Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 54

Discussie: Patricia (Poolse)

  1. #26
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Bedankt Rapalje, hier heb ik wat aan...

    Overigens "slaapt" Tries in GT als ze er is...
    Bruine beer

  2. #27
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Bedankt Rapalje, hier heb ik wat aan...

    Overigens "slaapt" Tries in GT als ze er is...
    Nou, da's dan lekker, geen wonder dat je haar niet aantreft . Ligt ze daar alleen in d'r bed te stinken. Wat moet je er dan mee?

  3. #28
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Als vanouds, waanzinnig lekker gisteren, mijn eerste mini pannenkoeksessie van 2 uurtjes met haar geboekt en verzocht om een leuke kamer met douche, nr. 3 werd dat... Heerlijk gestoeid, samen onder de waterstraal... helemaal toppie! Op 't laatst haar vriendin Jana er laten bijhalen en dat gaf het geheel nog net dat tikkeltje meer...

    Patrizia, ben helemaal gek van der, heerlijk!
    Bruine beer

  4. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (12 juli 2013)

  5. #29
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Zie ook verslag in ‘Geile Tijden’ https://www.ijsberenforum.com/forum/...213#post323213

    Gisteren was het dan eindelijk zover: mijn eerste kennismaking met de alom geprezen Patrizia. Als groot liefhebber van Poolse dames is het eigenlijk miraculeus dat in haar twee jaren GT onze paden elkaar nog niet eerder kruisten. Tot gisteren.

    Ik moet eerlijk bekennen dat qua uiterlijk Patrizia eigenlijk niet helemaal mijn ding is. Het ietwat vlassige haar (ditmaal rood geverfd), haar naar mijn smaak niet-zo-heel-knappe gezicht: naar mijn smaak lopen er tientallen dames rond die ik aantrekkelijker vind qua uiterlijk. Ook de tattoos – ofschoon nog redelijk binnen de perken – kunnen mij niet bekoren, en als ik dan toch kritisch ben ik ben ook geen liefhebber van flinke schaamlippen, die onze Patries toch wel heeft gekregen van moeder natuur, hoewel ik hier voorafgaand aan de kamergang uiteraard niet van op de hoogte was. Daar tegenover staat een guitig smoeltje, een ontwapenende lach, een zeer spontane, open uitstraling, een mooi slank lijf en een heerlijk kontje.

    Ik had natuurlijk de recensies over haar alhier al eerder tot mij genomen, maar die paar keer dat ik haar daadwerkelijk tegenkwam was er toch voldoende dat me weerhield om met haar te gaan kameren. Ik had gisteren eerst een sessie met mijn vaste maîtresse, die dikke vriendinnen is met Patrizia en het gesprek kwam om op haar (Patrizia dus). Nou weet mijn engeltje precies wat ik wel en niet apprecieer, en zij drukte me op het hart dat Patrizia me niet zou teleurstellen. Is dat lief of wat? Kom er maar eens om, dat een niets dan geldlustige, nietsontziende, gewetenloze, mannenhatende stoephoer een zekere tweede uursessie met tip laat lopen om haar vriendinnetje – die ze natuurlijk niets gunt en waar ze uit pure jaloezie eigenlijk nog het liefst haar ogen uit diens kop krabt - te promoten. In weerwil van wat ik af en toe moet geloven op grond van berichtgevingen alhier, bestaan ze dus echt wel, de dvp’s met karakter, die ook wat anders in hun werk zoeken (en vinden) dan geld en afgunst. Maar dat terzijde.

    Kortom, mijn Erstfrau bracht me een stukje dichterbij. Ik weet niet of het afgesproken werk was (had eigenlijk niet de indruk) maar later op de avond bij het doen van een rondje, schoot Patrizia me aan. Haar gezicht mag dan niet het mooiste in de club zijn (smaken verschillen, I know), haar spontane uitstraling is puur en betoverend. Ik was verloren en kon geen nee meer over mijn lippen krijgen. Patricia ging voor de sleutel, maar kwam terug met de mededeling dat er een (geringe) wachttijd was. Of dat een probleem was? Ze stelde voor een ‘tent’ achterin de tuin als alternatief voor een blokhut te nemen. Ofschoon ik bang was dat dat mogelijk toch wel wat frisjes zou zijn, stemde ik toch in. Die angst bleek later volkomen onterecht overigens. Op weg naar de achterste contreien van de tuin informeerde ze naar mijn leeftijd. Ik antwoordde naar waarheid. Toen ze me vertelde bijna 23 te zijn voelde dat toch wel wat confronterend en ik schaamde me licht. Haar reactie was echter van dien aard dat dat niet lang duurde. (Note: had ook zonder haar reactie niet lang geduurd hoor, maar wil hier graag het ontwapenende in haar karakter wat benadrukken…).

    Eenmaal in de tent aangekomen bleek het temperatuurgewijs alleszins aangenaam. De gesproken inleiding bleken we in het voortraject al zo goed als afgerond te hebben, want Patrizia liet er geen gras over groeien. Met gulzige gretigheid begon ze me te zoenen, wat ik met graagte beantwoordde. Haar kussen zijn vochtig, intens en gepassioneerd. Geen terughoudendheid whatsoever. Dikke 9 voor de mondslijmuitwisselingstechniek. De orale verwennerij die daarop volgde was hoogstaand. Poolse spitzenklasse! Diep (tot gaggens toe), enthousiast, tamelijk wild zo nu en dan, met overgave en passie. Ik liet haar even flink tekeer gaan en na een kwartiertje kreeg ze toch wel wat kaakkrampen. Tijd om de rollen om te draaien. Onderdeelscore op de blaaskakerij: een 8.5 op de schaal van Lovelace!

    Ik mag van mezelf zeggen dat ik geen zelfzuchtige minnaar ben. Alhoewel, het is maar hoe je het bekijkt. Hoe dan ook, ik haal erg veel genot uit het laten genieten van mijn bedgenote. Sterker nog, het is voor mij eigenlijk een voorwaarde, zelfs bij paysex (what can I say, I’m a complete fool...). Sommige dvp’s kunnen het niet, sommigen staan het niet of nauwelijks toe, sommige dvp’s faken het met verve, en er zijn er ook een aantal (helaas in de minderheid maar dat maakt ’t wellicht nog wat specialer) die zich laten gaan bij tijd en wijle. Patrizia hoort bij die laatste categorie, tot niet geringe vreugde van deze beer. Het befwerk, waar ik doorgaans veel aandacht aan besteed, resulteerde in…tsja… resultaat! Je hebt wel eens van die sessies waarbij je denkt ‘is dat nou echt of acteert ze goed’, je hebt sessies waarbij je zeker weet dat ze (dus minder goed) acteert, maar een enkele keer (niet vaak!) weet je het helemaal zeker.… ze kwam! En met overgave! Genieten… Deze beer was een happy dude. Befresponswaardering een 9.5 !

    Tijd voor plug ’n play. Ik zal de beschrijving niet te lang maken. Het was prima. Ver boven gemiddeld. Eerst missio, waarbij ze haar lenigheid tentoon spreidde door haar knieën zowat tegen haar schouders te tillen. Voelde erg goed! Ze houdt van een beetje rough (of misschien van heel erg rough, wie zal ’t zeggen?). Op mijn voorstel om na missio over te gaan tot cowgirl, werd ik teruggefloten. Niks te cowgirl! Doggy moest ’t zijn! Wie ben ik dan (buiten de betalende partij) om daarover in discussie te gaan? De hondenstand was eveneens zeer prettig. Ik kon lekker doorhalen en ze zakte steeds verder op haar buik, wat ik altijd een erg fijn standje vind om in af te ronden. Zeer goed ! Plug ’n Play rating een 9!

    Samenvattend: hele spontane, leuke meid. Hele goede sex. Spijt dat ik haar al niet veel eerder vleselijk heb leren kennen. Herhalingsgevaar levensgroot (zeg maar een zekerheid). Overall score een dikke 9 met een zoen van de juffrouw!

  6. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 juli 2013),MichelJ (12 juli 2013)

  7. #30
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Patricia was afgelopen vrijdag te herkennen aan een bikini met het merk van haar favoriete drank van Hollandse makelij.

  8. Onderstaande 2 leden hebben timd bedankt voor deze bijdrage:

    BSesamstraat (16 juli 2013),masseurke (17 juli 2013)

  9. #31
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timd Bekijk bericht
    Patricia was afgelopen vrijdag te herkennen aan een bikini met het merk van haar favoriete drank van Hollandse makelij.
    Goudappeltje...
    Bruine beer

  10. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (17 juli 2013)

  11. #32
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    zondag 11 augustus 2013: Patrizia
    :wink:
    Patrizia was vandaag voor het eerst terug (zoals ze zelf meedeelde) na een maandje (of en weekje??) polen.. Ze had een prachtig oranje jurkje aan met een bijbehorende haarstrik. Volgens mij is zij de enige die in een dergelijk outfit er nog steeds UITERST bekoorlijk uit ziet. Was volgens mij redelijk bezet, maar wist zich gedurende de dag toch steeds met een lachje hier, aaitje daar mijn aandacht op te eisen. Dacht aan het eind van de middag… nu moet het er van komen. Ik stelde voor om maar eens in de kino te beginnen. Zo gezegd zo gedaan. Ik was waarschijnlijk vergeten hoe geweldig Patrizia kust, en alle gevoelige plekjes feilloos weet te beroeren. Ik stelde toch maar voor om snel een kamertje op te zoeken. Ze haalde snel een sleutel (bleek het kamertje achter de kino, niet ideaal). Maar een absoluut super voortzetting bleek mogelijk. Ik ben niet meer de jongste, maar Patrizia lukte het om een latente jonge god in mij wakker te schudden. Heerlijke zoen en neuk partij (god allemachtig wat een super kut spierbeheersing heeft ze….). Wat een energie/lol/vrolijkheid schuilt er elke keer weer in Patriza!!!!


  12. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    masseurke (12 augustus 2013),wervelwind (11 augustus 2013)

  13. #33
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag in Geile Tijden (https://www.ijsberenforum.com/forum/...195#post329195) :

    Het werd geen Leona, omdat ik mijn zinnen al gezet had op Patrizia, die weer terug was van haar verblijf in Polen. Ik had de datum van mijn bezoek bewust zo uitgekozen, azende op een vervolg op de zo geweldige sessie van ruim een maand geleden. Het is jammer, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het een teleurstelling werd. Nou was het verwachtingspatroon wel hoog, maar toch…. Het begon al niet best, want in eerste instantie herkende ze me niet meer. Dat is niet goed voor het ego en mijn zelfillusie van ladies man. (Later viel het kwartje alsnog en wist ze zelfs nog mijn naam). Mogelijk heb ik haar nu op de verkeerde dag of tijd getroffen, want van de passie en gulzigheid van de vorige sessie kon ik niets meer terugvinden. Alles zat er wel op en aan, en het was echt geen slechte sessie, maar het kwam niet in de buurt van mijn vorige ervaring met haar. Het pijpen was dertien-in-een-dozijn niveau (veel minder gulzig en diep), het kussen minder gepassioneerd en korter, bij het beffen liet ze zich dit keer niet gaan (terwijl ik toch zo m’n best deed…), het was over de hele linie wat gewoontjes dit keer. Na de dus tegenvallende sessie wel nog uitgebreid prettig nagepraat, zelfs zo lang dat we ruim over de tijd heengingen (zonder extra charges gelukkig…). Het blijft wel een zeer lieve en vriendelijke meid. Een herkansing zit er dus nog wel in.

  14. #34
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb het ook eens met haar meegemaakt, waarschijnlijk een mindere dag want later heb ik weer geweldige sessies met haar beleefd. Normale sessies met haar lijken minder omdat ze doorgaans heel goed is. Een topper in GT.

  15. #35
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Double session.
    As strange as it may seem, I had never noticed her.
    Seen at my arrival, passage on the way with crazy positive energy... I want her, i am in love.
    Her blue eyes are hyper-expressive and roll like marbles
    Booked on third session the next day with the assurance that it will be at least sporty and cuddly.
    Everything has already been said, my feeling: mega enthusiastic and present.
    25 minutes: 69 boiling hot, she sucks me like a sword swallower, a real recital.
    I enjoyed the Cunnilingus in a trance, it's heavy metal i can not stand it!
    Made an appointment the very next day morning and she shows up on time 12h spot on.
    She continues in a wild rodeo for 30 minutes when I tried to be give a ggod performance.
    Note that it is very narrow and she has a big sex with big lips, small anatomical curiosity.
    Her smile, her joy/positive mood and her turned-up nose, what a doll!
    Off in Poland.
    Show your appreciation

  16. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    masseurke ( 5 september 2013)

  17. #36
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Rotes Gesicht Patricia (Poolse)

    Naam: Patricia
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Gebrekkig Engels
    Leeftijd : 25-30
    Haarkleur/-lengte : Zwart, schouderlang, maar meestal strak naar achteren
    Lengte dame : 1m65 à 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Goed gebouwd lichaam, vol kontje en B-cups
    Tatoeages/Piercings : Bovenarm, been, rug,…enz (Bikerchick allures)
    Roken: ja
    Voordelen: Technisch sterk, had iets trashy geil over zich
    Nadelen: Gebrek aan goede manieren, zo’n beetje de weg kwijt, vrees ik. Weinig initiatief
    Prijs : 100/halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 6.1/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? PSE
    Service: TZ, PZC, rimmen, Beffen, NMC, Rookfetisj

    Presales:
    Wat gebabbeld, maar ze bleek zo innemend, dat ik niet langer kon weerstaan. Ook volop TZ in de bar.
    De betaalde tijd:
    Meteen na binnenkomst in de blokhut. Zij werd anders wel geil, want het vocht liep al uit haar heiligdom terwijl ik er nog niet eens aangekomen was. Tijd om te beffen… Ze kruipt met haar rug tegen de muur op en duwt die kut van haar recht in mijn bek. Dat was ook het enige wat ze uit eigen beweging deed. Na het likken, heeft ze me nog wat zitten pijpen en fluimen op mijn pik spuwen. In andere omstandigheden zou ik het geil vinden, maar ik was al helemaal bevangen. Ze kreeg me wel weer op de been met een ander paardenmiddel. Daarna condoom errond en wippen maar. Eerst zij op mij, daarna ik op haar. Ik wipte als een konijn en mijn hartslag sloeg wel 240. Zoenen was ook lekker. Dit alles is op papier wel goed en ik heb ook wel genoten van haar, maar het sfeertje, dan zo’n attitude waaruit blijkt dat ze planeet aarde reeds verlaten heeft, gaf me maar een verward gevoel. Vooral een bittere nasmaak. Ik voelde me deze keer wat bij mijn kloten genomen. Zeker als ik er achteraf zo op terugkijk.
    Aftersales:
    Doe geen moeite. Je mag al blij zijn als ze je nog herkent een uur na de feiten.
    Verdere opmerkingen:

    Kenmerkend is de spleet tussen haar tanden. Voor mij was de tijd met haar niet heel bevredigend geweest. Ook op vlak van communicatie. En dan zwijg ik nog de helft van wat er zich nog in de blokhut heeft afgespeeld. Afijn, spek voor de liefhebbers hun bek… Heel misschien een overtuigde aanrader voor PSE-lovers… Wat mij betreft komt hier geen vervolg meer op. Beneden de Poolse standaard!
    Laatst gewijzigd door Admin; 27 november 2014 om 02:50 Reden: prive info verwijderd
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (27 november 2014),Badslippers (26 november 2014),Boy69 (26 november 2014),george101 (26 november 2014),hp001 (28 november 2014),laplagne (26 november 2014),Megaboob (25 november 2014),Mr Pussy (10 december 2014),Oudebelg (26 november 2014),Teiresas (26 november 2014)

  19. #37
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Jammer om dit te lezen. Er waren tijden dat ze tot de top behoorde.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  20. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ik denk dat het om deze Patricia gaat. Correct me if I am wrong:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...light=patricia
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (28 november 2014)

  22. #39
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik denk dat het om deze Patricia gaat. Correct me if I am wrong:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...light=patricia
    Klopt.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  23. #40
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Er waren tijden dat ze tot de top behoorde.
    Dat vind ik persoonlijk nog altijd, maar ik ken ze dan ook al lang. Dat ze de sporen een beetje kwijt is klopt wel een beetje en net zoals zovelen heeft ze ook haar verhaal... Als je ze later op de dag treft zit er meestal wat teveel "Goudappeltje" in en wordt ze Patripsy. In haar thuisland is ze zich een beetje op een andere manier aan 't profileren en dat zal haar mogelijk nog gaan lukken ook, maar keerzijde is dat ze op termijn wel eens tot de 27 club kan gaan behoren.

    Prijszetting van 100 per half uur kan ik ook niet beamen. 't Spleetje tussen haar tanden dan weer wel...

    Love you Tries... :wink:
    Bruine beer

  24. #41
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Dat vind ik persoonlijk nog altijd, maar ik ken ze dan ook al lang. Dat ze de sporen een beetje kwijt is klopt wel een beetje en net zoals zovelen heeft ze ook haar verhaal... Als je ze later op de dag treft zit er meestal wat teveel "Goudappeltje" in en wordt ze Patripsy. In haar thuisland is ze zich een beetje op een andere manier aan 't profileren en dat zal haar mogelijk nog gaan lukken ook, maar keerzijde is dat ze op termijn wel eens tot de 27 club kan gaan behoren.

    Prijszetting van 100 per half uur kan ik ook niet beamen. 't Spleetje tussen haar tanden dan weer wel...

    Love you Tries... :wink:
    Halfuur is 50€... Die andere 50 was iets extra. Voor de rest heb je over alles gelijk... Blijkbaar is mijn info hier gewist... Wat niet meer dan sociale controle was en niets met privé te maken had omdat het op een openbaar etablissement gebeurde. Wil je exact weten hoe erg het met haar gesteld was en wat ik op de kamer meegemaakt heb, dan kan je die info wel via IM krijgen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. #42
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Had haar vandaag mee naar de kamer willen sleuren, maar ze was er niet. Vermoedelijk in Polen rond de kerst.

  26. #43
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gestopt naar verluidt...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  27. #44
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Nu even niet aanwezig maar komen allemaal wel weer terug .
    Laatst gewijzigd door Admin; 26 februari 2015 om 14:00 Reden: prive info

  28. #45
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    441
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard Patricia (Poolse)



    Patricia (Poolse)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Onbekend
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info : klein spleetje tussen tanden, voordelen: mooie dame, goed pijpwerk, zeer lenig en kan goed paaldansen





  29. #46
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Bestaat al paspoort van en ze is 23 of 24. Geen 20.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  30. #47
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Al een tijdje niet gezien in GT. Waarschijnlijk heeft ze zich om laten scholen of heeft ze zich ergens in een andere club verstopt?

  31. #48
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dame is gestopt.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  32. #49
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Dame is gestopt.
    Al sinds januari / februari...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  33. #50
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Zou gaan trouwen maar gaat wss niet door dus mss come back .

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.