Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard Andrea (Roemeens) ex-Vele Clubs!

    Naam : Andrea

    Haarkleur/-lengte : Bruinachig kort haar

    Lengte dame : 1.50m - 1.55m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank. C / D-cup

    Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits

    Leeftijd : 19-22 jaar

    Tatoeages/Piercings : Geloof het niet

    Service : Redelijk. PZC , NMC, aftrekken, zoenen zeer beperkt.

    Bijzonderheden :


    Afgelopen zaterdag weer een keer naar Oedt geweest. De auto van Knabbel kon ook niet verder dan Oedt dus daarom was de keus voor mij ook snel gemaakt. En omdat ik ook wel zin had om weer even te zwemmen ben ik maar naar Oedt gereden.
    Deze dag gekozen voor een nieuw meisje. Ik betrap mij erop dat ik steeds vaker toch wel erg vaak met jonge meisjes naar de kamer ga. Ik moet oppassen want ik moet wel aan mij reputatie denken als MILFliefhebber :D
    Deze Andrea is een zeer kleine dame met enorme grote borsten voor haar lengte. Ik vond de service vrij standaard. Laat ik zeggen ze moet nog veel leren. Maar het is wel een aardig meisje waarmee ik zowel voor als achteraf heb getracht wat te praten. Het is gewoon een leuk klein opdondertje net als ik

    Babbel :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 januari 2007 om 15:00

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Dit kleine opdondertje waar ik graag een keer de kamer mee op was gegaan was zondag nog voor de bar te bewonderen en beleefde hedenavond haar tweede avond als thekefrau .

    Wel jammer eigenlijk , blijft een heel mooi klein opdondertje met borsten (ook als ze een strak zwart T-shirtje draagt) om U tegen te zeggen, dat heb ik dan ook maar gezegd :D!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Nationaliteit/Taal : Hongaarse, gebrekkige talenkennis
    Das stimmt nicht mehr, mittlerweile spricht Andrea besser Deutsch als ich Holländisch...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag

    Deze kleine hongaarse gisteren achter de bar vandaan gehaald,ze had effe wat rust nodig na al dat getap
    Lekkere kleine meid, het pijpen is goed lekker lang en speelt er lekker mee. Daarna over op de cowride met een prachtig uitzicht op vervolgens in doggy het geheel afgesloten. ze was jammer genoeg erg vermoeit.

    Een kleine meid,maar volgens mij was ze dood moe:ze zei ook dat ze zeer lange dagen maakten en dat ze hard moest werken achter de bar:o ze was blij dat ze er even tussen uitkon. Het was ook wel te merken aan haar,ondanks dat de sex niet super was,wel nog wat spontaan gebabbeld. Lieve meid maar ze is hard aan vakantie toe en verdient wat meer respect

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Woensdag 31-1 jl. bestelde ik meteen na binnenkomst (19u) een kopje koffie bij Andrea terwijl ze achter de bar stond in een weinig verhullend zwart setje . Volgens mij zat haar bar-dienst er toen al op.

    Om kwart voor elf 's avonds kwam ze opeens naast me zitten, ze had duidelijk de behoefte om even wat stoom af te blazen en wat tot rust te komen.

    Werd een leuk en geanimeerd gesprekje, wel apart, Andrea wou gewoon wat kletsen, ik keek als ik eerlijk ben vooral naar haar borsten en dacht "eindelijk de uitgelezen kans om met Andrea de kamer op te gaan", toen ze haar verhaal had verteld dacht ik, ach tis eigenlijk wel mooi geweest zo ... .

    Inderdaad een hele lieve meid . Kamerbezoekje zal er vast nog wel eens van komen maar woensdag jl. was gewoon not the right time!
    Ach ja dan maar een weekje wachten he !

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Daumen hoch

    Hoe vaak ik Andrea in PHG wel niet had gezien, geen idee. Anyway was in PHG door omstandigheden nog nooit tot een kamerbezoek gekomen.

    Het moest er toch een keer van komen en tijdens mijn laatste Gt bezoekje was het dan zo ver. Begon met hey "du hier?" (vind ik wel een sterke openingszin ) waarop Andrea gevat antwoorde "na was machts du hier?".
    Ze kwam bij me zitten in de bar en natuurlijk werden er toen al PHG ervaringen uitgewisseld. Toen Jansen, die naast me zat maar alleen achter gelaten terwijl die zijn soepje oppeuzelde.

    Andrea is een leuk aardig klein opdondertje gezegend met een paar fraaie borsten. Ze levert een goede service zonder dat ik nu kan zeggen dat de vonken er af spatten.
    Lief leuk meisje die een redelijke blow-job aflevert en die na nog wat gestoei afsloot met een Ft .

    Toen we dit hadden afgesloten waren er 20m om en had ik een voldaan gevoel :thefinger.
    Hierna hebben we nog wat gekletst ruim 30m om precies te zijn. Was een zeer informatief open en instructief gesprek, ben helaas alle details vergeten :teuflisch!

    Ze gaat 6 Juni naar haar geboorteland terug en zal daar 3 weken blijven.

    :wink: :wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 juni 2009 om 19:05
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    13 december 2005
    Last Online
    5 april 2019 @ 14:11
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Gestern im FKK Penelope in Essen gesehen.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    2 oktober 2020 @ 17:24
    Berichten
    129
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Standaard Now in GT

    She is now in GT with her friend Jennifer.

    :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    gisteren ook met Andrea geweest, wat een lekker klein opdondertje is dat zeg.
    lekkere echte grote borsten, voor zo'n klein wijfie.
    heftig tongzoenen, zeer goed pijpen, ( cumlaude geslaagd op de pijpacademie) vingeren,
    beffen, neuken ( lekker strak ) alles helemaal goed met deze sympathieke dame.
    ik kom er nu net pas achter dat ik in PHG al eens met haar gekamerd heb, ongeveer 3 jaar geleden. ze ziet er nu anders uit met haar zwarte haren. ik weet nog dat ik toen niet onder de indruk van haar was. [B]maar nu wel[B]

  10. #10
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Last Online
    9 maart 2010 @ 09:25
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Andrea

    ben gister voor het eerst in GT geweest.. wow.. geweldig!

    heb rustig aan gedaan een lekker rondgelopen en gekeken
    na een tijdje kwam ik in gesprek met andrea (roemeense) echt een mini vrouwtje... mooi.. hmm .. ja dat gaat wat worden dacht ik toen ze ineens geen tijd had en bij een kleine blonde nederlandse man ging zitten met een grote tatoeage..
    Gaat dit altijd zo bij haar of had ik gewoon een slechte dag?

    graag jullie ervaringen en natuurlijk een goede aanbeveling voor de nieuwe?

    tot snel GT !
    Laatst gewijzigd door ruby1318; 28 april 2009 om 14:19

  11. #11
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Laatst gewijzigd door Bosco; 28 april 2009 om 15:00

  12. #12
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Tijdje geleden ook met Andrea de kamer opgeweest, prima ervaring gehad. Niets te klagen hoor...

  13. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 13:34
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    Niet alleen de meningen verschillen, maar ook de beren.

    Bij de ene beer heeft de dame meer lust dan bij de andere, is er een betere klik of iets anders. De verwachting die de beer heeft kan anders zijn dan de service die de dame geeft. (GFE / PSE discussie) Ook heeft de dame natuurlijuk ups en downs.

    Laat ook dat zo blijven! Dames zijn gelukkig geen machines....
    Bij deze dame is het vooral smaak iemand die ze te lelijk of te oud vind wimpelt ze makkelijk af

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 13:34
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heb je ons vrouw wel met respect behandeld??

  15. #15
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Bij de deur naar de tuin zag ik regelmatig een mooi meisje verschijnen. Klein, strak lichaam en grote borsten. Dit bleek Andrea te zijn. Mijn vizier voor de avond was op haar gericht. Maar helaas zag ik een andere ijsbeer haar voor mijn ogen wegkapen en besloot ik maar een rondje te gaan lopen en wachten tot ze terug kwam van de kamer. Later zag ik Andrea weer. Ze was terug van de kamer en liep vanuit de bar richting de tuin om weer een slachtoffer op te pikken. Snel, met een verdwaasde blik in mijn ogen snelde ik, struikelend over allerlei uitgestoken benen, richting de tuin. In het gangetje was Andrea al weer op de terugweg richting de bar en kon ik nog net mijn arm om haar middel leggen. Wat voelt dat lichaam heerlijk aan. Voordat ik mij kon voorstellen vroeg ze mij: Schlüssel? Dit hoefde ze mij natuurlijk niet te vragen want ik wist al een paar uur dat ik graag met haar naar de kamer wilde. Op de kamer vind ik haar erg nors. En trek in een praatje had ze niet. Op alles wat is zei, kreeg is een snauwerig antwoord. Maar het blijft een prachtige vrouw, met een heerlijk lichaam en prachtige borsten. Als man heb ik mijn plicht gedaan en natuurlijk genoten van haar lichaam. Bij het afrekenen kreeg ik een heerlijke zoen met de toevoeging.”bis nächsten mal”. Misschien dat dat er wel van gaat komen, al is het alleen maar om dat prachtige lichaam.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  16. #16
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    voor de liefhebbers twistaS kreeg gister een berichtje dat ze weer terug in de golden time is

  17. #17
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Andrea,Golden Time.

    Ook met Andrea naar de kamer geweest,geen verkeerde.
    Josef dacht dat zij een Hongaarse was,Maar Andrea zij dat zij Roemeense was en dat zij Hongaars sprak.
    Het is op de kamer een gezellige dame,echt een klein opdondertje.
    Maar haar borsten zijn alles behalve klein.
    Zo zie je maar onze lieve Heer heeft haar goed bedeeld wat die borsten betreft.
    En ik vertelde haar dat ik haar nog wel kon uit Happy Garden.
    En zij vroeg zijn we toen ook met elkaar naar de kamer geweest.
    Ik zij dat ik dacht van wel,maar zij kon het niet meer herinneren.
    Ze zij dat ze daar alweer een tijdje weg was.
    En ik vertelde haar dat ik vrijdag in Living Room was geweest.
    Maar ze haalde een beetje haar schouders op over Living Room.
    Maar Josef vond het in Living Room gezelliger,die meiden hadden daar meer plezier.
    Ook in Golden Time heeft Josef dingetjes en snoep en chocolade uit gedeeld.
    Maar niet iederen dame keek erg blij,sommige keken met een begravenis gezicht.
    Maar gelukkig waren er genoeg vrolijke dames aanwezig.
    Maar weinig met kort zwart haar ???
    Wel zag Josef achter de bar een meisje met kort zwart haar.
    Daar had ik wel mee naar de kamer gewild.
    Het was de dame die mij de helen tijd voorziende van drinken.
    Het leek mij een helen lieve meid,alleen vond ik dat ze een beetje achter in de rij had gestaan be onze lieve Heer ,met borsten uit zoeken.
    Ik dacht een beetje bij Andrea er af en bij jou er bij zou niet misstaan.

  18. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard Dinsdag, 29 Juni

    Ik begrijp werkelijk niet dat deze kleine dondersteen me nooit is opgevallen. Waarschijnlijk komt dat door haar lengte waardoor je over deze kabouter heen kijkt. Aan haar uitrusting ligt het zeker niet. Zij heeft duidelijk vooraan gestaan toen Jezus aan zijn homp klei aan het kneden was en Andrea daaruit te voorschijn kwam.

    Ze staat bij de deur naar buiten en ik loop haar warempel weer voorbij omdat mijn blik over de grote tuin schiet. Niks te beleven dus ik draai me om en ze trekt heel zachtjes aan mijn badjas. Ik kijk naar beneden en ben met stomheid geslagen. Een goddelijk minilijf met een paar borsten in een beha waar je "U" tegen zegt. Nog leuker is haar naturelle uitstraling en haar gelispel. Wat een schatje, Papier erom heen en meenemen. Hier passen geen introducerende en aftastende gesprekken. Dat gaan we op de kamer doen.

    In het tuinhuisje komt Andrea helemaal los. Wat een orale verrassing. Zelden zo'n goede en gevarieerde "Blow Job" gehad. Om de minuut moet ik onderbreken. Langzaam draait ze haar bekken naar me toe zodat het beffen mij wat afleiding bezorgt. Op het moment dat ik de drang weer voel opkomen probeer ik het complete alfabet met mijn tong op, om en in haar poes te beffen om maar vooral mijn gedachten af te leiden. En dan te bedenken dat ik nog niet zo lang geleden een ruige sessie met Lulu achter de rug heb. Dat zegt veel over de kwaliteiten van Andrea. Haar lijfje is werkelijk super gaaf en verleidelijk. Weliswaar door God zelf uit de klei getrokken maar getransformeerd in een sculptuur van Michelangelo himself. Opeens is er geen houden meer aan en spuit mijn nectar in het rond. Andrea: "So schnell schon". "Du bist einfach spitzenklasse", luidt mijn zwakke verweer.

    Tijd voor wat informatie uitwisseling. Andrea loopt al wat jaartjes mee, vertelt me de regels waar de dames in GT zich aan dienen te onderwerpen (streng doch rechtvaardig). Wat privé dingetjes die hier niet terzake doen. We verwonderen ons allebei dat we elkaar niet eerder hebben getroffen. ook al omdat ik de laatste maand een behoorlijke stamgast ben. Andrea is een rappe prater en dat geeft mij de kans om me weer op haar lichaam te concentreren. Ik krijg er geen genoeg van zoveel schoonheid. Ik sta dan ook helemaal perplex als ze zegt dat ik vandaag haar eerste klant. "Ja ja, das habe ich schon öfters gehört". "Nein wirklich, es war ein scheiss Tag. Ich bin om 6 begonnen und der Fussball und die feste stammkunden die nur bier trinken sorgen dafür das ich nog kein Zimmer gemacht habe. Ich schwöre es auf meine Mutter". Och het zal mij worst wezen. Hoe zou die moeder eruit zien kan ik alleen maar denken.

    Langzamerhand komt er weer leven in mijn pik. Volledig te wijten aan deze heerlijke dame. Discreet veegt ze alles weer fris met haar eigen vochtige tissues met "Orangen geschmack". En op naar de tweede ronde. Ik heb er weinig fiducie in. Ik krijg een flinke stijve maar een hoogtepunt zal er niet meer in zitten. Dan heb ik echter buiten de waard die Andrea heet gerekend. Mijn God, want kan deze kleine opdonder het je naar de zin maken. Aparte ervaring om je te verlekkeren aan dit kleine lijf met een van de mooiste borsten die ik ooit zag. Weliswaar ligt hangend maar o zo verleidelijk en sappig. Haar "Cowgirl" is zoooooooo geil en dan gebeurt hetgeen ik niet vaak meemaak. Nogmaals een orgasme binnen korte tijd. Nou, als een dame dat voor elkaar krijg dan heeft ze uitzonderlijke talenten. En die heeft Andrea dus.

    Conclusie: Lief, ietwat verlegen meid met goddelijk lichaam en twee van de lekkerste borsten die ik ooit zag. Na kennismaking en klik -> spraakzaam, amusant en humoristisch. Licht lispelend wat weer extra ontwapenend maar zeker ook seksie is. Onnavolgbare "Blow Job". Hoog GFE gehalte. Heeft veel clubervaring die ze met je deelt (als je daarin al geinteresseerd zou zijn). Ongelooflijk dat er weinig over haar geschreven wordt. Geen tattoos, piercings of ander ontsierend verf- en ijzerwerk. Compleet gaaf. Kortom, toppertje!
    Herhalingsgevaar 100%.

  19. #19
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    9 juni 2019 @ 21:00
    Berichten
    72
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    iemand haar nog gezien de afgelopen dagen, vond het altijd wel leuk bij haar.

  20. #20
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Is al zeeer lange tijd niet meer in Golden Time gespot
    I´m an educated fool with money on my mind

  21. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard Dinsdagavond 15 Maart, Golden Time

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Is al zeeer lange tijd niet meer in Golden Time gespot
    Terwijl ik uit het proletenbad stap waar volgens bbertb de schadelijke uitstoot erger is dan in de Japanse kerncentrale Fukushima, loop ik tot mijn stomme verbazing tegen het kleine, lispelende schatje Andrea. Wij hebben slechts één keer gekamerd en dat was zeker 8 maanden geleden maar ze herkent me direct. Ze bespringt me zowat en als ik die zijdezachte tieten van haar zie en ze een welkomszoen tegen mijn lippen drukt ben ik tegelijk verkocht want wij hebben heel wat bij te praten.

    Ze is inderdaad erg lang weggeweest waarover ze me tekst en uitleg geeeft maar verder op deze plek niet relevant is. Ze heeft ook een vriendin Lia of [/b]Mia[/b] met siliconenborsten bij zich en kom, laten we vanwege de gezelligheid een triootje doen. Tijdens trio's ben ik altijd op mijn zwakst omdat ik een belabberde partner ben. Ik weet nooit aan wie ik mijn aandacht moet schenken of welke kut ik zal likken. En dan ook nog vier bengelende tieten voor je neus van 2 heerlijke wijven, dan raak ik de kluts volkomen kwijt.

    Daarom laat ik de actie volledig aan de beide dames over. Ik strek me lekker languit op mijn rug en zij zuigen me heerlijk af waarbij ze beurtelings hun dikke tieten mijn lijf en leuter masseren. Het blijft toch een super geil gezicht als twee van die heerlijke wijven je leuter onder handen nemen. Beleefd vraag ik of ik een donatie in de vorm van een "FT" kan geven. Dat blijkt geen probleem en beiden zuigen de saus uit de schenktuit.

    Andrea blijft een schatje en die andere griet moet ik eens apart nemen want we hebben amper kennis kunnen maken. Ze is er dus weer.

  22. #22
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Wieder da

  23. #23
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Wieder da
    Ik had je scherper verwacht. Is alweer een week of twee aan het front. Maakt niet uit want nu weten haar fans dat ze er weer is. Wat is het toch een lekker wijfje. Super gaaf sexy liichaam, ruim bemeten met een zijde zachte d cup en dan dat lispelen he. Oeoeoe, dat is zo zwoel en sexy. Ik krijg zin in haar.

  24. #24
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik had je scherper verwacht. Is alweer een week of twee aan het front. Maakt niet uit want nu weten haar fans dat ze er weer is. Wat is het toch een lekker wijfje. Super gaaf sexy liichaam, ruim bemeten met een zijde zachte d cup en dan dat lispelen he. Oeoeoe, dat is zo zwoel en sexy. Ik krijg zin in haar.
    Hoezo scherper? Ben afgelopen 2 weken niet geweest. Is ook niet te doen, 121 km op de fiets. Ze lispelde woensdag weer begonnen te zijn na wederom aantal maanden afwezigheid, dus eigenlijk is BS in gebreke gebleven. Komt ervan als je eerst alle lelijke wijven afwerkt.

  25. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 augustus 2011)

  26. #25
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Is ze deze week nog gesignaleerd?? Waaraan is ze te herkennen, behalve aan haar boobies??

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Freude 468*60