Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 132
  1. #51
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Even een paar uitgangspunten. Een beer gaat naar een club met een bepaald (gelimiteerd) bedrag, en een bepaalde (gelimiteerde?) libido. Nou ja, dat laatste geldt uiteraard niet voor de stud die u bent beste lezer, enkel voor de 'gewone' beren.

    Dat geld en die geilheid wil je dus kwijt bij een droomvrouw, wie dat ook mag zijn, en wat je daar ook onder mag verstaan. Andere dames wijs je dus af, tenzij je geilheid het te snel overneemt.
    Die afwijzing gebeurt op basis van uiterlijk, nationaliteit, gedrag, ontbrekende klik, twijfelachtige recensies, etc. Stuk voor stuk valide redenen. Zo lang de afwijzing op een nette, prettige, niet-kwetsende manier gebeurt, alles prima… Voor de meeste beren heeft geld immers ongetwijfeld een bepaalde waarde, value for money is voor de meesten een terechte bekommernis.

    Een dame gaat naar een club om geld te verdienen (of het nou voor haarzelf is, voor haar familie, of voor haar vriendje…). Liefst zo veel mogelijk op zo kort mogelijke tijd. Dat moet ook, want net als bij een sporter bv. is haar carrière vrij snel voorbij, en dan zou ze ‘binnen’ moeten zijn. In principe is elke beer dus een wandelende geldautomaat.
    Pecunia non olet, geld stinkt niet, heeft een Romeinse keizer zijn zoon die neerkeek op belastinginkomsten uit rioleringen ooit geleerd. Vrij vertaald: het geld van alle beren, ook oude, lelijke, veel en veel te dikke, is gewenst.

    A priori zullen weinig dames weinig beren uitsluiten. It’s all about your money honey.

    Toch kan ik het me - door de ogen van een dame kijkend - wel voorstellen.

    Er kunnen associaties zijn. Misschien lijk je op iemand. Een ex-vriendje, haar vader, iemand die haar ooit hard gekwetst heeft, iemand die haar misbruikt heeft.

    Misschien heeft ze net een minder prettige ervaring gehad, en heeft ze iets van ‘nu even niet’.

    Misschien heeft de damestamtam iets over jou doorgeseind – terecht of niet.

    Misschien heeft ze signalen opgevangen dat een andere beer interesse heeft, en weet ze welk vlees ze met die beer in de kuip heeft (een sessie van uren met veel praten en weinig actie, veel extra’s, een dikke fooi, een klik, …) en houdt ze liever die optie open.

    Misschien kan ze het zich veroorloven enkel te kameren met mannen die ze zelf uitkiest op wat voor basis dan ook (u beste lezer uiteraard omwille van uw goddelijk lichaam, uw spitse humor en uw overall charmes).

    Misschien heeft ze moeite met de kijk die sommige culturen op vrouwen hebben.

    Misschien heeft ze grenzen getrokken voor zichzelf. Niet met iemand ouder dan 60. Niet met medelanders. Niet met holle bolle Gijs. Even plastisch: zo’n lolita-popje van nog geen 50 kg met een type sumo-worstelaar…

    Misschien heeft ze net een vervelend sms’je gehad.

    Misschien zijn haar ‘vriendinnen’ haar aan het afkatten.

    Misschien heb jij daarstraks met een groepje luidop zitten lachen en keek je toen in haar richting en dacht ze dat jullie haar zaten uit te lachen.

    Misschien heb jij haar al 10 keer eerder genegeerd en is ze nu te trots.

    Misschien is het allemaal gewoon haar goeie recht. En het jouwe.

    Vast en zeker houdt het de illusie van de jacht levendig. Soms moet de prooi ook nog kunnen ontsnappen.
    Laatst gewijzigd door Gondolas9; 23 april 2011 om 09:38
    I drown by the flood of your beauty.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 5 mei 2011),bad pritt (27 september 2011),Big30 (23 april 2011),CLUBSPORT (24 april 2011),Costana (23 april 2011),duivenmelker (23 april 2011),maxi72 (23 april 2011),Megaboob (24 april 2011),Picasso 1 (23 april 2011),rmjhexe (23 april 2011),sofaking (23 april 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ben een dikke maand geleden geweigerd door een jonger Roemeense in Acapulco omdat ze niet met jonge ijsberen naar de kamer gaat als 'persoonlijke regel', om afstand tot het werk te houden. Ik ben er natuurlijk vanuit gegaan dat er wel iets anders mis zou zijn geweest. Ik ben inderdaad nog niet aan de dertig en wordt daarnaast meestal jonger dan mijn leeftijd geschat, dus als dit echt het criterium is dan klopt het allemaal wel.

    Ik heb met interesse de reacties gelezen om te bedenken wat het geweest kan zijn (ik had echt veel zin in deze dame en heb ook lang op haar gewacht). De meeste Gondols9 genoemde punten kan ik (denk ik) afstrepen. Wat alle uiterlijkheden ben ik namelijk behoorlijk normaal en ook de beharing was netjes bijgewerkt/had net gedoucht. Daarnaast hebben we wel gezellig - lijkt niet waarschijnlijk als ze net een naar sms-je/slechte ervaring/slechte associaties met mij heeft - met elkaar zitten kletsen (zonder tekenen dat ze mij liever weg had) voordat ze niet mee naar de kamer te gaan en daarna nog een tijdje, maar kon haar niet overhalen. Dus het kan zijn dat ze geen zin had, maar in Acapulco kun je dan gewoon uit de zaal wegblijven of een handdoek ombinden en een grotere vis lijkt me ook niet waarschijnlijk omdat ik in het half uur daarna niemand ook maar met haar heb zien spreken. Misschien was het wel echt de leeftijd Maar wat het ook was, haar goedrecht natuurlijk (en mijn teleurstelling )

  4. #53
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zie mijn post nu terug wat een taalfouten zeg! Excuses hiervoor, ik zal mijn leven beteren.

  5. #54
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht

    Ik: Hast du Zeit um mit mir eine Stunde auf Zimmer zu gehen?
    Zij: Wah, in einer Stunde?
    Ik: Nein, gehen wir eine Stunde auf Zimmer?
    Zij: Nein. (En toen liep ze weg).

    Bergm550

    Als ik het nu goed begrijp, ben jij Berg550 door een DVP geweigerd om te gaan kameren voor zelfs 1 uur?!?!?!

    Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met dezelfde dame, maar daar was een reden voor. Maar zo te lezen is dat nu niet het geval. Ik voel me nu niet meer in weigering van DVP's helemaal alleen.....

  6. #55
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Als ik het nu goed begrijp, ben jij Berg550 door een DVP geweigerd om te gaan kameren voor zelfs 1 uur?!?!?!
    Dat klopt. Maar het is niet de eerste keer, het is weleens eerder gebeurd. Zo'n 3 keer in GT is me dat gebeurd. Het is natuurlijk niet leuk, maar je kunt er niets aan doen. Ik ga altijd maar op zoek naar een vrouw die wel wil.

  7. #56
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Zelfs 3 keer al? Dan mag ik dus van geluk spreken, ben ik dus niet zo lelijk als Bosbeer zich dat voorsteld. Maar je blijft er redelijk koeltjes onder, ik zou toch een beetje pissed zijn.

  8. #57
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Ben je besodemieterd? Voor jou een stuk of 70 anderen zou ik denken. Gelukkig is het mij nog nooit gebeurd, maar dat komt omdat ik ze altijd chocolaatjes geef anders zou er voor mij helemaal geen kamergang inzitten. Zou wel goedkoper zijn trouwens.

  9. #58
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Zelfs 3 keer al? Dan mag ik dus van geluk spreken, ben ik dus niet zo lelijk als Bosbeer zich dat voorsteld. Maar je blijft er redelijk koeltjes onder, ik zou toch een beetje pissed zijn.
    Ik zou niet pissed zijn. Ik vind het vanuit de vrouwen gezien een groot voordeel dat ze mogen weigeren, om wat voor reden ook. Er lopen er genoeg rond die wel mee gaan naar een kamer, geen probleem.

  10. Onderstaande 4 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 september 2011),bergm550 (25 september 2011),Boy69 (26 september 2011),vrije jongen (26 september 2011)

  11. #59
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Ik ben ook wel eens geweigerd. Lang geleden in PHG, door een oogverblindende Litouwse. Dat is natuurlijk wel even schrikken; geweigerd worden door een DVP. Maar gelukkig zag ik na mij dat er nog een stuk of 3 anderen ook een blauwtje liepen bij de dame in kwestie. Dus dat verzachtte de pijn een beetje.

    Sommige dames komen net van de kamer of hebben even de tijd nodig om bij te praten met een vriendin of voor een sigaretje of een bak koffie. Of hebben gewoon even geen zin. Dat is allemaal heel menselijk en kan een reden zijn om te zeggen "Nu even niet" of "In einer Stunde? ".

    Ik probeer daarom ook altijd eerst even oogcontact te maken en een glimlach uit te wisselen voordat ik op een dame afstap. Een glimlach terug is voor mij dan een soort van groen licht. Dat maakt het wat makkelijker om vervolgens de stoute schoenen aan te trekken en erop af te stappen.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 september 2011),Ascari (25 september 2011),bergm550 (25 september 2011),wervelwind (26 september 2011)

  13. #60
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Dat klopt. Maar het is niet de eerste keer, het is weleens eerder gebeurd. Zo'n 3 keer in GT is me dat gebeurd. Het is natuurlijk niet leuk, maar je kunt er niets aan doen. Ik ga altijd maar op zoek naar een vrouw die wel wil.
    Meest waarschijnlijk is dat zo'n vrouw er net een lange sessie van misschien wel 500 euro op heeft zitten, of er een afspraak voor heeft en haar gast onderweg is. Bij de theke krijgen ze regelmatig telefoontjes van gasten die een meisje willen reserveren voor een lange kamergang. Dan gaan ze naar het meisje en vragen of dat uitkomt, wat natuurlijk altijd het geval is. Dan hebben ze op dat moment geen zin om een 75 of 100 euro sessie te gaan doen, of er is geen tijd meer voor op dat moment. Dus zoiets moet je helemaal niet persoonlijk zien, maar het komt haar op dat moment niet uit. Vermoedelijk zou ze bv de volgende dag als ze niks heeft dolgraag met je naar de kamer gaan, maar dat ga jij natuurlijk niet meer vragen.
    Overigens gaat deze uitleg niet op als je bv. de hele dag in een viskraam haringen staat schoon te maken.

  14. #61
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Meest waarschijnlijk is dat zo'n vrouw er net een lange sessie van misschien wel 500 euro op heeft zitten, of er een afspraak voor heeft en haar gast onderweg is. Bij de theke krijgen ze regelmatig telefoontjes van gasten die een meisje willen reserveren voor een lange kamergang. Dan gaan ze naar het meisje en vragen of dat uitkomt, wat natuurlijk altijd het geval is. Dan hebben ze op dat moment geen zin om een 75 of 100 euro sessie te gaan doen, of er is geen tijd meer voor op dat moment. Dus zoiets moet je helemaal niet persoonlijk zien, maar het komt haar op dat moment niet uit. Vermoedelijk zou ze bv de volgende dag als ze niks heeft dolgraag met je naar de kamer gaan, maar dat ga jij natuurlijk niet meer vragen.
    Overigens gaat deze uitleg niet op als je bv. de hele dag in een viskraam haringen staat schoon te maken.
    als je kamergangen van 500 maakt en dan nog via GT moet regelen om een afspraak te maken, dan doe je iets niet goed (eigenlijk twee dingen dus, want dat eerste is objectief beschouwd ook niet handig )
    ik was het dit keer in ieder geval niet
    (L) NCV (L)

  15. #62
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Dat klopt. Maar het is niet de eerste keer, het is weleens eerder gebeurd. Zo'n 3 keer in GT is me dat gebeurd. Het is natuurlijk niet leuk, maar je kunt er niets aan doen. Ik ga altijd maar op zoek naar een vrouw die wel wil.
    ik zie er ook niet echt een probleem in. Dame is vrij om te kiezen, net zoals wij ook de keuze hebben om al dan niet met een dame mee te gaan. Al kan ik me voorstellen dat het vervelend kan zijn als het een dame is waar je echt heeeeeeel graag mee zou willen kameren.
    zie het voor de rest als een zakelijke transactie en neem het niet persoonlijk, er zitten genoeg leuke dames dus ook nog eens zonde van je tijd om je af te vragen wat de reden is...word je niks wijzer van.
    Ik ken je niet echt heel goed maar je lijkt me een keurige correcte man dus denk maar zo: dom van die dame dat ze zo'n leuke relaxte klant laat lopen, jammer voor haar, zij loopt geld mis van een klant die regelmatig in GT is, dus een goede potentiële klant, en jij hebt keuze zat
    (L) NCV (L)

  16. #63
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    is het ooit al iemand gelukt met een vrouw in een club gratis te neuken (en dan niet een waar je al 20 keer betaald mee op kamer bent geweest en die nu een keer iets terug wil doen)
    Ja als je naar een parenclub gaat. Je betaalt dan de entree tot de parenclub, maar je hebt gratis seks met de koppels die jou zien zitten.
    En nee het zijn ingehuurde koppels
    Vrouwen zijn net enveloppen: je stopt er wat in, likt eraan en stuurt ze dan weer door!

  17. #64
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    is het ooit al iemand gelukt met een vrouw in een club gratis te neuken (en dan niet een waar je al 20 keer betaald mee op kamer bent geweest en die nu een keer iets terug wil doen)
    Ja. 1 keer een betaalde sessie (50 euri) en vanaf dan gratis en kwam er in de club niet meer vanaf.
    PLECAT

  18. #65
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:03
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Heel makkelijk:
    Als ze wil graag, als ze niet wil, jammer maar helaas.
    Je kunt ze niet dwingen (moet je ook niet willen, staat garant voor een slechte sessie)

    Er loopt vast en zeker wel een DVP rond die je centen WEL wil !!!

    Voor mij geldt wel: eenmaal "nee" is altijd "nee"

  19. #66
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard oogcontact

    Ik mijdt DVP's die geen oogcontact (willen) maken. Misschien loop ik daardoor een goede sessie met een verlegen DVP mis, maar dat is dan jammer. Er is altijd wel een ander die wel contact maakt.

    Groeten,

  20. #67
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Ik mijdt DVP's die geen oogcontact (willen) maken. Misschien loop ik daardoor een goede sessie met een verlegen DVP mis, maar dat is dan jammer. Er is altijd wel een ander die wel contact maakt.

    Groeten,
    Nu moet ik Red Devil inderdaad gelijk geven. Oogcontact en daar de reactie op is wel heel erg belangrijk. Als de dame geen interesse in jou heeft zal ze het oogcontact meiden. Komt er een glimlach bij, weet je dat het goed zit. Daarom moet ik weer terug komen op Lisa, oogcontact is er haast niet en daarom ook nooit een gesprek met deze dame gevoerd. Maar staat nog op mijn lijstje.

  21. #68
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Dames die niet met je op kamer willen..daar moet je blij om zijn..dat was een slechte sessie geworden.
    Het kan oneindig veel redenen hebben, altijd interessant om over te filosoferen maar niet om je de kop over te breken.

    Heb het zelf diverse keren meegemaakt, als je vaak in een klub komt lopen we er allemaal tegenaan..leuk vond ik het nooit, maar nu raakt het me niet meer. Het gebeurde wel altijd bij dames die ik koos puur op uiterlijk.

  22. #69
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Nu moet ik Red Devil inderdaad gelijk geven. Oogcontact en daar de reactie op is wel heel erg belangrijk. Als de dame geen interesse in jou heeft zal ze het oogcontact meiden. Komt er een glimlach bij, weet je dat het goed zit. Daarom moet ik weer terug komen op Lisa, oogcontact is er haast niet en daarom ook nooit een gesprek met deze dame gevoerd. Maar staat nog op mijn lijstje.
    oogcontact is belangrijk...tenzij er sprake is van een dame die zelden tot nooit oogcontact maakt, zeker niet als je nooit met haar bent geweest, zoals Lisa GT inderdaad. Mijden die andere meiden
    (L) NCV (L)

  23. #70
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    oogcontact is belangrijk...tenzij er sprake is van een dame die zelden tot nooit oogcontact maakt, zeker niet als je nooit met haar bent geweest, zoals Lisa GT inderdaad. Mijden die andere meiden
    Je kunt pas goed inschatten hoe een vrouw op je reageert en de chemie inschatten als je ernaast zit en een gesprek begint en je zintuigen aanzet..oogkontakt is een van de mogelijkheden maar niet alle vrouwen flirten met de ogen.

  24. #71
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Ja. 1 keer een betaalde sessie (50 euri) en vanaf dan gratis en kwam er in de club niet meer vanaf.
    In VV ooit gehad bij een dame waar ik de eerste keer mee kamerde, we waren beide dronken en geil en de sessie duurde 5 minuten... Toen ik haar wilde betalen zei ze dat ze dat niet wilde, ze had genoeg verdiend die dag en ze had zelf ook eens plezier aan sex beleefd.... Maarja, daardoor ben ik wel vaker met haar gaan kameren, goede vorm van klantenbinding dus.... Wel regelmatig als er een dame bij me blijft gedurende de tijd dat ik in de club ben dat ik een bepaald bedrag afspreek wat voor beide redelijk is....
    I´m an educated fool with money on my mind

  25. #72
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je kunt pas goed inschatten hoe een vrouw op je reageert en de chemie inschatten als je ernaast zit en een gesprek begint en je zintuigen aanzet..oogkontakt is een van de mogelijkheden maar niet alle vrouwen flirten met de ogen.
    weet ik...oogcontact speelt slechts een rol daarin...die laatste zin (mijden/meiden) was niet serieus maar een speling naar de poster die de 2 woorden door elkaar haalde.
    ik ga ook altijd een gesprek aan, ook als oogcontact in eerste instantie niet aanwezig is...zoals gezegd flirten niet alle dames met de ogen
    (L) NCV (L)

  26. #73
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    is het ooit al iemand gelukt met een vrouw in een club gratis te neuken (en dan niet een waar je al 20 keer betaald mee op kamer bent geweest en die nu een keer iets terug wil doen)

    Nee wel in Duisburg op de vulkanstrasse daar heb ik dat al een aantal keren meegemaakt met verschillende vrouwen.
    Het lijkt leuker dan het is, het is vooral verwarrend op termijn, want het overschrijdt de grenzen van de p6 en je blijft ermee bezig.

    In een klub, wel vaker voorrechten gehad en soms veel langer voor weinig of niks, maar wat Alabama een beetje tussen de regels zegt, het begint leuk maar daarna krijg je al snel het "stammfrau" fenomeen..in een klub met zoveel keuze ben ik liever niet monogaam..maar de jager

  27. #74
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    is het ooit al iemand gelukt met een vrouw in een club gratis te neuken (en dan niet een waar je al 20 keer betaald mee op kamer bent geweest en die nu een keer iets terug wil doen)
    Ik heb tot mijn grote vreugde recent twee keer meegemaakt dat mijn gleufdiertje van dienst na afloop vergat het haar toekomende bedrag in rijksdaalders te vragen.

    Eenmaal zat ik al in de auto tot het tot me doordrong.
    Beide keren heb ik alsnog het verschuldigde bedrag overhandigd.
    Beide keren is de betaling met aandoenlijke en aangenaam warm-vochtige dankbaarheid ontvangen.

    Ik heb sterk het gevoel dat ik er beide keren zonder te betalen mee weg had kunnen komen.
    Maar de bakker betaal ik voor zijn brood, of hij brood bakken nu leuk vindt of niet.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  28. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 september 2011),duivenmelker (27 september 2011)

  29. #75
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je kunt pas goed inschatten hoe een vrouw op je reageert en de chemie inschatten als je ernaast zit en een gesprek begint en je zintuigen aanzet..oogkontakt is een van de mogelijkheden maar niet alle vrouwen flirten met de ogen.
    Klopt. Maar ik bedoelde met 'oogcontact' niet zo zeer 'flirten met de ogen' maar meer 'niet vermijden van oogcontact', dus 'niet negeren'.
    Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat niet iedere jonge DVP naar de kamer wil met een 'rijpe' man als ik. (Zij mist dan veel, maar dat is dan haar probleem. ) Er zijn er genoeg die dat wel willen, dus ik heb er geen probleem mee.

    Groeten,

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Living Room 468*60