Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard Caro / Caroline / Carolina (Duitse met stamboom)

    Haarkleur/-lengte : zwart halflang (extensies)
    Lengte dame : 1,70
    Postuur/Cupmaat : Slank A
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : Beiden
    Service: Goed, Soft Dominant
    Voordelen: Aardige meid met positief IQ
    Nadelen: -
    Tijdsduur : 00:30
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: -

    Deze mooie slanke meid loopt nu zo'n 3 maanden rond in de YY, normaal ma-di-wo.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch Caroline / Carolina / Caro (Duitse)

    Naam : Caroline

    Haarkleur/-lengte : kort, pikzwart

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : B-Cup, mooi!

    Nationaliteit/Taal : Duits (maar heel oostelijk! :D)

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings : lip piercing, en chines tatto op zijkant rug

    Service : zoenen, beffen, vingeren, aftrekken, NMC, PZC, FT, MMT

    Bijzonderheden : hele lieve meid met goede service en Jamie-Lee Curtis look-a-like



    Gelijk bij binnenkomst viel deze Caroline al op: ze heeft pikzwart haar, mooie blauwgrijze ogen en lijkt met haar looks van Oost Europese afkomst. Haar antwoord dat ze toch echt heel erg Duits was schrok in eerste instantie af, maar wat blijkt: ze komt uit heel erg oosteliojk Duitsland, wat vroeger een deel van Polen is geweest. Dat geeft de burger moed! :D

    Na haar voor de 3e keer voorbijgelopen te zijn, gevraagd of ze mee de whirlpool in ging. "Überzeug mich" was haar gevatte antwoord. Nou, dat is me gelukt en hoe..............al in de whirlpool een zeer vergaand voorspel gehad, en zodoende snel de nabijgelegen tent ingedoken! :D

    Geweldige ervaring: prima zk, pzc en veschillende standjes. Afgesloten met de onvermijdelijke MMT :D

    Kortom: super dame en veel herhalingsgevaar. Cijfer nu 8,5, maar potentie voor meer!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 september 2006 om 12:09

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen hoch De Otto Waalkes fanclub - denk ik zo....

    Donderdag jongstleden ook met deze dame geweest. Soort zelfde ervaring als MiniMe : een aantal keren gedurende de dag langsgelopen met weinig contact, tot ze me zomaar na het (overigens afschuwelijke) avondeten aan durfde te spreken. Knappe meid inderdaad, mooi gezichtje, slank lichaam. Jamie Curtis ? Geen slechte vergelijking.

    Ze stelde zich trouwens voor met een iets andere herkomst als aan MM : zo'n paar honderd kilometer westelijker... Is MM's geografie wat gebrekkig, of is de dame nu al (erg professionele) rooksporen over haar verleden aan het leggen ? Ben benieuwd naar volgende ervaringen.

    Caroline is niet een instantproduct. Ze zit relatief (lees : erg) kort in het vak en heeft nogal een gebruiksaanwijzing - en een heel sterke eigen mening. Ieder van U die in een bovenmodale auto rondrijdt kan dat maar beter niet aan haar bekennen, op straffe van voor 'patser' uitgemaakt te worden. O. 'Zo gaat dat bij ons', zegt ze dan. Ik mag hopen dat ze zo blijft en niet een professionele dikke huid krijgt, ik mag haar zo wel. Russische spetters en Roemeense boerenmeisjes zijn er al zat in Brueggen, dit is echt eens wat anders.

    Voor de kenners : als U Otto Waalkes kent en te pruimen vindt, heeft U hier een goede aan.


    Op de kamer (nou ja, in de tuinhut) een bijzonder genoeglijk uur gehad. Het kortere arbeidsverleden van de dame liet zich wel een beetje kennen, vind ik, maar dat was juist een deel van de charme van de sessie. Zo fris heb je ze niet vaak. Behoorlijk herhalingsgevaar.


    W-L

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch

    Deze dame is nog steeds in GT actief. Super mooie staalblauwe ogen en perfect figuurtje. Is voor veel in, dus daar gaan we nog veel plezier mee beleven! :D

    @WL: als je aan haar vraagt waar ze vandaan komt, dan klopt haar antwoord........als je aan haar vraagt waar ze geboren/opgegroeid is krijg je het andere antwoord!

  5. #5
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Heerlijk meisje en spreekt ook perfect Engels (mijn Duits is niet zo goed). Heel lief (zo heb ik ze graag) en weet je nadien ook nog te vinden voor een small-talk.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard Carolina

    Gisteren, na lange tijd weer eens naar GT.

    Het was weer gezellig. Een tijd op de bank doorgebracht met een dame die ik onder andere omstandigheden wat beter had leren kennen. Heel goed om ook gewoon met een dame om te kunnen gaan. Ik was blij te horen dat ze bevestigde wat ik al wist.

    Ik moet mij wel schamen. Er liep een dame rond die mij wel bekend voor kwam, maar ik wist nog geen eens meer of ik ook de kamer had bezocht met haar. Zij wist het dus wel, sterker nog ze wist mijn naam nog en ze wist nog wat ik had gezegd: “it takes two to tango”.

    Afijn, het duurde niet lang voordat mijn jonge heer zich haar kwaliteiten mocht herinneren. Wat een inzet. Ik was met mijn gedachten heel erg anders, maar zij moest en zou de terugslag voelen op het moment dat ik mijn patronen in haar keeltje leegde.

    Een topper, een dame die op 18 jarige leeftijd uit eigen vrije wil is begonnen en het werk nog steeds naar tevredenheid doet.

    Zoals zo vaak, de duisters zijn óf slecht óf ontzettend goed. Carlina behoort duidelijk tot de laatste categorie.
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  7. #7
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Caro (met of zonder lina)

    :thefinger
    Hatte heute bereits das 2. angenehme Date mit Caro im Living Room
    also willem a.u.b. verplaatsen

  8. #8
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Caro(lina) im GT

    Gestern war Caro überraschend im GT, also Willem, a.u.b. verplaatsen
    Vielleicht taucht sie auch später in VV auf (war sehr interessiert, zumal es dort im Moment keinen Eintritt für die Mädels kostet):D

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Is dat het meisje met een hele boom op haar lijf geplakt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard Caro

    Ja Wiilem moet alleen nog ingekleurd worden:D

  11. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 11:43
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard caro

    Caro war gestern im LR, sie ist auch heute abende wieder im LR

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ik heb haar net gespot in VV, zo eens kijken of we er weer mee naar de kamer gaan...

  13. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Naam is gewijzigd in Caro (aangezien er al een Carolina rondloopt in VV) en ze is voornemens hier alleen in het weekeinde aan de slag te gaan.
    Wellicht kan het topic verplaatst worden naar de VV rubriek.
    Ik heb in elk geval weer en leuke sessie met Caro doorgebracht.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Caro

    Caro liept vaandag in VV,vor 2 weeken in LR dus je weet niet waar ze zaal blijven.
    Gruß
    woods25:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Gisteren wilde ik tussen enkele Russen zien hoe het Nederlands elftal zou presteren, achteraf een stomme beslissing.

    Al snel viel mijn oog op een mooi en bekend gezicht met een open glimlach. Meteen maar besloten om Carolina een sleutel te laten halen.
    Ik zou bijna mijn vorige recensie (waarom heeft er niemand anders over haar geschreven) kunnen herhalen. Ze wist mijn naam nog.

    Het werd weer heerlijk waarbij, met name haar pijpkunsten uitmuntend zijn. Ik moest uitkijken niet na 5 min, 8 min, 14 min, 23 min, 26 min enz klaar te komen.

    En dan na de nodige gedachten aan een verkeerd aflopende finale Nederland - Duitsland lukte bij mij de finale ook niet meer.

    Toch een geweldig leuke meid die goed in het vak zit. Ze heeft ook een andere baan, met name vanwege de verzekering.

    Groot herhalingsgevaar, maar dat is ook omdat er een persoonlijke klik is.
    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  16. #16
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    25 augustus 2011 @ 19:32
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bin zur Zeit im GT... Nur so just for info...

    Gruß
    Caro

  17. #17
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    25 augustus 2011 @ 19:32
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ab dem 10.07.09 wieder im GT, vorbei ist der Urlaub ihr Lieben! :-)

  18. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht

    Gelijk bij binnenkomst viel deze Caroline al op: ze heeft pikzwart haar, mooie blauwgrijze ogen en lijkt met haar looks van Oost Europese afkomst. Haar antwoord dat ze toch echt heel erg Duits was schrok in eerste instantie af, maar wat blijkt: ze komt uit heel erg oosteliojk Duitsland, wat vroeger een deel van Polen is geweest. Dat geeft de burger moed! :D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    Ze stelde zich trouwens voor met een iets andere herkomst als aan MM : zo'n paar honderd kilometer westelijker... Is MM's geografie wat gebrekkig, of is de dame nu al (erg professionele) rooksporen over haar verleden aan het leggen ? Ben benieuwd naar volgende ervaringen.
    Ik heb me toen ik naar Polen moest eens een beetje verdiept in de geografie.
    Nou heb je in het Oosten van voormalig Oost Duitsland een streek waar ze een apart taaltje spreken, vlle plaatsnamen worden ook in twee taklen vermeld maar ik geloof niet dat dat ooit Pools is geweest. Polen lag van oudsher veel meer naar het oosten.
    Veel van wat vroegr Duitsland is ligt nu in Polen, het gaat dan om het oude Pruisen (met onder nader Silezie in het Zuiden). De Duitsers die hier woonden zijn na de tweede wereldoorlog goeddeels verdreven naar het huidige Duitsland, de grens van Polen is toen de Oder-Neisse grens geworden.
    Ik denk dat MM het verkeerd begrepen heeft, deze dame is denk ik afstammeling van de Duitsers die in wat nu Polen is woonden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. #19
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    25 augustus 2011 @ 19:32
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik heb me toen ik naar Polen moest eens een beetje verdiept in de geografie.
    Nou heb je in het Oosten van voormalig Oost Duitsland een streek waar ze een apart taaltje spreken, vlle plaatsnamen worden ook in twee taklen vermeld maar ik geloof niet dat dat ooit Pools is geweest. Polen lag van oudsher veel meer naar het oosten.
    Veel van wat vroegr Duitsland is ligt nu in Polen, het gaat dan om het oude Pruisen (met onder nader Silezie in het Zuiden). De Duitsers die hier woonden zijn na de tweede wereldoorlog goeddeels verdreven naar het huidige Duitsland, de grens van Polen is toen de Oder-Neisse grens geworden.
    Ik denk dat MM het verkeerd begrepen heeft, deze dame is denk ik afstammeling van de Duitsers die in wat nu Polen is woonden.
    ich kläre das ganze jetzt mal auf, allerdings auf deutsch.
    also, ich selber bin deutsche, ich bin in der Nähe von Ostfriesland geboren. meine mutter ist geboren im Emsland und mein Vater in Gelsenkirchen.
    Allerdings kommen die eltern meines Vaters aus Danzig und Königsberg. Damals war es Deutschland, nach dem Krieg fiel dies ja an Russland, bzw. Polen.
    Die Mutter meiner Mutter kommt aus Liverpool, ist also Britin. und mein Opa kommt aus Ostfriesland. ich bin also zu 1/4 Britin, der Rest ist deutsch. aber da ich mein Englisch überwiegend in der Schule gelernt habe zähle ich das Britsche nicht und fühle mich ganz und gar Deutsch. :D

  20. #20
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CarolinNRW Bekijk bericht
    ab dem 10.07.09 wieder im GT, vorbei ist der Urlaub ihr Lieben! :-)
    Welcher tagen der woche sind sie dan in GT?

  21. #21
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    25 augustus 2011 @ 19:32
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Welcher tagen der woche sind sie dan in GT?
    Hallo also am 10.07. von 11 - 1 Uhr
    am 11.07. von 11 - 1 Uhr und am 12.07. von 13 - 18 Uhr.
    Ich denke ich werde dann wieder regelmässig Freitag, samstag sonntag da sein.
    Ich freue mich dann da zu sehen Wankalot :-)
    (da ich ja weiß wer du bist)
    :D

  22. #22
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Naam : Caro
    Service : zoenen
    Deze dame zoent niet (meer).

    Gisteren met deze dame gebabbeld aan de ingang van de kino: prachtige verschijning.... toen ze vroeg op ik op kamer wilde gaan, zei ik :"graag, maar niet als je niet tongzoent". Ze gaf aan dat ze dat niet deed.
    Het doel heiligt de middelen

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Deze dame zoent niet (meer).

    Gisteren met deze dame gebabbeld aan de ingang van de kino: prachtige verschijning.... toen ze vroeg op ik op kamer wilde gaan, zei ik :"graag, maar niet als je niet tongzoent". Ze gaf aan dat ze dat niet deed.
    Jammer, en apart omdat ze laatst nog tegen me zat te mopperen over het gebrek aan klandizie (zie ook thread elders over kredietcrisis).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.