Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex

Tweede ronde wilde ik eigenlijk les krijgen van Alexia, maar dit keer maar overgeslagen en gekozen voor een al reeds eerder door mij gespotte dame uit Wit Rusland, Olga. Ziet er leuk uit, maar heb er geen goede ervaring mee gehad. Stond na 10 minuten weer buiten. Ze bakte er niets van.............Helaas dus deze ronde sinds lange tijd een slechte ervaring meegemaakt.

Vraag mij af of het dezelfde dame is ??

Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Nee,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Vraag mij af of het dezelfde dame is ??

Willem2 :wink:
    Nee, dit is niet de Olga met de zwarte haren. Ik stond gisteren bij Rex en Olga toen ze net naar de kamer gingen. De Olga waarmee Rex is geweest lijkt een beetje op de EX van REX:D
    Dus we hebben nu twee Olga's in GT rondlopen.

BR, Sonny

Last Online
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard

AUB Rex maak dan ook hier maar een paspoort aan , dan wordt het daarna er wel bovenin geplakt

Groeten Willem2 :wink:

Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Met Olga uit Wit-rusland ben ik ruim een maand geleden een paar keer op de kamer geweest. Was erg lief tegen mij dankzij MineMe die haar op scherp gezet had!
    Heb haar laatste weken niet meer gezien. Is ze erweer?

Last Online
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard

Hmmm

Zo lastig kan het toch niet zijn :

Naam : Olga

Haarkleur/-lengte :

Lengte dame :

Postuur/Cupmaat : Slank

Nationaliteit/Taal : Witrussische

Leeftijd :

Tatoeages/Piercings :

Service :

Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Discussies
    112
    Thanks
    281

Standaard Olga

Naam : Olga

Haarkleur/-lengte : Donkerblond

Lengte dame : ong. 1.75m

Postuur/Cupmaat : Slank

Nationaliteit/Taal : Witrussische uit Minsk

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : geen

Service :voor mij beneden peil...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Gisteren @ 15:45
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    91
    Thanks
    219

Daumen hoch of Olga er weer is, jazeker...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ButtinSky
    Met Olga uit Wit-rusland ben ik ruim een maand geleden een paar keer op de kamer geweest. Was erg lief tegen mij dankzij MineMe die haar op scherp gezet had!
    Heb haar laatste weken niet meer gezien. Is ze erweer?

De laatste 5 keren dat ik er was was Olga er ook, laatste keer was woensdag 5 juli.
    Morgen zondag, weet je wat ik ga voor je kijken....
    Moet er toch zijn om een klein fijn latinatje warm te houden.

Groetjes, Gustomass

Last Online
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ButtinSky
    Hallo Willem2,
    je weet dat ik daar moeite mee heb, maar dat is beter dan ze niet meer kunnen vergeten !

Lekker ding, klein,slank, ongeveer 1,65m half lang donker blond haar. Fier B-cupje, een een heel lekker nauw .u.tje. Goede algemene ontwikkeling, de politieke situatie in Belarus en alles van de demonstraties van 2 maanden geleden in Minsk heeft ze me uitgelegd.
    Ze zij dat ze de hele zomer in GT bleef, maar ik heb haar niet meer gezien.
    Je ziet ik ben haar niet vergeten. Msschien zie ik haar zondag weer.

Groeten,

Met toestemming geplaatst.
    W2

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Daumen hoch Olga, 10 november 2006

Als eerste hierbij het forumuliertje van Olga zoals ik het zie:

Haarkleur/-lengte : Donkerblond met highlights / Halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
    Nationaliteit/Taal : Wit Russisch / Russisch / Duits / beetje Engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, Beffen, Zoenen, NMC en GFE
    Voordelen: Intiligent
    Nadelen: risico dat je te lang op de kamer blijft
    Tijdsduur : 2uur
    Prijs : 125
    Extra’s bij het bezoek:

Olga, 10 november 2006

Olga is mij al geruime tijd opgevallen. Tot aan gisteren ben ik nog nooit met haar naar de kamer geweest. Je hoeft eigenlijk aan Olga niet te vragen waar ze vandaan komt, want haar typisch slavische gezicht doet haar verraden dat ze uit de hoek van Rusland vandaan moet komen.
    Ze heeft mooie heldere ogen en wat fijne sproetjes in haar gezicht. Verder lijkt het dat ze getatoeerde wenkbrauwen heeft. Al met al een mooie verschijning. Dat ik nog niet naar de kamer was geweest kwam niet door haar uiterlijk, want het is een mooi slank meisje om te zien, maar enerzijds de ervaring van Rex en anderzijds haar terughoudende voorkomen in de bar, deed mij de kamergang niet laten plaatsvinden. Tot aan gisteren dan.........

Ik ben de afgelopen drie dagen in GT geweest, en elke dag had ik wel de drang om het met haar te proberen. Telkens was ze bezet, of het kwam mij niet uit omdat ik zelf net van de kamer af kwam. Gisterenavond was het moment daar dat ik haar kon aanspreken. Een leuk spontaan gesprek volgde, waarbij het verzoek om de sleutel niet lang op zich liet laten wachten.
    Helaas was er weer een wachttijd voor de sleutel, maar na een klein halfuurtje kon ik achter haar aan lopen richting de blokhut. Dat dit een sessie zou gaan worden van 2 uur had ik op dat moment niet gedacht.

We sluiten de deur van de blokhut achter ons dicht en Olga zet de verwarming op stand "levensgevaarlijk" Ik vraag haar nog "Meisjes uit Rusland zijn toch gewend aan de kou" Schijnbaar niet meer wanneer ze al drie jaar in Duitsland wonen. Tijdens het uitkleden onstaat er een interessant gesprek tussen ons. Heerlijk is dat, wanneer zo'n meisje perfect Duits spreekt. Ik stelde haar voor om ons gesprek te laten samengaan met een heerlijke massage voor haar. Ze gaat ervoor liggen en Sonny aan de gang........
    Wat een heerlijk lijfje heeft dit meisje. Het gesprek doofde uit, en in stilzwijgen ondervonden we beide het genoegen van de massage. Zij het genot wat ze voelde en ik het genot dat zij genoot. Het was al snel een uur verder toen ik met de massage klaar was. Olga, totaal ontspannen, uitte een golf van waardering naar mij uit dat het voor mij bijna onmogelijk werd om met beide voeten op de grond te blijven staan. Tja, toen dacht ik, daar doe je het voor.
    Wat ik er het resterende uur voor terug kreeg, was niets minder dan een van de beste kamer ervaringen welke ik tot nu toe heb meegemaakt.
    En dan in mijn achterhoofd de gedachten dat Rex een totaal mindere ervaring met haar heeft gehad. Het geeft nogmaals aan dat een ervaring puur persoonlijk is. Ik ben blij dat ik de stap met Olga heb gezet en ze zal me zeer zeker terug gaan zien.

Olga werkt a.s. zondag nog 1 dag en gaat dan voor een tijdje terug naar huis. Na 2 december zal ze weer in GT terug zijn.

Wat is het leven toch mooi......

BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 november 2006 om 11:51

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Ook deze Olga viel ten prooi aan Sonny

Nu ik de resensies van de afgelopen week zit op de schrijven, besef ik nu pas dat dit mijn derde Olga is van de afgelopen week. Maar deze Olga is voor Sonny iets speciaals. Zoals de eerste sessie met haar een aantal weken geleden (Lees hierboven) was het ook deze keer weer die bekende klik. Tja, ik heb nu eenmaal voorkeur voor Russinnen Helaas kon ik Olga pas strikken in het laatste uur, want toen ik was aangevangen met haar te masseren en uiteindelijk al haar lichaamdelen had gehad, bleek het plotseling stil te worden in de bar. Verrek, het is al 1 uur. We hebben de sex toen maar overgeslagen. Ik vind dit niet erg, want een meisje als Olga masseer ik graag, en wanneer je dan ziet hoe ze ervan geniet, dan heb ik ook heerlijk gegeten en gedronken.

Olga, Paka

BR, Sonny:wink:

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    92
    Thanks
    0

Standaard

Ben afgelopen vrijdag ook naar de kamer geweest met een Witrussiche Olga.
    Ze voldoet grotendeels aan bovenstaande beschrijving maar 'mijn' Olga had echter wel twee tattoo's. Eentje vooraan boven rechterborst en eentje onderaan de rug.
    Ik heb even gebruik gemaakt van het alfabetische lijstje en alleen deze Olga voldoet voldoende aan de beschrijving.
    Lekkere dame deze Olga, heerlijk nat en onvermoeibaar pijpen. Goede sessie maar voor mij geen absolute topervaring.
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    240
    Thanks
    341

Standaard Olga van nabij de Wolga

Na wat omzwervingen in NRW toch neergestreken in GT en Olga was de eerste die bij haar zelf dacht laat ik maar eens wat ondernemen hij ziet eruit of ie wel wat sex kon gebruiken en dus belandde we in blokhut 17, onvermoeibaar pijpen en zoenen, en terwijl ze stevig pijpte was ze zich zelf behoorlijk aan het vingeren en pakte steeds ook mijn hand en wilde dat ik dit ook stevig bij haar zou doen en wie ben ik om dat te wijgeren, heel lief meisje niet indirect mijn type maar wel ontzettend lief, wat posities gewisseld en afgemaakt met een FT, was al met al wel een meer dan goede ervaring en de druk was van de ketel.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    6 oktober 2024 @ 07:27
    Discussies
    143
    Thanks
    7.156

Standaard

Ik werd opgevangen door Olga uit Wit Rusland. Ik moet zeggen dat ze toch wel een heel mooi lijfje heeft, met schitterende benen. Ik moet iets te lang naar haar benen te hebben gestaard, want ze zei: “Gefallt ess dir? “ Ja,ja, het gefallt mij zeer goed. Na een kort gesprekje belandden wij romantisch op de kamer. Een beetje bang was ik dat ik niet genoeg krachten meer zou hebben. Ik moet ook wel toegeven dat ik een beetje moeilijk op gang kwam. Maar toen ik eenmaal op gang kwam kon ik goed doorgaan. Wat Olga ook probeerde, en dat deed ze veel, mijn orgasme kwam er maar niet aan. “Du fickst so lange. » Alle mogelijke standjes wel een beetje doorgenomen en ik hoefde mij niet in te houden. Olga houdt wel van een beetje stevig, maar niet al te wild. Ik had niet verwacht dat Olga een orgasme zou faken, maar dan blijkt maar weer eens dat ik nog steeds veel over vrouwen moet leren.
    Toen ik er uiteindelijk toch ook aan toe moest geven zei ze tegen mij dat dit toch wel een pittig partijtje was geweest. “Ein mann soll lange ficken. Dass gefahlt mir..” Ik zat erbij en keek erna en kon geen pap meer zeggen. Olga moest wel lachen toen ze mij zo uitgeput zag zitten. Ze wreef over mijn natte voorhoofd en gaf er een zoen op. “Du bist ein toller mann.” Ik vond het wel lief dat ze dat zei, maar op dat moment kon ik alleen nog maar hijgen. Na deze sessie ging Olga naar huis en ik kon eindelijk eens rustig in de tuin gaan zitten.

Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ace is een beetje door de zon bevangen, hij bedoelt deze Olga :D .

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Ze is er weer!

Lange tijd niet meer gezien deze Olga, maar ze is er weer!

Gisteren liep ze weer fris en fruitig in GT rond.

Sonny:wink:

Last Online
    12 juni 2024 @ 08:56
    Discussies
    199
    Thanks
    2.494

Standaard

en vandaag helaas weer niet

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard

Meestal is ze ook na 22:00uur vertrokken.

Last Online
    7 oktober 2024 @ 16:10
    Discussies
    68
    Thanks
    1.837

Standaard

Was gisteren in GT en heb me laten verleiden door een blonde (krullen) russische OLGA...
    Omdat er een wachtlijst was voor kamers stelde ze voor om op te knuffelen im kino..
    Nou dat deed ze meer dan goed,dus haar weggestuurd voor sleutel.
    Na een tijdje kwam ze terug dat het nog wel even kon duren en begon ze me vol ijver te pijpen.....
    Haar gevragd om te stoppen want ik wou neuken,dus ging ze weer naar voren en kwam na 5 minuten terug dat er een wachtrij van 40 minuten was...
    Ik stelde voor dan neuken we wel in kino..
    Lekker schatje die goed en ondeugend is
    (tongzoenen,beffen,neuken MC,pijpen zonder,en als klapper klaarkomen in haar gulzige bekkie)
    wow......
    wooley werd helemaal gek van haar....en de omgeving (veel toeschouwers)
    100% herhalingsgevaar
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Olga is terug in GT

Echter niet meer beschikbaar als DVP. Ze werkt nu achter de theke en voorziet het aanwezige volk van drankjes. In ieder geval leuk haar weer terug te zien.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten