Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Voedselpakketten voor prostituees

    AMSTERDAM - Op de Amsterdamse Wallen worden voedselpakketten uitgedeeld aan prostituees. De afgelopen maanden laat de klandizie het afweten, waardoor vrouwen honger lijden.


    "Vrouwen liggen de hele dag in een bed te werken, maar slapen 's avonds op straat", zegt een hulpverlener van de christelijke organisatie Blood 'n Fire in dagblad Spits.
    Blood 'n Fire deelt al langer voedselpakketten uit op de Wallen. Voorheen gebeurde dat echter alleen aan vrouwen die graag uit de prostitutie wilden komen, om ze te helpen om de periode zonder werk te overbruggen.

    Maar de afgelopen tijd ook op kleine schaal aan vrouwen die fulltime werken. "Het werk betaalt steeds minder."

    Boosdoener


    De vakbond van prostituees bevestigt in de krant de schrijnende situatie. Metje Blaak van belangenorganisatie de Rode Draad ziet de verschillende overheden als boosdoener voor het wegblijven van klanten. "Mannen worden volgens mij afgeschrikt door alle regeltjes die gemaakt worden."
    Het Leger des Heils ziet vooral de dalende prijs als oorzaak van de problemen.

    http://www.nu.nl/binnenland/2531164/...ostituees.html

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Kant en klaar ?

    Dus binnenkort betalen met voedselpakketten in LR, GT en PHG........zal een gesleep worden voor sommigen.
    Ik zie het gat in de markt al, kant en klare pakketten t.w.v. 50, 75, 100, 150 euro etc....zullen dan wel eerder make up pakketten zijn :D

    En MJ, bitterballen beter er niet instoppen....niet zo goed voor de houdbaarheid
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    [
    QUOTE=Scoobert;218064]Dus binnenkort betalen met voedselpakketten in LR, GT en PHG........zal een gesleep worden voor sommigen.
    Ik zie het gat in de markt al, kant en klare pakketten t.w.v. 50, 75, 100, 150 euro etc....zullen dan wel eerder make up pakketten zijn :D

    En MJ, bitterballen beter er niet instoppen....niet zo goed voor de houdbaarheid
    [/QUOTE]

    Dan kan ik in het vervolg mijn dames betalen met komkommers aan 10ct per stuk dus dat maakt per half uur 500 komkommers , dan zal ik maar best met een grote vrachtwagen naar de club rijden . Zo een 6000 komkommers meenemen daar kom ik wel mee toe, dan moeten ze hier niet naar het stort gebracht worden .
    Ze zullen me graag zien komen in PSR , Marion en Jamila vooral, ik denk dat ze groen zullen uitslaan van colere .

  4. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Scoobert ( 3 juni 2011)

  5. #4
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    misschien een idee voor in de duitse clubs betalen met komkommers die hebben ze daar niet meer in de winkels
    de hoeren lusten er wel pap van

  6. #5
    Geregistreerd
    4 juni 2011
    Last Online
    20 juli 2012 @ 12:45
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Tja ook DVP hebben honger, en niet alleen in een natte worst

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.