Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 205
  1. #1
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard Geile Tijden, Oktober 2008

    Afgelopen donderdag (25-9) scheen er een heerlijk zonnetje , dus veel ijsberen buiten, al of niet vergezeld van….
    Op een gegeven moment hoorde ik diverse girls wel zeggen dat de mannen altijd commentaar hadden op hen als ze bij elkaar zaten, maar nu zitten ze zelf in groepen te kletsen. Geloof niet dat het hun business nadelig beïnvloed heeft, want het was behoorlijk , maar wel gezellig, druk.
    Liep Roxanne tegen haar lekkere lijf. Ze vond het tijd worden dat we gingen kameren, had dat de vorige keer volgens zeggen beloofd. Daar sta je dan en als het dan niet de slechtste van het stel is ga je voor de bijl. Wonder boven wonder heb ik haar dit keer toch kunnen weerstaan.
    Geloof dat ik momenteel op de Turkse tour ben. Na laatst al met Lucy (heerlijk spontaan lekker ding) en Gülcan (lieve en mooie dame) en een onbekende (Turks, donker lang haar en grote borsten) werd ik in de whirlpool door Filiz overvallen. Beetje kuscheln en afgesproken haar later te treffen. Na mijn sauna en wirlpool rondje afgemaakt te hebben, de bar in voor een drankje. Even later ook maar naar buiten in het zonnetje. Zat amper en daar was Filiz al met een salitos voor mij en een jus voor haar zelf. Las laatst dat een van onze ijsberen het jammer vond dat de jaren in GT hun tol hadden geëist bij Filiz. Kan best waar geweest zijn, maar nu ziet ze er goed uit en nog beter op de kamer gaat ze echt uit haar dak. En zij niet alleen, ik heb in ieder geval een fantastische twee uur gehad.
    Ik weet niet waarom ik momenteel ieder keer bij een Turkse uitkom, zal wel aan de donkere haren liggen. Denk dat ik maar beter wat Turks kan gaan leren. Voorlopig geniet ik er maar van.
    Deze week geen gt voor mij, want ik moet naar de wijnfeesten in Boppard.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Was ik nu zaterdag in GT
    Ja of Nee

    :wink:

    PS Een erg vergeetachtig eekhoorntje
    Ik kan dan wel eens vergeetachtig zijn maar Carpe diem is dat ook

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Of lukt het jou toch om te knallen en te schrijven te gelijk??
    Je bent tenslotte wel een Super Eekhoorn!

    Greetz
    Ja het lukt mij om te knallen, te schrijven, te bellen en te sms'en tegelijk. Ik ben inderdaad een Super Eekhoorn

    Ik was dus afgelopen zaterdag weer in GT. Na ongeveer een jaar afwezigheid was het wel weer een keer leuk. Het viel mij op hoe schoon het werd gehouden en dat die foeilelijke banken wel goed zaten. Redelijk wat dames en ik vond het wel druk maar niet overdreven druk. Wij hadden eerst ergens anders gegeten voordat we naar GT gingen. Maar ik moet zeggen dat de pizza goed was. Dat zwembad is zelfs voor een eekhoorntje te klein en er staat te weinig water in.
    Het was wel een leuke avond in GT. Eens kijken of ik misschien doordeweeks een keer vroeg ga om Christina te scoren :o

    :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 april 2007
    Last Online
    29 maart 2024 @ 21:43
    Berichten
    12
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard Oben Ohne, Unten Ohne

    Bij mijn laatste bezoeken aan Golden Time is het me opgevallen dat er steeds meer dames rondlopen die niet alleen van boven maar ook van onderen bloot zijn. Is het echt zo warm in GT of is dit de nieuwe "animeer" trend?

    Ik wil graag tot op de kamer nog wat te raden hebben en iemand uit de kleren helpen is altijd een goed begin...

  4. #4
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langegerrit Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoeken aan Golden Time is het me opgevallen dat er steeds meer dames rondlopen die niet alleen van boven maar ook van onderen bloot zijn. Is het echt zo warm in GT of is dit de nieuwe "animeer" trend?

    Ik wil graag tot op de kamer nog wat te raden hebben en iemand uit de kleren helpen is altijd een goed begin...
    Ik vind dat juist zeer opwindend als alle vrouwen naakt lopen. Dat kun je verwachten als je een saunaclub bezoekt.

    Wanneer je een vrouw wilt uitkleden, dan kun je beter naar een bordeel gaan, waar de vrouwen aangekleed zijn.

  5. #5
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard GT, woensdag 1 oktober

    Ik was deze middag in de poel des verderfs. Niet voor mijn eigen genot, maar om de zieltjes van Rex, Minime, Sagoya, Toppie33, Sonny (vergeefse moeite), Gustomass (hij liep met een pen en een stuk papier rond) en Quama te behoeden voor allerlei onheil.

    Ik werd in mijn zedenwerk gehinderd door: Regina (bruine huid), Svetlana (ze liep met een stukje Minime in haar mond), Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33), Roxy (is geen vegetarier, gezien haar behoefte aan mannenvlees), Ayca, Filiz, Gulcan (kan er iemand strakker uitzien?), Linda, Amy, Ebby (3 Braziliaanse dames :p), Lin, Christina, Dora, Roxanna, Lina, Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom), Chanel (vond mij een "schwein"), Mati (was teleurgesteld in Extince, waardoor ze mij op het toilet aanrandde, waarna ik haar maar snel een stukje Quama heb toegeworpen), Marina, Samantha (was mij niet vergeten), Nellie, Ella, Tiffany (liet ze "breed" hangen), Ina, Alexa, Cindy, Tanya (pl.), Magdalena, Nicolle, Lisa (ging zelfs met een ijsbeer op een bank keuvelen), Sandra, Anja, Olga, Lucy, Emma, Xenia (was vroeg weg), Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p), Doris, Madlene, Luna (was boos), Valeria, Trinity, Laura en Melissa.

    Ik was er om 13.00u. en ontbeet rustig. na veel te veel onzin te hebben uitgehaald, ben ik "vergeten" te neuken. Ik ben nog wel op jacht geweest, maar ik werd gestoord door Rex. Om 18.00u. heb ik GT uitgeput verlaten.

    Jullie lezen het allemaal nog wel.:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p)...
    Goed om te horen dat Lorena ook weer terug is.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 mei 2006
    Last Online
    7 mei 2013 @ 17:16
    Berichten
    52
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    was vanavond weer eens in GT. maar had beter niet kunnen gaan. het leek wel een mannen voor mannen club. was er tussen 1930 en 2200 maar had beter niet kunnen gaan. de verhouding in de bar was iets van 20 op 80 en dan niet in het voordeel van de mannen. al met al een teleurstellende avond voor mij voorlopig geen woensdagen meer.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik vind dat juist zeer opwindend als alle vrouwen naakt lopen. Dat kun je verwachten als je een saunaclub bezoekt.

    Wanneer je een vrouw wilt uitkleden, dan kun je beter naar een bordeel gaan, waar de vrouwen aangekleed zijn.
    Dat is een foute veronderstelling. In een saunaclub lopen de dames in lingerie of badkleding. Golden Time heeft een soort tussenvorm tussen FKK en saunaclub. Daar is niks mis mee maar denk niet dat alle vrouwen het altijd plezierig vinden om naakt rond te lopen. En dat heeft niks ermee te maken dat vrouwen iets te verbergen zouden hebben.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    gister een leuke dag gehad in GT .. toppie weer gesproken.. die was er wel stiekem tussen uit geknepen ... half GT was naar hem op zoek maar zat al weer in de auto denk ik of hij heeft een kamerbezoek van een paar uur gehad kan ook

    verder Ace leren kennen.... dacht dat ik alles al gezien had maar wederom is er altijd weer een overtreffende trap !! Ontzettend gelachen met hem in een gesprek met braziliaanse Chanel...

    Verder was ook ons aller Gustomas weer vertegenwoordigd... s'middags even een smsje gestuurd en had ook wel zin om even te gt-en.

    al met al een leuke dag gehad.... ik vond het qua dames beetje tegenvallen... ben uiteindelijk met braziliaanse chanel gaan kameren... leuk maar niet echt bijzonder ...geen herhalingsgevaar !!

  10. #10
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    gister een leuke dag gehad in GT .. toppie weer gesproken.. die was er wel stiekem tussen uit geknepen ... half GT was naar hem op zoek maar zat al weer in de auto denk ik of hij heeft een kamerbezoek van een paar uur gehad kan ook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33)

    en

    Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom)
    Je moet de berichten van Ace2 beter lezen Seqoya Eerst heb ik me een tijd moeten verstoppen voor een boze bloedmooie dame en voor een dame die de boze dame nog bozer zou maken als ik met haar zou kameren.

    Dus leek me verstandigst om gewoon ouderwets verstoppertje op de kamer te spelen met Vivian (heeft drie uur geduurd voordat ze me op de kamer vond )

    Toen ik van de kamer kwam was de tent propvol met voor mij veelal onbekende ijsberen, één geile hond en een goed heiligman. Helaas ging the saint al vlug kameren met zijn BSE (a 100 Euro per uur ) met als eindstand 5-0 voor de roodharige BSE .
    Leuk om toch voor de eerste keer Rex eens ontmoet te hebben. Leek wel alsof we ons al jaren kenden (tja dat zeggen die vrouwen ook altijd op kamer )
    Uiteindelijk veels te laat, maar wel heel voldaan naar huis gereden.

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langegerrit Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoeken aan Golden Time is het me opgevallen dat er steeds meer dames rondlopen die niet alleen van boven maar ook van onderen bloot zijn. Is het echt zo warm in GT of is dit de nieuwe "animeer" trend?

    Ik wil graag tot op de kamer nog wat te raden hebben en iemand uit de kleren helpen is altijd een goed begin...
    hangt ervan af van welke dame Splitternackt loopt. Kasey, Tiffany en Lisa mogen van mij gerust oben en unten ohne lopen...

    Bovendien weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, want die pushup-gevalletjes zijn af en toe ozo verradelijk

  12. #12
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    sorry toppie niet boos zijn mijn nederige excuses... had niet verwacht dat ace zo snel al aan t schrijven zou zijn dus had niet teruggelezen wat hij ervoor nog geschreven had... anyway.. t was weer gezellig tot gauw maar weer !!

  13. #13
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard BSE?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Toen ik van de kamer kwam was de tent propvol met voor mij veelal onbekende ijsberen, één geile hond en een goed heiligman. Helaas ging the saint al vlug kameren met zijn BSE (a 100 Euro per uur ) met als eindstand 5-0 voor de roodharige BSE .
    Leuk om toch voor de eerste keer Rex eens ontmoet te hebben. Leek wel alsof we ons al jaren kenden (tja dat zeggen die vrouwen ook altijd op kamer )
    Uiteindelijk veels te laat, maar wel heel voldaan naar huis gereden.


    BFE of heb je met BSE al een variant bedacht :D (of wat dacht je van
    TOP-E: toppie-experience)
    Ja, de roodharige heeft weerom supertijd gehad met de heilige en het regende
    wederom superlatieven bij haar over mijn prestaties. Die 0 (van de 5-0) heeft ze wel op het einde gecompenseerd met 5 stevige beten in mijn schouders, lenden en arm : (ik zag ze vanmorgen nog) gelukkig zaten we in blokhut 24 anders ging de security wellicht, toen ze mijn geschreeuw zouden horen, binnengevallen zijn.

    En wie heeft haar tussen 16u en 20u op kamer gehouden (inclusief eten),
    en ik maar op haar wachten (was het gustomass of quama of iemand anders) Ze vreesde zelfs al, zo zei ze , dat ik ondertussen met iemand anders
    ging geweest zijn (dus werd ik overstelpt met complimentjes )

    Ondertussen had ik, net voor ik op kamer ging, rex voorgesteld aan toppie en zelf was ik net te laat om Ace2 te ontmoeten maar denk dat ik hem om 18u
    nog net zag vertrekken.
    Na mn sessie nog een heerlijke tijd gehad met rex en toppie waarbij we stevige verhalen met elkaar uitwisselden. Een mooi meisje met lange zwarte haren waarvan de naam mij ontsnapt, kwam ons plots vervoegen en wou o.a. ook wat Lustpillen
    van toppie hebben. Om 22u50 ben ik tevreden naar huis getuft.
    Laatst gewijzigd door The Saint; 2 oktober 2008 om 12:35
    Het doel heiligt de middelen

  14. #14
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    BFE of heb je met BSE al een variant bedacht :D
    .
    Euh was een typfout, maar mss heel toepasselijk want de dame in kwestie is wel degelijk gek in haar hoofd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Na mn sessie nog een heerlijke tijd gehad met rex en toppie waarbij we stevige verhalen met elkaar uitwisselden. Een mooi meisje met lange zwarte haren waarvan de naam mij ontsnapt, kwam ons plots vervoegen en wou o.a. ook wat Lustpillen
    van toppie hebben.
    Dat was dus Anastasia en neen dat waren niet de beruchte lustpillen, daar heeft alleen Ace2 patent op

  15. #15
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    hey Ace ik ben even de naam van die andere ijsbeer kwijt waar wij ook mee hebben staan te praten ingang theke /bar kortharige beer....

  16. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    hey Ace ik ben even de naam van die andere ijsbeer kwijt waar wij ook mee hebben staan te praten ingang theke /bar kortharige beer....
    zal Rex zijn geweest, vermoed ik

  17. #17
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard plakplaatjes - verslag van 1 oktober

    Jaja ik was dus gisteren weer eens in de neukfabriek alias de poel des verderfs! Ik arriveerde er pas rond 12.30 , maar ik zag dat t nog niet zo druk was. "Du brauchst wirklich eine Jahreskarte", lachte de thekendame. "Gibts die?" reageerde ik gelijk, maar helaas "es war nur ein Scherz"…… Jammer jammer 't valt me bovendien op dat er sowieso weinig tot geen "speciale voordeel-acties" in den GT zijn. Overal kun je zegeltjes of stempels verzamelen of zijn er speciale "Sonder"-Aktionen zoals "two for one", overal maar niet in den GT… Ik wil stempelen! Tien stempels op de kaart betekent één keer vrije entree! Maar helaas denk ik dat dat er niet in zit, want gisteravond was t weer eens proppie vol met versaute Männer. GT heeft blijkbaar geen acties nodig, want de club heeft zo'n aantrekkingskracht op geile mannen dat t er vrijwel elke avond high life is.

    Nee maar mss dan wel een Paninni-plakboek met dames voor de verzamelaars onder ons? Met weemoed denk ik nog terug aan mijn jeugdige jaren toen ik nog niet iedere minuut aan seks dacht. Nee ik wilde toen voetbalplaatjes verzamelen van alle spelers van t WK 1986 in Mexico, die je bij de sigarenboer kon halen. En nu ruim twintig jaar later wil ik ook weer plakken en verzamelen. Een Paninni-plakboek met alle vrouwen van den GT das toch veel spannender dan postzegels of voetbalplaatjes verzamelen? En je krijgt t plakplaatje van de dame niet bij een pakje sigaretten (nee want dan was ik binnen één week uitverzameld….), nee je krijgt t felbegeerde plakplaatje na een kamerbezoek met de betreffende dame. En in de bar kunnen de ijsberen hun plakplaatjes ruilen met andere ijsberen net zoals vroeger op t schoolplein Ah wat een nostalgie en bij gebrek aan een plakboek, maakte ik mijn "Noch Zu Machen"-lijstje en stuurde dat naar Ace2. "Jij bent nogal wat van plan de komende tijd", reageerde Ace2.

    Met mijn "NZM"-lijstje in mijn hoofd liep ik dus weer eens rond 12.30 de bar binnen. Ik was weer de vroegste ijsvogel en zag dus nog geen bekende beertjes. Mati was er wel en liep gelijk op me af. Uit ervaring heb ik geleerd dat je altijd Mati in de gaten moet blijven houden, want voordat je t weet heb je een knal voor je kanes, een ijsblokje in je bilnaad of een zuigvlek in je nek…. In mijn verdedigingshouding stond ik zo voor Mati. "Wo sind deine Freunde? Oder hast du mir wieder keine Freunde mitgebracht?" vroeg Mati. "Hey möchtest du nur mit meinen Freunden aufs Zimmer?" vroeg ik haar. Mati is dan wel gek maar toch heel verstandig, want ze is niet geinteresseerd in Toppie33. "Nein du bist eine Schwuchtel! (een verwijfde homoseksueel aldus De Dikke Van Dale). En zo stond Toppie33 weer met beide beentjes op de grond "Gleich kommt der Ace2 und der Guama der Grosse! Die lassen dir alle Ecken aus dem Zimmer sehen!!!", antwoordde ik haar, niet wetende wat dat voor consequenties voor Ace2 zou hebben. Later vernam ik ook van Mati, dat Extince haar afgelopen zaterdag had gepasseerd!!!! Eerst laat ie Gabriella maandenlang staan, dan wijst ie ook nog eens mijn muurbloempje Anastasia van de hand en nu ook nog de rooie seksheks Mati (ze heeft een toverstaf in haar handtasje ) Mati zou nu vol verlangen wachten op onze seksgod Ace2 aka "der weisse Tornado!". Niet veel later kwam Ace2 binnen en dronken we gezamenlijk een kopje capo, maar niet lang want Mati had haar zinnen op "Der weisse Tornado" gezet. Meer details hierover kunt u van Ace2 verwachten.

    Na het nodige toiletgeweld werd ik heel minnetjes begroet door Anastasia."Why you go with my friend!!!, why? u can fuck everybody but not my friend!", klaagde ze en doelde op mijn kamerbezoek met haar vriendin Roxy. Aiai ik wist niet dat de concurrentie zo hoog was tussen beide dames en keek Ace2 verbouwereerd aan. "Wat heb je nou weer gedaan?" lachte Ace2 en hij gooide nog wat olie op t vuur. "Yes man with brown skin are very bad, man with white skin are much nicer", en Ace2 liet zijn gespierde witte torso nog eens goed zien. Ik probeerde nog wat smoezen te verzinnen (waarom eigenlijk?) oa dat er geen andere dames waren enzo, maar nee Anastasia bleef boos. "Today i go with ur friend! The white one! I want revenge. Come we go!" en ze trekt Ace2 aan zijn badjas. Maar helaas voor Anastasia, Ace2 had geen interesse. Op dat moment komt de tweede verdachte ten tonele, Roxy. Roxy zag er lekker uit en had echter alleen maar oog voor Toppie33. Ze begroette me met drie lekkere zoenen. In mijn ooghoek zie ik een donkerharige gestalte die nog kwaaier dan voorheen kijkt. "Hey du siehst super aus heute und wir haben heute die gleiche Farbe an" en ik toonde mijn roze (ja Mati noemt me niet voor niets Schwuchtel ) onderbroek. Roxy wilde graag een vervolg aan onze eerste sessie geven, maar leek me op dat moment beter om dat niet te doen. "Nein es ist mir noch zu hell draussen, ich ficke nur im dunklen", zei ik. Om Roxy wat afleiding te geven stelde ik haar voor aan Ace2, Der Weisse Tornado. "Ich komme dreimal in drei Minuten" vertelde Ace2 en Roxy keek geamuseerd naar de Ace2-show inklusief hypermoderne Handy.

    Meer details volgen zeker door Ace2
    Anastasia was t beu en zocht andere afleiding en nam een gebruinde ijsbeer mee de kamer op. Ze werd echter achtervolgd door Ace2 die haar zijn blanke torso nogmaals wilde tonen. Wat er verder allemaal in t gangetje gebeurde weet alleen Ace2, Anastasia en een gebruinde figurant

    Genoeg Spass! De beren moesten nog op jacht en zo maakten we ons eerste rondje richting sekskino. Daar lag Sonny languit te ouwehoeren met Irene (ook voor haar was Toppie33 een Schwuchtel ) "Guck mal richtig hin, dann lernst du mal gut blasen!", instrueerde Sonny Irene.

    Inmiddels was Guama de Grote ook gearriveerd en na de onnodige saaie werkgesprekken tussen hem en Ace2 werden we gelukkig lastig gevallen door Mati. "Is ze goed op kamer?" vroeg Guama. "Ja die is zeker goed, maar heb jij wel een goede conditie? Heb jij al een hartfilmpje laten maken? Want seks met Mati kan levensgevaarlijk zijn " zei ik. Guama waagde t erop maar we lieten hem niet gaan voordat we als verzekering t kamernummer hadden genoteerd. "We komen je na een uur halen of beter oprapen". Guama en Mati lachten, maar Ace2 en Toppie33 meenden het! Dus na een dik uur de beide geliefden gewekt op kamer vijf. Mati stond al klaar met haar toverstaf in de hand

    Na zoveel onzin moest er toch geneukt worden? T was inmiddels bijna vier uur geweest, maar t was er nog niet van gekomen. Dat werd ook nog een ruim uurtje uitgesteld want ik kwam ook nog twee Belgische GT-vrienden tegen en de onzin en sterke praat begon weer van voren. We hadden nog een discussie over de borsten van Tiffany, die er met de maanden minder strak oogden. "Er zitten teveel viezerikken aan, die hangen en trekken er te hard aan", zei ik. Daarna ging de discussie over echt of siliconen. "Ik heb liever goeie neppers dan slechte echte", zei ik tegen mijn "gezellige" Belgische vrienden (want die zijn er ook in GT) Tussendoor kwam ook nog ff Segoya binnengestormd die ik gelijk voorstelde aan Ace2. "Aiai t kan dus nog erger" zag ik Segoya denken

    Maar ons "gezellige" gesprek werd gestoord door Anastasia, die met de sleutel in de hand en een klant achter haar aan nog ff een praatje wilde maken. "Did u go today with my friend? Or did u go to the room?" keek ze me dreigend aan. "No no but u go with my friend" en ik wees naar de ijsbeer-figurant die er beetje voor hans met de kleine worst bij stond. "No im not interested in him", zei ze met een wegwerpgebaar en nam de arme stakker mee naar de kamer. En na tien minuten stond Anastasia weer naast ons……

    Iets later zag ik Vivian binnenkomen. AH Vivian mijn redster in nood en ik zei tegen Ace2 dat ik niet meer hoefde te kiezen. Ik ga vandaag een plakplaatje bij Vivian halen Niet veel later zat ze naast me en verdwenen we voor de komende drie uur op kamer.

    Na drie uur was t propvol in de bar, zag alleen nog the saint en Rex. The Saint ging echter al vlot naar kamer met zijn BFE en Rex heb ik lastig gevallen met mijn stoere praat en veroveringen (lees plakplaatjes). Uiteraard weer veels te laat naar huis, maar t was ook veels te "GEZELLIG"



    ----------alle gebeurtenissen hierboven beschreven zijn fictief en bevatten geen enkele kern van waarheid-----------------
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 2 oktober 2008 om 16:26 Reden: .

  18. #18
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Mati is dan wel gek maar toch heel verstandig, want ze is niet geinteresseerd in Toppie33. "Nein du bist eine Schwuchtel! (een verwijfde homoseksueel aldus De Dikke Van Dale). En zo stond Toppie33 weer met beide beentjes op de grond
    Haha je kunt van Mati zeggen wat je wilt, maar ze heeft wel mensenkennis :thefinger.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Later vernam ik ook van Mati, dat Extince haar afgelopen zaterdag had gepasseerd!!!! Eerst laat ie Gabriella maandenlang staan, dan wijst ie ook nog eens mijn muurbloempje Anastasia van de hand en nu ook nog de rooie seksheks Mati (ze heeft een toverstaf in haar handtasje )
    Dat klopt, ik wist niet dat het zo bij haar zou aankomen, ze heeft haar teleurstelling ook bij Ace2 geuit las ik :o. Maar met 2 trio’s en 3 reguliere kamersessies in de benen, maakte ik niet veel meer klaar. En de passie en inzet die deze dame nu eenmaal eist op de kamer, kon ik niet meer leveren. Gelukkig hebben anderen dat voor mij waargenomen !
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  19. #19
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Euh was een typfout, maar mss heel toepasselijk want de dame in kwestie is wel degelijk gek in haar hoofd

    Volgens haar ben ik gek in mn hoofd: verrückt, unglaublich en nog een paar Duitse adjectieven. kortom ze was helemaal van haar melk nog veel meer dan de vorige sessie die ze al buitengewoon vond, "ich kann nicht mehr, ich bin tot" zei ze na de 5de maal.
    (normaal komen de beren -zich 5 jaar ouder voelend- terug de bar binnen na meer dan een uur met haar maar ik heb haar moeten dragen tot aan de bar
    (Kannst du xxx kg tragen, zei ze :teuflisch)
    Laatst gewijzigd door The Saint; 2 oktober 2008 om 18:38 Reden: quote
    Het doel heiligt de middelen

  20. #20
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch fotografisch pornografisch geheugen van Ace2...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik was deze middag in de poel des verderfs. Niet voor mijn eigen genot, maar om de zieltjes van Rex, Minime, Sagoya, Toppie33, Sonny (vergeefse moeite), Gustomass (hij liep met een pen en een stuk papier rond) en Quama te behoeden voor allerlei onheil.

    Ik werd in mijn zedenwerk gehinderd door: Regina (bruine huid), Svetlana (ze liep met een stukje Minime in haar mond), Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33), Roxy (is geen vegetarier, gezien haar behoefte aan mannenvlees), Ayca, Filiz, Gulcan (kan er iemand strakker uitzien?), Linda, Amy, Ebby (3 Braziliaanse dames :p), Lin, Christina, Dora, Roxanna, Lina, Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom), Chanel (vond mij een "schwein"), Mati (was teleurgesteld in Extince, waardoor ze mij op het toilet aanrandde, waarna ik haar maar snel een stukje Quama heb toegeworpen), Marina, Samantha (was mij niet vergeten), Nellie, Ella, Tiffany (liet ze "breed" hangen), Ina, Alexa, Cindy, Tanya (pl.), Magdalena, Nicolle, Lisa (ging zelfs met een ijsbeer op een bank keuvelen), Sandra, Anja, Olga, Lucy, Emma, Xenia (was vroeg weg), Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p), Doris, Madlene, Luna (was boos), Valeria, Trinity, Laura en Melissa.

    Ik was er om 13.00u. en ontbeet rustig. na veel te veel onzin te hebben uitgehaald, ben ik "vergeten" te neuken. Ik ben nog wel op jacht geweest, maar ik werd gestoord door Rex. Om 18.00u. heb ik GT uitgeput verlaten.

    Jullie lezen het allemaal nog wel.:wink:
    Hey Ace2, Gusto met een pen en stuk papier?? Moet zeker mijn tandenborstel geweest zijn , of uuuhhhh..
    Als ik jouw lijstje met dames zo zie, moet jij wellicht een pen( die sowieso) en papier ( pappel in't spaans) op zak hebben gehad. of heb je een fotografisch pornografisch geheugen misschien??
    Even enkele aanvullingen. Je hebt niemand minder dan Samira gemist, mogelijk was zo nog niet boven water toen jij al weer in je auto-mobiel zat.
    Ennuh, hoe kun je Maria, die lieve meid uit Litouwen over het hoofd zien??
    Gusto heeft nog zoveel moeite gedaan om haar een half uur vóór het eten binnenkwam aan de praat te houden, ze had zo'n honger, dat meiske. Samen lekker geëten ( zuviel Brot im Frikaddelle) en gebbabbelt en daarna samen lekker opfrissen en naar huisje 16 tot het pikkedonker was....
    Inderdaad Ace, Gusto is ook niet aan neuken toegekomen en dat mogen we volledig op het konto van deze allerliefste Maria schrijven. Deze jonge meid weet een man het hoofd, van Gusto junior dan in dit geval, op hol te brengen, zodanig dat ie op dat moment aan neuken niet meer toekomt. Sjonge wat een fantasie heeft deze dame..Ennuh, het mooiste is dat ze die nog graag werkelijkheid wil maken ook nog ...ennuh nóg leuker is het dat ze dáárvoor nou net ondergetekende heeft uitgekozen...... sjongejongejonge.....wat een meid en wat voelde Gusto zich weer een jonge man.....mmmmm

    Kortom Ace2, niet verwonderlijk dat Maria op jou lijstje ontbreekt. Ze was wel aanwezig maar lange tijd inderdaad "even buiten bereik.." behalve voor mij dan...mmmm

    Gustommmmmmmmass heeft genóten.....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    der urlaub ıst bald beendet....

    gt .......... 08.10 and 11. 10 ............

    und dann wieder eine lange pause oder das ende des clublebens ???............

    gruss ozzy1:wink::wink:

    Onzin,onzin en blablablabla........
    Mensen die echt willen stoppen, die lullen er niet zoveel over die stoppen gewoon. En na verloop van tijd kan je dan eventueel een afscheidsbriefje schrijven.............

    :wink:


    PS En nu maar afwachten wat die vertaalmachine gaat opleveren :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    hey Ace ik ben even de naam van die andere ijsbeer kwijt waar wij ook mee hebben staan te praten ingang theke /bar kortharige beer....
    Rex is zijn bijnaam in de straat.

  23. #23
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    gister een leuke dag gehad in GT .. verder Ace leren kennen.... dacht dat ik alles al gezien had maar wederom is er altijd weer een overtreffende trap !! Ontzettend gelachen met hem in een gesprek met braziliaanse Chanel...
    En toen was ik al aan het einde van mijn latijn.:D

    Met Chanel heb ik inderdaad een goed gesprek gevoerd: over mijn stamboom (die van haar is half Duits, half Braziliaans), wat ons shockeert, mijn mama en over mijn voorkeur voor Mickey Mouse films. Segoya, zeg dat het niet waar is.

    Jullie lezen het allemaal dit weekend.
    Laatst gewijzigd door Ace2; 2 oktober 2008 om 22:45

  24. #24
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Je moet de berichten van Ace2 beter lezen Seqoya

    Ik weet dat ik teveel en te lange onzin schrijf. Maar als je goed leest, soms tussen de bedlakens door, dan staat er ook wat nuttigs in.

  25. #25
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Ondertussen had ik, net voor ik op kamer ging, rex voorgesteld aan toppie en zelf was ik net te laat om Ace2 te ontmoeten maar denk dat ik hem om 18u
    nog net zag vertrekken.
    Sorry, ik was gisteren niet helemaal mijzelf. Ik was The White Tornado
    Je leest het allemaal van het weekend.

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Diamond 468*60   Living Room 468*60