Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 62

Discussie: Visie over PT ... .

  1. #1
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Beitrag Visie over PT ... .

    Ik herhaal het nog maar eens: het is heel naïef te denken dat je voor deze prijzen (49 en 69 Euro) en in dit soort bedenkelijke clubs kwaliteit en aantrekkelijke en gemotiveerde dames krijgt aangeboden. En laat ik over de uiterst ongezellige clubsfeer maar zwijgen...

    In het verleden heb ik uit nieuwsgierigheid een keer een tourtje Red Paradise Emmerich (de voorganger van de huidige Partytreff), Palace Gladbeck en Plaza Velbert gemaakt. Mijn conclusie: gemiddeld een zeer bedroevende kamerservice en overwegend onaantrekkelijke dames.

    Geef mij de saunaclubs maar!

    Note Admin: bericht uit Club topic verplaatst, betreft geen recensie maar een mening over PT's.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Berichten
    176
    Discussies
    5
    Thanks
    262
    Thanked
    132 in 50 posts

    Standaard

    Ok, waarvan akte.....

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trigootje Bekijk bericht
    Ok, waarvan akte.....
    Mag het een onsje meer zijn ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Ach ja meningen verschillen zullen we maar zeggen. Veel PT fans zullen zich zeker niet in de woorden en bevindingen van Peter1966 herkennen. Waarmee niet gezegd wil zijn dat alle PT's even goed zijn. Maar ja datzelfde kun je ook zeggen van de Saunaclubs.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Na de (alweer) nietszeggende, geen mening vertegenwoordigende, over-relativerende en elke discussie dood makende reactie van B30 wilde ik aangeven de visie van Peter1966 wel enigszins te delen. De meeste PTs die ik bezocht heb waren afwerkplekken met dames van minder nivo en hun geld niet echt waard. Uitzonderingen zijn de "losse" parties die gelukkig ook vaak gegeven worden in Duitsland, zoals die van Saskia Farell, Spermagames, etc. Daar optisch wel (zeer) mooie en jonge dames, die full-service bieden (TZ, PZC, FT, MMT, soms ook AV, NS, etc).

    @B30: sorry hoor, kon het niet laten, maar we zijn ondertussen wel eens benieuwd wat B30 nu echt van bepaalde zaken vindt, als ervaren, gelouterde ijsbeer heb je toch wel een eigen mening?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (16 juni 2011)

  7. #6
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Mijn opmerking had ik gemaakt als reactie op een negatieve recensie over Partytreff Emmerich. Omdat de Administrator het bericht daar heeft weggehaald zou het kunnen overkomen dat ik alle Partytreff's over één kam scheer, maar dat is niet zo. Ik bedoel voornamelijk de clubs van het kaliber Emmerich, Gladbeck en Velbert en bijvoorbeeld niet zo zeer de Partytreff's in Xanten en Dorsten, die ik ook wel eens bezocht heb.

    Dat het nu wat duidelijker is, ook voor Big30. Veel bezoekers die in Red Paradise/Partytreff Emmerich, Palace Gladbeck en Plaza Velbert geweest zijn, zullen zich juist wel herkennen in mijn woorden en bevindingen, denk ik.

  8. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    wooley (15 juni 2011)

  9. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Na de (alweer) nietszeggende, geen mening vertegenwoordigende, over-relativerende en elke discussie dood makende reactie van B30 wilde ik aangeven de visie van Peter1966 wel enigszins te delen.

    @B30: sorry hoor, kon het niet laten, maar we zijn ondertussen wel eens benieuwd wat B30 nu echt van bepaalde zaken vindt, als ervaren, gelouterde ijsbeer heb je toch wel een eigen mening?
    Over PT's kan ik niet meepraten, simpel omdat ik er nog nooit ben geweest. Wel lees ik hier dat er veel PT fans zijn die bijna wekelijks een PT bezoeken. Dat geldt voor PTX, Dorsten, Schneewittchen maar zeker ook voor PT Emmerich. Veelal lees ik redelijk positieve verhalen van deze echte PT fans.
    De reactie van P1966 stond bij Emmerich maar is daar terecht weggehaald omdat hij daar niet is geweest en zich dan ook geen mening kan vormen lijkt me.

    Verder ben ik van mening dat we lief moeten zijn voor elkaar, oude vrouwtjes bij het oversteken moeten helpen (hetzij we hebben haast omdat we op weg naar een Club zijn), de helling vanaf de A3 opweg naar PSR met de race fiets zeker met een 39*25 genomen kan worden, de Oase de beste Club van de hele wereld is, verder vind ik dat je nooit moet generaliseren omdat dan nuances verloren gaan en die maken juist het verschil, voorts ben ik van mening dat Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is!

    Ik heb gesproken!
    Laatst gewijzigd door Big30; 15 juni 2011 om 20:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 juli 2011),Hoofdstuk2 ( 3 augustus 2011),tifkad ( 6 juli 2011)

  11. #8
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik heb gesproken!
    Roma locuta, causa finita

    (oeps, da's een oneliner, en ook nog een admin provocerend )
    I drown by the flood of your beauty.

  12. #9
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    .....afwerkplekken met dames van minder nivo en hun geld niet echt waard....dames, die full-service bieden (TZ, PZC, FT, MMT, soms ook AV, NS, etc). :
    Die eerste opmerking over geld waard zijn. Weet je dat je het hebt over zo ongeveer een tientje per uur verdienen? Dat is wat ik vernomen heb en je ook wel ongeveer kan uitrekenen. In elk geval is het zo ongeveer minimumloon. Dat je daarvoor op je rug gaat liggen en je laat nemen door tientallen mannen per dag me dunkt dat dit het geld waard is! Dat de dames zoals in Dorsten daarnaast nog gezellig, vrolijk zijn en je er ook goed een praatje mee kan hebben, wat wil je nog meer? Moet het nog goedkoper allemaal en dan bezuinigen op wat dames verdienen?

    En dat tweede punt, klopt helemaal het PT concept houd in zijn algemeenheid in; niet zoenen niet in mond klaarkomen en geen anaal (uitzonderingen daargelaten) dat weet je van te voren en daarmee rekening gehouden zijn er vele bezoekers die die "beperkingen" aan de service prima vinden en eigenlijk ook wel logisch.

    Voor de duidelijkheid; ik reageer op basis van Dosten en Xanten, de andere clubs die genoemd worden ken ik niet.

  13. Onderstaande leden hebben slushpuppy bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 juni 2011)

  14. #10
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Ik vind de PT een van de beste dingen die er zijn....
    Ik weet van tevoren wat ik voor een dagje neuken kwijt ben.
    Sinds ik de PT heb ontdekt kom ik niet meer in de saunaclubs.
    Tuurlijk is er verschil in kwaliteit.....(net als met auto's)
    Helaas(gelukkig) liggen Dorsten en Xanten op zo'n 100km enkele reis...anders zat ik er ieder weekend.
    In Xanten is wel echte GFE sex mogelijk met TZ, PZC, FT, MMT, AV, etc mits je de goede dame treft.
    In de andere PT's moet je geluk hebben.
    Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  15. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 juni 2011)

  16. #11
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard

    Ik moet Peter1966 gelijk geven na zijn nuancering: ook binnen het partytreff en pauschalcircuit is een kwaliteitsranking te maken. Gladbeck staat ook bij mij zwaar onderaan op alle gebied. Emmerich scoort ook niet hoog vanwege gebrek aan geile sfeer, maar daar kom je af en toe een dame tegen die het verblijf toch weer aangenaam maakt.

    Schneewittchen staat in de middenmoot vwb sfeer, dames al een stuk beter. Cleopatra Arena ook middenmoot (sfeer wat minder, dames wel ok) en Bochum (sfeer wat tam, meiden jong en mooi, service redelijk tot goed).

    Aan de top voor mij Xanten (prima feestsfeer en extreem service gerichte dames, waarvan er voldoende in mijn smaakbereik vallen), Dorsten sfeer gezellig tot ondeugend, dames/service >70% prima) en Harem Erkrath (sfeer wat rustiger, mooie jonge meiden, topservice).

    En over de service: in de beschreven middenmoot en top is PZC bij de meesten gemeengoed en AV, FT en TZ zonder probleem bij enkelen te krijgen. Soms vooraf of de website aangekondigd, soms spontaan geboden. En het mooiste is: niet bij de lelijkste dames en zonder bijbetaling!!!

    Ik blijf nog wel even aanhanger van de betere PT's en PC's, in ieder geval tot de recessie voorbij is

  17. Onderstaande 9 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 juni 2011),der lickmeister (15 juni 2011),hallodaarbenikweer (16 juni 2011),Hoipiepeloi (27 maart 2012),koosje12 (15 juni 2011),rmjhexe (16 juni 2011),Rudi_NL (15 juni 2011),Sjefke100 (19 juni 2011),trigootje (15 juni 2011)

  18. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    IK sluit mij aan bij het comentaar omtrent het geld waard zijn. Ik wil hier niet een van de tientallen discussies die reeds op dit forum plaats vinden dunnetjes overdoen. Nog wil ik de illusie wekken dat eventueel niet geheel vrijwillig werken alleen in PT's voorkomt en niet in sauna's. Ook wil ik niet beweren dat het per definitie makkelijker is om 4,5,6,7,8 keer op een dag in de saunaclub een man te schaken dan de hele dag in een PT op je rug liggen. Maar.......het leven gaat niet over rozen en ik denk dat het leven voor een aantal dames in de PT zeker niet over rozen gaat. Neemt niet weg dat de klant zelf beslist waar hij zijn geld aan uitgeeft en als ie dat niet in een PT wilt, dan maar niet. Maar het kan ook anders omschreven worden.
    Mijn instelling omtrent PT's en of pauschal? Het kan vriezen en het kan dooien. Heb zelfs in een pauschal wel eens een redelijk goede sessie mee gemaakt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Misschien een wat overbodige opmerking maar er is een verschil tussen zeg de klassieke PT (PTX, Dorsten etc.) en de wat nieuwere Flatrate-Pauschalclubs.

    Ik heb het idee (correct me if I am wrong) dat op dit forum de meesten fan zijn van de PT's hoewel sommige Pauschalclubs natuurlijk ook hun eigen schare fans hebben. Ook niet vergeten dat de meeste PT's nu eenmaal goedkoper zijn dan een gemiddeld Saunaclubbezoek.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Is mij wel duidelijk....done it all ))))

    PT komt ook meer aan het jolige "hollander" gevoel tegemoet waarbij alles moet kunnen en mogen...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  21. #15
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Gewoon met de goed instelling, juiste bedrag in de broekzak, en met het juiste gevoel er na toe gaan. Wetende dat je het kan treffen en minder kan treffen. xanten vrijwel altijd goed, Viersen moet je treffen, beetje geluk hebben. Dorsetn over het algemeen wel goed, Heaven keurig, echter weinig verassend. Blij zijn dat wij het zo goed hebben, economisch gezien, en wij het ons in deze "slechte" tijd gewoon kunnen permitteren om eens danwel meedere malen per maand dit soort bezoekjes af te kunnen leggen. Niet klagen dus, en gewoon accepteren dat het soms tegen kan vallen. Het positief bekijken, dan kan het de volgende keer gewoon weer meevallen. Ik ga gewoon door. Levert extra tankpunten op het gaan, draagt weer bij aan een waardeloze BBQ, stoel, handdoek die ik daarmee kan krijgen. Positief zien dus.

  22. Onderstaande leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 juni 2011)

  23. #16
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Idee

    "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

    En natuurlijk heeft ook Igor de nodige ervaring en een mening over PT’s en FKK clubs. Zoals ik al eerder gezegd heb bij een PT betaal je voor je binnenkomst, krijg je eten en drinken en kom je net zo vaak klaar als je kunt/wilt. En voor de meesten zal het duidelijk zijn dat je niet gelukkiger of met een tevreden gevoel naar huis gaat als je 10x je hoogtepunt hebt bereikt en alles hebt opgegeten en gedronken wat je maar zag liggen. Het “all inclusive” concept werkt dit voor de beginneling wel eens in de hand. Ook Igor heeft wel eens teveel gedronken en gegeten van al dat lekkers, zodat zijn vakantie in Turkije uiteindelijk de mist in ging. Uiteindelijk gaat het om de totale belevenis en niet de uiteindelijke getallen. Dat is ook vaak het commentaar van PT tegenhangers. Beter 1x goed dan 10x niks, of ik betaal liever wat meer maar dan heb je ook wat.

    Let op: onderstaande is geen regel, maar louter constateringen en het hokjes denken van Igor.

    Bij een FKK dame is goede Sex meestal standaard wat gemakkelijker te verkrijgen, je betaald voor wat je vraagt en zij levert wat zij denkt te leveren voor wat je hebt betaald. En voor geld kan je de duivel laten dansen maar dan moet je het er wel voor over hebben. De FKK dame vind zichzelf bijna altijd mooier en beter dan ze is. Ze is alleen op je geld uit ook al heb je soms het gevoel dat er meer in het spel is.

    Bij een PT dame is het aantal dagen (lees geld) dat ze moet werken om rond te komen van belang. Meestal heeft ze geen andere keuze voor haar levens stijl of haar omstandigheden. Voor sommigen zijn ze minder aantrekkelijk. De PT dame bekijkt het meestal ook niet van de zakelijke kant. Als ze je niet leuk of intresant vind krijg je de standard afhandeling. Daar heb je ook voor betaald. Hierdoor kan bij de dame wel eens desintresse en/of verveling toeslaan. Weet je haar intresse te wekken en uit de sleur van de dag te halen dan kun je geweldige tijden met haar beleven.
    Igor gaat het liefst naar een PT omdat het financieel haalbaar is en dat hij dan gezellig de hele dag met een stel meiden kan liggen kroelen en kwebbelen zonder telkens met de knip klaar te staan. Mijn favoriete club is en blijft nog steeds Dorsten.

    Groetjes Igor.

  24. Onderstaande 5 leden hebben Igor-Ergaster bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 juni 2011),Big30 (30 juni 2011),fr_loper (31 juli 2011),Hoofdstuk2 ( 3 augustus 2011),noelcitroen (29 juni 2011)

  25. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    +1 Igor

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  26. #18
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Die Igor weet het inderdaad prima te verwoorden.

  27. #19
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Mijn opmerking had ik gemaakt als reactie op een negatieve recensie over Partytreff Emmerich. Omdat de Administrator het bericht daar heeft weggehaald zou het kunnen overkomen dat ik alle Partytreff's over één kam scheer, maar dat is niet zo. Ik bedoel voornamelijk de clubs van het kaliber Emmerich, Gladbeck en Velbert en bijvoorbeeld niet zo zeer de Partytreff's in Xanten en Dorsten, die ik ook wel eens bezocht heb.

    Dat het nu wat duidelijker is, ook voor Big30. Veel bezoekers die in Red Paradise/Partytreff Emmerich, Palace Gladbeck en Plaza Velbert geweest zijn, zullen zich juist wel herkennen in mijn woorden en bevindingen, denk ik.

    Peter, nee ik herken niet veel in je woorden.
    Denk dat je oordeelt op basis van sterke vaste of vastgeroeste verwachtingspatronen.

    Maar deze klubs moet je onbevangen en zonder verwachtingspatroon ingaan en kijken wat er gebeurd.
    Laat je verassen door de vrouwen, door je eigen fantasie en gevoel.
    Ga niet zeuren over alles, leg kontakt en werk aan de chemie dan is er veel mogelijk...en zal de PT ..vaak de saunaklub evenaren qua serviceniveau.


    Bij mij kloppen de cliches niet, ik vermaak me in mijn 9 bezoeken aan een PT prima en meestal niet minder dan in een saunaklub of een betere Pauschalklub zoals Harem.

    De reden dat sommigen zich goed vermaken in een pauschalklub of PT en anderen maar bezig blijven over de matige afwerkservice..dat ligt vaak aan hunzelf...ze maken geen kontakt ..zitten daar in hun eigen cocon en verwachten dan een wereldservice..zo werkt het niet..net in een PT is deze zeer goede service niet te koop, te koop is standaard afwerksex, maar als je zelf een beetje moeite doet kunje veel meer krijgen.

    Tot zover mijn preek...lol.

  28. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 juni 2011)

  29. #20
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Ten opzichte van mij denk je volstrekt verkeerd, Brad Pitt alias Bad Pritt.
    Mijn mening is gebaseerd op veel bezoeken in de loop van de jaren aan saunaclubs, FKK-clubs, Partytreff's, Partyclubs en Pauschalclubs. Als er één is die altijd onbevangen en zonder grote verwachtingen naar clubs gaat én op een relaxte en open manier contact zoekt/heeft met dames ben ik het wel. Een bepaalde klik met de dame is voor mij eigenlijk nog belangrijker dan de mate van aantrekkelijkheid. En een zeurpiet ben ik van nature gelukkig absoluut niet, ik heb alleen mijn mening gegeven over de gemiddelde service in de Partyclubs zoals die in Gladbeck, Velbert en voorheen Emmerich (de voorloper van de huidige Partytreff). Niet meer, niet minder... En hoe komisch je dat ook hebt geformuleerd, in iemand met vastgeroeste verwachtingspatronen herken ik mezelf ook al niet.

    Gelukkig een ieder zijn ding en zijn plezier.

  30. #21
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Ten opzichte van mij denk je volstrekt verkeerd, Brad Pitt alias Bad Pritt......En hoe komisch je dat ook hebt geformuleerd, in iemand met vastgeroeste verwachtingspatronen herken ik mezelf ook al niet. Gelukkig een ieder zijn ding en zijn plezier.
    Gaat niet over jou ..heb mn handen vol aan mezelf..
    Was een korte analyse hoe ik er zelf tegenaan kijk.

    Maar zulke discussies zijn erg klub afhankelijk, ken de door jou genoemde PT's eigenlijk niet. eentje is weg.

    En gemiddeld genomen zal de saunaklunb betere service kennen dat geloof ik wel, maar ik lever betere service altijd in voor een echte gfe/goede klik met de meeste vrouwen, dat is veel geiler en opwindender dan technisch perfekte sex. En de kans daarop is overal aanwezig zeker ook in een PT.

  31. #22
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Ik ging altijd naar partytreff,s en paushalclub,s maar ik heb nu Golden Dreams ontdekt en ik ga nu alleen nog maar naar saunaclub,s heb ik besloten.
    Ik ga liever iets minder vaak naar club,s en ben iets duurder uit dan naar goedkoper en mindere serves en de dames zien er ook een stuk beter uit in saunaclub,s.

  32. #23
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    hmm mijn oude stokpaardje....pt metmann is het beste me wat me iss overkomen...alkeen he t is een eindje rijden..., laatte keer pt xanten viel me ook niet tegen, alelen hygiene kan wel es in gevaar komen met zoveel mensen samen...bacterieen kunnen vervelende dingen aanrichten, zonder dat er soa's zijn.....het geld? ach bij pt xanten hebbene ze en zussterclub in duisburg, goed idee en dan kan je ook es een keertje een uur lang van bil met je favoriete dame....die ook soms in pt xanten verkeerd...dusik vind zowle fkk al pt prima....emmerich...ik weet niet, ik hou toch ook wel van wat sfeer en dat is in pt xanten goed! en in pt mettmann trouwens ook....

  33. #24
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    De volgende keren voor mij zeker weer naar saunaclubs als Living Room, Acapulco, Planet Happy Garden, Freude39, PSR en Yin Yang. Dat is toch velemalen beter en gezelliger voor mij.
    ga eens naar xanten daar betaal je 100 euro en is het wel gezellig @
    Een partytreff kun je niet vergelijken met een saunaclub qua dames....maar daar betaal je dan ook veel meer!
    Ik was vroeger toen ik naar de saunaclubs ging die jij noemde minimaal 300 euro kwijt voor een dagje (5x 30min neuken niks extra!)
    Nu ga ik voor 100 euro naar xanten en heb een gezellige dag!
    De Riesen-Eisbear...

  34. #25
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Partytreff Xanten heb ik al regelmatig bezocht en ik moet inderdaad zeggen dat ik dat de meest gezellige en sfeervolle Partytreff vind die ik ken. Ook tussen de bedrijven door heb ik me in Xanten vaak prima vermaakt en bovendien vind ik het drinken en eten daar goed en bovengemiddeld verzorgd. Het enige wat me op een gegeven moment ging tegenstaan is het open plezier maken, dus met z'n allen op een hoopje op hetzelfde matras. Tegenwoordig kies ik veel vaker voor (meer) privacy, dus alleen met de dame op een afgesloten kamer.

    Mijn volgorde van goed naar minder goed wat betreft kwaliteit en/of gezelligheid (sfeer) in de Partytreff's en Pauschalclubs die ik bezocht heb is overigens:
    1. Partytreff Xanten
    2. Pauschalclub Harem Erkrath
    3. Partytreff Dorsten
    .
    .
    .
    4. Pauchalclub Dortmund (Holzwickede)

    Partytreff Emmerich, Red Paradise Emmerich, Partytreff Schneewittchen Viersen, Partytreff Mönchegladbach en Pauschalclub Münster krijgen vanwege een absoluut gebrek aan sfeer en/of enige kwaliteit geen positie toebedeeld op mijn ranglijst, alhoewel in Viersen met nymfomaan Nicole wel een toppertje rondloopt.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

  Diamond 468*60