel en Van de Valle (sorry Van de Walle) te ontzien. Tiende op 39 seconden. De grootste kanshebbers vandaag maakten er een leuke tijdrit van. Team Garmin was de snelste en Hushovd pakte met één tel verschil het Geel. BMC en SKY eindigden gelijk op vier tellen en Leopard werd vierde op 5 tellen. Rabobank deed het helemaal niet gek: 7e op 12s.

    Morgen dus Hushovd in het geel met ploegmaat Millar in dezelfde tijd, Evans derde op één tel, Frank Schleck 6e op 4 tellen. Gilbert is nu 30 op 33s, Gesink is beste Nederlander als 25e.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #54
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Over Bretange gesproken niet vergeten dat Hinault en Bobet echte Bretons waren. Jean Robic de winnaar van de eerste tour na WO2 was een import breton. Opgeteld toch wel even 9 tour overwinningen! Het wielrennen leeft daar erg, zal er zeer druk zijn.

    Mooie streek in Frankrijk met soms een wat niet franse mentaliteit. Saint Malo is een bezoek waard maar wel heel touristisch. Mt. st. Michel ligt er vlak in de buurt. Daar is trouwens de tour ook nog eens aangekomen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #55
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Vergeet Riis. Stevie Wonder is de beste ploegleider die je je kan dromen.
    Die gast "leest" de koers, al heeft-ie nooit in z'n leven op een fiets gezeten en wist hij niet dat Parijs in Frankrijk lag.
    Uit de volgwagen galmt iedere dag de leading jingle die de jongens op hun tocht naar de Lichtstad begeleidt.
    Eens wat anders dan dat dreinende "Ro-da-ni-aaaa.... teu-teu-teu-teeeuuuuu"

    Al kennen we hem niet bepaald als Stevie Rekenwonder, na het tellen van de diverse tijden blijkt dat IJsbeerke-Jetliner vanmiddag 12de is geworden in de ploegentijdrit, op 49 seconden van Garmin.
    Niet kwaad voor een low cost gezelschap dat de 23 km niet eens in groep afwerkt

    Voor alle renners een dikke lepel hoestsiroop vanavond.
    Morgen met de fris geschoren kuiten en het zonnebrilletje weer aan de start.
    #Ursi polari, aardig beest#

  6. #56
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mt. st. Michel ligt er vlak in de buurt. Daar is trouwens de tour ook nog eens aangekomen.
    Zo rond 1990, met Museeuw die toen won? Daar staat me iets van bij.
    #Ursi polari, aardig beest#

  7. #57
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Zo rond 1990, met Museeuw die toen won? Daar staat me iets van bij.
    Yep, was Johan! Zonder google anders is het niet leuk he!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #58
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Museeuw wist ik nog uit het hoofd.

    Die Nederlander in '79 wordt blind gokken. Eijsden ligt in NL-Limburg, vermoed ik...
    Wie reden er toen? Raas, Kneet en Kuiper waren toch geen Limburgers...
    Vooruit dan maar: Martin Havik? En Bordeaux als aankomstplek. Daar wonnen vaak Hollanders.

    Ik ga het nu meteen googelen!
    #Ursi polari, aardig beest#

  9. #59
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Jet toch, hij won jouw land, in Brussel, reed voor de onvolprezen Daf-Trucks Lejeune ploeg en hij heet Jo Maas
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  10. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Jet toch, hij won jouw land, in Brussel, reed voor de onvolprezen Daf-Trucks Lejeune ploeg en hij heet Jo Maas
    Ik zeg niks! Twas geen makkelijke! Wist het ook niet uit mijn hoofd om eerlijk te zijn. De Eddy vraag is wel te doen, dat wist ik omdat ik die klim (naar een Ski-oord) zelf een paar keer heb gereden.
    Nog vergeten te vragen (eitje) van wie is Sjefke Jansen de Schoonvader? Hinnik!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #61
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik zeg niks! Twas geen makkelijke! Wist het ook niet uit mijn hoofd om eerlijk te zijn. De Eddy vraag is wel te doen, dat wist ik omdat ik die klim (naar een Ski-oord) zelf een paar keer heb gereden.
    Nog vergeten te vragen (eitje) van wie is Sjefke Jansen de Schoonvader? Hinnik!
    De Eddy-vraag is idd te doen: dat was de Pra Loup en Bernard Thevenet haalde Eddy in.
    Het antwoord op de hinnik-vraag: Ankie v, Grunsven

    Nog een leuke Eddy-vraag, datzelfde jaar had Eddy een akkefietje op de Puy de Dome. Wat gebeurde daar?
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  12. #62
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    De Eddy-vraag is idd te doen: dat was de Pra Loup en Bernard Thevenet haalde Eddy in.
    Het antwoord op de hinnik-vraag: Ankie v, Grunsven

    Nog een leuke Eddy-vraag, datzelfde jaar had Eddy een akkefietje op de Puy de Dome. Wat gebeurde daar?
    Stoot in de lever!

    Maar meteen gereageerd om te laten weten dat ik het zonder google doe! Trouwens jij mag niet meer meedoen!! Klopt allemaal wat je zegt.

    Trouwens er zijn vele en mooie boeke over het wielrennen verschenen. Een aanrader is "Wij waren allemaal Goden, De Tour van 1948" van Benjo Masso (met complete klassementen).

    Het wielerboek in de Nederlandse Literatuur is uiteraard? .....?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #63
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    ok, ok, jij je zin, deze racebeerjury ga wel wat lezen ofzo

    Om te vermelden dat ik niet onfeilbaar ben, de eerste sjef janssen heb ik echt geen idee van.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    ok, ok, jij je zin, deze racebeerjury ga wel wat lezen ofzo

    Om te vermelden dat ik niet onfeilbaar ben, de eerste sjef janssen heb ik echt geen idee van.
    Geintje! Je weet echt veel. De klassering van Sjefke heb ik uit dat boek gehaald, maar zal met google wel te doen zijn.

    Oja over die vulkaan in Frankrijk. Welke Nederlander won er ooit en welke nederlander werd er ooit door Coppi voorbij gereden? Zonder google, tip er is een Limburger bij!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #65
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ken uw klassieken! Was de PDM ploeg, de Intralipid affaire. De infuuszakken had men te warm bewaard, werd als voedsel per infuus toegediend.
    Uit mijn hoofd kan ik je ook nog de plaats noemen waar het gebeurde. Trouwens 1 renner had weinig last, een Mexicaan, R. Alcala.

    Was wel grappig toen want de ploegleider Jan Gisbers zei dat ie zich ook ziek voelde, hij verdacht bedorven kip van de aandoening. Was totaal gelogen van hem, maar ja hij komt ook uit de meest intelligente stad van NL.
    Klopt Jan Gisbers was vroeger nog trainer bij Van Erp Tegels op de Geldropseweg in EHV.
    Ik kan me zelfs nog de video banden herinneren van PDM die lagen achter op de hoedenplank van de Mercedes van hem en die nam Gisbers mee naar huis.

    P.S. Voor Pic.1 is Rabo hetzelfde als PDM net als P.Post en J.Raas.
    Heb deze week nog met Leon K. gesproken op zijn kantoor en dacht meteen aan jou aan ons gesprek van vorige week.

  16. #66
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Jansen, zou jij voor de IJsbeerke-Jetliner Enterprises willen komen werken? Zaakjes behartigen voor de ploeg, de public relations verzorgen etc.
    In de caravaan moet je af en toe ook helpen shampootjes en koekjes uitstrooien.
    Je hebt keuze uit een gamma aan stropdassen en je krijgt een camionette ter beschikking, in weliswaar schreeuwlelijke kleuren.

    De etappe van maandag dan.
    Stevie Wonder voelt met z'n vingers over het braille-routeboek, maar kan geen enkel knobbeltje op het parcours waarnemen.
    Vandaag geen scherprechters die naam waard. Misschien maken we kans! Het tactische praatje is kort: in de beugel en rossen maar.
    #Ursi polari, aardig beest#

  17. #67
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Helaas reed de eerste speerpunt van de IJsbeerke-formatie lek. Rein Taramea moest door zijn hele ploeg weer opgehaald worden, minus één, want de tweede speerpunt, Hagen, liet zich goed zien vandaag.

    Deze racebeerjury luisterde naar de adviezen van ploegleider Jo Maas, Farrar en Rojas als kanshebber, Feillu en Bozic als joker. Cavendish schreef Jo af: "die finale is te bochtig."
    En de Vakantieploeg haalt een leuk trucje uit wat in Zwitserland ook werkte: Marcato rijdt vlak voor de finish weg, treintje ontregelt een beetje. Hagen springt er tussen en ineens is Cav idd gezien.
    De Gele Trui (of moet ik zeggen Gele Trein) zet vervolgens Farrar goed af, Feillu sluipt netjes mee maar is helaas te laat, en Rojas 3e. Dankje Jo, 1, 2 en 3 goed
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Inschrijven nog steeds mogelijk! Voor de te beantwoorden vragen zie eerste bericht. Ik zal vanavond of morgen alle etappes opnoemen waarvoor de nrs. 1-3 voor voorspeld moeten worden.

    Zit nog te broeden op een Tourkwis voor extra bounuspunten!

    Er zijn vette prijzen te winnen: ereprijzen, poedelprijzen, hoofdprijzen, speciale onderscheidingen noem het maar op en je kunt het winnen!!!!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #69
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Geen rancunes: gefeliciteerd aan Farrar met z'n eerste ritzege. Mogelijk niet z'n laatste.
    Doorverwezen bij IJsbeerke levert hij dit jaar wel de verwachte prestaties, zij het voor een andere broodheer.

    En zo blijft het team IJsbeerke-Jetliner hopen op een eerste rit of trui, onder het motto: zo weinig mogelijk winnen, dan blijft de sfeer ontspannen

    Mag ik jullie voorstellen aan Paulus de Boskabouter, onze mecanicien. Paulus heeft vroeger zelf ook gefietst. Met een koffiemolentje reed hij molshoopjes op en af.
    Op een keer werd Paulus lelijk toegetakeld door de Bouvier (Vlaamse koehond) van de eigenaar van de tuin waarin die molshopen lagen.

    Hij is nu "aan de ziekenkas" (zorgverzekering NL), maar klust bij als fietsenmonteur. Niet verklappen aan de sociale inspectie hoor.
    Na elke etappe begint-ie de carbonnen rossen in te zepen en alle hendeltjes, kabeltjes en tandwieltjes op te boenen.
    Met de grondigheid van een kabouter, inderdaad. De volgende ochtend staan de fietsen pico bello vertrekkensklaar. De steak tartaar heeft hij dan ook in de broeken gelegd, zodat die bij het diner goed mals en warm is en makkelijk kan veroberd worden (afgekeken van de Mongoolse krijgers).

    's Avonds als de renners in hun beddenbak liggen gaat Paulus pokeren met z'n vaste kaartmaten Maarten Ducrot en Ronald Waterreus. Tenminste, als Waterreus vrij is van de Avondetappe, waar hij tegenwoordig als vaste bijgoochem opdraaft.
    Er wordt gespeeld voor grof geld, zeker als ook Jo Maas (Daf Trucks -Lejeune) en Lee Towers (de zingende kraanmachinist) aanschuiven. Het durft wel 'ns tot de vroege uurtjes uitlopen. Ducrot moet trouwens nog 4000 euro van de Boskabouter, liet hij met een Tweet weten.
    Vaak vinden we Paulus terug, beneveld temidden van een berg lege whiskeyflessen. Vandaar dat sommige renners de volgende dag wel 'ns aan de start verschijnen met versnellingen die niet aangepast zijn aan het profiel van de rit. Zo sukkel je de cols op met een monster van een verzet of moet je de sprint ingaan met de omwenteling van een scheermachien Paulus was er weer niet bij met z'n hoofdje...

    Om maar te zeggen wat een uitgekiend team dit wel niet is. Wij laten ècht àlles aan het toeval over
    #Ursi polari, aardig beest#

  20. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Eindklassement:
    1. Contador
    2. Andy Schleck
    3. J. vd Broeck
    4. Robert Gesink
    5. Samuel Sanchez

    Groene trui:
    Alessandro Petacchi

    Meeste overwinningen:
    Thor Hushovd

    Bergklassement:
    Contador

    Gem snelheid:
    40,400 km/u

    etappe 4:
    Thor Hushovd/ Cavendish/Gilbert

  21. #71
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Mijn bijdrage.


    Voorspel de nummers 1 t/m 5 in het Eindklassement:
    1. A. Contador
    2. A. Schleck
    3. C. Evans
    4. R. Gesink
    5. S. Sanchez


    Voorspel de winnaar van de Groene trui:
    M. Cavendish


    Voorspel de winnaar van de Bergtrui (Bolletjestrui):
    A. Contador


    Voorspel wie de meeste etappes gaat winnen:
    M. Cavendish


    Wat is de gemiddelde snelheid van de winnaar?
    39,977 km per uur


    Etappe 4 Lorient naar Mûr-de-Bretagne (dinsdag 4 juli):
    1. P. Gilbert
    2. C. Evans
    3. A. Contador

  22. #72
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Wie kent deze jingle nog, van de Touren op de Franse tv, jaren '80.
    Een deuntje dat voortdurend achter me aan zat.
    Zou het ergens volledig verkrijgbaar zijn op mp3?
    #Ursi polari, aardig beest#

  23. #73
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    geen idee, maar dat mp3tje kun je zelf maken.

    Installeer eerst youtubedownloader. Haal dat filmpje (of een betere kwaliteit) als flv of mp4 binnen en converteer dat naar mp3
    Heel Simpel in Simpelveld
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  24. #74
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Wie kent deze jingle nog, van de Touren op de Franse tv, jaren '80.
    Ik mis TV5. Die zonden in de jaren 80/90 altijd een tour journaal uit. Smeets heeft daarna gekeken en het wat gekopieerd. Heb trouwens in de schuur nog een Spandoek van Antenne 2 liggen zo'n 10m lang. Souvenir uit de Tour. Viel van de vrachtwagen toen de tour in Valkenburg aankwam of kan ook zijn toen ik een keer in La Plagne stond te kijken. Kan het me niet meer herinneren.
    Misschien een leuke prijs voor de Tour Toto , ben ik er vanaf!?!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    nb. na Etappe 4 van morgen zijn dit de etappes waarvoor de nrs. 1-3 moeten worden voorspeld:

    stage 7 - Le Mans Châteauroux 218 km, 8 Juli (De vlakste etappe van de tour)
    stage 8 - Aigurande Super-Besse Sancy 189 km, 9 Juli (Geen echte berg etappe maar men zal hier toch wat nerveus van worden denk ik)
    stage 12 - Cugnaux Luz-Ardiden 211 km, 14 Juli (Aankomst bergop, klim naar Luz-Ardiden zwaarder dan de Alp vind ik, Tourmalet van de Oost kant waar de Breuk eens zijn tour verloor op het stijle stuk bij La Mongie)
    stage 15 - Limoux Montpellier 192.5 km, 17 Juli (Vlak -> sprinters of groepje vooruit?)
    stage 18 - Pinerolo Galibier Serre-Chevalier, 21 Juli (Denk de zwaarste Etappe met 3 cols HC, aankomst voor het eerst op de Galibier, van Briancon tot de Lautaret niet zo zwaar brede weg voor de kenner daar kun je 39*17/19 rijden. Laatste 6-7km wel erg stijl naar de top van de Galibier)
    stage 19 - Modane Valfréjus Alpe-d’Huez 109.5 km 22 Juli (De klassieker, zien we eindelijk eens een Nederlander winnen?)
    stage 20 - Grenoble Grenoble 42.5 km, 23 Juli (individuele tijdrit)
    stage 21 - Créteil Paris Champs-Élysées 95 km (De slot Etappe dus een eind sprint dus ... .)

    Voorspellingen voor de Dagetappe mogen tot voor de start van de Etappe worden "ingeleverd", maar mocht je op vakantie zijn kan dat natuurlijk ook eerder worden gedaan.


    Toegevoegd Etappe 19 en 21!
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 juli 2011 om 17:05
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Babylon 468*60