Naam: Roxy
Haarkleur/-lengte : Zwart (of heel donker) opgebonden
Lengte dame : 1.75 (zonder hakken, met hakken dus opvallend lang)
Postuur/Cupmaat : Lang en slank/B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits + Engels (beide zeer goed)
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : kleine boven enkel
Service: PZC, beffen, NMC
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Roxy is een Roemeense studente die langere tijd in Duitsland verblijft en dus spreekt als een Duitse. Ze is opvallend lang (met die hakken zeker 1.90 of 1.95 -zelf zei ze 2.00m-) en draagt zo'n modern zwaar gemontuurd donker brilletje. In Bochum is het vanwege de duisternis altijd maar de vraag hoe de meiden er van dichtbij uitzien en soms is het even schrikken maar toen ik naast Roxy ging zitten toen dacht ik WOWWWW :p :p :p Het komt niet vaak voor maar ik wist toen precies wat ik wilde. Wat een lekker wijf.
Service was goed waarvan 1 detail wel geil was. Ze trok haar knieen op tot haar borsten zodat ik eens goed kon beffen. Haar enkels kwamen toen op mijn achterhoofd en toen ik wat naar achteren ging met mijn hoofd om naar adem te happen drukte ze mij met haar enkels terug. Een hele stoute meid :P
Ik geloof dat ze er nog is tot vrijdag want dan gaat ze op vakantie. Ze deed het werk pas 4 dagen dus ik heb het idee dat dit alleen even is om wat geld te verdienen. Dus even bellen of ze er is!!