Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 677
  1. #26
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3 Bekijk bericht
    Maar Stockton was ook een nasty mannetje vraag maar eens aan Horace Grant waarom hij altijd een bril droeg etc.
    Klopt. Stockton zag er dan wel uit als een koorknaapje maar volgens velen was hij een van de smerigste spelers, die behoorlijk kon uitdelen.

    Wat me bij de "NBA" altijd heeft aangetrokken was dat de vedetten er stonden als het echt om de worst ging. Bird, Magic, Kareem, Jordan, Barkley, Miller beslisten wedstrijden op de echte cruciale momenten. Die gasten moeten toch ook de enorme druk op hun schouders hebben gevoeld. Reggie Miller was onnavolgbaar tegen de "Knicks" tijdens een "Play-Off" wedstrijd. Niet normaal hoe hij de driepunters er in knalde. Ik moet dat nog eens opzoeken.

    Over druk gesproken.

    "Time-Out" tijdens de "Play-Offs" Bulls - Detroit. De wedstrijd nadert een kokend hoogtepunt qua score (gelijk!!!), agressie (Laimbeer, Rodman, Thomas hakken van alle Bulls zowat de kop eraf) en het publiek dat compleet uit zijn bol gaat. Het enige wat Jackson tegen zijn mannen zegt:

    "You handle the God Damn Pressure, NOW!!!"

    Vanzelfsprekend krijgt Jordan na wat op en neer "gepass" de bal en schiet "In The Clutch" met een paar "Pistons" aan zijn armen de bal door het net. "Whawwwww"

    Bird en Magic konden dat ook perfect.

  2. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Maar.....Dirk en de zijnen hebben het geflikt. Voor een Europeaan doet ie het niet slecht )))
    Een uurtje is ook maar een uur...

  3. #28
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard Dallas wint Titel

    Dallas wint Game 6, Finals 105-95

    Eindstand:


    Dallas 4 - Miami 2

    Dallas Mavericks kampioen

    Feiten: "The Dallas Mavericks" verslaan de "Miami Heat" 105-95 in Wedstrijd 6 van de "NBA Finals", en winnen de series 4-2. Het is de eerste titel voor "Dallas" in de clubhistorie. "Guard" Jason Terry scoorde de meeste punten in deze wedstrijd, 27 points. "Forward" Dirk Nowitzki, die werd uitgeroepen tot meest waardevolle speler van "The Finals", voegde 21 punten en 11 rebounds toe.

  4. #29
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Ejjjj bois,

    helaas heb ik geen tijd om het meer te volgen, maar ik hou wel van NBA. Cker weten.

    Alhoewel ik in 2006 alle wedstrijden heb laten downloaden (op een HDD van mij) door een fientje die daar helemaal gek van was, en ik zo nu en dan eens samen met hem een wedstrijdje "meepakte" met een pizzatje, is mijn interesse een beetje verwaterd sinds 'jeugdheld" MICHAEL JORDAN en SCOTTIE PIPPEN ermee ophielden. Ik heb het complete NBA seizoen 2006 (inclusief de TNT specials "inside the NBA",met charles barkley) nog altijd in mijn bezit.

    De site waar mijn kameraad alles torrent downloadde bestaat nog steeds:

    http://bt.davka.info/

    De enige echte "basketbal tracker" met een gigantische "swarm" bij nieuw upgeloade torrents, met veel "seeds" en "peers" en een leuk actief forum voor o.a "requests".

    Het wordt gedurende het basketbal seizoen dagelijks geupdate, soms al wel direct 1 uur nadat de specifieke op die dag gespeelde westrijd(en) afgelopen is/zijn. Ook college basketbal en specials, BTS's (behind the scenes), vind je er.

    Vooral diegenen die (zoals ik toentertijd) geen sataliet hebben (of nu digitaal), hebben er veel an die site.
    Uiteraard ook de archiveerders of diegenen die weinig tijd hebben om het een en ander "live" te gaan kijken, zullen op hun wenken bediend worden door gebruikmaking van deze "tracker". Gewoon lekker kijken als het minder "hectisch" is op een tijd dat jou het uitkomt.

    CUTIES.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  5. #30
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    De site waar mijn kameraad alles torrent downloadde bestaat nog steeds:

    http://bt.davka.info/
    Ja, goeie site.
    Op "Usenet" is ook veel te vinden:
    http://www.nzbindex.nl/search/?q=dal...espam=1&more=1

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dallas wint Game 6, Finals 105-95

    Eindstand
    Sorry maar ik kan nu nog heeeeeeeeeeeeel kwaad worden ! In Dallas moeten ze olie winnen maar een NBA title winnen dat kan wat mij betreft dus echt niet. Een Duitser als MVP? Sorry maar een echte NBA fan gaat voor de Pacers de Bulls de Celtics de Pistons .

    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Sorry maar ik kan nu nog heeeeeeeeeeeeel kwaad worden ! In Dallas moeten ze olie winnen maar een NBA title winnen dat kan wat mij betreft dus echt niet. Een Duitser als MVP? Sorry maar een echte NBA fan gaat voor de Pacers de Bulls de Celtics de Pistons .

    B30
    Zeg bonestaak, waarschijnlijk valt er weinig te vegen en zit je uit verveling alleen maar wat te "Trollen" in dit "Topic". Maar ik zal even happen.

    "Dallas" spreekt inderdaad niet tot de verbeelding hoewel er wel een president is neergeknald. Stevie Ray Vaughn, de zeer begaafde "Blues" gitarist kwam ook uit "Dallas". De jaren 90 waren het "The Bulls" en in de jaren 00 (of hoe noem je dat eigenlijk, de jaren tussen 2000 en 2010?) "The Lakers ". Daarvoor vooral "Boston" en ook "The Lakers". Toen had je nog echt "Rivalries". Dat die Duitser een titel haalt vind ik OK, maar ik had liever gezien dat andere Europeanen iets gewonnen hadden zoals Drazen Petrovic (te vroeg overleden). Onze Rik had ik het vanzelfsprekend ook gegund maar da's chauvinisme!

  8. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zeg bonestaak, waarschijnlijk valt er weinig te vegen en zit je uit verveling alleen maar wat te "Trollen" in dit "Topic". Maar ik zal even happen.
    Ik zat wat te happen, ja klopt ! Mijn punt is eigenlijk heel simpel. Dirk en de Mavericks hebben totaal geen uitstraling. Rik Smits is een held en niet alleen omdat ie veel voor de Pacers veel betekend heeft. The Mavericks?? Pfff!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    In één woord "Incredible". Ik zou uren naar al die "Highlights" kunnen kijken.

    Die "Rebound" van Dominique Wilkins gevolgd door een enorme "Eat That Sucker Dunk" mag er trouwens ook wezen. En ja Earvin "Magic" Johnson. Niet voor niks "Magic" in zijn "Nickname" alleen niet in die serie. Wat een sport!!! "Thanks" voor de beelden. Wel uitgedijd die 2 heren.

  12. #37
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Hou op schei uit....Rik Smits was gewoon een buitengewoon goede center en de eerste Nederlander die het in de NBA gemaakt heeft. Maar maakte hij in zijn tijd het verschil zoals David Robinson, Patrick Ewing (om even wat collega centers op te noemen) of andere spelers zoals Jordan, Rodman, Mutombo, Stockton, Malone en wat weet ik wie allemaal? Hell no! En dat is HET grote verschil met Dirkhules, die kan het verschil maken........
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. #38
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  14. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 augustus 2011)

  15. #39
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Ik struikel bij toeval over deze topic. Aangenaam verrast dat ik niet de enige ijsbeer ben met een passie voor de mooiste sport ter wereld: b-ball!
    Ben fanatiek aanhanger van de mooiste basketbalclub in Nederland (raadt u maar) en in de gelukkige omstandigheid dat ik al 3 keer live bij een NBA game ben geweest. (Phoenix, LA en Miami). Phoenix is eigenlijk 'mijn' NBA kluppie, ben er geweest toen Shaq er nog speelde (damn! wat een schoenen heeft die gast!) en uiteraard mijn favoriete speler: Steve Nash. LA is zeker niet mijn team maar daar toch ook een leuke wedstrijd gezien. De mooiste NBA ervaring was toch wel het afgelopen voorjaar toen ik in Miami een wedstrijd heb gezien van de Heat tegen de Rockets. De sterren LBJ, Wade & Bosh speelden alledrie een dijk van een wedstrijd met 30+ scores. Ben niet echt een Heat fan maar toch mooi om zulke spelers te zien exceleren.
    Basketball, I just love the game!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  16. #40
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Klopt. Een NBA wedstrijd is puur spektakel. Ik heb er een hele riedel gezien maar op de ene of andere manier moet ik ook heel eerlijk zeggen dat die Amerikanen van bijna elk sportevenement een spektakel maken.
    Het basketbal is top. Maar zoals het zo vaak met Amerikaanse sporters is, blinken zij uit in fysieke skills (gewoon fenomenaal) maar is het team play heel ver te zoeken. Dit is een van de redenen dat hun nationale ploeg bij lange na niet zo goed draait als hij zou kunnen. Looking good in the first place, winning in the second place......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  17. #41
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Klopt. Een NBA wedstrijd is puur spektakel. Ik heb er een hele riedel gezien maar op de ene of andere manier moet ik ook heel eerlijk zeggen dat die Amerikanen van bijna elk sportevenement een spektakel maken.
    Het basketbal is top. Maar zoals het zo vaak met Amerikaanse sporters is, blinken zij uit in fysieke skills (gewoon fenomenaal) maar is het team play heel ver te zoeken. Dit is een van de redenen dat hun nationale ploeg bij lange na niet zo goed draait als hij zou kunnen. Looking good in the first place, winning in the second place......
    I couldn't agree more!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  18. #42
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Klopt. Een NBA wedstrijd is puur spektakel. Ik heb er een hele riedel gezien maar op de ene of andere manier moet ik ook heel eerlijk zeggen dat die Amerikanen van bijna elk sportevenement een spektakel maken.
    Het basketbal is top. Maar zoals het zo vaak met Amerikaanse sporters is, blinken zij uit in fysieke skills (gewoon fenomenaal) maar is het team play heel ver te zoeken. Dit is een van de redenen dat hun nationale ploeg bij lange na niet zo goed draait als hij zou kunnen. Looking good in the first place, winning in the second place......

    It´s all about the money
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Ik struikel bij toeval over deze topic. Aangenaam verrast dat ik niet de enige ijsbeer ben met een passie voor de mooiste sport ter wereld: b-ball!
    Ben fanatiek aanhanger van de mooiste basketbalclub in Nederland (raadt u maar) en in de gelukkige omstandigheid dat ik al 3 keer live bij een NBA game ben geweest. (Phoenix, LA en Miami).
    Basketball, I just love the game!
    Geen makkelijke inkoppers plaatsen J1, of eigenlijk lay-upjes, de mooiste Club van NL is natuurlijk Donar! Spelend in bijna de mooiste hal want ik vind de Maaspoort toch de basketbal tempel van NL.
    Niet te vergelijken met die jaren 70 sporthal waar Weert nog steeds speelt of de Els in Haaksbergen waar het reeds lang ter ziele gegane Hatrans eens mooie tijden beleefde. Maar het meest treurige was toch wel de Diekmanhal in Enschede.

    Vraag me wel eens af wat een College speler die gewend is in super en grote hallen te spelen er van vindt om op een koude woensdagavond zijn sport te bedrijven in een halletje waar soms nog geen 1000-1500 man in kunnen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #44
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Het is dat ik geen vrijkaarten kan weggeven Big, want je geeft natuurlijk het goede antwoord! (Flames zou fout geweest zijn...).
    Ben al ruim 25 jaar fan van Donar, mis geen thuiswedstrijd en bijna geen uitwedstrijd. De Maaspoort vind ik vanwege de donkere bedompte sfeer die daar heerst niet de mooiste tempel maar zou het met een verfje wel kunnen worden. Voorlopig ga ik toch miaar voor mijn eigen Plaza met de hale in Almere als goede tweede. Zelf de hal van Amsterdam kon me wel bekoren (in tegenstelling tot de club) maar daar hoeven we dit seizoen niet naar toe. Het meest treurige van dit moment: inderdaad, Weert.

    De spelers van Donar die ik spreek vinden het bijna zonder uitzondering fantastisch om in de plaza te kunnen spelen. Zal ook te maken hebben met het aantal toeschouwers daar, alhowel ze bij sommige colleges nog een stuk meer gewend zijn.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  21. #45
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Het is dat ik geen vrijkaarten kan weggeven Big, want je geeft natuurlijk het goede antwoord! (Flames zou fout geweest zijn...).
    Natuurlijk!
    Heb je geen vrijkaarten voor Donar dan ? Jammer, sfeer daar is/was altijd super. Wel een klein stukkie rije!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #46
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Er is altijd wat te regelen
    In het kader van 'ouwe jongens krentenbrood' stel ik een vrijkaartenruil voor.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  23. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard



    Speciaal voor Jimbo1! Genieten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 augustus 2011),Jimbo1 (16 augustus 2011)

  25. #48
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Ha mooi Big
    Ik ken het filmpje (natuurlijk), sterker nog ik was er bij (natuurlijk)
    Inderdaad, Genieten met een hoofdletter.
    Prachtige tijden in de Evenementenhal, altijd volle bak en altijd sfeer.
    Alweer weer grappig om de strakke broekjes uit die tijd te zien, dat ziet er tegenwoordig toch heel anders uit.
    Dave Lawrence rocked!

    Het basketbal leeft nog steeds in Groningen, gisteren hadden we de eerste training van mijn kluppie, daar kwamen ruim 700 toeschouwers op af. (Voor een TRAINING NB!). Jammer dat het in de rest van het land een stuk moeizamer gaat.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  26. #49
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard Jeremy Lin, a legend is born.



    Ik had nog nooit van hem gehoord. Een sensatie in de NBA, Jeremy Lin. Jammer dat ie voor de Knicks speelt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #50
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Ik had nog nooit van hem gehoord. Een sensatie in de NBA, Jeremy Lin. Jammer dat ie voor de Knicks speelt.
    Ik zag hem zojuist voorbij komen in "De wereld draait door" met enthousiast commentaar van Mart Smeets. Dat doet-ie dan weer goed. Bovendien zit die pensionada over 2 weken "Courtside" in de "Madison Square Garden". Wat een mazzelpik.

 

 
Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

FKK Artemis 468*60