Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
Weergegeven resultaten: 526 t/m 529 van 529
    Last Online
    Vandaag @ 01:15
    Discussies
    4342
    Thanks
    46

Standaard

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Discussies
    90
    Thanks
    1.064

Standaard

Het zijn rare toestanden op dit moment in de NBA. Er zijn flinke restricties opgelegd aan spelers die in hun 'bubble' moeten blijven maar sommige individuen blijken dommer dan een zak aardappelen, gaan doodleuk feesten en besmetten bij terugkomst hun ploeg ook (zoals oen van klasse James Harden die vervolgens zijn teamgenoten van de Rockets de schuld van de problemen geeft).

Anderen zoeken eigenlijk een transfer zoals ook in het voetbal gebeurt of proberen binnen het team meer macht te krijgen. Pascal Siakam valt in categorie A, hij wil weg bij Toronto en speelde daarom 3 matches niet. Nauwelijks terug in de lineup en óf hij doet extra zijn best om een transfer te krijgen, of hij heeft zich ermee verzoend. Kyrie Irving zit in een ander schuitje. Met Kevin Durant en Caris Levert erbij is Brooklyn Nets een leuk team geworden, maar dan moet je wel je spelers zich aan het protocol laten houden. Irving en Durant waren besmet en schijnbaar krijgt Irving er een onderzoek naar aan zijn broek. Lakers is met Davis en James al gevaarlijk, maar met toevoeging van Monster Harrell en Dennis Schröder worden ze nog beter. Philadelphia is wat wisselvallig maar Embiid en Simmons leveren zelfs als er mensen met blessures naast staan.

In mn eigen pool is het flink lastig nu alle goede spelers meteen al meer dan 12 miljoen moeten kosten. Dus heb ik alleen Luka Doncic als klepper kunnen kiezen plus twee Lakers die verrassend goedkoop waren (Harrell en Schröder). Voor de rest heb ik gegokt op een paar debutanten die gewoon heel goedkoop waren maar ineens veel spelen. Chris Boucher (center bij Toronto) begon op 5 miljoen, LaMelo Ball (bekend dankzij broerlief Lonzo, maar doet het nu goed als Point Guard bij Charlotte) begon op 4 miljoen en het koopje van de maand was Jerami Grant van Detroit die slechts 2 miljoen kostte maar evenveel punten pakte als Luka Jokic vorige week, en die kost 13 miljoen. 2 matches helaas verloren, maar ik sta 1730e, 700 plaatsen boven de cutoff voor de Cup. Door de winst die Grant en Ball me opleveren heb ik Jokic en ook Jaylen Brown kunnen kiezen. Dolletjes
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Discussies
    334
    Thanks
    4.927

Standaard

Al effe talk of the town in de NBA, maar nou is de deal beklonken. James Harden verhuist naar de Brooklyn Nets en gaat tezamen met Durant&Irving een ouderwetse "big 3" vervolmaken. Benieuwd hoe deze drie ietwat rare kwibussen tezamen gaan functioneren (of niet) in NY waar de ooit illustere Knicks een zijlijnploegje worden. Als het klikt kan de rest van de zooi het schudden dunkt me want qua potentieel firepower is dit een ongeziene combo en zij zouden de Brooklyn Nets zomaar hun eerste NBA-kroon kunnen bezorgen. Qua feestgehalte lijken ze me nou al onklopbaar, nou nog op het parket...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

4. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (14 januari 2021)

Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Discussies
    90
    Thanks
    1.064

Standaard

Als de heren elkaar aanvullen wel, maar als ze elkaar gaan beconcurreren ontploft Nets gigantisch. Ik ben benieuwd, zeker omdat men LeVert (die goed invalt nu Durant en Irving om de beurt niet meedoen) weg laat gaan naar Indiana Pacers. Kom gerust hoor mij hoor je niet klagen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

6. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (14 januari 2021)

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Regels voor berichten