Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 677
  1. #251
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Ik kan me wel vinden in de weergave zoals jullie die hierboven verwoorden. Is moeilijk om de absolute top samen te stellen. Heeft denk ik ook te maken met de periode waarin je interesse kreeg in NBA basketbal. Voor mij begon dat begin jaren '80 en toen laaide de "Rivalry" Bird/Magic op. Jordan kwam geloof ik in '84 binnen. Laten we zeggen dat de jaren '80 en 90' echt op mijn netvlies staan. En toen waren het toch de Celtics, Lakers, Pistons en Bulls, die de dienst uitmaakten. Na het millennium werd mijn interesse minder dus de sterren vanaf 2000 minder intensief gevolgd.

    Kobe Bryant heeft daarna voor de Lakers veel betekend maar heb ik niet echt in mijn favo-lijst staan hoewel hij cruciaal was voor de Lakers.. Evenmin als Shaq. Lebron James daarentegen is een monster, een beest met toch de finesse van een scherpschutter. Dat maakt hem wel bijzonder.

    Och laat ik maar gewoon het complete original dreamteam als favorieten bestempelen dan zit ik altijd goed. Daar zaten behoorlijk wat kanonnen in.

  2. #252
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Zoals te verwachten viel heeft GSW de stand gelijk getrokken. De bank van de cavs is nu te smal door blessures en Lebron speelde met 20 punten voor zijn doen matig. Het vierde kwart was er te veel aan voor cleveland. Ook mozgov gaf niet meer thuis en 82-103 zegt alles. De eerste game met een groot verschil.

    Met een 2-2 stand en Golden State nog 2 maal thuis geef ik de cavs nog weinig kansen. Als het al niet in wedstrijd 6 in cleveland beslist wordt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #253
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    2-2, Lebron gaat van beast-mode terug naar 'gewoon' mens en de Cavs redden het niet. Lebron kreeg een nog een tik tegen z'n hoofd, hopelijk kan hij genoeg rust pakken en de volgende wedstrijd weer boven zichzelf uitstijgen. Maar Dellavedova was vermoeid, Shumpert matig en Smith hopeloos. De enige die goed speelde was Mozgov. Sowieso hele matige schotpercentages (33% 14% 75%) ook.

    Als de Warriors nu gaan draaien en de Cavs (Lebron) niet meer genoeg kunnen herstellen zal het wel op een 4-2 uitdraaien. Al hoop ik van niet.

  4. #254
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Hier een mooie analyse van waar we nu staan.
    http://www.nba.com/2015/news/feature...=iref:nbahpt3b

    Conclusie; de Cavs hadden deze wedstrijd moeten winnen, bij 3-1 was het bijna binnen, maar de de smalle bank, vermoeidheid, laag scoringspercentage en het feit dat GS wel kan wisselen en de Cavs bijna niet maakt het verschil. Als je dan ook nog eens LBJ kunt neutraliseren en hij niet extreem top is dan is het eigenlijk al onmogelijk voor Cleveland nog terug te komen. In het tweede kwart knalde LBJ ook nog eens tegen aan camera aan waar hij naar eigen zeggen hoofdpijn aan overhield.

    Maar denk dat de GSW momenteel gewoon het beste team hebben, dat bleek wel in de competitie en ze laten ook mooi basketbal zien waar ze als team spelen en de man in schot positie vaak vrij wordt gespeeld. De cavs is wat meer vecht basketbal, man to man pleintjes basketbal, licht overdreven dan OK!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #255
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Nog een korte samenvatting. Ik durf er mijn geld niet op te zetten wie de kampioen wordt. Warriors sterkere bank en een paar solide basisspelers. Cavs hebben James. Die kan in zijn eentje een wedstrijd beslissen en voor verrassingen zorgen.

  6. #256
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    LBJ weer buitenaards goed (40 punten,14 rebounds en 11 assists) maar niet goed genoeg om in zijn eentje de Warriors te verslaan. In het vierde kwart werd het verschil gemaakt, 104-91. Jammer voor de Cavs maar met 2 geblesseerde spelers en dus een te smalle bank kon je dit verwachten.

    Eigenlijk is het nu beslist, misschien dat thuis LBJ nog eens boven zichzelf uit kan stijgen maar denk eerder dat het een makkelijke overwinning voor GSW wordt en anders maken ze het thuis wel af.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (15 juni 2015)

  8. #257
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Het probleem is niet of LBJ boven zichzelf kan uitstijgen, dat doet hij al weken/maanden, het probleem is dat de rest van z'n team dat niet (meer) doet. Als LBJ in beastmode hulp had gekregen van Irving en Love en daarnaast de bankspelers gewoon de minuten maken waar ze voor nodig zijn dan hadden de Cavs het wel gered denk ik. Kijk hoe ver ze komen met alleen James, zet daar Love in de hoek bij (in plaats van die hansworst JR Smith) en Irving als PG (en Dellavedova 'gewoon' als back-up en verdediger) dan had GSW het stukken moeilijker gekregen.
    Cavs hebben nu ook problemen omdat ze een aantal spelers van hun bank zo weinig hebben laten spelen (Perkins, Miller, Marion) dat die nu ook niet aan spelen toekomen. Snap ik niet helemaal, die mannen hebben toch zoveel ervaring dat ze relatief makkelijk mee moeten kunnen komen? Ik bedoel, als Smith weer eens zo'n draak van een wedstrijd speelt, dan kun je beter een gokje nemen met Marion en/of Miller, slechter wordt het dan toch niet.

    Voorspelling : Lebron gaat in wedstrijd 6 een onmogelijke statline neerzetten, Smith gooit er eindelijk weer eens wat driepunters in, Mozgov domineert rond de ring en de Cavs pakken wedstrijd 6. Ze gaan echter zo diep dat ze niet genoeg kunnen herstellen voor wedstrijd 7 en die pakt GSW relatief simpel.

  9. #258
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Over het team van de Cavs:

    Consider the degree of difficulty for what LeBron is attempting to do.

    He's playing with one of the worst supporting casts to ever make the NBA Finals. According to Nate Silver's site, this Cavs supporting casts ranks 60th out of the last 62 Finals teams. To make things even harder, some of LeBron's key cast members are playing below their standard. J.R. Smith is in a shooting slump, hitting just 26% of his 3's in the Finals compared to 39% in the rest of the playoffs. Iman Shumpert, the other Cavs wing player who should theoretically benefit from LeBron dominating the ball so much, is shooting 27% from the floor.

  10. #259
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Voorspelling : Lebron gaat in wedstrijd 6 een onmogelijke statline neerzetten, Smith gooit er eindelijk weer eens wat driepunters in, Mozgov domineert rond de ring en de Cavs pakken wedstrijd 6. Ze gaan echter zo diep dat ze niet genoeg kunnen herstellen voor wedstrijd 7 en die pakt GSW relatief simpel.
    Optimist! Ik hoop er stilletjes ook op maar zie eerder GSW met dik verschil winnen in Cleveland. De twee geblesseerden in de selectie zoals eerder vermeld breekt ze nu op zeker als buiten Lebron bijna niemand thuis geeft. Ze spelen eigenlijk maar met 6-7 en dat is gewoon te weinig.

    Maar wie weet Mozgov en nog wat mannen staan er opeens weer, in Cleveland winnen de Cavs, LBL is weer super en vooruit in wedstrijd 7 gebeurt een wonder.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #260
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Jordan scoorde ook vaak veel punten en had adembenemende "stats" in de Playoffs maar verloor toch. Pas toen het team meer gerijpt en ervaren was en de bank zijn steentje begon bij te dragen, regen de titels zich voor de "Bulls" aaneen.

    Het zou kunnen dat Lebron er 60 in knalt maar dan moet de verdediging van de "Cavs" dodelijk zijn om de scoringsdrift van de "Warriors" te pareren en dat zie ik niet snel gebeuren want volgens mij zijn ze een van de slechtste teams in de verdediging. Althans de slechtste verdediger, Irving, zit geblesseerd op de bank en van Thompson valt ook niet veel te verwachten. Lebron heeft het te druk aan de offensieve kant en daardoor verzwakt zijn defensie en Curry maakt Dellavedova helemaal gek met zijn "Killer Crossover" gevolgd door de "step-back-fade-away-jumper". Of hoe heet dat schot eigenlijk? Hier nog wat beelden van wat ik bedoel:
    http://www.nba.com/video/channels/pl...highlights.nba

    Misschien dat het thuisvoordeel de winst naar de "Cavs" kan brengen. Dan zou het nog weleens heel spannend kunnen worden.

  12. #261
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Optimist! Ik hoop er stilletjes ook op maar zie eerder GSW met dik verschil winnen in Cleveland. De twee geblesseerden in de selectie zoals eerder vermeld breekt ze nu op zeker als buiten Lebron bijna niemand thuis geeft. Ze spelen eigenlijk maar met 6-7 en dat is gewoon te weinig.

    Maar wie weet Mozgov en nog wat mannen staan er opeens weer, in Cleveland winnen de Cavs, LBL is weer super en vooruit in wedstrijd 7 gebeurt een wonder.
    The Golden State Warriors won a critical Game 5 to take a 3-2 lead over the Cleveland Cavaliers in the NBA Finals. But after the game, LeBron James made it clear that he still had confidence.
    At his news conference, LeBron was asked whether he felt less pressure in this series compared with previous years because his team was missing key players because of injuries.

    LeBron responded in a simple deadpan manner, "Nah, I feel confident because I'm the best player in the world, it's simple"
    (via NBA TV).
    Hij heeft wel het zelfvertrouwen van de hele groten in ieder geval

  13. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (16 juni 2015)

  14. #262
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Bij het woord step back jumper moet ik meteen aan Duitse Dirk denken met zijn uitvoering daarvan. Bijna al zijn schoten vallen in die categorie. Ziet er wat lomp en klungelig uit maar o zo effectief gebleken in het verleden.
    http://uk.businessinsider.com/dirk-shot-2014-11?r=US
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 juni 2015)

  16. #263
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bij het woord step back jumper moet ik meteen aan Duitse Dirk denken met zijn uitvoering daarvan. Bijna al zijn schoten vallen in die categorie. Ziet er wat lomp en klungelig uit maar o zo effectief gebleken in het verleden.
    http://uk.businessinsider.com/dirk-shot-2014-11?r=US
    http://uk.businessinsider.com/russel...ne-2015-4?r=US

    Westbrook deed hem ook

  17. #264
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    White man can't jump! Bij Westbrook zie je elegantie en atelisch vermogen. Bij Dirk een grote jongen hoor met super statistieken, ziet het er zo heerlijk houterig uit.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #265
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    en we hebben een winnaar.... het is niet de zichzelf uitegeroepene "beste speler aller tijden"......hahahaha.....hoogmoed komt voor de val....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. #266
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    en we hebben een winnaar.... het is niet de zichzelf uitegeroepene "beste speler aller tijden"......hahahaha.....hoogmoed komt voor de val....
    Hij heeft zichzelf niet uitgeroepen tot beste speler aller tijden, maar de beste speler van dit moment. En je kan een fan zijn of niet, daar is niet zo heel op af te dingen.

    Lebron zat gewoon weer in beast-mode vannacht, 32p/18r/9a maar het is gewoon niet genoeg alleen. Het zal me benieuwen volgend seizoen, Love en Irving fit, Smith gedumpt en vervangen, Miller/Marion/Perkins geloosd, de bank verdiepen....en de Cavs zijn absoluut weer een contender.

    Overwinning en kampioenschap van de Warriors is overigens gewoon terecht en verdiend.

  20. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (17 juni 2015)

  21. #267
    Geregistreerd
    9 juni 2006
    Last Online
    19 juni 2015 @ 09:00
    Berichten
    155
    Discussies
    14
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    NBA finals 1998 Chigago Bulls vs UTAH Jazz game 6 full match video met Jordan , Malone , Stotkon, Rodman en Pippen natuurlijk

    https://www.youtube.com/watch?v=yZfPRY3jjSk

  22. Onderstaande leden hebben carrera-gt3 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 juni 2015)

  23. #268
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Hij heeft zichzelf niet uitgeroepen tot beste speler aller tijden, maar de beste speler van dit moment. En je kan een fan zijn of niet, daar is niet zo heel op af te dingen.

    Lebron zat gewoon weer in beast-mode vannacht, 32p/18r/9a maar het is gewoon niet genoeg alleen. Het zal me benieuwen volgend seizoen, Love en Irving fit, Smith gedumpt en vervangen, Miller/Marion/Perkins geloosd, de bank verdiepen....en de Cavs zijn absoluut weer een contender.

    Overwinning en kampioenschap van de Warriors is overigens gewoon terecht en verdiend.
    Laten we dan even vernoemen dat LJ 13-33 heeft geschoten.... Dat is ongeveer de score die Stevie Wonder zou halen.... een echte K Bryant statistiek dus..... Neemt niet weg dat veel van zijn teammaten staan te kijken wat LJ staat te doen en zelf ook niet in staat zijn de bal aan te nemen en effectief te zijn. Maar die 32 punten staan op deze manier wel in een ander daglicht...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  24. #269
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Valt weinig af te dingen op het behaalde kampioenschap van de Golden State Warriors. Uitstekend seizoen en afsluitende "Play-Offs". Natuurlijk had ik graag een "Game Seven" gezien omdat dat toch wat extra's toevoegt zoals spanning en spelers die het op het "moment supreme" moeten laten zien. Opvallend vond ik Andre Iguodala. In het reguliere seizoen niet eens een basisspeler. Geeft wel aan dat de diepte van de Warriors bank de sleutel was tot deze serie.

  25. #270
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Laten we dan even vernoemen dat LJ 13-33 heeft geschoten.... Dat is ongeveer de score die Stevie Wonder zou halen.... een echte K Bryant statistiek dus..... Neemt niet weg dat veel van zijn teammaten staan te kijken wat LJ staat te doen en zelf ook niet in staat zijn de bal aan te nemen en effectief te zijn. Maar die 32 punten staan op deze manier wel in een ander daglicht...
    Ja LBJ nam veel schoten, simpelweg noodzaak met dit team, als je tweede schutter JR Smith is.......die schoot deze pot 5-15, Shumpert 1-6, Jones 1-5, Dellavedova 0-3. Daarnaast, 32 punten scoren met voornamelijk ISO-plays en contested shots, dat zie ik Stevie Wonder niet doen eigenlijk.

    Nu noem je het een Kobe statline, maar ik denk niet dat Kobe vaak 18 rebounds en 9 assists erbij had staan. Kobe nam zoveel schoten ongeacht wat voor team hij om zich heen had volgens mij, ik geloof niet dat James bij de Heat zoveel (moeilijke) schoten nam. En ik denk dat hij dat deze finals ook niet had gedaan met Love en Irving erbij.

  26. #271
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    http://www.sportamerika.nl/inside-lo...het-rustig-aan

    13/33 dus 39.3% rekening houdende dat hij het moest doen vind ik nog wel meevallen. Zeker als je ook bedenkt dat hij bijna 48 min op het veld stond.

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #272
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    nou ja, ik geef het al een beetje aan....LJ moest gedeeltelijk die schoten nemen (itt tot KB die schiet vanwege het schieten.....wat een asbak) maar heeft daar weinig 'geluk' mee gehad. Duidelijk is dan wel dat je je team waarschijnlijk niet gedragen hebt. Je bent eerder slachtoffer van de eigen teammates...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  28. #273
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    nou ja, ik geef het al een beetje aan....LJ moest gedeeltelijk die schoten nemen (itt tot KB die schiet vanwege het schieten.....wat een asbak) maar heeft daar weinig 'geluk' mee gehad. Duidelijk is dan wel dat je je team waarschijnlijk niet gedragen hebt. Je bent eerder slachtoffer van de eigen teammates...
    Kijk, we zijn het al bijna eens

    Ik denk niet dat LBJ nog veel meer had kunnen doen voor z'n team, je moet eens opzoeken wat bijvoorbeeld Smith voor schotpercentages had in de finals, Lebron creëerde heel veel open schoten voor z'n team. Die dan vervolgens alles missen....
    Hij had gemiddeld bijna een triple double, dan ga je voorop in de strijd, dan creer je kansen voor je team, etc. Kijk naar de minuten die hij heeft gemaakt, welke posities hij heeft gestaan. Hij deed alles omdat er eigenlijk niemand in staat was om hem te helpen, de enige speler die positief is opgevallen is naar mijn mening Mozgov.

    Wat had Lebron nog meer kunnen doen? Ja, wat je zegt, meer schoten raak schieten, maar uiteindelijk schoot hij 40% waarbij het merendeel van z'n schoten zwaar verdedigd werden.

    Uiteindelijk komt het neer op jouw laatste zin, hij was slachtoffer van z'n eigen team.

  29. #274
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    nou ja, ik geef het al een beetje aan....LJ moest gedeeltelijk die schoten nemen (itt tot KB die schiet vanwege het schieten.....wat een asbak) maar heeft daar weinig 'geluk' mee gehad. Duidelijk is dan wel dat je je team waarschijnlijk niet gedragen hebt. Je bent eerder slachtoffer van de eigen teammates...
    Wat cijfers van de Cavs uit de finals....

    For the entire Finals the Cavs' offensive rating was 93.8 points per 100 possessions. With James on the floor it jumped to 97.3. With James off the floor, it fell to 50.9. The Cavs scored 51 points per 100 possessions when James was on the bench. They were inept without him on the court. He only sat for a total of 23 minutes over the course of six games, during which time the Cavs made just six field goals.

    Read more: http://uk.businessinsider.com/lebron...#ixzz3dUqFDihH
    Without LeBron James on the floor this series.
    JR Smith 0/9 FG
    Delly 0/7 FG
    J. Jones 0/3 FG
    Shumpert 0/2 FG
    Total 0/21 FG
    Hij heeft z'n team inderdaad niet gedragen

  30. #275
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    LeBron James heeft zijn contract bij Cleveland Cavaliers met twee jaar verlengd. De verliezend NBA-finalist betaalt de 30-jarige sterspeler in die periode 43 miljoen euro, zo meldt ESPN.....http://www.ad.nl/ad/nl/33993/Basketb...r-2-jaar.dhtml
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 juli 2015)

 

 
Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60