Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Last Online
    7 mei 2015 @ 13:40
    Locatie
    Schipperskwartier, Antwerpen
    Berichten
    111
    Discussies
    22
    Thanks
    43
    Thanked
    40 in 27 posts

    Standaard Schippersstraat 1/01, Roxanne (Roemeense)

    Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 1/01
    Naam: Roxanne
    Nationaliteit: Roemeense
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Blond, lang
    Kleur ogen: Bruin
    Lengte dame: 1 meter 70
    Cupmaat: D - cup
    Uiterlijk: Uitstekend
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC, beffen en alle standjes
    Shift: Nachtshift
    Kosten: 50 euro voor 25 minuten

    Vrijdag 29/04/2011

    Vandaag ben ik weer maar eens naar mijn geliefde SKW afgezakt! Vandaag was ik een man met een plan. Helaas durven plannen nogal eens in het honderd lopen. Uiteraard was dit met mijn plan ook het geval. Al maanden ben ik in het SKW op zoek naar een echte MILF.
    Na lang zoeken heb ik die gevonden helemaal in het hoekje op de binnenkoer van Villa Tinto. Deze dame zou ik vandaag eens de ware kracht van een jongeman laten voelen. Uiteraard was ze vandaag niet te bespeuren...
    Mijn favoriete dames waren er ofwel niet of ze waren bezet. Ik moest dus verder kijken. Mijn keuze viel op Roxanne van Schippersstraat 01/1.
    Roxanne is werkelijk een van de mooiste dames van het SKW, dit wil echter niet zeggen dat de dienstverlening recht evenredig is. Toch ging ik het erop wagen. Tijdens de kennismaking bleek al snel dat Roxanne niet uit is op een babbeltje. Geen probleem van mijn kant want praatjes vullen geen gaatjes. Toch ben ik anders gewend.
    Bij overhandiging van de waardepapieren ging haar corset en mini - string onmiddellijk uit. Ik was onder de indruk en ondanks mijn jeugdige leeftijd ben ik al een en ander gewend.
    Helaas ging het al fout van in het begin. Ik had mij nog maar net ontdaan van mijn kledij of Roxanne had al een condoom tussen haar lippen geplakt om mijn kameraad onmiddellijk te muilkorven. Dat vond ik geen goed idee want ik wou wel eerst met die prammen spelen. Dit liet ze ook toe maar het was niet overtuigend van haar kant.
    Ik heb haar dan maar laten pijpen. Deze dame is helaas niet geslaagd aan de Academie Oralski. Pijpen deed ze maar monotoom en gevoelloos.
    Ik wou haar kutje wel eens proeven en trok haar in een 69 op mij. Haar kutje smaakte fris en werd na een tijdje zels nat. Of dit nu van haar kutsap was of van mijn speeksel, daar ben ik helaas nog niet uit. Ik veronderstel het eerste.
    Ik vond het tijd om te gaan neuken en maakte dat duidelijk door haar op haar rug te leggen. Met een zachte stoot, opende ik de klapdeuren van haar saloon en dreef het tempo langzaam maar zeker op. Van tijd tot tijd wierp ik mijn kop op om die prammen te zien gaan.
    Dan manouvreerde ik ze in doggy - style positie. Normaal kijken de dames naar mij of ze mij alles nog moeten leren maar nu moest ik dat doen want Roxanne maakte geen gebruik van de spiegel, die nochtans strategisch voor deze positie was opgesteld. Ik maakte haar dit duidelijk en jawel ze begon zelfs een beetje met haar reuzachtige tieten te spelen.
    Ik kon het niet meer houden en schoot het zakje vol. Roxanne vloog van bed, waste haar en zei verder niks.
    Roxanne is wel lief, is een optik - fuck, kijkt niet naar de klok (toch stelt ze een wekker in op haar gsm, toen deze afliep na 15 minuten, negeerde ze die en mocht ik toch verder doen). Ze zegt niet veel maar dat ligt volgens mij in haar aard. Wat erger is, is dat de seks met haar niet echt ongeremd is. Alles verloopt nogal stroef.
    Herhaling: voor mij niet. Wie echter van een jong meisje met naturelle grote tieten houdt, zal er zijn broek niet scheuren.

    Van jullie correspondent ter plaatse: Roberto.

  2. Onderstaande leden hebben roberto1989 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 april 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Kan me helemaal vinden in de bovenstaande recensie. Roxanne is één van de mooiste en naturelle meiden in het SKW. Een echte schoonheid. Maar daarmee is het meest positieve verteld. Eens de 50 euro overhandigd, komt een erg saai vervolg. Pijpen is gevoelloos en bijzonder monotoon. Toen ik bijna in slaap was gevallen, maar gaan neuken. Roxanne is één van die meiden die irritant haar hand tussen haar benen hodt; lekker doorstoten is dan moeilijk. Zodra ik klaar kwam, spong ze van bed af. Opdracht volbracht, en geen napraatje. Ik had haar al vaak voor het raam zien staan. Nu weet ik waarom deze schoonheid slechts zelden bezet is. Met zo een laag serviceniveau weet je geen klanten aan je te binden. Dan zijn er girl next door types die een veel en veel betere service geven, en dus ook veel vaker het gordijntje voor het raam mogen schuiven.:

  4. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur (12 juni 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Inderdaad Felrops,

    Ik ben ook ooit eens bij Roxanne binnen gestapt want het is gewoon een echte schoonheid. Ze bezorgde me vanachter haar vitrine een erectie in de broek maar daar was dan ook alles mee gezegd.

    Ze is allesbehalve spraakzaam en de ontvangst was dan ook niet echt vriendelijk maar goed, geen punt dacht ik want dat kan ook de aard van het meisje zijn.

    Toen ik echter mijn kledij uitgedaan had, had Roxanne al een een condoom vast en begon me onmiddellijk te pijpen maar mijn kleine vriend was nog bijzonder slap. Van deze aanpak hou ik dus niet echt. Je mag haar wel overal aanraken tijdens het pijpen maar het is allemaal maar weinig spectaculair van haar kant en ze laat het gewoon toe en het lijkt allemaal wat tegen haar zin. Dan hoeft het voor mij ook niet echt meer...

    Het neuken met haar is niet slecht maar ook niet goed. Ze licht er een beetje doods bij, alle mogelijke standjes zijn wel mogelijk maar zonder initiatief van haar kant.

    Ach goed, wie wil neuken met een bijzonder mooie meid met grote en natuurlijke tieten zal toch wel fan zijn maar qua service zit het bij deze meid niet snor al is het geen te mijden meid. Het is zelfs niet echt een klokkijkster maar ze laat zich gewoon neuken en wil er met een minimum aan inspanning van af komen.

  6. Onderstaande leden hebben dé connaisseur bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (12 juni 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Dame is allang weg.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Diamond 468*60