Oorspronkelijk geplaatst door
big30
Viel bepaald niet tegen het middagje, avondje en nachtje GT + de gedwongen overnachting
vrijdag 28/7.
De - punten :D
- De Tsjechisch vrachtwagen chauffeur die me in de file bij Venlo licht van achteren aantikte, mijn bella blijkt toch een heel kleine lakschade te hebben.
- De aanwezigheid van een bouwmarkt ... biggie dacht he das handig ik rijd ff door de
poort naar binnen, ga op zoek naar een kabelstriptangetje (had ik nodig) en zet dan mijn auto wel terug op de weg (parkeerplaats was vol),
tsja liep de bouwmarkt uit zonder tangetje en liep meteen bij GT naar binnen , ik kon niet wachten en was even niet meer bij zinnen!.
Auto straal vergeten te verplaatsen .
- Twas bijna 2 uur 's nachts toen ik er weer aan dacht wat ik 's middags vergeten was. Wat stond mijn auto daar mooi maar onbereikbaar achter dat hek
:teuflisch.
Tsja werd dus een hotel in Brueggen, ook leuk, werd gek van al die treintjes in dat voormalige stations gebouw nu hotel Brueggener Klimp
!
- Om 6u 's ochtends klaar wakker maar een ochtend wandeling door het dan opvallend uitgestorven Brueggen gemaakt, ach ja zo kom je nog eens ergens.
- Om 8u weer terug bij de parkeerplaats waar het personeel van de bouwmarkt me heeeel vreemd meesmuilend en in het vuistje lachend aankeek, begrijpelijk en terecht trouwens :teuflisch :teuflisch .
Fazit: geslaagd GT bezoek, leg de 75 km nog wel eens vaker af ben ik bang en ach de min-punten ben ik al lang weer vergeten na mijn "goede nachtrust".
Gr. B. :wink: