Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 62

Discussie: Visie over PT ... .

  1. #26
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Petertje ik denk dat je zelf niet veel in huis hebt en weinig kontakt kunt leggen, en met je misplaatse arrogante uebermensch houding die uit je berichtjes spreekt daar rondloopt. Dan moet je het hebeen van high service plekken dat is hier niet van zelf, ben je zelf een inaktieve lamzak, of mogen ze je niet een beetje, is er weinig kontakt , dan is het niks.Beter voor jou dat je in de veilge service gegarandeerde saunaklubs blijft. Gezien jouw sociale aanpassingsvermogen en vaardigheden zit je hier beter.

    Kan best slecht geweest zijn zaterdag, was er niet bij. Omdat ze veel wisselen, zal een slimmere persoon daar niet de absolute konklusies die jij trekt aan verbinden...maar in jouw puberale brein is alles absoluut..jammer ..voor jou.

    Je mening irriteert me niet wel je domme arrogante en denigrerende taalgebruik en ..zinnetjes als toen heb ik het haar maar verteld..welk recht heb jij om zon meisje die met hard werken 100 euro per dag verdient zo afbrekend de les te lezen ? Grote Peter moet dat meisje nog even de les lezen en de grond intrappen.

    Ik vind de dames daar niet "onderkant dames", ik vind jouw een een onderkant forumlid en persoon.

  2. #27
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    De laatste keer dat ik op deze "grapjas" zonder enige vorm van humor reageer. Anders dreigt het, op dit open net, zo'n langdurend ordinair gedoe te worden. En dat kun je beter voorkomen.

    Dat de geachte heer mij, en dus ook mijn karakter, absoluut niet kent is na zijn bijdragen volstrekt duidelijk. Hiermee maakt hij zich in mijn ogen volkomen belachelijk. Als je dan, dus op basis van een recensie (...), ook nog gaat oordelen over mijn persoonlijkheid, mijn sociale aanpassingsvermogen, mijn vaardigheden, mijn puberale brein, dat ze mij niet mochten, dat ik niet slim ben, mij uitscheldt voor inactieve lamzak, en wat nog meer, ben je niet zo bijster intelligent, lijkt mij. Waar heeft dit mannetje het allemaal over, denk ik dan. Wat een gigantische sukkel! Hij zou mij bijna een minderwaardigheidcomplex aanpraten, haha... Maar ach, ik kan verder alleen maar hard glimlachen om een dergelijke type, die mij op basis van pure onwaarheden tracht neer te zetten en zich kennelijk persoonlijk aangesproken voelt.

    Ik kan hierbij verzekeren dat als er één is die helemaal niet contactgestoord is en prima en op een fijne en sociale manier kan communiceren en met mensen omgaan, ik het wel ben. Daar heb ik in mijn dagelijkse en ook clubleven gelukkig geen enkel probleem mee. En dat zeg ik zonder arrogant of wat dan ook te willen overkomen, haha. Dus Brad Pitt slaat ook hiermee de plank, heel erg dom, volledig mis.

    Verder over dom gesproken: als hij mijn bericht goed heeft gelezen heb ik het heel duidelijk over de momentopname van zaterdag 2 juli. En in het verleden heb ik aan twee bezoeken Red Paradise Emmerich (de voorganger) vrijwel dezelfde mening overgehouden. Dus ik heb mijn conclusies op basis van drie bezoeken aan Hinter dem Engel 13-17 gegegeven. Niet meer, niet minder. Ennuh, het was zaterdag niet slecht, maar verschrikkelijk slecht!

    Om met een Van Gaaltje af te sluiten: wie is er hier nu slim en wie is er hier nu dom?



    P.S. En ga je nu maar lekker schamen voor je verschrikkelijk domme, misplaatste en ondoordachte beweringen over mij!
    Laatst gewijzigd door Peter020; 5 juli 2011 om 21:47

  3. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @Peter
    in het verleden heb ik aan twee bezoeken Red Paradise Emmerich (de voorganger) vrijwel dezelfde mening overgehouden. Dus ik heb mijn conclusies op basis van drie bezoeken aan Hinter dem Engel 13-17 gegegeven


    Deze oude klub heeft niks te maken met de huidige PT.
    Dus jouw mening is een momentopname van 1 bezoek, die relativering is een feit, hoe jij ook draait.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 5 juli 2011 om 21:58

  4. #29
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Mijn excuses dat ik een stamgast naar aanleiding van een negatief bericht over zijn favoriete club emotioneel, verdrietig en zelfs aan het huilen heb gebracht!

    De wereld wordt met de dag gekker...

  5. #30
    Geregistreerd
    12 november 2010
    Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Locatie
    Chuckytown
    Berichten
    311
    Discussies
    15
    Thanks
    817
    Thanked
    276 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    voorts ben ik van mening dat Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is!
    Ik ben het met je eens voor wat betreft de rest van je bericht....
    Echter dat je van voetbal geen verstand hebt, is mij nu wel duidelijk...
    Gelukkig ben je op het mooie IJsberenforum actief en niet voor V.I of zo...

    Groet Chucky99...
    I'm a reborn Polarbear....

  6. #31
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chucky99 Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens voor wat betreft de rest van je bericht....
    Echter dat je van voetbal geen verstand hebt, is mij nu wel duidelijk...
    Gelukkig ben je op het mooie IJsberenforum actief en niet voor V.I of zo...

    Groet Chucky99...

    Inderdaad er is maar 1 Club
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #32
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Inderdaad er is maar 1 Club
    Klopt en die zijn op een verschriklijke manier genaaid en dat zonder te zoenen

  8. #33
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    10 april 2012 @ 23:57
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    10 in 6 posts

    Standaard

    Hoe worden dit soort partytreffs bekostigd?

    Sommige dames doen duidelijk hun best, terwijl andere dames met de pet ernaar gooien. Waarom zou een meid dan meerderemalen passievol een gast moeten omgaan, terwijl een andere meid apatisch voor zich uitstaart. Mij lijkt dat hiervoor een model ingesteld is, waardoor ze 'harder' gaan werken. Alleen, ik vraag mij af hoe dit in z'n werk gaat. Iemand een idee?

  9. #34
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Last Online
    10 juli 2018 @ 17:33
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Geen idee hoe ze dat regelen, maar er zijn zeker dames die blijkbaar gewoon heel graag seks hebben en het dus graag vaak doen.

    Bijvoorbeeld Renata http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/renata in Bochum.

    Daar belande ik eens mee op de kamer, zij was voor mij de eerste die dag, dus binnen 5 minuten was ik al klaar tijdens het pijpen.
    Aangezien de regel is dat de dames ong. 20 minuten moeten volmaken volgt er dan meestal nog een massage en wat kletsen, maar niet bij Renata.
    Tijdens het kletsen pakte ze mijn hand en begon daarmee flink over haar clit te wrijven, en toen ze merkte dat er bij mij ook weer wat wakker werd, zei ze 'komm ich muchte ficken" en er volgde nog een heftige neukpartij.
    Dat had ze niet hoeven doen, ze had haar muntje al verdient, maar blijkbaar had ze er gewoon erg veel zin in.
    En dat heb ik al meer meegemaakt bij de pauschalclubs, er zijn vrouwen die inderdaad niet veel initiatief tonen, maar er zijn er ook die meer doen dan eigenlijk nodig is.

  10. Onderstaande leden hebben cunnilingus bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 februari 2012)

  11. #35
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cunnilingus Bekijk bericht
    Geen idee hoe ze dat regelen, maar er zijn zeker dames die blijkbaar gewoon heel graag seks hebben en het dus graag vaak doen.

    Bijvoorbeeld Renata http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/renata in Bochum.

    Daar belande ik eens mee op de kamer, zij was voor mij de eerste die dag, dus binnen 5 minuten was ik al klaar tijdens het pijpen.
    Aangezien de regel is dat de dames ong. 20 minuten moeten volmaken volgt er dan meestal nog een massage en wat kletsen, maar niet bij Renata.
    Tijdens het kletsen pakte ze mijn hand en begon daarmee flink over haar clit te wrijven, en toen ze merkte dat er bij mij ook weer wat wakker werd, zei ze 'komm ich muchte ficken" en er volgde nog een heftige neukpartij.
    Dat had ze niet hoeven doen, ze had haar muntje al verdient, maar blijkbaar had ze er gewoon erg veel zin in.
    En dat heb ik al meer meegemaakt bij de pauschalclubs, er zijn vrouwen die inderdaad niet veel initiatief tonen, maar er zijn er ook die meer doen dan eigenlijk nodig is.
    Pas op wat je hier zegt..de gedachtenpolitie leest mee.
    Alles in de p6 is geld gedreven volgens de experts hier.

  12. #36
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Pas op wat je hier zegt..de gedachtenpolitie leest mee.
    Alles in de p6 is geld gedreven volgens de experts hier.
    Lok deze expert niet uit zijn pistoltent....:bibber:......

  13. #37
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Lok deze expert niet uit zijn pistoltent....:bibber:......
    Concentreer jij je nu maar op die tent in je broek,..daar heb jij meer verstand van.

  14. #38
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Concentreer jij je nu maar op die tent in je broek,..daar heb jij meer verstand van.
    Je bent scherp brad pitje....

  15. #39
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Op zijn Belgisch? Je bent scherp brad pitje. Of meer scharf op het Duits?
    :wink:

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  16. #40
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    10 april 2012 @ 23:57
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    10 in 6 posts

    Standaard

    Er is dan helemaal niemand die eens nagevraagd heeft, hoe pascalclubs/partytreffs bekostigd worden?

  17. #41
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 00:43
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    47
    Thanked
    34 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrootMeester Bekijk bericht
    Er is dan helemaal niemand die eens nagevraagd heeft, hoe pascalclubs/partytreffs bekostigd worden?
    Jawel, daar zijn alleen al hele discussies over geweest op dit forum. En idd, soms zitten er een paar apathisch voor zich uit te staren en soms wordt je om de 5 minuten gevraagd of je zin hebt.

    In sommig PT's krijgen ze per kamergang betaald, in sommige krijgen ze een gedeelte van de dagopbrengst. Ga er maar eens een paar proberen en je ziet zelf het verschil................

  18. #42
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrootMeester Bekijk bericht
    Hoe worden dit soort partytreffs bekostigd?

    Sommige dames doen duidelijk hun best, terwijl andere dames met de pet ernaar gooien. Waarom zou een meid dan meerderemalen passievol een gast moeten omgaan, terwijl een andere meid apatisch voor zich uitstaart. Mij lijkt dat hiervoor een model ingesteld is, waardoor ze 'harder' gaan werken. Alleen, ik vraag mij af hoe dit in z'n werk gaat. Iemand een idee?
    Soms krijgen ze per wip betaald. Je moet dan overigens niet denken aan forse bedragen, is echt tientjeswerk en zelfs dat vaak niet eens. <

    Wat ook voorkomt is dat het aantal wipjes wordt genoteerd en dat iedereen naar rato meedeelt in de omzet. Eenvoudig voorbeelld: € 100,00 entree, 10 beren en bv. 3 dames. Dame 1 maakt 5 wipjes, dame 2 maakt er 4 en dame 3 1. De helft van de omzet is dan voor de club, de andere helft (€ 500,00 voor de dames). Er is in totaal 10x gewipt, dus € 50,00 per wip. Dame 1 krijgt dan € 250,00, dame 2 € 200,00 en dame 3 € 50,00. Dit voorbeeld is puur om het idee uit te leggen en is totaal niet representatief, aangezien 10 beren een keer of 70 zullen wippen. Dan heeft een dame dus iets van € 7,00 per wip.

    Tot slot heb je ook clubs waar dames een gegarandeerd bedrag krijgen en daarbovenop (als het heel erg druk is) naar rato wat extra. Bij mijn weten is dat bij PT Xanten het geval. Maar goed, is het niet druk dan moet je ook wel een keer of 10 wippen en het gegarandeerde bedrag is iets van € 100,00. Bij anders clubs zal dit weer lager zijn. Reken het bedrag per wip dan maar eens uit. Soms wordt er ook nog verwacht dat ze meehelpen met het schoonmaken van de club. Kwestie van kosten voor schoonmaakpersoneel uit te sparen om zo de entree laag te kunnen houden. Genoeg clubs waar je voor 70 euro de hele dag kunt eten, drinken en wippen. Als je dan een keer of tien wipt, kun je wel uitrekenen wat zo'n dame er financieel wijzer van wordt.

    Is het dan interessant voor dames? Als je in een saunaclub omzet kunt maken, totaal niet natuurlijk. 10, 15 of 20 keer wippen per dag is slopend en als je met 3 keer wippen zo';n bedrag in een saunaclub ook over kunt houden, dan gaat een dame daar wel werken. Lukt een dame dat niet en heeft ze verder geen arbeidsperspectieven (geen opleiding, geen talenkennis, in eigen land geen werk) dan kan een PT een uitkomst zijn.
    PLECAT

  19. Onderstaande 3 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (22 februari 2012),GrootMeester ( 6 maart 2012),odie120167 (27 februari 2012)

  20. #43
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Het grote voordeel van een partytreff isdat er geen verborgen kosten zijn. What you see is what you get bij een all in prijs. Hoewel ik slechts ervaring heb met partytreffs en niet met saunaclubs, heb ik toch wel bepaalde vooroordelen over saunaclubs (na ge-
    sprekken met vrienden, die er wel geweest zijn en veelal negatieve ervaringen hadden).
    Bijvoorbeeld dat je als Rookie (dat voelen die vrouwen heus wel aan) voor alles en nog wat moet bijbetalen (uitpezen heette dat vroeger). Of dat een dame van te voren allemaal verteld wat ze op de kamer gaat doe en er vervolgens niets van wil bakken op de kamer als het er op aankomt. In een partytreff heb je dan in ieder geval de wet van de grote getallen. las je dan een sessie afbreekt, be je geen 50 euro of meer lichter.
    Of als je bijvoorbeeld een paar minuten later uit de kamer komt, hopsakee meteen weer 50 euries moet aftikken. Ook lijkt mij dat de dames in kwestie steeds zeuren om piccolo's aan de bar zonder dat er al iets gebeurt is. Ondanks het feit dat de dames in
    saunaclubs als GT en PSR zeker veel mooier, knapper, jonger zijn dan in de partytreff, weerhouden deze aannames mij er tot nu toe wel van om eens een saunaclub te bezoeken.

  21. #44
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoipiepeloi Bekijk bericht
    Het grote voordeel van een partytreff isdat er geen verborgen kosten zijn. What you see is what you get bij een all in prijs. Hoewel ik slechts ervaring heb met partytreffs en niet met saunaclubs, heb ik toch wel bepaalde vooroordelen over saunaclubs (na ge-
    sprekken met vrienden, die er wel geweest zijn en veelal negatieve ervaringen hadden).
    Bijvoorbeeld dat je als Rookie (dat voelen die vrouwen heus wel aan) voor alles en nog wat moet bijbetalen (uitpezen heette dat vroeger). Of dat een dame van te voren allemaal verteld wat ze op de kamer gaat doe en er vervolgens niets van wil bakken op de kamer als het er op aankomt. In een partytreff heb je dan in ieder geval de wet van de grote getallen. las je dan een sessie afbreekt, be je geen 50 euro of meer lichter.
    Of als je bijvoorbeeld een paar minuten later uit de kamer komt, hopsakee meteen weer 50 euries moet aftikken. Ook lijkt mij dat de dames in kwestie steeds zeuren om piccolo's aan de bar zonder dat er al iets gebeurt is. Ondanks het feit dat de dames in
    saunaclubs als GT en PSR zeker veel mooier, knapper, jonger zijn dan in de partytreff, weerhouden deze aannames mij er tot nu toe wel van om eens een saunaclub te bezoeken.
    Terechte zorg Hoipiepelepoi, zeker de laatste jaren is bij veel van de grotere clubs in NRW de kans op een matige sessie aanwezig. Gelukkig zijn er nog een aantal saunaclubs waar die kans minimaal is, zoals Bernds, Babylon, PSR en Freude. Lees de recensies aldaar en je zult zien dat je, ook als onervaren beer, zeer goede kamersessies zult hebben, zonder grote kans op een rip-off.

    Heb zelf de ervaring dat Juist in de all-inclusive clubs en partytreffs de kans op een afwerksessie veel groter is (met name in Xanten en Dorsten, Mettmann is al wat beter). Je hebt al betaald, en veel dames hebben totaal geen interesse/zin om een goede prestatie af te leveren.

  22. #45
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ik heb regelmatig in Oost Europa gewerkt. De "gemiddelde" meisjes verdienen er 1.000 lei per maand (circa E 220) als ze een leuke job hebben. Achter de kassa in een supermarkt is het minder. Voor hen is het loon in een PT gewoon heel hoog en "relatief eenvoudig" bereikbaar. Verder zijn het net zulke mensen als jij en ik met op ieder huisje een kruisje...

  23. Onderstaande leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 juli 2012)

  24. #46
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    14 november 2012 @ 22:36
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik mag het concept wel, niks meer betalen.

  25. #47
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:25
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.690 in 713 posts

    Standaard

    meeste pt's hanteren muntjessysteem/registratie aantal kamergangen...(club 69 rheydt,schneewittchen viersen)
    per kamergang circa 5-10 euro....
    zo verdienen alleen de dames die actief zijn veel.
    en er zijn natuurlijk pt's waar dames een bepaald garantieloon hebben als dan niet gerelateerd aan opbrengst (xanten e.d.)
    dames reguleren zichzelf dwz luie dames worden aangepakt door de club+dames..
    Lang leve de Party-treff!@
    De Riesen-Eisbear...

  26. #48
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Last Online
    28 december 2023 @ 11:19
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    33 in 11 posts

    Standaard

    Ik vind PT/PC juist wel een leuk concept, juist voor iemand die vrijwel 0 ervaring heeft (als ikzelf dus). Ik betaal gewoon 1x en weet zeker dat ik daarna niet meer genaaid word (figuurlijk dan )

    Dat is wel anders bij mijn eerdere ervaringen met DVP's, ook al zijn er dat zo weinig. Reken maar dat ze de rookies en kleine beertjes uitmelken als dat kan. Nu gaat het mij niet zozeer om het geld, hopelijk heb ik dat later genoeg, maar meer gewoon 1x betalen en klaar is kees. Toch geeft het wel een kick dat je voor een relatief laag bedrag zoveel kan neuken als je wilt.

  27. #49
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wedge2 Bekijk bericht
    Ik vind PT/PC juist wel een leuk concept, juist voor iemand die vrijwel 0 ervaring heeft (als ikzelf dus). Ik betaal gewoon 1x en weet zeker dat ik daarna niet meer genaaid word (figuurlijk dan )

    Dat is wel anders bij mijn eerdere ervaringen met DVP's, ook al zijn er dat zo weinig. Reken maar dat ze de rookies en kleine beertjes uitmelken als dat kan. Nu gaat het mij niet zozeer om het geld, hopelijk heb ik dat later genoeg, maar meer gewoon 1x betalen en klaar is kees. Toch geeft het wel een kick dat je voor een relatief laag bedrag zoveel kan neuken als je wilt.
    Juist als je nog weinig ervaring hebt zou ik NIET naar dit soort Partytreffs gaan (zie ook mijn eerdere beschouwingen in deze thread).

    Dacht zelf ook dat die PTs wel wat kunnen zijn, ben er ook in veel geweest (om te proberen), maar de service van de dames is meestal erg mager en op afwerken gericht. Ben eens in Xanten geweest samen met een ijsbeer die ook nog nul ervaring had in Duitsland (maar wel slechte ervaringen met P6 in NL, zoals de meesten hier op pdt forum) en hij zou dus al snel tevreden geweest zijn, maar ondanks dat vond zelfs hij dit helemaal niets (als je ergens genaaid wordt is het in een PT, behalve misschien Mettmann, waar nog redelijke dames werken qua service, maar qua uiterlijk weer wat minder).

    Zoals ook in de andere thread geschreven, zou je wel naar echte(!) ero parties kunnen gaan. Let op: dit is totaal wat anders dan een partytreff zoals Xanten en Dorsten, waar eea dus erg op afwerken is gericht. Voor goede voorbeelden van parties, lees de ervaringen hier op het forum over Zhuzha, Saskia Farell en Spermagames bijvoobeeld maar eens. Daar verbleken de PT dames bij!

    Maar als ik het zo lees, kun je misschien beter eerst wat rustiger aan beginnen, en beter naar een sauna/fkk club gaan, maar dan een waar je niet gelijk overrompeld wordt door agressieve/shark achtige vrouwen. Typische (en ook wat kleinere) service clubs als Babylon, Bernds, Panthera en Parksauna Residenz zijn dan het meeste geschikt. Je betaald daar wel per sessie, maar achteraf, en bij deze clubs wordt je zelfde (nooit) op de manier genaaid zoals je in NL ervaren hebt, maar je hebt 100x betere en intiemere sex dan je in een PC of PT ooit zult krijgen.

    Enjoy!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  28. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (27 maart 2013),rob333 (25 maart 2013),Wedge2 (25 maart 2013)

  29. #50
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Last Online
    28 december 2023 @ 11:19
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    33 in 11 posts

    Standaard

    MiniMe, harstikke bedankt voor de reactie!

    Maar juist dat per sessie betalen vind ik het vervelendste, ook ben ik er vrij zeker van dat ik in de FKK/sauna clubs meteen overrompeld zal worden (door de Sharks), op een of andere manier ben ik vatbaar voor dat soort dingen (leeftijd wellicht )

    Intieme sex zoek ik niet echt, sex uit "liefde" - dat is niet echt mijn doel, porno al helemaal niet hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar dit nieuwe wereldje van Adult-Entertainment en ben slim genoeg om te weten dat de dames het alleen voor het geld doen, niet omdat ik zo'n leuke spontane knappe jongen ben.

    Overigens geloof ik je meteen dat de kwaliteit in een Sauna/FKK hoger ligt, maar nogmaals, ik denk dat ik dan echt een ervaren ijsbeer mee moet hebben. Overigens denk ik dat ook bij een PC club.

    Over het afwerken, eigenlijk denk ik dat ik de eerste paar keren niet eens seks durf te hebben, ik geniet juist van de kick en spanning dat ik het zo makkelijk zou kunnen krijgen dus wellicht de 2e keer kameren met dezelfde dame levert dan meer op, of geldt het spreekwoord "geduld is een schone zaak" niet?

    Maar gelukkig dat er valt te constateren dat mijn ervaringen in Nederland totaal niet weerspiegelen wat er in de echte "scene" te krijgen is, en ik ga zeker overwegen om dan maar eens te beginnen met een FKK!

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Babylon 468*60