Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 77 van 77
  1. #76
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Ik vind uitspraak nogal schijnheilig zonder afbreuk te willen doen aan de persoon seksenfun. Aan die extra uitbuiting doe jij ook mee, elke bezoeker van een dame die uitgebuit wordt (en zeg nou niet dat de dames die jij bezoekt toevallig allemaal niet worden uitgebuit). Dames hebben de keuze om mee te doen aan een paspoortje, het wordt ze niet verplicht. Een beetje common sense mag van de dames toch wel verlangd worden dus ook dat ze nadenken over de gevolgen. Wij hoeven niet iedereen tegen zichzelf te beschermen. Het forum is er om o.a. (niet a.o.) info te verstrekken aan ijsberen. Daar is deze hele site oorspronkelijk voor bedoeld. Zowel de clubs, dames als het forum is gebaat bij (voornamelijk positieve) publiciteit. Dat levert meer bezoekers op voor de clubs en meer informatie voor onze mede-ijsberen. De meerwaarde voor de klant is een punt van herkenning zodat een kritische ijsbeer geholpen wordt bij het maken van zijn keuze.
    In GT wordt de "vrije" keuze toch wel redelijk opgelegd. Als argument wordt wel gebruikt dat het goed voor business is. Je zou zeggen dat die geldbeluste dames daar gevoelig voor zijn. Maar ik hoor genoeg geluiden dat er toch redelijk wat dames het net een stap te ver vinden. Uit ons oogpunt wellicht raar, maar het is toch zo. Hetzelfde zie je met meisjes die je in de clubs spreekt. Sommigen willen niet beschreven worden, anderen willen wel graag goede reklame. Ooit werd ik door een meisje "meine werbung-mann" genoemd, maar een andere keek mij nooit meer aan, na het schrijven van een recensie.

  2. #77
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Het schijnt inderdaad helaas wat minder vrijwillig te zijn dan er gezegd wordt. Indien ze niet vrijwillig mee doen én geen absolute topper zijn zullen ze voor aan staan tijdens de volgende 'reorganisatie' .

    Ik heb nog geen reactie van een dame gehoord van 'jeuh....ik sta nu op internet, ik word beroemd'... nee... helaas alleen maar negatieve reacties. Uiteraard zullen ze blij zijn als ze n.a.v. de paspoortjes meer geld kunnen maken, maar op dit moment zijn de reacties nog niet positief.

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

FKK Artemis 468*60