Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Weergegeven resultaten: 301 t/m 302 van 302
  1. #301
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik Sphinx nogmaals wil bedanken voor zijn inzet om de punten bij te houden en het verzorgen van de einduitslag! Wat mij betreft geen probleem de uitslag te corrigeren op grond van de helaas niet door omstandigheden gepubliceerde voorspelling van de Zondag Etappe.

    Alle deelnemers aan het spel, maar ook de leden die in dit Topic vele leuke bijdragen hebben geschreven nogmaals bedankt.

    Om eerlijk te zijn ik heb totaal geen verstand van wielrennen. Al mijn voorspelling zijn met een onvlakke en niet te vertrouwen dobbelsteen gedaan (in Roemenie gekocht). Mocht ik door wat voor omstandigheden dan ook in deze Toto als nr. 1 zijn geëindigd dan komt dat alleen en slechts en alleen door het "Toeval van de werkelijkheid".

    Enuhm. Do not worry! We gaan ook nog wat vrijkaarten uitdelen, komt allemaal goed!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #302
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard VADER WINEHOUSE SPORTBESTUURDER IJSBEERKE

    De Raad van Commissarissen zoals dat zo gewichtig heet, heeft een voorakkoord bereikt met Mitch Winehouse. De Londense taxichauffeur en vader van de betreurde zangeres Amy Winehouse zou tijdens de komende Ronde van Frankrijk (NL: Tour de France) achter het stuur kruipen van de volgwagen van IJsbeerke-Jetliner. Hij volgt daarmee Steve Wonder op. De leeggepierde soullegende heeft het helemaal gehad met de wielrennerij.

    'Ik doe het ter nagedachtenis van m'n dochter,' aldus Winehouse in een eerste reactie aan de IJsberenkrant. 'Amy zou het zo gewild hebben. Fietsen interesseerde haar overigens geen fluit.' Zijn oogappel overleed op 23 juli, na een jarenlange drank- en drugverslaving. Ieder dagsucces van de ploeg zou integraal overgemaakt worden aan het ter harer ere opgerichte fonds.

    Verdere krijtlijnen over hoe het team er in de toekomst gaat uitzien moeten nog worden uitgezet.

    Bij de start van de Tour, op 30 juni volgend jaar in Luik, zal Debby Harry weer van de partij zijn. Harry viel van de zomer in als adjunct-sportbestuurder. Welke functie ze in 2012 zal vervullen is nog onduidelijk.
    IJsbeerke-Jetliner behaalde in de voorbije Tour 2 etappeoverwinningen.
    #Ursi polari, aardig beest#

 

 
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Living Room 468*60