Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard De rosse buurt van Den haag

    http://www.amsterdam-red-light-distr...m/DenHaag.html

    Mooie fotoos van de straatjes in Den haag.

  2. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    roberto1989 (14 mei 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Is erg rustig geworden na die inval van vorige maand

  4. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Is erg rustig geworden na die inval van vorige maand
    IDD, erg stil.
    Ik deed daar altijd me wekelijkse wandeling en die kon heel de avond duren.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  5. #4
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Zitten er nog wel veel dames of is dat ook een stuk minder?

  6. #5
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Last Online
    10 augustus 2012 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Zitten er nog wel veel dames of is dat ook een stuk minder?
    De Hunse en de Geleen vind ik de laatste tijd erg tegenvallen met het aantal dames. De Doublet blijft wel nog steeds wel goed bezet dankzij toewas van vele Hongaarse/Roemeense dames.

  7. #6
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Ik ben in het weekend van 28 en 29 mei ook in Den Haag geweest. Moet zeggen dat ik altijd eerst rondkijk in de Geleenstraat. Hier is wat aanbod wel voldoende en zat leuks en moois tussen. De prijzen liggen hier standaard vanaf de 50 euro. Daarna ben ik na jaren weer eens wezen kijken in de Doubletstraat. Dat is niet zo heel ver van de Geleenstraat vandaan. Ik moet zeggen dat de prijzen die daar gevraagd worden mij wel beter klinken. Daar beginnen ze vanaf 25 euro, voor hetzelfde verhaal als in de Geleenstraat. Natuurlijk is het aanbod hier op sommige plekken niet hetzelfde als in de Geleenstraat. Veel spaans sprekende vrouwen en sommige al op een behoorlijke leeftijd.....boven de 35, maar het is maar waar je de voorkeur aan geeft of van houdt. Op de zondag heb ik een trio gedaan met twee dames die er toch redelijk uitzagen en dat voor 50,00. In deze sessie hebben ze mij pmc, nmc, tepels spelen, poppers en vroegen mij of ik plasseks wilde. De dag ervoor vond ik het lastig kiezen omdat er een aantal waren die geen zin hadden in deze rollende beer.....en dan doen ze net als overal moeilijk en net alsof ze een kamer boven hebben en dus de trap op moeten. Uiteindelijk toch een Hongaars vrouwtje gehad. Desondanks......is de Doubletstraat zeker een aanrader als je wat minder bij kas zit.

  8. Onderstaande leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    timjava (20 juni 2011)

  9. #7
    Geregistreerd
    21 januari 2012
    Last Online
    21 september 2022 @ 10:00
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    de prijsen van de geleenstraat is vanaf 50 euro, maar als je naar de Doubletstraat gaat kun je al vanaf 25 euro. bij binnen koms is het mogelijk om te onderhandelen voor extra`s.

  10. #8
    Geregistreerd
    21 januari 2012
    Last Online
    21 september 2022 @ 10:00
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    meerdere keren deze dame bezocht. Zit nog steeds op 3-1. Ziet er heerlijk uit. Mooie lange haren, tongpiercing en kinpiercing. Klein, maar doordat ze op erg hoge hakken staat, valt dat niet echt op. Mooie kleine borsten, cup A. Zeer slank. Grote tato op buik. Roxanna was zeer vriendelijk. Terwijl ik mij van mijn kleding ontdeed, ging ze op bed liggen. Mocht me dus zelf wassen. Afgesproken 30 minuten, tongzoenen, pzc, nmc, beffen voor totaal Euro 50,-. Na het wassen ging ik naast haar op bed liggen waarbij ze lekker tegen me aan kwam liggen. Rustig met haar liggen vrijen waarbij ik overal mocht aankomen. Nam alle tijd. Haar daarna gaan beffen, ze heeft een lekker en schoon kutje. Had niet het idee dat ze daar nu erg van genoot. Daarom na een paar minuten maar gestopt en Roxanna over ging op pijpen. Dat deed ze goed (haar tongpiercing geeft aan het pijpen toch wel een extra prettig gevoel) maar wel enigzins eentonig. Ook hier geen enkele tijdsdruk. Na verloop van zeker 10 minuten ging ze op me zitten. Ze is goed strak en ik kwam binnen enkele minuten in haar klaar (met condoom). Al met al een goede ervaring met Roxanna. Herhalingsgevaar zeker aanwezig. Na afloop ging ze zich uitvoerig wassen (vooraf dus niet).

  11. #9
    Geregistreerd
    21 januari 2012
    Last Online
    21 september 2022 @ 10:00
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    meerder keren alexandra bezocht in kamer 40K5. dit is een meisje van 18 jaar die uit hongarije komt. ondanks haar leeftijd kun je er een leuk half uurtje beleven!

  12. #10
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    12 februari 2019 @ 16:10
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben ook vaste klant van Alexandra. Erg aardige dame waar je kan gaan voor een lekkere PZC en zoenen

    aanrader !

  13. #11
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Weinig berichten over Doublestraat. Toch ook een favoriet straatje als ik een keer in de Hofstad ben. Voor € 25,- brengen de veelal ervaren (lees wat oudere) dvp's je in zevende hemel. Soms zijn ze niet even knap maar wat ze voor het geld met je doen ervaar ik nergens anders, met name de (rondborstige) Latina's. Mijn favoriet is de Argentijnse Saskia en de zwarte Parel Ivonne.

  14. #12
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 11:24
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Vandaag nog Doublet bezocht het was behoorlijk druk door Hemelvaartsdag.
    Het aanbod is best wel redelijk.
    Vandaag naar binnen gegaan bij Lorena van Doub. 29 k1.
    Ze geeft voor het standaard bedrag van eur 25,- echt een topservice.
    Ze kan ook goed masseren, dus had tientje bijbetaald en werd van top tot teen behandeld ;-)

  15. #13
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    Weinig berichten over Doublestraat. Toch ook een favoriet straatje als ik een keer in de Hofstad ben. Voor € 25,- brengen de veelal ervaren (lees wat oudere) dvp's je in zevende hemel. Soms zijn ze niet even knap maar wat ze voor het geld met je doen ervaar ik nergens anders, met name de (rondborstige) Latina's. Mijn favoriet is de Argentijnse Saskia en de zwarte Parel Ivonne.
    Zitten ook veel jonge meiden (vooral hongaars) en niet overdag komen vanaf 15-18 uur komende jonge toppertjes aanzeilen.
    Saskia ken ik ook is een super dvp van 30-35j, die je helemaal gek maakt 5 minuten lang door je overal te kussen.
    zeer bevredigende sessies gehad met haar voor 25 e, binnenkort ben ik weer meer in de buurt.

  16. #14
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was vandaag in buurt en maar eens gaan kijken hoe mijn favoriete Haagse straatje er bij lag. Veel berichten in de media over de aankomende nucleaire top met bijbehorende extra vraag naar dvp's dus wellicht hier ook? Niets was minder waar: het was een trieste boel. Heb er een tijdje op en neer gelopen maar geen van mijn favorieten toonden zich, jammer. Ik vond me ook niet in de minst aangetrokken tot de veelal oudere dames, nu wel heel veel 50+. Volgende keer beter dus...

  17. #15
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    In zowel de doublet als gellenstraat zijn toch nog genoeg lekkere meiden te zien die ik wel eens aan een nader onderzoek wil onderwerpen.

  18. #16
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Was maandag in de buurt van Den Haag en besloot de ramen daar maar eens aan te doen. Eerste rondje doublet maar wat een stille boel (was er rond 5en). Ik heb een paar favorieten maar die waren er niet of niet vrij. Mijn grootste favoriet Saskia, een rondborstig typetje MILF zou er zijn want haar bordje was er maar ik heb haar niet gezien. Er was ook een andere wandelaar naar haar op zoek en die stond echt te posten bij de deur dus mijn kansen zouden sowieso klein zijn. Toen maar door naar de Geleen maar daar was het zelfs nog stiller. Hier even rondgelopen en toen maar weer tegen beter weten in terug naar de doublet. Het bordje bij Saskia was weg dus zij ook maar ik had geluk en Ivonne, een zwarte parel was vrij. Hier kan ik mijn roestige Frans mee oppoetsen en met haar heb ik een lekkere tijd gehad, rustig pijpen, lekker spelen met haar mooie borsten. Kortom erg prettig allemaal.
    Vanaf 1-1 zijn de minimumprijzen overigens verhoogd naar 30,- en dat juich ik toe! Veel wandelplezier allen.

  19. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 januari 2016)

  20. #17
    Geregistreerd
    17 januari 2006
    Last Online
    14 augustus 2018 @ 08:46
    Berichten
    15
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 5 posts

    Standaard

    Worden die panden aan het begin geoon verbouwd of gesloten? Lijkt erop dat er al een hele tijd niks gebeurd. Een paar van de dames die daar stondel zoals Roxanne heb ik ook niet meer teruggezien. Naast dat er een aantal dames al ver over de houdbaarheidstatum heen zijn zijn er gelukkig een paar die zowel qua looks als service de boel hoog houden, ook bij mij. Als die er niet geweest waren had ik heel wat meer benzine moeten verstoken op ritjes naar Dld en soms heb je daar gewoon geen tijd voor of zin in.

  21. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    die panden gaan volgens BP niet meer open
    Maar zeker weten doet hij het niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  22. #19
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Heb begrepen dat pand op de hoek door voormalige eigenaar (die er boven woonde) is verkocht aan de eigenaar van het pand ernaast. Wordt nu samengetrokken.

  23. #20
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben Zaadverloren Bekijk bericht
    Worden die panden aan het begin geoon verbouwd of gesloten? Lijkt erop dat er al een hele tijd niks gebeurd. Een paar van de dames die daar stondel zoals Roxanne heb ik ook niet meer teruggezien. Naast dat er een aantal dames al ver over de houdbaarheidstatum heen zijn zijn er gelukkig een paar die zowel qua looks als service de boel hoog houden, ook bij mij. Als die er niet geweest waren had ik heel wat meer benzine moeten verstoken op ritjes naar Dld en soms heb je daar gewoon geen tijd voor of zin in.
    Die panden zijn al een hele tijd dicht. Volgens mij is de vergunning zelfs ingetrokken voor die panden, dus dat zal niet zo 1-2-3 open gaan als die panden niet worden verkocht. Ik lees hierboven dat ze verkocht zijn, dus wie weet...

  24. #21
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Afgelopen avond stonden de rolluiken op de kierstand, erachter brandde licht en waren bouwgeluiden te horen. Maar ja, de goede oude tijd van de Poeldijksestraat met Brazies en Colombo's lijkt voor goed voorbij.

  25. #22
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Ondertussen zijner vorderingen te melden. Er zijn weer drie ramen open en zowaar een nieuw bed gespot. De twee dames die er zaten behoren echer tot het oudste "meubilair" van de straat.

  26. #23
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren ook weer eens en de ramen aan het begin zijn mooi opgeknapt, nu de dames die er zitten ook nog ;-). Het was er toch een beetje een dooie boel maar gelukkig was mijn favoriet Saskia vrij en daar heb ik een prettige rijd mee gehad inclusief zoenen & pzc. PQ uitstekend zeg maar. Ik blijf er graag komen.

  27. #24
    Geregistreerd
    16 juli 2021
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 09:54
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik had een vaste dominacaanse dame in de doubletstraat 79 bij de pisbakken augusta man wat een geile dame was dat.
    Helaas uit het oog verloren

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Babylon 468*60