Bericht van Uurtje met diens toestemming gepost :
Juni 2004
Afgelopen week wat verder Duitsland in geweest en een vergelijkend onderzoek ten opzichte van PHG gehouden. Uiteindelijk FKK Neuenkirchen (Bij Saarbruecken) gekozen. Nette tent, mooie faciliteiten. Je kunt (zonder extra bijbetaling) gebruik maken van: Sauna en bubbelbad. Drankjes zijn gratis (geen bier) en toen ik er was stond er een koud buffet gereed (ik denk niet dat dat met mijn komst temaken had). De dames zitten op bankjes in de groete verblijfsruimte. Er word niet geannimeerd. Wanneer de keuze is gemaakt zijn er een aantal mogelijkheden om wat dieper kennis te maken. UIteraard kun je naar de kamer, je kunt de whirlpool in of je gaat naar de sex bioscoop. Op een wide-screen worden continue films vertoond en de ruimte is heeft een aantal riante bankstellen. Hier kun je verwend worden.
De prijzen waren iets hoger dan PHG: 55 euro entree, 50 euro voor een 1/2 uur (PMC), en 75 euro voor een 1/2 uur met PZC.
Op de avond dat ik er was waren er niet al te veel dames anwezig. Volgens een aantal heren had ik het slecht getroffen, normaal zou er veel meer keuze moeten zijn. Ben 2 keer op de kamer geweest, gemiddelde ervaring. Geen top tent, niet de moeite waard om extra naar toe te rijden tenzij je in de buurt bent.
Kijk ook even op
http://www.fkk-neunkirchen.com/