Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 132
  1. #1
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 17:41
    Berichten
    52
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard Dames die niet op kamer willen met je.

    Heeft er iemand van jullie ervaren dat dames in bochten wringen om niet met je op kamer willen ?
    Het schijnt dat er nog steeds een beeld leeft dat donkere mannen een "grote" hebben.
    Het is me een aantal keren overkomen. Ze hebben dan als smoes dat ze op iemand wachten (terwijl ze nog uren op een kruk zitten), doen alleen trio (met anderten wel meegaan) of 100 voor een half uur vragen.

  2. #2
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Last Online
    14 oktober 2014 @ 08:49
    Berichten
    45
    Discussies
    13
    Thanks
    1
    Thanked
    18 in 11 posts

    Standaard

    beste choko

    dit heb ik ook wel eens meegemaakt, maar in GT maken ze het wel erg bont.

    kaart het aan bij de eigenaar, niet bij de manager, want die doet er verder ook niets mee.

    gr

  3. #3
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Het punt wat choko noemt komt voor. Er zijn beren die groter geschapen zijn dan andere beren. Dat kan voor sommige dames een probleem opleveren en dan is het legitiem voor zo'n dame een gast te weigeren.
    Of dat in geval van de weigering van choko ook zo is valt lastig te beoordelen. In geval van weigering door een dame om wat voor reden dan ook zou ik verder geen actie nemen. Als een dame geen zin heeft om wat voor reden dan ook zal een kamergang denk ik nooit een succes zijn.

  4. #4
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 17:41
    Berichten
    52
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Ik heb er ook geen aktie ondernomen wegens hetzelfde reden dat het toch geen succes wordt, maar wat ik wel vervelend vind is dat ze dan niet meteen zeggen dat ze geen zin hebben ipv smoezen en als ik ze dan vraag of ze geen zin in een donkere hebben dan krijg ik als antwoord dat het niet zo is. Er zijn vrouwen die gewoon vragen. Ben trouwens helemaal niet groot geschapen.

  5. #5
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    misschien volgende keer even je badjas open gooien om te laten zien dat het met je grootgeschapenheid wel meevalt?
    tja, de dames geven anders waarschijnlijk inderdaad smoesjes en nepredenen, dus als je er zelf niet over begint, dan zullen zij het zeker niet doen...

  6. #6
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door choko Bekijk bericht
    Ik heb er ook geen aktie ondernomen wegens hetzelfde reden dat het toch geen succes wordt, maar wat ik wel vervelend vind is dat ze dan niet meteen zeggen dat ze geen zin hebben ipv smoezen en als ik ze dan vraag of ze geen zin in een donkere hebben dan krijg ik als antwoord dat het niet zo is.
    Het overkomt echt wel meer beren dat ze worden afgewezen. Dat gebeurt overal. De reden waarom zal van geval tot geval verschillen; even geen zin, ze wacht op een andere klant, kan van alles zijn.

    Heeft dan ook weinig zin een discussie aan te gaan ook niet als je denkt dat ze met een smoesje komt.

    Overigens ... .

    Veel dames worden in de clubs ook boor beren afgewezen. Dan zal een dame ook wel eens denken dat een beer met een smoesje komt en vaak is dat ook zo .
    Dan zal de dame het er ook maar bij laten en geen discussie aan willen gaan ook dat leidt tot niets.
    Laatst gewijzigd door Admin; 12 april 2011 om 14:52

  7. #7
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard takt?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Het overkomt echt wel meer beren dat ze worden afgewezen. Dat gebeurt overal. De reden waarom zal van geval tot geval verschillen; even geen zin, ze wacht op een andere klant, kan van alles zijn.

    Heeft dan ook weinig zin een discussie aan te gaan ook niet als je denkt dat ze met een smoesje komt.

    Overigens ... .

    Veel dames worden in de clubs ook door beren afgewezen. Dan zal een dame ook wel eens denken dat een beer met een smoesje komt en vaak is dat ook zo .
    Dan zal de dame het er ook maar bij laten en geen discussie aan willen gaan ook dat leidt tot niets.
    Klinkt allemaal als een taktvolle manier van afwijzen. Of heb je liever de echte reden zoals "Je stinkt" of "Je bent te oud, te lelijk, enz."?

    Groeten,
    Red Devil

  8. #8
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Ik zou als dame ook voorkeur voor sommige en sommige niet hebben, als zo'n dame er voor kiest om niet met alle beren op de kamer te gaan kunnen we dat beter respecteren dan toch willen. Als een dame het netjes afwimpelt vind ik er persoonlijk niets mis mee.
    de hoeren lusten er wel pap van

  9. #9
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Kameraden van mij, Suri en chauffeur worden regelmatig geweigerd door 'n dame. Daar heb ik totaal geen problemen mee.

  10. #10
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door choko Bekijk bericht
    Ik heb er ook geen aktie ondernomen wegens hetzelfde reden dat het toch geen succes wordt, maar wat ik wel vervelend vind is dat ze dan niet meteen zeggen dat ze geen zin hebben ipv smoezen en als ik ze dan vraag of ze geen zin in een donkere hebben dan krijg ik als antwoord dat het niet zo is. Er zijn vrouwen die gewoon vragen. Ben trouwens helemaal niet groot geschapen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat als er een dame op me afstapt die echt niet mijn type is, dat ik ook een smoes verzin ipv eerlijk te zeggen dat ik haar te jong en te mager vind, bijv. Ik heb dus wel wat begrip voor een dame die liefst een discussie wil vermijden met een leugentje om bestwil.
    Hoe dikwijls heb ik hier al mogen lezen bijv. dat "de Hongaartjes" absoluut te mijden zijn. Tja, het is vervelend als je zelf het slachtoffer bent van een verkeerde inschatting, maar het is ook in zekere zin een menselijke reactie.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. #11
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Hi Jongens, was bringt eine solche Diskusion ? Garnix Punkt. Wenn jemand mein Geld nicht haben will soll ers bzw. natürlich sie seinlassen.
    DVL `s gibt es satt und genug. Dann bekommt das Geld jemand anderes.
    Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  12. #12
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    niet direct een afwijzing van mijn kant maar ik heb wel de beste kamersessies gehad met dames die heel wat overredingskracht moesten gebruiken voordat ik met hen de kamer opging
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  13. #13
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Ben éénmaal (tijdelijk) geweigerd geweest door een dame dit omwille van de reden dat ik zogezegd een klant van een vriendin van haar was..... Die vriendin 1 bezoekje volledig genegeerd en degene die mij eerst weigerde wilde dan plots wel meegaan.
    Ze gaf als reden op: I see you don't go to a room with X anymore.... en weg was costana

    Heb al dames horen zeggen dat ze sommigen weigeren gewoon omdat ze té groot geschapen zijn, in dvp's zitten ook nog organen hé en die willen ook niet naar huis met een scheurmond

    Verder mocht ik dvp zijn, indien het mogelijk is, zou'k ook bepaalde beren weigeren hoor, brrrr
    Laatst gewijzigd door Costana; 12 april 2011 om 18:49 Reden: klein detail vergeten
    Pain is weakness leaving the brain !

  14. #14
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Verder, indien het mogelijk is, zou'k ook bepaalde beren weigeren hoor, brrrr
    Ik weiger alle beren (ook als ze lang zwart haar hebben en uit roemenie komen)

  15. #15
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Verder, indien het mogelijk is, zou'k ook bepaalde beren weigeren hoor, brrrr
    En als het niet mogelijk is? Ga je er dan mee kameren?

  16. #16
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    vrijheid van de levende mens, natuurlijk zeker in de tijd van de romeinen mochten de slavinnen niet weigeren, maar das gelukkig voorbij.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Als een dame niet wil dan dien je haar beslissing te accepteren. Haar beslissing is trouwens een momentkeus en het is altijd mogelijk dat ze een andere keer anders beslist maar dan is het aan haar een uitnodigingssignaal te versturen.

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Je moest eens weten hoeveel dames ik weiger zelfs als ze me zouden betalen.
    Ik ben toch niet gek zeker.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Dames wijzen soms beren af en naar de reden waarom heeft het denk ik weinig zin te gaan speculeren. Even goed wijzen beren weer vaak dames af en naar de reden waarom hoeven we ook niet te gissen of te gaan speculeren (=woord overtolligheid, weet ik!)

    Voor beide afwijzingen kan gelden dat het een moment opname is maar kan ook een structurele afwijzing zijn maar ook dat is lijkt me niet relevant.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Blinzeln Liever een kleine die steigert dan een grote die weigert...

    Om me heen bespeur ik wel eens vaker dat een dame een collega-beer weigert. Heb ik totaal geen probleem mee. Wees blij dat ze van tevoren weigert en niet op de kamer ineens diensten weigert en vaart maakt om weer van de kamer af te komen...
    Je krijgt toch van tevoren ook gewoon te horen welke diensten ze allemaal aanbiedt, als je daar tenminste om vraagt.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook als criticaster door het leven ga en behoorlijk kieskeurig te werk ga als ik in een clubje zit. Dat betekent dat ik ook wel eens een dametje heen zend als het mij niet zint. Volgens mij staat het de dames vrij om te weigeren, net zoals het mij vrij staat. Ik betwijfel of het zin heeft om met de eigenaar te gaan praten. Wat wil die doen dan?
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  21. #21
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik maak vaker mee dat ik een dame weiger dan dat een dame mij weigert

  22. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik maak vaker mee dat ik een dame weiger dan dat een dame mij weigert
    Maar goed dat bij jou geld geen rol speelt

  23. #23
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik maak vaker mee dat ik een dame weiger dan dat een dame mij weigert
    kijk ook eens hoeveel dames er met je meegaan als je niet wilt betalen
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #24
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    kijk ook eens hoeveel dames er met je meegaan als je niet wilt betalen
    Ze zeggen toch allemaal dat ze van je houden en graag sex met je willen. Dan moet geld toch geen rol spelen

  25. #25
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ze zeggen toch allemaal dat ze van je houden en graag sex met je willen. Dan moet geld toch geen rol spelen
    is het ooit al iemand gelukt met een vrouw in een club gratis te neuken (en dan niet een waar je al 20 keer betaald mee op kamer bent geweest en die nu een keer iets terug wil doen)
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.