Oorspronkelijk geplaatst door
*******x
Zojuist zijn de gesprekken afgerond en daarom kan ik nu officieel bekend maken dat ik vanaf maandag 10 juli mijn functie bij Blixem zal beeindigden. Reden voor de beeindiging is verschil in inzicht op verschillende vlakken waaronder hookers.
Dit heeft direct als gevolg dat ik mij niet meer actief bezig zal houden met het forum. Mijn taken worden overgenomen door Martin.
Het mag duidelijk zijn dat ik de afgelopen 3,5jr (of waren het er al 4,5?) met onwijs veel plezier heb gewerkt aan dit forum en absoluut trots ben op het resultaat dat is behaald.
De dank hiervoor aan alle (oud) leden en (oud) moderatoren is niet in woorden uit te drukken.
Welke richting het forum uit zal gaan kan ik niet inschatten. Ik hoop echter wel dat het forum van de onschatbare waarde blijft die het vandaag de dag is.
Ik zal de komende tijd nog wel aanwezig blijven als "gewoon lid" op het forum echter zoals jullie weten ben ik geen active wandelaar. Mijn aanwezigheid op het forum zal zodoende drastisch afnemen.
Ik wens alle moderatoren en leden veel succes met de voortzetting van het forum en pas goed "mijn kindje"
Niet echt een big surprise ... . Het zat er al een tijdje aan te komen, wel benieuwd waar het verschil in inzicht concreet over ging.
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche