Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Partytreff-Bremen

  1. #1
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard Partytreff-Bremen

    13 april in deze partytreff geweest, www.partytreff-bremen.de
    de partytreff is midden in het (mooie)centum van bremen wat wel bijzonder is, de auto geparkeerd bij het station (2,50 per dag). de club is netjes modern en redelijk ruim het pand telt 4 etage's, 3 ruime open kamers, er is een bubbelbad, sauna, dakterras, ruime woonkamer met een beetje lullig buffetje, er waren 5 dames aanwezig sorry maar heb geen naam onthouden;

    *duitse denk ongeveer 40 wel een strak lichaam best vriendelijk, niet met haar gekamerd,
    *dame van rond de 30, model big mamma uit zimbabwe, niet mijn ding dus ook niet mee gekamerd,
    *poolse ook rond de 30 jaar, blond kort haar best lekker ding maar matige sex,
    *roemeense ik denk een jaar of 34 strak lichaam, een beetje oude kop, erg vriendelijk redelijk sex
    *roemeens denk achter in de 20, mooie volle d cup, 1.65m ongeveer 60 kg top, sex, goede GFE
    alle dames pijpen met, de hele dagen waren er slecht's 2 mede beren (Ik was er van 5 tot 10).
    Best een goede partytreff, op een hele bijzondere lokatie, veel hotels in dezelfde straat best leuk voor b.v. een weekendje
    het gras isgroener bij de oosterbuur

  2. #2
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Als ik in Bremen moet zijn, ideaal vlakbij station. t Is wel zeer kleinschalig (4 - 5 dvp's). Ik kwam voor de tweede keer op bezoek en sommige dvp's herkenden me en maakten er een leuke avond van.

  3. #3
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    ben 2 maanden geleden in bremen geweest, mooie club, de (6) dames zitten zeer passief op de bank, 3 van de 6 zaten een kruiswoord puzzel te maken,was nog wel een hilarisch moment toen een van de dames ff ging plassen, en een duitse beer ging kijken wat de poolse dame in het duitse kruiswoord puzzel had opgeschreven.
    eerstee sessie was met een te dikke te oude en roemeense (jaja de nood was hoog) ik weet geen naam meer, afwerk sessie, waardeloos,
    daarna poolse (ik geloof dat ze lisa heet) van eind 20 goede figuur mooie goed gevulde b cup, leuk meisje eigenlijk de enige mooie van het stel, goede GFE, gewoon boven op het algemene matras, daarna nog een keer met haar geweest op een van de nieuwe separate kamers, ze was hier duidelijk meer op haar gemak en zijn bijna een uur boven geweest inclusief massage.
    resumerend, mooie club, maar beetje saaie sfeertje, en eigenlijk maar een goede dame.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    donderdag weer even in bremen geweest, toch wel saaie tent niemand die iets zegt, gedurende de middag een man of 8 met 6 dames, de dames beetje girl next door types, eentje sprong eruit maar was bijzonder slecht benaderbaar, aan het einde van de middag is het toch gelukt om naast haar op de bank te belanden ze bleek duitse te zijn is vrij lang denk 1.80 ongeveer super strak, strak b clubje, ze zei werkelijk niets, nog nooit zo'n ijskonijn mee gemaakt, heb dr toch mee naar boven gevraagd en boven ontdooide ze volledig, bleek haar 2de dag te zijn, ze heeft me heerlijk gepijpt, daarna nog even ge probrobeerd dr te neuken maar ze deed niet echt haar best en doordat ze dr benen niet goed uitklaar deed kon ik er niet in komen, heb het haar maar laten afmaken met pijpen en trekken, al met al niet zo'n bijzondere middag, ga er niet snel weer naartoe

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Is recent nog iemand hier geweest? De club bestaat nog steeds en is voor Noorderlingen toch wat dichter bij dan de meeste clubs. Ik zag nog een verslag op hookers staan van iemand die niet ontevreden was, maar die was nieuw in the scene.
    http://www.hookers.nl/forum/saunaclu...nhofstraße-11

    Wat ik wel aardig vind aan deze club is dat je overal seks met hebben. Kan bij veel clubs niet meer.
    Info:
    Maandag t/m donderdag 11-24
    vrijdag 12-01
    zaterdag 12-02
    zondag 11-23

    2 uur: 80 euro
    Dagticker 100 euro
    Koppels: € 49,99
    Dames: gratis
    Laatst gewijzigd door Ferdi45; 24 september 2018 om 11:40 Reden: Toevoeging info

  6. #6
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:25
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Ben er een maand geleden geweest, was een speciale dag volgens de dames, want er waren veel Duitse beren,
    normaal zit het vol met "nieuwe" Duitsers, dames zijn wat ouder, maar de laatste 2 jaar is alles op PT gebied wat minder geworden,
    doordat meerdere clubs zijn gesloten, is de concurrentie tussen PT´s wat minder geworden. Denk dat er maximaal 10 beren tegelijk binnen waren.

    Aanwezig waren 5 dames
    Lolla Spaans, ex PT Xanten jaar of 45
    Nina jaar of 45 https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=nina
    en 3 Roebul dames 45, 30 en 25 jaar

    Sex is op 3 hele grote kamers, die niet afgesloten kunnen worden, sauna en klein balkonnetje op de bovenste verdieping voor een beetje zon,
    deed denken aan het oude PT Emmerich.

    Had mijn auto geparkeerd in een parkeer garage, toen de deur open ging tijdens het naar buiten rijden,
    stond daar een junk een shotje te doen.

    maar voor 100 Euro, en 5 kamer gangen, was het oke, niet goed en niet slecht.

  7. Onderstaande 3 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2018),Ferdi45 (25 september 2018),Wentelt Eefje (25 september 2018)

  8. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Dank fr loper voor je verslag met speciale aandacht voor de sfeer/setting. Het klinkt voor mij niet heel aantrekkelijk, te veel oudere vrouwen. Ik denk dat ik deze club toch maar niet ga vereren met een bezoek. Dan zijn er betere alternatieven.

  9. #8
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:25
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    van de website Party-treff Bremen.


    Wir sind offline.

    Seit dem 01.06.2019 haben wir unsere Tore für immer geschlossen.
    Wir bedanken uns für die vielen tollen Jahre und wünschen allen Gästen noch eine schöne Zeit.

  10. #9
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Dit verbaast met niks. ADMIN, kun je dit draadje op GESLOTEN zetten. Ben er een paar keer geweest, was weinig te doen; zoiets sluit een keer.....
    beursplein seks

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60