Naam : Pamela
Haarkleur/-lengte : blond, heel veel krullen
Lengte dame : 1.72m
Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Spaans (met marokkaans bloed), spreekt goed Duits, Engels, Spaans
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings : ja/ja
Service : Super ZK, PZC, FT, MMT, AV, beffen, etc.
Bijzonderheden : Lieve uitstraling, in contrast met super PSE, daardoor leuke uitdaging om beide "smaken" uit een kamersessie met haar te halen
Het gebeurt niet veel dat je op 1 dag in GT, meerdere keren met dezelfde dame de kamer op gaat, maar vrijdag was het weer eens zover (mij is dat de afgelopen 2 jaar in GT slechts 2 keer eerder overkomen!).
Tijdens een rondje door de bar loop ik tegen de stralende bruine ogen van Pamela aan. Ze heeft een zeer lief gezicht en is op het eerste gezicht een echte GFE. Samen met haar en Mauriceyepp (MY) de whirlpool in, ook dat was erg gezellig en ontpopt ze zich als een lekker knuffeldier.
Toen de kamer op waren we begonnen met een rustige GFE sessie. Het was ok, maar allemaal nog wat voorzichtigjes......normaal zou ik hier maximaal cijfer 7,5 a 8 voor geven, let wel: gewoon goed dus, maar niet tot de top 10 behorend.
Na afloop elkaar paar keer tegen het (superslanke, uh, zij dus! :D) lijf gelopen en langzaam ontpopte deze dame zich tot een ware PSE! Iets na middernacht zit ik met MY in de whirlpool de dag te evalueren, als Pamela er ook weer bij komt. Wat dan volgt heeft niets meer met GFE te maken (tenminste, als je gewend bent om je girlfriend niet met anderen te delen). Het is dat MY net van de kamer kwam, dus nu moest ik alleen deze wervelstorm proberen te trotseren.........snel de kamer op (niet hutje 17 MY, maar hutje 20!). Wat volgde was een super heftige sessie met ALLES erop en eraan, inclusief meerdere hoogtepunten!
Om 01:15 werd er opeens aan de deur geklopt, of we misschien wisten dat het "feierabend" was
Kortom: cijfer wordt nu een 9 (jawel, er is zelfs ruimte voor meer!), helaas is deze dame dinsdag voor het laatst in GT