Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 677
  1. #101
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    wat zag je dan uurtje? heb alleen een korte samenvatting gezien en ook niets verder gelezen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #102
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:38
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Een uurtje is ook maar een uur...

  3. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 juni 2013),Big30 (20 juni 2013)

  4. #103
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    wat zag je dan uurtje? heb alleen een korte samenvatting gezien en ook niets verder gelezen.
    Net als bij voetbal komen ook in het basketbal dubieuze momenten voor. Tien keer terugkijken en je ziet het nog niet goed. Hier nog wat beelden. Oordeel zelf. (eerste 30 seconden reclame!)

    Did-Ray-Allen-foul-Manu-Ginobili-in-the-final-seconds?
    Chris-Bosh-blocks-Danny-Green-game-tying-three!

  5. #104
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Net als bij voetbal komen ook in het basketbal dubieuze momenten voor. Tien keer terugkijken en je ziet het nog niet goed. Hier nog wat beelden. Oordeel zelf. (eerste 30 seconden reclame!)
    Achteraf en met de beelden voor je neus kun je inderdaad een aantal beslissingen misschien als discutabel benoemen. Maar met datzelfde vergrootglas zou je dan eigenlijk zo'n beetje alle beslissingen moeten bekijken met als waarschijnlijk resultaat dat geen ploeg echt bevoordeeld is.

    Anyway tis allemaal achteraf praten want Miami is voor de tweede maal achter elkaar inmiddels de nieuwe NBA kampioen na een 95-88 winst op de Spurs. LBJ heeft bewezen nu echt bij de hele grote jongens te horen, al denk ik dat je zo minimaal 20 spelers op kunt noemen die allen nog net wat groter zijn.
    James en Wade maakten het verschil tussen 2 teams die beiden collectief sterk waren.

    LBJ hoort dan wellicht nog niet thuis in het rijtje Jordan, Barkley, Bird, Chamberlain, Cunningham, Magic, Russel, Pippen, Kareem, Maravich (zo maar wat namen die in me opkomen in willekeurige volgorde, nou ja Jordan is #1 natuurlijk!) maar is nu wel the Big Man in the NBA!)

    Genoeg over the NBA nu weer ruim baan voor de TOUR De FRANCE !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #105
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Overigens Badslippers zou ondanks zijn zogenaamde afkeer tegen disco heel graag midden jaren 70 in Philadelphia gewoond willen hebben, genietend van deze mooie stad die toen al redelijk in verval was, genietend van de mooie Soul en Disco muziek uit deze stad uit die tijd, maar vooral zou hij genoten hebben van een wedstrijd van de 76ers waar hij Dr. J zijn magische kunsten zou hebben kunnen zien vertonen!
    Over The Doctor gesproken. Mooie "Trailer" op mijn favoriete "Site" (op deze na dan!) www.nba.com.
    Let even op hoe Doctor J op 1:07 volledig "Out" hangt om alsnog te scoren. Een legendarische "Move" die in de basketbal geschiedenisboeken staat gebeiteld.
    http://www.nba.com/2013/news/04/17/n...icial-release/
    Mooie Afro-kapsels ook.

  7. #106
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard NBA schorst Sterling na racistische uitlatingen levenslang

    De NBA heeft Los Angeles Clippers-eigenaar Donald Sterling voor de rest van zijn leven verbannen uit de Amerikaanse basketbalcompetitie.

    De eigenaar van de club uit Los Angeles raakte vorige week in opspraak naar aanleiding van racistische uitspraken. Sterling verbood zijn vriendin in een opgedoken geluidsfragment zwarte mensen mee te nemen naar wedstrijden van de Clippers.

    Bovendien had de eigenaar van de NBA-ploeg liever niet dat zijn vriendin met Afro-Amerikanen op de foto zou gaan.

    De spelers van de Clippers namen direct stevig stelling tegen de eigenaar van hun club. Zo droegen ze zondag tijdens de warming-up van een duel met Golden State Warriors hun shirts binnenstebuiten en tijdens de wedstrijd zwarte sokken.
    http://www.nu.nl/sport/3763748/nba-s...evenslang.html

    Meer woorden moeten we aan deze idioot ook niet kwijt raken.

    Trouwens dit jaar zal Miami weer NBA kampioen worden, winst met 4-3 tegen de Blazers de winnaars vd Western Conference.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #107
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard Buzzer Beater!!

    Portland Trailblazers is op een schitterende manier doorgedrongen tot de halve finale in de Western Conference. Het stond 98-96 voor tegenstander Houston Rockets met nog 0.9sec op de klok toen Damian Lillard hem dit flikte:



    resultaat: commentator uit zn dak, Lillard uit zijn dak, het stadion uit zn dak.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. #108
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Ahhhh, ik zie dat Sphinx 'm al had opgepikt. Nou dan doe ik de tussenstanden er maar bij.
    Voor de kenners: waardeloos verdedigd door de "Rockets".
    Voor de groentjes: de klok begint pas te lopen op het moment dat de speler de bal ontvangt. Als de bal los is maakt het verder niet uit dat de tijd voorbij is (de rand van het bord springt op rood) terwijl de bal in de lucht hangt. Al zou hij daar (theoretisch) een uur hangen, het punt telt.

    Ongelooflijke "Buzzer beater" Trailblaizers tegen Rockets met 0,9 sec op de schotklok.
    http://www.nba.com/video/channels/pl...-por-recap.nba

    STANDEN:


  10. #109
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Verder helemaal mee eens dat Basketbal en veel mooiere kijk sport is dan voetbal, veel spannender en meer opwinding, never a dull moment. Basketbal is altijd spektakel, bij voetbal verveel je je vaak stierlijk.
    Zou mooi zijn wanneer Donar voor de vierde keer landskampioen kan worden, Basketbal leeft in Groningen. Ik kan me de tijd van Jimmy Moore, Dave Lawrence, Frankie Ardon, Appie vd Ark, Martin de Vries, Al Faber, Ron Kruidhof nog goed voor de geest halen. Donar staat voor topbasketbal in Nederland dan en de FC staat voor een middenmoter misschien een stabiele sub-topper.
    Ah, u is een Kenner ik kan urenlang over basketball praten (zal dat niet doen in dit topic). Toch heel even: Dave Lawrence, wat een held was dat, fantastische speler. En vergeet John Franken en Pete Miller van die tijd ook niet. Vanavond 1e wedstrijd in de best of seven serie tegen Den Bosch. Let's kick some Oeteldonk ass

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  11. #110
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Ah, u is een Kenner ik kan urenlang over basketball praten (zal dat niet doen in dit topic).
    Hier mag dat wel! Ik ken de statistieken niet van Lawrence in vergelijking met Jimmy Moore maar denk dat Moore net iets meer scoorde. Maar Lawrence was met zijn rebounds voor het team misschien belangrijker.
    Er waren tijden dat hier spelers speelden van NBA nivo (nou ja net iets er onder dan) of die daar gespeeld hadden, dat is nu lang verleden tijd. De lijst met namen is heel lang, persoonlijk herinner ik met Dan Gay nog, 1 jaar bij Hatrans en daarna een glansrijke carriere in Italie. Waren er veel probleem gevallen bij Tom Barker, Wilson Washington etc. etc. Denk dat Paul Thompson de laatste echt grote speler was die in Nederland speelde, die heb ik in den Bosch nog zien spelen tegen uitzinnige grieken dacht ik. Daarna is het allemaal wat minder geworden en bezoek ik ook bijna geen basketbal meer in Nederland dan.

    Maar ook met al die Nederlandse Amerikanen lag het nivo toen erg hoog. We werden eens vierde op een EK, nu onvoorstelbaar.

    Oja Den Bosch wordt natuurlijk kampioen he !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #111
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Helaas is het kijken naar onze nationale basketbalcompetitie na die gouden jaren verworden tot een niveau waarbij je je afvraagt of je NBA-in-slowmotion zit te kijken.

    Voor mij (omdat ik destijds voor de Rangers en Knicks naar Madison Square Garden ging toen ik in NYC woonde en naar East Rutherford als de Knicks tegen de NJ Nets speelden, net als de halve Bronx) is een NBA Play off zonder Knicks niks, dus de laatste jaren is de lol voor mij na het reguliere seizoen snel over...

  13. #112
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Ik volg zowel de NBA (kost me veel nachtelijke uurtjes tegenwoordig) als de Europese en Nederlandse competities. Het mag duidelijk zijn dat het basketbal in ons kikkerlandje zich niet kan (en nooit zal) meten met het niveau in de NBA of de betere competities in Europa zoals Griekenland, Spanje en ja, zelfs Duitsland waar men erg goed bezig is. Dat houdt nog niet in dat wedstrijden hier niet interessant, goed of spectaculair kunnen zijn. De DBL is nu begonnen aan de finalereeks tussen Groningen en Den Bosch. Groningen won in de halve finale met 3-2 van aartsrivaal Leiden, de laatste wedstrijd in een uitverkocht huis met 4350 mensen. De sfeer die je daar tegenkomt is niet te vinden op de voetbalvelden en zeker niet in Nederland. Minder dan de NBA? Welzeker maar NBA in slowmotion gaat me wat te ver. 4350 spectators can't all be wrong... En bovendien: ook in de NBA is niet iedere wedstrijd even goed, ik heb het geluk gehad verschillende games live te mogen bekijken (Miami, Phoenix, LA) en ondanks het spektakle was het b-ball echt niet altijd van even hoog niveau.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  14. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 mei 2014)

  15. #113
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Oja Den Bosch wordt natuurlijk kampioen he !
    Vandaag gewonnen van de Oeteldonkers. Echte lelijke play-off defense game, maar wel vol passie, inzet, gebroken tanden enzo Grunn staat dus voor met 1-0, one down, three to go

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  16. #114
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Vandaag gewonnen van de Oeteldonkers. Echte lelijke play-off defense game, maar wel vol passie, inzet, gebroken tanden enzo Grunn staat dus voor met 1-0, one down, three to go
    Wat heet een defense game. Uitslag 59-52 en ruststand 26-19! Nu heb ik veel wedstrijden zelf bekeken en volgde basketbal regelmatig maar zo'n lage stand kan ik me niet herinneren.
    In de NBA (kwart van 12 minuten) geldt 62-57 als laagste totaal score en 49 als laagste team score, kon het niet nalaten het even op te zoeken. Voor Nederland vind ik alleen een team laagste score van 38 punten.
    Blijft een bizarre eindstand.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #115
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard Euroleague 2014

    En net zoals bij het voetbal zit Real Madrid ook bij basketbal bij de europese kampioenschap in de finale. De finale is bezig tussen Real Madrid en Maccabi Tel Aviv en de stand is momenteel 35-26.

    Ook bij basketbal heeft Real overigens het hoogst aantal Europese kampioenschappen gewonnen:

    8 Real Madrid 1964, 1965, 1967, 1968, 1974, 1978, 1980, 1995
    6 CSKA Moskou 1961, 1963, 1969, 1971, 2006, 2008
    6 Panathinaikos BC 1996, 2000, 2002, 2007, 2009, 2011
    5 Pallacanestro Varese 1970, 1972, 1973, 1975, 1976
    5 Maccabi Tel Aviv BC 1977, 1981, 2001, 2004, 2005
    3 ASK Riga 1958, 1959, 1960
    3 Olimpia Milano 1966, 1987, 1988
    3 KK Split 1989, 1990, 1991
    3 Olympiakos Piraeus BC 1997, 2012, 2013
    2 Pallacanestro Cantù 1982, 1983
    2 KK Cibona Zagreb 1985, 1986
    2 Kinder Bologna 1998, 2001
    2 FC Barcelona 2003, 2010

  18. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2014),Big30 (18 mei 2014)

  19. #116
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard Maccabi Tel Aviv Europees kampioen

    Eindstand na verlenging 86 - 98 voor Maccabi nadat het in de reguliere tijd 73 - 73 was geworden. Maccabi Tel Aviv Europees kampioen en voor Real Madrid de tweede opeenvolgende finale die ze verloren hebben na vorig jaar de finale van Olympiakos te hebben verloren. De 9de voor Real Madrid zal nog even op zich moeten laten wachten.

    Hier een afbeelding van de erg spannende verlopen wedstrijd:

    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 18 mei 2014 om 21:41

  20. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 mei 2014),Jimbo1 (19 mei 2014)

  21. #117
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat heet een defense game. Uitslag 59-52 en ruststand 26-19! Nu heb ik veel wedstrijden zelf bekeken en volgde basketbal regelmatig maar zo'n lage stand kan ik me niet herinneren.
    In de NBA (kwart van 12 minuten) geldt 62-57 als laagste totaal score en 49 als laagste team score, kon het niet nalaten het even op te zoeken. Voor Nederland vind ik alleen een team laagste score van 38 punten.
    Blijft een bizarre eindstand.
    Klopt helemaal. Afgelopen zaterdag werd wedstrijd 3 in de series gespeeld, die zag er weer heel anders uit. Mooi voor het publiek maar ontevreden coaches achteraf vanwege de veel te hoge toegestane scores aan beide zijden. Offense wins games, Defense wins championships.. :-)

    Stand nu 2-1 voor Groningen. Two down, two to go.


    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  22. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 mei 2014)

  23. #118
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    NBA Flashmob. The 2014 PlayOffs edition. Waarbij het aangename met het aangename wordt gecombineerd :


    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  24. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 mei 2014)

  25. #119
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Stand nu 2-1 voor Groningen. Two down, two to go.
    De stand is nu 3-2 in het voordeel van Donar. De ploegen lijken aan elkaar gewaagd en tot nu toe won steeds de thuisploeg, waren allemaal typische PO defense games waarin weinig werd gescoord. Breekt Donar dinsdag in de Maaspoort de ban en winnen ze wel uit en gaan dan voor de titel? Beter van wel want als den Bosch met 3-3 de laatste wedstrijd in Groningen speelt zou de druk voor Donar wel eens erg groot kunnen worden. Soms werkt thuisvoordeel tegen je ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (26 mei 2014),Wentelt Eefje (26 mei 2014)

  27. #120
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De stand is nu 3-2 in het voordeel van Donar. De ploegen lijken aan elkaar gewaagd en tot nu toe won steeds de thuisploeg, waren allemaal typische PO defense games waarin weinig werd gescoord. Breekt Donar dinsdag in de Maaspoort de ban en winnen ze wel uit en gaan dan voor de titel? Beter van wel want als den Bosch met 3-3 de laatste wedstrijd in Groningen speelt zou de druk voor Donar wel eens erg groot kunnen worden. Soms werkt thuisvoordeel tegen je ... .
    Heerlijke wedstrijd gisteren. Echt grote mannen basketball Hard (soms té), vol emotie en veel spektakel en in een uitverkocht (4350 toeschouwers) MartiniPlaza. Ik heb 4-2 voor Donar voorspeld dus morgen winnen 'we' gewoon in Den Bosch. En mocht dat onverhoopt niet lukken dan pakken we 'ze' gewoon zondag thuis in Grunn. Waar het thuisvoordeel altijd werkt...

    Nog een weetje: morgen precies 10 jaar geleden wonnen 'we' ook in Den Bosch de titel. Met een zwaar gehavend team (slechts 6 spelers waren nog fit). We did it once, we can do it again.

    PS. Overigens was Game 3 in de serie juist géén typische PO defense game. De andere 4 wedstrijden waren dat wel.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  28. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 mei 2014)

  29. #121
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht

    PS. Overigens was Game 3 in de serie juist géén typische PO defense game. De andere 4 wedstrijden waren dat wel.
    Yep dat was de enige wedstrijd met 92-85 min of meer een normale uitslag, in de andere games werd maximaal 60 of 70 punten gescoord, das nait veul, mien jong!

    Trouwens als je spreekt over Donar vind ik dat je het ook de Martinihal moet noemen en niet MartiniPlaza!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #122
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Yep dat was de enige wedstrijd met 92-85 min of meer een normale uitslag, in de andere games werd maximaal 60 of 70 punten gescoord, das nait veul, mien jong!

    Trouwens als je spreekt over Donar vind ik dat je het ook de Martinihal moet noemen en niet MartiniPlaza!
    Als je me dan toch wilt corrigeren moet je het wel goed doen: het was de Evenementenhal, daar speelde Donar zijn wedstrijden...

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  31. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 mei 2014)

  32. #123
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Als je me dan toch wilt corrigeren moet je het wel goed doen: het was de Evenementenhal, daar speelde Donar zijn wedstrijden...
    Oeps je hebt gelijk! De evenementenhal was de sporthal en ik dacht de martinihal die vierkante doos waar beurzen, concerten en ook tentamens plaats vonden. Realiseer me pas nu dat er een nieuwe sporthal is bijgebouwd tussen die 2 hallen in!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #124
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Oeps je hebt gelijk! De evenementenhal was de sporthal en ik dacht de martinihal die vierkante doos waar beurzen, concerten en ook tentamens plaats vonden. Realiseer me pas nu dat er een nieuwe sporthal is bijgebouwd tussen die 2 hallen in!
    We zijn het weer eens

    En omdat het zo leuk is hier nog een filmpje van de overwinning in Den Bosch, morgen precies 10 jaar geleden. Ik sta er ook op, ben een van de supporters in het wit De clubkleur is tegenwoordig blauw dus morgen in het blauw naar Den Bosch toe.

    Precies 10 jaar geleden... dat kan toch geen toeval zijn...


    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  34. #125
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Trouwens als je spreekt over Donar vind ik dat je het ook de Martinihal moet noemen en niet MartiniPlaza!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Als je me dan toch wilt corrigeren moet je het wel goed doen: het was de Evenementenhal, daar speelde Donar zijn wedstrijden...
    Groningen . . . Daar hebben we ooit een tweedaags toernooi gespeeld tegen allerlei studententeams. We werden compleet weggespeeld. Nivo lag daar stukken hoger dan in Limburg en daar konden we bij lange na niet aan tippen. Dus 's avonds ons leed maar gaan verdrinken in de Groningse binnenstad. Ik weet alleen nog maar dat ik op de Grote Markt ben geweest en het Poeleplein. Daarna de film volledig kwijt en de volgende dag nog harder op de bek gegaan want die studententeams konden niet allen uitstekend spelen maar ook zuipen en de volgende dag er weer staan. Mooi weekendje was dat.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 mei 2014),Jimbo1 (26 mei 2014)

 

 
Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Diamond 468*60