Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 77
  1. #26
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Je kan toch ook 3 vakjes nemen:
    Ja, Soms, Nee

  2. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 juni 2011)

  3. #27
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Je kan toch ook 3 vakjes nemen:
    Ja, Soms, Nee
    denk niet dat de club dat prefereert. want dan gaan dames bij enige twijfel (bang voor klaagberen ) "soms" invullen (om discussies te voorkomen)en dan voegen deze paspoortjes echt helemaal niks meer toe.
    zie je het al voor je:
    zoenen: ja doe ik soms
    FT: soms als ik een klik heb

    dan kan je net zo goed opschrijven: het regent of het regent niet. en ik zoen of ik zoen niet
    want die uitspraak is ook altijd waar en voegt niks toe qua info voor een klant...

    overigens: voor zover ik heb begrepen zijn er geen drie vakjes en moeten de dames gewoon op een lijstje aangeven wat er in hun servicepakket zit, met andere woorden, wat ze doen en wat ze niet wensen te doen...
    maar dit zal big30 beter weten, ik heb hier geen stapel met formulieren liggen....
    (L) NCV (L)

  4. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Je kan toch ook 3 vakjes nemen:
    Ja, Soms, Nee
    Is het overwegen waard! Wat we zeker bij Roemeense dames wel zullen invoeren is de variabele nationaliteit.

    Soms zijn ze Roemeens, af en toe Spaans, zo gewild Italiaans en (paspoort hoeft niet overlegd te worden) Hongaars mag men ook invullen.

    Net als Service is nationaliteit geen constante maar een variabele. Dit op speciaal verzoek van de "Roemeense dames" een zeer redelijke eis lijkt me. Daar ontkomen we niet aan.

    Bij Roemeense dames zal bij service ook standaard wat anders ingevuld worden.

    Service: Ja die verleen ik in principe wel, maar kijk niet op en ga vooral niet zeuren bij de theke als op de kamer lekker met mijn handy wat lig te spelen. Mocht je de volgende keer toch willen komen neem dan de nieuwste Iphone voor me mee met abonnement graag en ja jij betaalt, wat denk je wel niet!
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 juni 2011 om 23:46
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #29
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    tot zover het relaas over de paspoortaffaire...
    zet ze er maar snel op dan printen de klaagberen ze uit en gaan ze met een advocaat in de hand naar GT
    "bied jij gewoon DFK als service aan? tegen mij zei je dat je alleen echt tongzoent met vaste klanten die minstens 2 uur meegaan, en dat het dan ook pas mocht vanaf het vijfde bezoek." "en al die beren met hun ervaringen op YBF waren toch uit de duim gezogen?
    "
    kunnen we ze binnenkort verwachten???

    en komen ze gewoon bovenaan de thread van de dame (lijkt me lastig als die thread er nog niet is, maar die zal zo gemaakt zijn) of krijgen we een alfabetische lijst met alleen paspoortjes?
    (L) NCV (L)

  6. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Houd er wel rekening mee dat bij Roemeense dames Ja betekent Soms, Soms betekent Nee, en Nee betekent Het kost extra geld.

  7. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Houd er wel rekening mee dat bij Roemeense dames Ja betekent Soms, Soms betekent Nee, en Nee betekent Het kost extra geld.
    Ja betekent vaak nee bij Roemeense Dames. Geldt niet voor Spaanse, Hongaarse of Italiaanse dames natuurlijk, dat ligt anders .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #32
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja betekent vaak nee bij Roemeense Dames. Geldt niet voor Spaanse, Hongaarse of Italiaanse dames natuurlijk, dat ligt anders .
    Dus een noot opnemen bij de paspoorten dat de waarde van de aangeleverde info sterk nationaliteit gebonden is en dat de vermelde nationaliteit niet verifieerbaar is

  9. #33
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En juist om al dit gezeur te voorkomen is er in bepaalde clubs gewoon een keihard instapnivo (zoenen en pzc met ALLE klanten) en biedt 90% van de dames in die clubs daar de FT/MMT optie aan.
    Verschrikkelijk. Middeleeuwse toestanden! jack pakutra verwoordt het al; "Er zal maar zo'n rioolrat voor je staan". "Zum kotsen!!!". Een dame heeft het recht om alles te weigeren om wat voor een reden dat ook. Die reden is volstrekt onbelangrijk. Ik sta weleens in de kleedruimte naast een gore vent die uit zijn muil stinkt alsof hij de wc-pot heeft leeggezopen. Nou Proost.
    Maar goed het gaat hier over paspoorten aanmaken. Mijn betoog is niet erg goed doortimmerd maar ik voelde een lichte irritatie opkomen dat dames maar alles moeten slikken als het op de binnenkant van een "Locker" staat. Mijn voorkeur is dat ik graag met een dame naar de kamer ga waar ik helemaal niks van weet. Ik weet het, mijn ontdekkingsreizen worden altijd met het nodige hoongelach begroet. Voor mij is DAT echter de charme van het hele club- en ijsberengedoe; de verrassing.

    En dan die paspoorten. het zal wel denk ik dan, trek mijn schouders op en wandel lekker verder. Leuuk om te lezen maar op de kamer kan het nog steeds heel anders uitpakken. Ik schrijf ook af en toe zo'n vod. Dat is meestal een leuter verhaal waarin de gemiddelde ijsbeer meer te weten komt over randzaken dan over de kwaliteiten en service van de dame. Ik vind het gewoon leuk om wat te schrijven maar verwacht geen uitgebalanceerd verslag met een opsomming van geleverde prestaties. Dat doen andere ijsberen weer en zo gaat het allemaal hand in hand.

    Vandaag las ik nog een verhaal van PP over een dame in PSR waar hij helemaal lyrisch over was. En tegelijkertijd lees ik een recensie van iemand anders dat het zijn slechtste sessie ooit was (of iets van die strekking). Zelfs als een ijsbeer dezelfde dame neukt kan het een verschil zijn van dag en nacht. SFL was zijn hoofd alweer helemaal kwijt toen hij Flo(rentina) neukte in "YY". Hij wou alweer trouwen, de mafkees. een paar weken later was ze al op zijn favolijst gezakt met de kwalificatie "Matig". Nikki uit "LR" is een bijzonder aardig meisje dat de pannen van het dak neukt met deze en gene maar bbertb had er maar een matige sessie mee. Zelf knalde ik met Jessie in "LR" het dak eraf en J42 kwam met haar van een koude kermis thuis. Heren, het kan verkeren. Gaat u allen rustig slapen en wordt morgen wakker en geniet van een nieuwe dag met weer de mooiste dames die voor het grijpen liggen.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 juni 2011),Big30 (14 juni 2011),Boy69 (14 juni 2011),Carlitos (14 juni 2011),jacky pakutra (14 juni 2011),lustman (14 juni 2011),Megaboob (14 juni 2011),NikXXX (14 juni 2011),Scoobert (14 juni 2011)

  11. #34
    Geregistreerd
    20 mei 2008
    Last Online
    18 maart 2023 @ 01:00
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waar kun je de besproken paspoorten on line vinden?

  12. #35
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    neuken (passief liggen) en NEUKEN (intens en met veel variatie).
    NEUKEN (en telefoneren)
    NEUKEN (en nagels vijlen)
    BEFFEN (gapen en op het horloge kijken) "Helaas het half uur is nog niet om."

    ja ja, het komt allemaal voor. Kan misschien in het paspoort vermeld worden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Verder is paspoorten aan een club vragen qua beleid een toenadering maken tot de handelwijze van een forum waar men hier niet graag mee vergeleken wil worden.
    Je kunt beter paaldansen dan helder formuleren!!!

  13. #36
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door conan Bekijk bericht
    Waar kun je de besproken paspoorten on line vinden?
    ze komen eraan, ze moeten alleen nog door de paspoortcontrole heen
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 14 juni 2011 om 00:31
    (L) NCV (L)

  14. #37
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers
    Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1
    Verder is paspoorten aan een club vragen qua beleid een toenadering maken tot de handelwijze van een forum waar men hier niet graag mee vergeleken wil worden.

    Je kunt beter paaldansen dan helder formuleren!!!

    misschien formuleert ie het dusdanig, door de woorden zo te plaatsen, dat het juist wel begrijpelijk is voor de dames als je het naar het roemeens vertaalt met google translate
    (L) NCV (L)

  15. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    ze komen eraan, ze moeten alleen nog door de paspoortcontrole heen
    Alle paspoorten worden eerst gecheckt. We willen geen valse paspoorten on-line. Tiga heeft het hele weekend veldtesten verricht, dit gaat met steekproeven. Er zit redelijk schot in. Alle Roemeense paspoorten waren vals, die moesten we allemaal vervangen.

    Nadat de controle is afgerond zullen de paspoorten worden gepubliceerd. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die bij het veldwerk willen assisteren. Ervaring niet nodig edoch werkt ook niet tegen je.

    Leden die in het bezit zijn van een meetlint, weegschaal en Cupsize determinator hebben een pre. Basiskennis van de Duitse taal is gewenst en uiteraard spreek je vloeiend Roemeens. Ben je een typische Team player en bezit je voorts de vereiste analytische skills en neem je het met de waarheid niet zo nauw meld je dan aan! Een lichte mate van corruptie zien we ook als een vanzelf sprekendheid voor deze taak.

    In het bijzonder leden die bekend zijn met het fenomeen tanden poetsen verzoeken we zich voor deze taak in te gaan zetten. Basiskennis van het fenomeen douchen dient aanwezig te zijn. Je moet in het bezit zijn van het Douchevaardigheid bewijs op level 3.

    Uiteraard zijn we wel gedwongen een eigen bijdrage te vragen. Deze wordt begroot op iets van 50E/30m. Voor extra's dien je natuurlijk weer zelf op te dragen. Maar dat spreekt weer voor zich.

    Alleen aanmeldingen met origineel vervalste Roemeense documenten worden in behandeling genomen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juni 2011 om 01:05
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    ijsbeer2121 (14 juni 2011)

  17. #39
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    wordt ook telkens gecontroleerd of de doorgegeven leeftijden kloppen? zo ja dan zie ik ze wel over een maand of wat verschijnen...
    eigenlijk gaat het wellicht nergens over maar ben nu toch wel heel benieuwd hoe die epistels eruit gaan zien
    (L) NCV (L)

  18. #40
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Je kunt beter paaldansen dan helder formuleren!!!
    Ik probeerde te voorkomen dat een aantal gevoelige zielen van hun stokje zouden vallen

  19. #41
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Foto's en aanwezigheid registratie zou ook ik zeer op prijs stellen. Helaas zal dat van de foto's niet haalbaar zijn, maar wanneer een dame aanwezig is moet toch kunnen.

  20. #42
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Wat je wel eens ziet bij de serviceverlening die sommige clubs/wohnungspuffs van hun dames opsommen: TZ bij voldoende sympathie/hygiene. Ook een begrip dat tot op zekere hoogte multi interpretabel is, maar dan weet iedereen dat je met een stoppelbaard en een rij bruine grafzerken in je waffel weinig kans maakt.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  21. #43
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln Lol

    Lees zelden tot nooit de topics bij GT, simpel omdat het mijn club niet is.
    Maar nu heb ik toch hard moeten lachen weer eens om het gediscussieer tussen in het begin Wis30 en Jacky 'de weldoener' Pakutra, leek meer op een discussie tussen een zeikbeer en een Roemeense paspoortvervalser
    Tenslotte een ontnuchterende tussenkomst van onze Badslippermens

    Ergens las ik iets van gekrenkte ego's...... die heeft toch niemand hier van de schrijvende beren , dus daar zal het probleem niet liggen.
    En vind wel, dat het werk dat modderaar Tiga ermee heeft, ondergewaardeerd wordt, al die veldtesten, al dat tikwerk en bijna geen woordje voor hem.
    Dus even met zijn allen....

    woooooooooooooooooohhhhh Tigaaaaaaaaaa


    BTW ik ben in bezit van douchevaardigheidsbewijs level 4, das ook de achterkant van ons goddelijke lijf, en het tandenpoetsdiploma heb ik vanaf me 4e
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  22. #44
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Ik ben het volledig met BS eens !
    Als wij een "dame" treffen die het niet zo nauw neemt met de persoonlijke hygiene lopen we ook van de kamer, en doen we ons beklag.
    Wat mij betreft heeft een dame hetzelfde "recht"

    Mimimumeisen. waar Mimime zo op hamert vindt ik ook van de zotte !
    De dame bepaalt zelf wat ze wel of niet doet.
    Vooraf goede afspraken maken voorkomt achteraf gezeik.
    Als men zich niet kan vinden in het dienstenpakket van de dame in kwestie, ga dam op zoek naar een dame die wel aan je "behoefte" voldoet.

  23. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ (14 juni 2011)

  24. #45
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    @Scoobert... ben blij dat je er hard om hebt moeten lachen, dan heeft al het gepost in ieder geval toch nog enig nut gehad
    met de meeste posters hierboven ben ik het meer dan eens, zoals reeds aangegeven.
    alleen vind ik het, met alle respect, wat simplistisch, als mensen redeneren dat "een dame kan alsnog kiezen wie ze wil en bepalen wat ze zelf al dan niet doet". begrijp me goed: ikzelf ben juist een voorstander van dat uitgangspunt, van mij mag het ten aller tijde gelden! alleen zie ik dat hier 1000 keer herhaald zonder verder in te gaan op argumenten die aangeven dat dit in de praktijk toch anders kan uitpakken.
    het feit dat het initiatief van de paspoortjes van de club zelf komt (terwijl er, zoals een andere beer al opmerkte al paspoortjes van de meeste bekende dames zijn, dus dat deze niets toevoegen), met in het achterhoofd de recente "opruiming" en extra controles over serviceniveau en prijsstelling door de club bij klanten, zou bij menigeen toch een lampje moeten doen laten branden over het mogelijke idee achter deze zet.

    Ik zeg niet dat ik het een slechte zet vind, want het is goed dat een club als GT het servicelevel wil waarborgen.
    maar kan je wel zeggen dat de paspoortjes die dienen te worden opgesteld door de dames zelf voor hen vaak niet in hun voordeel werken, en dat velen er niet erg blij mee zullen zijn, en het een stuk moeilijker gaan vinden om in een specifiek geval "nee" te moeten gaan verkopen...
    zeikende beren aan een balie zijn namelijk niet erg handig als je in een club wil blijven werken...en dat een dame in dat geval gewoon alsnog kan doen wat ze wil klinkt leuk maar helaas zal het in de praktijk (doordat er meer zeikberen en ego-beren zijn dan je denkt) toch lastiger uitpakken....begrijp me goed, ik ben er een voorstander van dat een club erop toeziet dat er goede service wordt geleverd en deze maatregel kan daar in gevallen een goede bijdrage aan leveren, maar voor sommige dames ook vervelend uitpakken.
    dat was de essentie mijn betoog, niks meer en niks minder.
    Weldoener vind ik overigens wel een grappige naam omdat ikzelf heb aangegeven me juist te storen aan de destijds geconstateerde prijsopdrijving door dames naar 50/50 enz (zie het daarvoor relevante draadje). Ben wat dat betreft eerder een dagobert duck (maar dan zonder geldpakhuis helaas)…

    Tot slot snap ik je reactie ook wel, omdat ik vrij serieus en uitgebreid op dit onderwerp inga, terwijl jij waarschijnlijk wat nuttigers aan het doen bent geweest in de tussentijd. Misschien had de dame die ik zondag in GT zag en me met klem adviseerde om toch eens een hobby te gaan zoeken en naast clubbezoeken (en deze onzin typen) ook eens wat anders te gaan doen, toch wel gelijk…

    Misschien dat wat beelden van Rene van der Gijp bestuderen en en zijn kijk op zaken opvolgen in dit geval voor mij een goed begin zijn
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 14 juni 2011 om 11:30
    (L) NCV (L)

  25. Onderstaande 3 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 juni 2011),Boy69 (14 juni 2011),MichelJ (14 juni 2011)

  26. #46
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Goed zo, jij ziet er dan ook WEL de humor van in.......afgezien van al je argumenten :wink:, en dat van die hoeveelheid zeik- en egoberen, daar weet ik alles van na ruim 7 (of waren het er nu al 8) clubben. Daarvoor hoef je alleen maar stukjes te lezen en dan weet je het zo . Zijn er zelfs meer geworden dan toen ik aan het begin van ijsbeercarriëre stond.

    Ik ga zo meteen dan ook iets beters doen dan elke 30 minuten IJBF bekijken , lees ik de rest later wel weer
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  27. #47
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen runter

    Een strijkbout van de Blokker moet aan specifieke eisen voldoen. DVP's zijn mensen, hebben ook gevoel, net als U en ik.

    Dat ze een paspoortje met uiterlijke kenmerken door moeten geven aan de club OK, maar ook de service .

    Sommige meiden zijn zeer constant en geven iedereen dezelfde service, maar ik kan me goed voorstelling dat velen dat niet doen. Service zal vaak ook afhankelijk zijn van verschillende factoren. Kortom; ik vind het van GT/LR (en ook andere clubs) geen goed idee dat de DVP's een formuliertje moeten invullen.

  28. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 juni 2011),Boy69 (14 juni 2011),NikXXX (14 juni 2011)

  29. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Maar nu heb ik toch hard moeten lachen weer eens om het gediscussieer tussen in het begin Wis30 en Jacky 'de weldoener' Pakutra, leek meer op een discussie tussen een zeikbeer en een Roemeense paspoortvervalser
    Tenslotte een ontnuchterende tussenkomst van onze Badslippermens

    En vind wel, dat het werk dat modderaar Tiga ermee heeft, ondergewaardeerd wordt, al die veldtesten, al dat tikwerk en bijna geen woordje voor hem.
    Dus even met zijn allen....

    woooooooooooooooooohhhhh Tigaaaaaaaaaa


    BTW ik ben in bezit van douchevaardigheidsbewijs level 4, das ook de achterkant van ons goddelijke lijf, en het tandenpoetsdiploma heb ik vanaf me 4e
    - Ben je in het bezit van het groot of het klein douchevaardigheidsbewijs (mooi scrabble woord!)? Ik bedoel wel ff het grote bewijs waar je minimaal 2u koude douche ervaring moet hebben en ook minimaal 2u gemengd douchen moet hebben gedaan. Nu jij weer.
    - Tiga levert een bovenmenselijke prestatie. In sneltreinvaart controleert hij bijna alle paspoorten. Minimaal 10/dag. Zijn conclusie is overigens steeds dezelfde "lekkere SEX gehad, pffff, wat bomt het eigenlijk wat in het paspoortje staat zolang de SEX maar OK is, hoe heette ze ook alweer?".
    - Aanmeldingen voor het test veldwerk stromen binnen maar geen enkele kan ik goedkeuren! Is het nu zo moeilijk origineel vervalste Roemeense papieren te vinden? Kom nou.

    Maar nu even serieus! Waar hebben we het in hemelsnaam over? We hebben op dit forum al duizenden paspoortjes on-line waarvan sommigen gebaseerd op club en of dames info (kreeg van Janine in PHG vaak briefjes mee met paspoortje van een Dame, nog nooit iemand daar wat over horen zeggen), Willem2 zet ook van andere clubs vaak paspoorten on-line.

    Heb nog nooit beren horen klagen dat een dame misschien iets niet deed wat in het paspoort we stond. Nooit. Ja soms hier een wat kinderachtige discussie van beren die als werd gezegd "ze zoent niet" dan heel trots zeiden "nou maar met mij wel hoor", Big Deal zeg!

    Kortom veel ophef over niets
    . Laten we ook niet vergeten dat bottom-line de dame altijd neen kan zeggen ook tegen bepaalde diensten al staan die toevallig in een lullig paspoortje hier. Dat weet de dame, de beer en de club.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Laten we ook niet vergeten dat bottom-line de dame altijd neen kan zeggen ook tegen bepaalde diensten al staan die toevallig in een lullig paspoortje hier. Dat weet de dame, de beer en de club.
    Conclusie; dat de meiden hun services opgeven aan de club is zinloos.

    Iedere beer kan toch aan een desbetreffende meid vragen wat ze wel of niet doet.

    IJsberenforum....voor en door ijsberen....laat de ijsberen lekker schrijven i.p.v. de clubs.

  31. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (14 juni 2011),Picasso 1 (14 juni 2011)

  32. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Conclusie; dat de meiden hun services opgeven aan de club is zinloos.

    Iedere beer kan toch aan een desbetreffende meid vragen wat ze wel of niet doet.
    Een paspoort dient meer om dames op de landkaart te zetten met naam en in de club herkenbare kenmerken.

    Bij service zal vaak staan: PZC, NMC. Dat is de zeg standaard saunaclub service. FT en TZ zijn nooit zaken die een dame altijd 100% zal doen. Althans dat geldt voor de meeste dames. Dat moet ze gewoon zelf bepalen bij wie ze dat doet. Maar goed nu herhaal ik mezelf.

    Staat het er wel dan zal ze het in principe doen maar het is aan haar om aan te geven of ze het ook bij jou doet. Dat lijkt me een vanzelfsprekendheid.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Living Room 468*60