Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch Jennifer (ex PHG/YY Jeanette (Hongarije))

    Naam : Janet

    Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl, lang

    Lengte dame : 1.68m

    Postuur/Cupmaat : Slank, A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Hongarije, spreekt nauwelijks Duits/Engels, dus gebarentaal is nodig, of Vicky/Anita als tolk

    Leeftijd : 30 jaar

    Tatoeages/Piercings : ja/ja

    Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, beffen, FT, MMT

    Bijzonderheden : echte PSE, goede after-sales


    Het Hongaarse naaikransje is lange tijd erg onderbezet geweest, maar de laatste weken is er weer sprake van flinke uitbreiding.

    Naast Anita die weer terug is, is er ook nog kleine, blonde Vicky (oder Fickie? :D) en nog een paar Hongaarse meisjes, waarvan ik alleen met de sinds 1 week in GT actieve Janet ervaring heb.

    Janet heeft diepzwart lang haar, felblauwe ogen en een spitse neus. Ze is erg beweeglijk en doet continu verleidingspogingen in bar, tuin en whirlpool, oa door een flinke ero show te geven, inclusief goed gebruik van kont, tong en vingers! :D

    Vorige week vrijdag was haar 1e werkdag. Vlak voor sluitingstijd met Mauriceyepp wat aan het dollen met haar en Vicky. Voor mij resulteerde dit in een zeer heftige sessie in de tuin, waarbij Janet duidelijk zeer ervaren is en van alle markten thuis is, inclusief MMT! :D

    Een week later deed ze nog steeds aan goede after-sales (of was het pre-sales voor de 2e sessie? :D)

    Goed, ben je op zoek naar een echte wilde dame (niet echt GFE, meer PSE), dan is Janet je man, uh vrouw! Cijfer: 8
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 juli 2006 om 14:07

  2. #2
    Geregistreerd
    27 januari 2006
    Last Online
    14 maart 2024 @ 06:34
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    leeftijd = 30

  3. #3
    Geregistreerd
    20 augustus 2006
    Last Online
    20 mei 2023 @ 21:14
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Janet - very sweet and very good

    She was quietly seated at the bar dressed in a short black dress. She is 30 years old has a very nice, very feminine face with a superb straight nose and outstanding blue/grey eyes. Her body is fine.

    In the room it is more a GFE XP, very soft sex, very sweet, a lot of kisses. excellent BBJ and good sex.

    After a wild session with Regina, Janet was a very nice and relaxing shot.

    I may to do her again.

  4. #4
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Janet zit nu in YY.

    Vanavond in YY een Quattro gedaan met Janet, Laura en een mede-ijsbeer.

    Jammie


  5. #5
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb in de afgelopen weken flink vaak GT, Wildenrath en YY bezocht. Heb inmiddels zo links en rechts wel wat favorietjes (Alayla (GT), Sheila (GT), Melissa (GT), Laura (YY)), maar deze Janet is toch echt de top.

    Op 1 avond twee sessies met haar gedaan. De eerste 3 uur, de tweede 2,5 uur. Tussendoor wegens absolute noodzaak in de bar op adem gekomen. Supersex. Cooling down verplicht.

    Een heerlijk goed geproportioneerd lijf met het zachtste huidje in de business. Vooral de binnenkant van d'r dijen.

    Zoenen super, diep en intens, pijpt waanzinnig (en lang!), opgeilen zoals meer het zouden moeten doen. Neuken in alle mogelijke standjes en ze voelt je perfect aan. Ik haar ook inmiddels. Vooral beffen tussen het neuken door leidt tot meerdere hoogtepunten za'k maar zeggen. :green_smi

    Het laatste uur van de tweede sessie alleen nog gekletst, ''muschi kaput'' was het enige Duits dat er nog uit kwam.

    Haar Duits is trouwens zo verschrikkelijk gebrekkig dat we d'r woordenboekje Duits-Hongaars er maar even hebben bijgehaald. Bleken de lieve woordjes die ze in m'n oor fluisterde tijdens het neuken "aap" en "duiveltje" te betekenen. :teuflisch

    Gelukkig spreekt ze de lichaamstaal perfect.

    Weer een GFE gevonden.

    p.s.
    Aap? Ik? Zo harig ben ik nou ook weer niet. Ben van de hak op de tak met sex, dat wel, haha.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Deze Janet is ook goedgekeurd . Daar komen nog wel berichten van :D ....... maar hoe heette die vriendin ? ( Zwart/bruine haren, redelijk kort, mooi figuur, mooie B/C borsten, grote tatoeage op haar onderrug.....)

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Deze dame had ik al vaker gezien elders maar nog nooit van mogen genieten. ED was zeer tevreden van de kamer gekomen met haar en dan ben wel degene die die grote verhalen wil checken ...en dat heb ik geweten.

    Hele leuke dame dit met een ontzettend goed figuur, heel lief en zacht. Pijpen was heerlijk, eerst heel zacht en als het apparaat op bedrijfstemperatuur is wat steviger. Deze meid weet hoe ze je zo moet verwennen. Daarna diverse standjes, brr wat een lief koppie en een lekker lijf. Absolute aanrader!

    Ik heb nog wel getwijfeld om daarna met een ander te gaan maar ben bang dat er niet dames zullen zijn geweest die hetzelfde niveau zouden kunnen halen... Maar goed, daarvoor zou je met ze allemaal op de kamer moeten zijn geweest. :p
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Maandag 19/02/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
    .....wilde het bij 1 flinke sessie laten en was eigenlijk al op weg naar de kleedkamer. Maar ja, hoe gaat zoiets, naast de baruitgang stond 'n superslank en mooi meisje met 'n droomfiguurtje dat me al eerder was opgevallen. Een medebeertje had verteld dat-ie tevergeefs probeerde 'n gesprekje met haar te voeren, maar ook dat bleek voor HM geen probleem te zijn. In redelijk brauchbares Deutsch bleek het de Hongaarse Janet te zijn, waarna er 'n deze keer grotere alarmbel begon te rinkelen. Elders de recensie van 'n korte maar krachtige sessie met 'n dame die de volgende keer 'n veel langer samenzijn waard is .
    Janet heeft HM voornamelijk met haar grote blauwe ogen gevangen. Eens te meer 'n bewijs dat je 'n dame nooit achterna moet lopen; laat haar zelf maar signalen geven dat ze contact wil. Getuige de recensies was Janets Duits vorig jaar nog onderontwikkeld, maar inmiddels kan je redelijk met haar communiceren. HM wist in elk geval probleemloos haar Name, Herkunft, Alter und Lebenslauf te ontfrutselen,
    zelfs dat haar naam op klassieke wijze moet worden gespeld :D.

    Janet is naar eigen zeggen 31 jaar maar ziet er stukken jonger uit. Ze heeft 'n superslank lijfje, zo strak als 'n pianosnaar, maar toch met de juiste welvingen. Veel dames van 10 jaar jonger zullen er jaloers op zijn, ook op haar looks. Pas als je heel dicht bij Janet staat, zie je 'n paar kraaiepootjes. Als je die uberhaupt al ziet, want eenmaal in haar blauwe ogen kijkend ben je verloren. Op de kamer biedt Janet 'n service zoals je die bij alle dames zou wensen; geweldig tongzoenen en heerlijk gevoelig pijpen met veel oogcontact. Veel beertjes zullen moeite hebben het half uur vol te maken, zeker als je het bij 'n pijpsessie laat, want dat gaat superlekker bij Janet .

    Kennelijk in tegenstelling tot haar GT-tijd doet Janet geen FT meer, want ze vroeg me om nicht im Mund zu spritzen. Vermoedelijk heeft dat te maken met de clubinstructies in Bruggen, waar de dames wordt geadviseerd, zo niet verteld, om FT te doen. HM heeft het niet gemist, want Janet pijpt tot pal voor het eindschot door. Als je 'n dame zoekt met 'n gegarandeerde succeskans in YY, kies dan Janet :p.
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    24 maart 2006
    Last Online
    18 november 2012 @ 12:38
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    zit deze dame nog steeds in YY of is ze terug naar GT ?

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Janet nog steeds in YY

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fanvanlekkers Bekijk bericht
    zit deze dame nog steeds in YY of is ze terug naar GT ?
    Janet hoort tot de vaste YY-crew; bij recente bezoeken steeds gespot .
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    24 maart 2006
    Last Online
    18 november 2012 @ 12:38
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Dan ga ik zeker weer eens kijken in YY, deed in GT regelmatig trio's met haar en haar Hongaarse vriendin Judit, ook zo een lieve slanke,maar wat jongere meid, valt die ook in YY te bewonderen?. Ben niet zo een schrijver maar zal dan ook eens een recensie hier schrijven, heb tot nu toe vooral veel gelezen en ben een tijdje niet geweest maar met het zomerse weer gaat het weer kriebelen.
    Die Janet heeft me heel wat keren hemels klaargemaakt, pijpen met een perfecte timing, precies het goede tempo en lekkere afwisseling tussen lippen en tong!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 april 2007 om 10:03 Reden: Recensie

  12. #12
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 december 2019 @ 18:51
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens een bezoekje gebracht aan de Ying Yang en ik heb het me zeker niet beklaagd. Mijn eerste bezoekje dateerde al van vorig jaar maar nu ga ik het het niet zo lang meer laten duren voor ik terugkeer.
    Alles zat echt mee. Het weer was fantastisch. Lekker luieren op een ligstoel. Een pintje drinken op het terras.
    Sauna en brubbelbad waren dik ok en ik heb ervan genoten.
    Maar het belangrijkste zijn de vrouwen en daarvan liepen er gisteren toch serieus knappe tussen. Ik had echt moeite om te kiezen want ze waren allemaal zo lief. En vermits ik de prestaties van de dames niet ken heb ik dan maar gekozen door 2 echt knappe dames. En ik heb het me zeker niet beklaagd.
    De 1ste was Tina en voor de 2de sessie heb ik me laten verleiden door de knappe ogen van Janet. Allebei prachtvrouwen met een ongelooflijk lichaam. Maar de ogen van Janet. man, man, man, heel de tijd zit ze je zo geil aan te kijken. Volgens haar blijft ze nog 5 maanden in de Ying Yang. Wees maar zeker dat ik tegen dan nog eens ben gepasserd.

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 23 aug

    Brrrrrrr...... Deze dame is een van de onbekende toppers. Vele bekende beertjes kennen haar niet. Ik ook niet, maar sinds gisteren is dat veranderd. Wat een lieve en mooie dame, die sexueel ook zeer van wanten weet. Meteen een ruim uur pret gemaakt met haar, heerlijk!

    Is inmiddels 32, maar heeft een figuur waar veel 20-25 jarigen jaloers op zijn, superstrak!

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    ssssst.........niet opschrijven Randy, straks weet iedereen het! en ik mag toch niets doen met de recensies die ik gelezen heb! :D

    PS: thx voor je IM waarin je aangeeft dat deze dame inderdaad helemaal niets is!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik zal nog eens vragen of Eagledriver (en heel wat leden van youppie.net) nog wat over wil schrijven over haar zodat ze constant bovenaan komt te staan Dan zal het toch wel wat zijn

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Lang geduurd, toch gekomen

    Deze schone Hongaarse al vaker gespot, zowel in YY als in GT, goed lijf en schitterende blauwe ogen een spits neusje en erg aardig. Gisteren een uurtje met deze dame op de kamer geweest nadat ze me in de kino al behoorlijk had opgewarmd. Service ruim boven het gemiddelde en ze voelt precies aan wat je lekker vindt, trouwens er is nu aardig met haar te praten, maar daar ben ik niet echt aan toe gekomen :green_smi :green_smi , 100% herhalingsgevaar.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  17. #17
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:52
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Janet is weer terug in YY.

  18. #18
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Was vorig jaar al meerdere keren met deze lekkere Hongaarse in YY naar de kamer geweest, en hier hebben we afgelopen zondag een nieuw hoofdstuk aan toegevoegd. Het blijft een heerlijke verschijning waar het op de kamer ook heel goed mee toeven is. Een dame die je heerlijk kan laten genieten .

    Deze zondag was zeker niet de laatste keer met deze Janet.

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Janette / Jeanette

    Naam : Janette / Jeanette

    Nationaliteit /taal : Hongaarse / Engels /duits

    Leeftijd : 33jaar

    Haarkleur/lengte : Lange zwarte haren

    Lengte : 1.62m

    Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing : ja

    Service : PZC, NMC, FT, zoenen

    Extra : sterk vermoeden dat het dezelfde Jeanette is als in YY
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Name: Jeannette
    Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang
    Größe: ca. 165 cm
    Figur: schlank, normale Oberweite (B)
    Herkunft/Sprache: Ungarn, deutsch, englisch, flämisch, spanisch
    Geburtsjahr: 1975
    Tattoos/Piercings: mehrere Tattoos, z.B. zwischen Bauch und Schambereich, Sticker über der Oberlippe
    Service: Küsse eher auf den Mund, sehr gutes Französisch, kein Fingern, kein FT, kein AV
    Sonstiges: ---
    Lebenslauf: ?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #21
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard jeannette uit YY naar PHg

    Dit is inderdaad dezelfde als in YY: daar gaat ze echter niet meer terug

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Inderdaad.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Dit is inderdaad dezelfde als in YY: daar gaat ze echter niet meer terug
    .....want onlangs is ze gespot in Sans Souci/Tegelen, met nog 2 landgenootjes .
    Founding Member

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 4 oktober: IJsberendag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....want onlangs is ze gespot in Sans Soucis/Tegelen, met nog 2 landgenootjes .
    ellicht wordt het tijd om Janets draadje te verplaatsen.
    Elders is ze al 'n tijd niet meer, in SS wel, gisteren nog.

    Had Janet al 'n half jaartje niet meer gezien, had 2 goeie sessies in YY met haar, dus gisternamiddag al vlot en graag voor gaas gegaan.
    Hartelijke begroeting, Janet kwam net binnen met haar beautycase in de hand, nog niet omgekleed. Dus afgesproken in de zithoek bij de natte ruimte, daar even bijgepraat en samen 'n peukje gedaan. Janet vroeg of HM de bovenverdieping en kamers al had gezien. Nee, nog niet, dus maar even gaan kijken. En gebleven voor zo'n heerlijke tongzoen- en pijpsessie die we van Janet zo goed kennen .

    Ze is er vandaag en morgen nog, reist dan terug naar huis, wil daarna weer terugkomen.
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch een mooie en vrolijke verschijning die Jeanette..

    Gisteren van veel dames mogen genieten. Van de hele line-up slechts met 2 dames de kamer Langdurig bezet gehouden.
    Van de andere dames mogen genieten van hun looks, van hun positieve attitude, van hun heerlijke gesprekjes.

    Deze Jeanette is een voorbeeld van een dame van plezier die zich enrom heeft ontwikkeld in de positieve zin.
    Gusto kan zich haar nog herinneren als een fris binnenkomertje in GT. In die mooie tuin die plotseling werd opgevrolijkt door deze, toen nog wat verlegen Hongaarse dame, die werkelijk geen enkel woord over de grens kon uitbrengen. Haar vriendinnetjes zorgden voor de vertaling tijdens haar gesprekken met potentiele klanten. Toen nog wat onwennig in het vak, velen van ons vinden dat wat hebben... deze dame is al weer lang in de running. Ze heeft zich ontwikkeld tot een toppertje , heb ik me laten vertellen. Zelf nog niet meegemaakt helaas. Vaak verliezen dames hun charme in deze ontwikkeling van een wat blue en onwennig beginnelingetje tot een volwaardig professionele DVP.
    Niets van dit alles bij Jeanette. Wat een vrolijke en plezierige dame, in haar zie ik enkel de leuke kanten van een professionele DVP. Negatieve heb ik niet kunnen ontdekken.
    Zo kan het dus ook!!.
    Chapeau Jeanette, Chapeau. Dit zal je wellicht niet verstaan, maar Frans is je toch niet totaal vreemd..

    A bientôt ma cherie...

    Meestal zeg je bij het afscheid nemen automatisch "Nice to meet you..."
    Gisteren had een echt It was nice to meet you...very nice indeed...

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  25. #25
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Jennifer

    Zo'n beetje iedereen scheen Jennifer (beter bekend als Jeanette) al te kennen. Behalve CM. Nou, daar moest natuurlijk verandering in komen.
    Er was niets teveel gezegd over haar kwaliteiten. Zowel binnen- als buitenkamers een heel goede keuze. Ik moet vooral vermelden, dat haar PZC van een zeer hoog nivo is. Het was een heerlijk half uurtje met deze simpathieke hongaarse dame.

    :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Babylon 468*60   Diamond 468*60