Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Roxy

Last Online
    11 februari 2024 @ 15:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Daumen hoch Roxy

Naam: Roxy

Haarkleur/-lengte : Zwart (of heel donker) opgebonden

Lengte dame : 1.75 (zonder hakken, met hakken dus opvallend lang)

Postuur/Cupmaat : Lang en slank/B

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits + Engels (beide zeer goed)

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : kleine boven enkel

Service: PZC, beffen, NMC

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 euro

Roxy is een Roemeense studente die langere tijd in Duitsland verblijft en dus spreekt als een Duitse. Ze is opvallend lang (met die hakken zeker 1.90 of 1.95 -zelf zei ze 2.00m-) en draagt zo'n modern zwaar gemontuurd donker brilletje. In Bochum is het vanwege de duisternis altijd maar de vraag hoe de meiden er van dichtbij uitzien en soms is het even schrikken maar toen ik naast Roxy ging zitten toen dacht ik WOWWWW :p :p :p Het komt niet vaak voor maar ik wist toen precies wat ik wilde. Wat een lekker wijf.

Service was goed waarvan 1 detail wel geil was. Ze trok haar knieen op tot haar borsten zodat ik eens goed kon beffen. Haar enkels kwamen toen op mijn achterhoofd en toen ik wat naar achteren ging met mijn hoofd om naar adem te happen drukte ze mij met haar enkels terug. Een hele stoute meid :P

Ik geloof dat ze er nog is tot vrijdag want dan gaat ze op vakantie. Ze deed het werk pas 4 dagen dus ik heb het idee dat dit alleen even is om wat geld te verdienen. Dus even bellen of ze er is!!

Last Online
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

Roxy was terug van vakantie. Ik zag haar binnenkomen maar daarna leek het alsof een andere bezoeker mij voor was geweest omdat ik haar in de catacomben al in het Freude uniform had zien lopen maar het daarna nog zeker 30 minuten duurde voordat ze beschikbaar was. Bleek dus dat ze een haar extensie heeft ingezet. Tegenwoordig heeft ze dus lang haar tijdens het uitoefenen van haar hobbie, ik vind kort leuker maar het blijft een erg lekker wijf.

Ze was ietsjes profie maar in standje 69 ging ze wat in haar tasje rommelen waardoor ze enige tijd min of meer op mijn gezicht zat. Ik weet de meeste kerels zouden het vervelend vinden als een lekker wijf van 22j boven op je gezicht gaat zitten maar ik vond het zeer geil :p

Last Online
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

was dit weekend weer in Bochum. Was zeer onder de indruk van Roxy. Ze spreekt haar talen! Duits, Engels, Italiaans, Roemeens en Frans Totaal! Ja ze stelde het zelf voor. Ik doe het meestal niet maar ja als ze zelf om mannenpap vraagt ..... "lekker" zei ze naderhand. Ze spreekt dus ook al een aardig woordje Nederlands. Niet dat ik haar geloofde maar het klonk vrijwel accentloos.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten