Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Harley ( Mercedes) ( Duitse)

    Naam : Harley

    Haarkleur/-lengte : blond, met een zwarte lok ergens. Eerste keer dat ik haar zag was het rasta.

    Lengte dame : 1.80m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot gespierd postuur , B-Cup wat hangend

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 29 jaar

    Tatoeages/Piercings : Tepelpiercing waar ze graag aan trekt. En wat tatoeages waarvan een grote op haar rug

    Service : Goed. Zoenen, PZC, NMC, over de borsten klaar komen, aftrekken, FT, Anaal en andere spelletjes

    Bijzonderheden : Ze ziet er groot en machtig uit. Heeft helblauwe ogen en een wat rare stem. Eerste keer zag ik haar in FKKWorld daarna in de PHG en nu werkt ze al een hele tijd in GT. Heeft een nederlandse oma en als ze zich wat zou inspannen verstaat ze wel wat nederlands.

    Recensie :
    26-9-2003 Verslag van toen nog Mercedes op het Römerfeest in FKKWorld

    De avond liep bijna op zijn einde. Er waren optredens van een slangemens geweest en een spetterende striptease van twee hele mooie dames. De dames hielden een paaldansshow en trokken iemand het podium op. Deze man werd helemaal onder geschuimd met slageroom en champagne. Dat deden de dames behoorlijk geil. Was allemaal mooi om te zien.

    Na de shows was ik dus nog behoorlijk geil en wilde nog wel wat. Dus eerst maar wat informatie inwinnen bij NWU en daarna bij wat nieuwe vrienden waaronder Kongojoe. Kijk daar heb je wat aan op zo'n forumfeest. Maar smaken van dames zijn voor een ieder gelukkig verschillend. Lopend door het enorme grote gebouw kom je steeds geile dingen tegen. Zie je Tiga weer met een roodhoofd op de bank zitten met zijn handdoekje omhoog met daaronder een dame die even aan het poetsen is. Ja, euuuh ze heeft het koud: stamelt hij. Dus maar doorlopen en op zoek naar de latste dame voor het slapen gaan.
    Paar dames gevraagd maar ze wilden niet omdat ik eerst wou masseren. De dames dachten daarvoor geen geld te krijgen en wilden alleen meteen hardneuken. Daar had ik weer geen zin in. Ik had zin in iets heel speciaals. ik had de dame in kwestie 's middags al aan de rand van het zwembad gezien. Iedereen had haar gezien. De dame in kwestie,Mercedes is namelijk volgens het Roemerforum 1.87 maar met hakken zeker 1.95.9verlengde uitvoering) Dus die zie je niet snel over het hoofd. Ze heeft hele lange blonde dreadlocks en een hele aparte uitstraling. Toen ze aan de rand van het zwembad stond was er constant een gast om haar heen terwijl zij heel geil aan haar borsten zat te trekken.
    Dus deze Mercedes is de laatste van de avond geworden. Mocht achter haar aanlopen naar beneden op zoek naar een kamertje. Hele geile voorstellig heb je dan al achter de rug om deze vrouw met hoge hakken die bijna totaal naakt is voor je uit te laten lopen. Die dreadlocks dansen van genot op haar billen. In het kamertje aangekomen eerst de handdoeken erop en dan Mercedes er lang uit op laten liggen. Eerst op de buik en dan lekker masseren. Daar heb je gewoon extra olie voor nodig. Ze vond het heerlijk vooral haar voeten. daarna omgedraaid en haar benen gespreid. Heerlijke befbeurt terwijl je hard aan haar tepels mag trekken(moet trekken). Kronkelen. Daarna heeft ze me heerlijk verwend met haar mond. Lekker zuigen. Toen wilde ze nog wel even geneukt worden door een kaaskop. Dat gebeurde dan maar. Heb haar lekker van achteren geneukt. Lekker kletsen tegen de billen. Uiteindelijk heeft ze al trekkend en pijpend me laten spuiten over haar borsten. Een hele geile afsluiting.
    Afscheid nemen,douchen, aankleden en vertrek naar huis. Dat duurde nog lang, was pas om 9 uur 's ochtends thuis. Was allemaal leuk maar de volgende keer is de bus vol en blijf ik in Linden in het Etap-hotel slapen!


    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Harley, 23/08/04, PHG

    Was eigenlijk niet van plan om 'n apart verslag over Harley te schrijven. Maar er bleek nog geen volledig recensieformulier over Harley te zijn ingevuld; bij deze dus. Harley is 'n vrouw die men niet licht over het hoofd ziet. Zoals al aangegeven 'n zeer lange blondine van 1.87, met hakken zelfs dicht tegen de twee meter. De eerder genoemde dreadlocks heeft ze niet meer. In plaats daarvan halflang blond haar, wat ze gisteren had opgestoken. Ze heeft 'n mooi slank gebruind lichaam en 'n paar helder blauwe ogen. Ronduit 'n zeer imponerende en fraaie verschijning.

    Had Harley al eerder op de avond gezien, toen ze slechts met 'n blauw handdoekje om haar middel door de bar liep. In de ene hand droeg ze haar schoenen en tasje, in de andere haar uitgetrokken hemdje waarmee ze haar borsten 'n beetje bedekte. Gelukkig bleef er volop uitzicht over en wat Hollandmale zag, stond hem wel aan ;D. Maakte tegen twaalven oogcontact met Harley; de grote onderlinge afstand bleek geen belemmering voor 'n nadere kennismaking. Op haar eindeloos lange benen flaneerde ze vervolgens in mijn richting. Holllandmale voelde zich weer het lammetje wat langzaam door 'n grote tijgerin wordt beslopen. Maar dan zonder fatale afloop uiteraard. Of het moest de kruisgang naar kamer 14 zijn, achterin de hoek van het nachtcafe.

    Op de kamer voltooiden we het gebruikelijke ritueel van handdoeken draperen, jurkje uittrekken en ijsberenvel aan de kant leggen. Harley vleide zich op bed, op de voet gevolgd door Hollandmale. Die houdt ervan om lekker langzaam vrijend te beginnen, ook om de tijgerin 'n beetje gunstig te stemmen. Dat lukte wonderwel. Harley's tongzoenen werden steeds natter en dieper, vooral nadat haar borstjes en grotje flink oraal waren gestimuleerd. Harley laat zich lekker gewillig misbruiken; haar lange benen mochten naar believen in 'n verre spreidstand worden gelegd. Ronduit 'n zeer geslaagde ouverture dus.

    Vervolgens wilde Harley an die Arbeit, dus werden de rollen omgedraaid. Hollandmale met 'n paar kussens in z'n nek, genietend van 'n fraai uitzicht :. Harley schept er 'n groot genoegen in om haar partner te verwennen. Daarom 'n enthousiaste pijppartij; heel nat, heel diep, zonder handjes en met regelmatig oogcontact. Tja, er zijn toch maar weinig dingen mooier om mee te maken, toch ?! Om niet al in het begin alle kruid te verschieten, besloten we halverwege tot 'n doggy-intermezzo. Zo had Hollandmale de kans om ook Harley's fraaie tribal net boven haar billetjes 'ns beter te bekijken. Maar niet te lang, want Harley's fellatiokwaliteiten smaakten naar meer. Dat was dus ook het slotnummer in onze gezamelijke act.

    Uiteindelijk lekker over haar borstjes klaargekomen en de FT maar achterwege gelaten. Overigens doet Harley op verzoek graag FT; ongetwijfeld komen haar kwaliteiten dan nog beter tot hun recht. Voor Hollandmale was het ook zonder FT al dik toppie-joppie ;D. Hoewel het half uur al verstreken was, hebben we na afloop nog even relaxed na liggen praten, onder het genot van 'n biertje. Harley vertelde mij 28 te zijn, hoewel ik het idee had dat ze wat ouder was. Voorheen heette ze Mercedes en werkte ze in Atlantis en World, zoals eerder ook aangegeven in deze thread.

    Harley was verrast dat ik haar voornaam wist, hoewel wij elkaar nooit eerder hadden getroffen. Hoe ik die wist ? Nou, door de positieve berichten op het forum te lezen. Dat bleek haar interesse te hebben, waarna ons samenzijn uitliep naar veertig minuten. Maar met kwart voor een op de klok had ook Harley geen behoefte meer om zich nog in de bar te melden. Prima samenzijn met 'n ervaren meid die het klappen van de zweep kent. Een aanrader als je van groot, blond en goede service houdt. Dat Harley ietwat professioneel te werk gaat, was op het late tijdstip geen nadeel. Hollandmale ging immers vlot voor gaas bij haar .

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Nieuws over Harley/Mercedes

    Harley is nog steeds werkzaam in GT, maar heeft een paar maanden pauze. Over 9 maanden zien we haar weer terug denk ik.

    BTW: op dit forum dus informatie, hier http://www.hookers.nl/showthread.php...202#post330202 alleen de vraag :teuflisch

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard x2

    Dat klopt niet helemaal: 9 maanden minus 7 maanden en nog een beetje blessuretijd x 2

  5. #5
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    De dame had aangegeven na de bevalling helemaal te willen stoppen. Maar er zijn zovelen die stopten en dan terugkeerden. We zullen zien ...

  6. #6
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Harley is nog steeds werkzaam in GT, maar heeft een paar maanden pauze. Over 9 maanden zien we haar weer terug denk ik.

    BTW: op dit forum dus informatie, hier http://www.hookers.nl/showthread.php...202#post330202 alleen de vraag :teuflisch
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Dat klopt niet helemaal: 9 maanden minus 7 maanden en nog een beetje blessuretijd x 2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099 Bekijk bericht
    De dame had aangegeven na de bevalling helemaal te willen stoppen. Maar er zijn zovelen die stopten en dan terugkeerden. We zullen zien ...
    Hmmm, zou dus zomaar kunnen dat ze een dezer dagen weer rond paradeert... ?
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

  FKK Artemis 468*60