Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Beitrag Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Roxy

    Naam : Roxy
    Nationaliteit / taal : oost-europess / nederlands

    Leeftijd : 26 - 29 jaar

    Haarkleur/lengte : blond/lang

    Lengte : 1m70

    Postuur /Cupmaat : Slank /D-cup

    Piercing : Nee
    Service : tongzoenen, frans zonder , lesbische trio

  2. #2
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden ben ik bij Roxy geweest...

    Roxy is een leuke verschijning. Ze heeft een mooi lichaam met mooie borsten. Zodra we op de kamer waren zijn we gelijk ff gaan knuffelen. Ze had een kort rokje aan en kon lekker ff haar mooi billen vastpakken.. :mrgreen: Ook had ze ene kort topje aan, zodat je haar mooie borsten goed kan zien..

    Na het opfrissen zijn we op bed verder gegaan met vrijen. Lekker lang zoenen en daarna kronkelde ze met haar lichaam naar beneden en kreeg een uitstekende franse massage. De rollen hebben we toen omgedraaid en ben haar gaan verwennen.
    De sex was ook een belevenis en hebben we veel standjes gedaan..

    Als ik mijn ogen dicht deed, dacht ik dat ik met Alex aan spelen was. Roxy is net zo lekker..

    Het bad hebben we ook niet gehaald, er was geen tijd meer.

  3. Onderstaande leden hebben bellajunk bedankt voor deze bijdrage:

    satjack (13 juni 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik zag dat ik Roxy in oktober voor het laatst had bezocht damn zo lang geleden shame on me hahaha

    Maar afgelopen vrijdag had ik Pedro al mailtje gestuurd van als Roxy dat nieuwe setje aan heeft vrijdag dan neem ik haar zo mee naar de kamer weer wan tik weet hoe lekker Roxy is
    Kreeg dus al snel een im terug van Pedro van ik heb date opgeschreven met Roxy voor je

    Dus afgelopen vrijdag weer naar de Laan en dit keer was de mooie Italiaanse gastvrouw Anita er en die zei al gelijk van sorry maar je moet even wachten want kamer is enigszins wat uitgelopen, wel no problem, ik heb geen haast en wachten kan ik daar de hele dag als het zou moeten hahaha

    Ik zat er goed op de bank waar Roxy al snel erbij kwam zitten met een zoentje, maar scheen haar allemaal te lang te duren want Roxy wou naar de kamer en eerlijk gezegd ik ook, want Roxy zag er weer zo mooi en sexy uit en ik wist nog wel hoe lekker het toen was met haar

    Eindelijk was het zover en mochten we naar de Mata toe en dat lieten Roxy en ik ons geen 2 keer zeggen en waren snel beneden waar Roxy me eerst een paar lange volle tongzoenen gaf en toen snel handdoeken ging halen en terwijl ik me uitkleedde gooide Roxy alles van het bed en kwam ze naar me toe om mij lekker te wassen bij de wasbak en terwijl ze haar zelf even opfriste zei ze met dat lekkere sexy accentje en nu naar het bed hehehe

    Roxy zette nog even snel het bad aan, maar of we dat zouden halen is altijd maar de vraag hahaha

    Ik lag al op het bed en keek naar Roxy die langzaam naar me toe kwam lopen en dacht grrrrrrrrr Roxy je bent echt zo een lekker ding met zulke prachtige borsten, die ik al snel zou gaan voelen en proeven hehehe

    Roxy kwam naast me liggen en ze wist nog heel goed waar ik van hield want al snel lagen we innig en intiem met elkaar te zoenen terwijl onze handen over onze andere intiemste plekjes heen gingen.

    Langzaam ging Roxy na een tijdje naar beneden en begon mij een heerlijk te pijpen en grrrr dat is zo lekker zoals Roxy dat kan doen en al snel lagen we in standje 69 om elkaar te verwennen.

    Roxy wist exact wanneer ze moest stoppen want ik dacht nu moet je stoppen anders hou ik het niet meer maar leek wel of ze dat hoorde wat ik dacht want ze stopte en begonnen we nog inniger te vrijen met elkaar wat steeds heftiger werd naarmate we beiden geiler werden.

    Toen was het tijd voor intiem, Roxy kwam boven op me zitten en damn ze begon me te berijden, dat was zo lekker, soms diep en snel en dan weer langzaam terwijl ik dat heerlijke ronde kontje in mijn handen hield en lekker in kneep

    Hierna zei Roxy welke nu doggy of missionaris, ik koos missionaris maar had misschien beter eerst doggy kunnen kiezen want toen ik haar diep en hard nam in missionaris en in die uitdagende brutale sexy groene ogen keek en ook lekker vol en innig lag te zoenen kon ik het niet meer volhouden en wist doggy haal ik nooit meer en kwam dan ook zo lekker klaar en lag moe en voldaan in Roxy haar armen.

    Maar hey we hadden nog tijd over, was te kort voor een 2e ronde maar wel genoeg om eventjes in het bad te springen en een sigaretje te roken dus dat hebben we gedaan

    Maar al snel zoals je al verwachte zaten we al weer lekker te zoenen en kreeg alweer zoveel zin in lekkere Roxy, zou wel uren met haar willen vrijen maar ja das helaas niet mogelijk.

    Roxy zei nog van ik had nog zo graag doggy gewild is zo lekker met jouw, wel dat komt volgende keer wel schatje, jij bent gewoon te lekker en je weet exact wat ik wil en lekker vind, ben bang dat jij echt mijn nieuwe verslaving bent, met Roxy kan ik zo lekker vrijen en zoenen zoals ik dat ooit ook met een andere DS girl had.

    Roxy heeft ook dat speelse en van die brutale uitdagende sexy ogen en met dat accentje kan ze me helemaal gek maken maar er komen nog veel meer dates Rox en gaan we van alles verder uitproberen samen

    Ik zie je snel weer lieve Roxy, dan doen we de beloofde doggy en met die heerlijke boobies van jouw ga ik ook nog wel wat mee doen, dan neem ik wel olie mee hehehe

    Ben bang dat dit vrijdag of zaterdag al zal gebeuren hehehe

    Oh en Roxy lieverd, het maakt mij echt niks uit wat je aan hebt, jij ziet er altijd perfect, sexy, uitdagend en lekker uit en op kamer wil ik toch maar een ding, zo snel mogelijk je lekkere lichaam zien en voelen hehehe

    Pozdrowienia

    Jack

  5. #4
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Ook bij Roxy geweest stevig geneukt

  6. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Even een update: deze blonde Poolse stoeipoes is tegenwoordig werkzaam bij Casa Cherda aan de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. Deze zaak beschikt over een openbare sex-ruimte en is enigszins te vergelijken met Yin Yang of de Duitse saunaclubs.

  7. #6
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Zit nog steeds in casa cherda, maar wel minder vaak.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Babylon 468*60   Living Room 468*60