Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Judith (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Judith (Hongaarse)

    Haarkleur/-lengte : Zwart krullend / Lang
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat :Slank, B-cup
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Duits en Engels
    Leeftijd : 28j
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: PZC, Neuken, Beffen, Kroelen
    Voordelen: Hele mooie blauwe ogen
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : Euro 50,00
    Extra’s bij het bezoek: Geen

    Oase, Zaterdag 1 juli 2006

    Een hele mooie verschijning deze Judith. Het was mijn eerste dame op de dag dat ik voor het eerst in de Oase was. Judith heeft mooie lange zwarte krullen en een mystrieus gezicht met hele mooie blauwe ogen. Met haar 30 minuten de kamer op geweest waarbij ik een zeer goede service heb mogen ontvangen. Haar uiterlijk had mij haar al op mijn verlanglijstje gezet, heb nog even met Forza wat info over haar ingewonnen, en deze wist mij te vertellen dat Ricky Martin op 1 dag twee keer met deze dame was geweest. (ik heb geen recensie gevonden). Toen eemaal het bordje op de deur was omgedraaid, kon het feest voor Sonny beginnen. Direct begonnen we lekker te kroelen, kriebelen om alvast in de stemming te komen. Ze zoent heerlijk nat en diep. Pijpen doet ze heel lekker rustig, weinig handwerk erbij. Daarna haar lekker oraal mogen verwennen. Ze was heerlijk schoon. Uiteindelijk in Doggy de grootste hoeveelheid sperma van die dag in het condoom gespoten
    Judith, optick fick met zeker een fleugje GFE erbij:smile:

    Zeker voor herhaling vatbaar!!

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 oktober 2009 om 22:24

  2. #2
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    28 maart 2024 @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    Deze mooie hongaarse al een tijd niet meer gezien blijkbaar net op de verkeerde dagen geweest al is ze ook de meeste tijd wel bezet let niet op leeftijd gaat gewoon all the way en je weet bij voorbaat dat het wel snor zit met de service dus toen ik haar zag herkende ze me gelukkig nog.. naar de kamer gegaan en een lekker warm half uurtje gehad helaas was de spanning aan mijn kant niet zo groot dus het was meer knuffelen dan er geneukt werd..

  3. #3
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Last Online
    17 augustus 2013 @ 17:54
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich muß euch enttäuschen, Judith ist 25 Jahre jung. Eines der liebsten Mädels in der Oase, auch schon im Atlantis. Perfekter Service, toller Body, die Chemie stimmt.

    Petz, Judith-Fan

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Eindelijk kwam de bevallige Hongaarse Judith weer de ruimte binnenlopen. Wat een verzorgde verschijning. Lange donker haar, superslank en glimlach in combinatie met een oogopslag om spontaan flauw te vallen. Dat deed ik maar al te graag, maar dan wel in haar armen. Gelukkig wist zij daar wel raad mee en 5 minuten later in een verassend ruime kamer.

    Langzaam begon ze overal te zoenen over mijn lichaam, af en toe onderbrekend om enkele ferme tongzoenen uit te wisselen. Precies op tijd daalde ze af om haar pijpkunsten te etaleren. Vanuit alle mogelijk posities heeft ze me onder handen genoemen, waarvan een belangrijk deel "handsfree". Ze doet dit heerlijk. Ondertussen schuwt ze niet met een nat vingertje heel voorzichtig je kontgaatje te beroeren. Ze heeft hier duidelijk gevoel voor.

    Omdat ik bijna niet meer te houden was snel om een rubbertje gevraagd. Langzaam penetreerde ik haar en we voerden samen het tempo op. Ze werd steeds gulziger en toen ze voelde dat ik dreigde klaar te komen, nam ze mijn vingers in haar mond en begon hier flink op te zuigen en sabbelen. Met mijn andere hand hield ik haar vast onder haar keel en boog diep over haar vanuit doggystyle. Heerlijk kronkelde ze mee en wist me tot een heerlijk hoogtepunt te brengen.

    Nadien nog even rustig nagekletst en voldaan de kamer verlaten. Wat een beauty en wat een service. Heerlijke vrouw.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Leeftijd : 25j
    Was dit een gok? Drie jaar later schatte ik ze 23, zegt zelf 24 te zijn :smile:. Leeftijden toch hè . Nu ja, in World heeft Dupke mogen weten dat een dame op 1 dag 3 jaar ouder was geworden. Ze weten het zelf niet meer, mijnheer :smile:.

    Ze kwam bij mij zitten (de zoveelste op de weinige minuten dat ik even alleen zat) en kon mijn schema bijna in de war brengen, kon mij bijna vlak na mijn ontbijt in bed toveren. Ik was echter nen taaie op dat moment. Ze is lief en vrolijk, ondeugend en betoverend. Ik wou met haar gaan kameren, later. Ondermeer Heidi stak stokken tussen de wielen.
    Veel later op de avond kreeg ik nog wel een goeiedag, veel meer niet meer. Toch rare wezens die vrouwen,... soms, als ze hun zin niet krijgen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Was dit een gok? Drie jaar later schatte ik ze 23, zegt zelf 24 te zijn :smile:. Leeftijden toch hè . Nu ja, in World heeft Dupke mogen weten dat een dame op 1 dag 3 jaar ouder was geworden. Ze weten het zelf niet meer, mijnheer :smile:.

    Ze kwam bij mij zitten (de zoveelste op de weinige minuten dat ik even alleen zat) en kon mijn schema bijna in de war brengen, kon mij bijna vlak na mijn ontbijt in bed toveren. Ik was echter nen taaie op dat moment. Ze is lief en vrolijk, ondeugend en betoverend. Ik wou met haar gaan kameren, later. Ondermeer Heidi stak stokken tussen de wielen.
    Veel later op de avond kreeg ik nog wel een goeiedag, veel meer niet meer. Toch rare wezens die vrouwen,... soms, als ze hun zin niet krijgen .
    Judith schijnt bijna 28 te zijn (en is dus inderdaad nu al haar leeftijd kwijt).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Inpakkende presales.

    Eindelijk kwam het er gisteren van. Deze zeer apetijtelijke dame had ik al vele malen gespot maar er was altijd een reden te bedenken waarom de vlam niet in de pan schoot. We hadden al eerder kort contact gehad toen Mia me aan haar voorstelde enkele weken geleden. Nu kwam ze op mijn schoot zitten zoals Bonny(ex-LR, World) bij sonny pleegt te doen (altijd met groot succes ). We raakten aan de praat en ik raakte onder de indruk van haar verschijning. Niet alleen een berfecte body (redelijk hoog PP gehalte) maar ook gewoon een leuke babbel. Van het een kwam het ander en zo waren we na enige tijd innig aan het kussen op de sofa. Dit voelde zeer goed, hoewel ze haar tong iets meer ontspannen mag houden. Omdat ik aan mijn eerste sessie toe was, ik was al ruim een uur binnen en had het eten en een eerste saunarondje al gehad, besloot ik haar kamervraag met een JA te beantwoorden.

    Op de kamer ontstond een hele goede sessie. Judith weet hoe ze een klant moet behagen, het was puur genieten. Maar toch kwamen we beiden niet helemaal los. Ondanks dat ze technisch zeer goed was lukte het niet mij helemaal wild te maken wat de dame met wie ik een uur later was (Erise) wel glansrijk lukte.

    Na een vol half uur besloot ik dan om het hoogtepunt niet langer uit te stellen. Toch redelijk tot goed voldaan verliet ik de kamer innig omarmd door Judith. Een technisch hele goede sessie hoeft dus niet altijd te leiden tot een topsessie (bij mij). Waarschijnlijk lag de oorzaak in ht feit dat Judith op een enkel onderdeel op de PP=schaal toch wat te laag scoorde. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik weer eens op de kamer geraak met Judith vanwege haar heerlijke presales. Daarmee zal ze mij w.s ook een volgende keer weer helemaal inpakken.:wink::wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze Judith behoort tot 1 van de (vele) toppers in Oase. Super slank lijf, lieve kop, en (in tegen stelling tot in de vele NRW clubs) volgt dan ook gewoon een zeer intieme sessie die GFE en PSE combineert..........heerlijk!

    Ben nu een paar keer met deze dame geweest, en elke keer wordt het beter lijkt het. Uitgebreid voorspel (op bank, in whirlpool, in kino, waar jij wilt) incl TZ, PZC, DT en meer als je dat zou willen.

    Volwaardige FT en MMT op aanvraag

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Tsja........wat valt er over deze dame nog te zeggen. Behoort imho tot de wereldtop op DVP gebied!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  10. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Krijg jij een gratis wipje als je haar weer bovenaan plaatst ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Krijg jij een gratis wipje als je haar weer bovenaan plaatst ?
    jij hebt ook alles door he! ik ga natuurlijk niet 400 km rijden en dan ook nog eens geld betalen aan de vrouwen die ik dan ontmoet.....gewoon loon in natura heet dat!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. #12
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Kijk knappe vrouwen vallen altijd op knappe mannen! En daar maakt MiniMe handig gebruik van.
    Wat zou je zelf doen!! Als je knap bent??
    Josef moet het hebben van wat lokvoer? Het is net als vissen,als je geen lokvoer uit gooit vang je ook niets.
    En soms zijn de dames zo van slag van dat lokvoer van Josef.
    Dat ze de mannen op dat moment een beetje vergeten.
    Ze snoepen gretig van dat lokvoer in de vorm van snoep/chocolade.
    En wat dacht je van al die speeltjes ,als het maar licht en geluid geeft in de duisternis.
    En soms nog van die dansende poppen die muziek maken,dan kan hun dag/nacht niet meer stuk.
    En daar profiteerd ook de mede ijsbeer van,en Josef zelf ook.
    Wat wil je nog meer een vrouw die zich lekker in de vel voelt.
    Die laat dat ook weer merken,in de vorm van liefde.

  13. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Kijk knappe vrouwen vallen altijd op knappe mannen! En daar maakt MiniMe handig gebruik van.
    Wat zou je zelf doen!! Als je knap bent??
    Josef moet het hebben van wat lokvoer? Het is net als vissen,als je geen lokvoer uit gooit vang je ook niets.
    En soms zijn de dames zo van slag van dat lokvoer van Josef.
    Dat ze de mannen op dat moment een beetje vergeten.
    Ze snoepen gretig van dat lokvoer in de vorm van snoep/chocolade.
    En wat dacht je van al die speeltjes ,als het maar licht en geluid geeft in de duisternis.
    En soms nog van die dansende poppen die muziek maken,dan kan hun dag/nacht niet meer stuk.
    En daar profiteerd ook de mede ijsbeer van,en Josef zelf ook.
    Wat wil je nog meer een vrouw die zich lekker in de vel voelt.
    Die laat dat ook weer merken,in de vorm van liefde.

    Dus jij koopt de meiden om met leuke hebbedingetjes JOSEF,en daarom moet ik tegenwoordig ook al celebretiens meenemen om eens lekker gepakt te worden door de meiden het wordt steeds gekker in die saunaclubs met al die heerlijke meiden die wat willen bijverdienen met op de rug te gaan liggen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Babylon 468*60   Living Room 468*60