Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    4 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Berichten
    45
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    40 in 17 posts

    Standaard mijn vakantie in cuba

    na op maandag 30 mei heel vroeg in de ochtend naar schiphol te zijn afgereisd en het vliegtuig tehebben gepakt naar Holguin in cuba daar plaatselijke tijd van 13.30 telanden , de huur auto opgehaald en op weg naar het hotel. na tehebben ingecheckt voor 1 nacht een beetje rond gelopen door de stad na het avond eten wat daar ongeveer 3 euro bedraagt de stad verder onveilig gemaakt . na een paar cafe's in club bennie terecht gekomen en ja zoals het in cuba is zit je daar als man alleen niet lang alleen aan een tafel want er kwam al snel een mooie cubaanse met de vraag of dat ze plaats mocht nemen aan de tafel na een goed keurig si zat
    ze dan aan de tafel , na haar wat biertjes en ik zelf een aantal glazen rum met cola tehebben genuttigt was het al snel een uurtje of 1 voor dat er een fiets taxi genomen werd op zoek naar een casa paticulair of tewel een prive huisje na drie pogingen was het dan ook raak 20 cuc betaald aan de eigenaar en de kamer op met deze schone waar van ik de naam helaas vergeten ben daar een uurtje of twee met haar tehebben door gebracht haar de beloofde 20 cuc ongeveer 15 euro betaald en weer de fiets taxi in en met zijn tweeen naar het hotel toe , daar afscheid van haar genomen en de kamer op voor de wel verdiende nacht rust .
    's morgens rond een uurtje of negen de auto in en op weg naar santiago de cuba waar mijn volgende stop zou zijn daar ik met een goede vriend daar was en hij daar een vriendin heeft was er voor ons al een prive huis geregeld daar onze intrek genomen wat gedronken eten en klaar maken voor de avond . deze avond
    verliep voor een ijsbeer heel erg rustig maar goed drie weken vakantie dus was het niet bepaald een straf
    daar een dame leren kennen met de naam yanelis deze wonder schone dame zou zich de andere dag bij ons vergezellen en met ons mee gaan voor twee weken door cuba heen . van tevoren een afspraak gemaakt hoeveel geld ze voor de twee weken wou hebben en tot mijn verbazing was dit niet meer dan 200 cuc
    heb haar nog een keer gevraagt of dat ze het zeker wist en het antwopord was ja . oke twee weken voor 200 cuc dat is ongeveer het zelfde als of dat je hier de jackpot wint want normaal betaal je tussen de 30 en 50 cuc voor een hele nacht inclusief het eten drinken en andere dingen . ze was de andere dag dan ook mooi op tijd aanwezig beetje door de stad gelopen en gereden 'savonds een bar gepakt en gegeten en toen de kamer op nou ik moet zeggen wat daar gebeurde overtrof al mijn ideeen had ik dan echt de jackpot gewonnen dit keer ? na een hete nacht van veel sex en weinig slapen de andere dag met zijn alle de stad weer in
    hoop gezien daar naar drie hete nachten in santiago de auto weer in met zijn vieren en op weg naar chefe avula daar hadden we een hotel geboekt dus een klein probleem als je dat doet voor 3 personen en je komt met vier we konden de 1 persoons kamer waar trouwens altijd twee bedden staan niet omboeken naar een twee persoons kamer dus een kamer bij geboekt voor de prijs van 20 cuc inclusief ontbijt . het kamer meisje
    zal de andere dag wel blij geweest zijn 1 kamer waar ze niets aan hoefde tedoen , 'smorgens bij de receptie
    de kamer van haar opgezegt en nu was het ineens geen probleem ja dat is cuba.als je dan denkt dat je alles gehad hebt mooi niet dus 'savonds eten in het hotel betaal je met 50 cuc en ja hoor komen ze vragen om je paspoort oke gen probleem wachten op je paspoort en wissel geld de stad in en na de tijd de kamer op .
    als je dan denkt net lekker bezig tezijn word er op de deur geklopt al vloekend de deur open maken staat daar de dame van de receptie en vraagt dood leuk of dat ze even de 20 cuc terug mag die ik teveel terug ontvangen zou hebben , na een aantal minuten heen en weer praten van dat ik maar 30 cuc terug heb gekregen en geen 50 zoals ze zegt gaat ze toch maar weer naar beneden toe ik al denkend van wat ben ik blij dat dit onze laaste nacht hier is want de volgende dag zou de reis naar havanna gaan . weer terug op de kamer maar weer verder waar ik aan begonnen was en na een kleine 3 tot vier uur hete sex tehebben gehad met alles er op en er aan in slaap gevallen . de rest van mijn cuba avontuur vertel ik later want dat is nog teveel voor 1 keer want dan zijn jullie beren tot morgen vroeg bezig met het lezen

  2. Onderstaande 2 leden hebben robieb bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (19 juni 2011),lovemassage (21 juni 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

  Freude 468*60