Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Becki (Duitse) ex-Franceska-GT ex-HP

    Naam : Franceska

    Haarkleur/-lengte : blond lang haar

    Lengte dame : 1.85m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, 75B

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 23 jaar

    Tatoeages/Piercings : Ja heeft ze alletwee

    Service : Zoenen, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 december 2011 om 13:49
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Franceska, 28/06/04

    Hier 'n ervaring van vorig jaar met Franceska, toen ze pas in GT was. Drukbezette dame vanwege haar goede service, zoals uit onderstaande recensie blijkt .

    Na het eten kwam ik Franceska tegen bij de bar. Ik had haar met twee vriendinnen al bij binnenkomst in de kleedkamer begroet. In Bruggen is het immers geen bezwaar als de dames de herenkleedkamer verkiezen om zich te verkleden en tussendoor op te frissen. Nou, leuk toch, want samen na afloop onder de douche wordt zo wel heel makkelijk ! Franceska, net als haar vriendinnen Carla en Rafaela, is 'n universiteitsstudente die Bruggen heeft verkozen om haar karige studiebeursje wat aan te vullen. Nou, 'n schot in de roos mag ik wel zeggen, zowel voor henzelf als voor het herenbezoek in GT. Want ik heb deze drie studentes nauwelijks in de bar gezien. Tja, de reden waarom volgt in deze recensie.

    Franceska is 'n 21-jarige lange slanke blondine van maar liefst 1.85 m. Tel daar haar hakjes bij op en je staat tegenover 'n hele grote blonde stoot van 1.90 m ! Franceska heeft 'n lief gezichtje met hele mooie blauwe ogen, halflang blond haar en 'n lekker slank en blank lichaam met prachtige stevige borstjes. Ze droeg gisteren 'n superkort en doorzichtig zwart jurkje waarin haar vrouwelijkheden alleen nog maar meer werden geaccentueerd. Franceska is echt 'n wolk van 'n meisje en bovendien zeer aanspreekbaar. Zoals ik al eerder zei, vertelde Franceska dat ze met haar twee vriendinnen naar Bruggen is gekomen om haar karige studiebeursje wat aan te vullen. Dat hebben ze naar eigen zeggen nog nooit op deze manier gedaan. Desondanks bevalt het hen na drie daagjes uitstekend in GT.

    Inderdaad vertroetelt Tanja hen (en alle meisjes), als ware het haar eigen dochters. Zo was er gisterenavond weer voor alle meisjes champagne en dikke kussen voor Tanja toen het tijd was om naar huis te gaan. Dat is ook iets wat opvalt, de gemoedelijke sfeer in GT. Maar terug naar Franceska, de raison-d'etre van mijn recensie. Ik vroeg aan Franceska waar ze met me heen wilde gaan; dat werd dus de bios. Aldaar maakten we het ons comfy op het rechter bed, onder het genot van 'n malse natuurfilm. Dankzij Franceska weet ik nu dat Kelly Trump en Dru Barrymore niet Amerikaans zijn, maar volbloed Duitsen. Ach, zo leer je weer 'ns wat, niet ?!

    Een goed voorbeeld doet goed volgen, dus toen Kelly en Dru zich op het witte doek van hun spaarzame kleding ontdeden, besloten wij dat ook maar te doen. Ik had nog altijd geen idee wat ik van het samenzijn met Franceska moest verwachten. Eens te meer bleek dat je in 'n ontmoeting met 'n dame vooral op je gevoel moet afgaan. Want Franceska nam mij in 'n houdgreep en begon mij met 'n heftigheid te tongzoenen die mij welhaast de adem benam. Aan die eerste kus leek geen einde te komen en ik wist het meteen; wat was mijn keuze toch 'n schot in de roos ! Of had Franceska mij uitgekozen ? Hoe dan ook, het klikte meteen geweldig tussen ons !

    In de bios brachten we vervolgens 'n zeer heftig uur door. Uit niets bleek dat Franceska weinig ervaring had, in tegendeel. Ze is gewoonweg 'n ongeremd meisje waarbij je niet alleen zelf geniet, maar die ondertussen ook zichzelf niet vergeet. Helemaal mijn stijl. Franceska werd al erg nat en opgewonden toen ik zachtjes op haar tepeltjes zoog en haar geschoren poesje mocht vingeren. Dat mocht best wat flink van haar; ze vond het overduidelijk erg lekker. Daarna zette ze zich aan mijn knalharde paal en pijpte mij heel lang, nat en zonder handjes, oef !

    Na elkaar flink in 69 te hebben verwend, vroeg ik Franceska om op me te komen zitten om mij 'ns lekker te berijden. Ze ging op haar knietjes boven me zitten, pakte m'n pik en liet 'm langzaam in haar natte grotje glijden. Daarna zakte ze langzaam naar beneden totdat ik helemaal in haar zat. Ik pakte Franceska bij haar stevige tietjes en trok haar naar me toe totdat ze plat op me lag. Langzaam begon ze op en neer te bewegen, terwijl ze me 'n paar hele diepe en lange tongzoenen gaf. Ich möchte gerne dass du kommst, fluisterde ze in mijn oor. Waarop ik zei dat ze zich om mij geen zorgen hoefde te maken en eerst maar 'ns lekker aan zichzelf mocht denken.

    En dat deed Franceska. Ze ging overeind zitten en begon mij steeds heftiger te berijden, terwijl ik haar harde tepeltjes zachtjes streelde. Ik kon aan haar horen, zien en voelen dat ze erg opgewonden raakte. Franceska kon het niks schelen dat de hele bios van haar kon meegenieten. En zo reed ze zichzelf helemaal klaar, tot twee keer toe zelfs. Wat 'n kolossaal verschil is dat toch met iemand die faket. Inmiddels waren we toe aan 'n pauze en besloten we om 'n kamer op te zoeken. Nummer 5, met die grote luxe badkamer, zei Franceska. Zo gezegd, zo gedaan. En zo begonnen we van voren af aan, waarbij ik halverwege in doggy achterop haar lag. En zo mocht ik deze keer Franceska klaarneuken. Wat kon dit meisje er toch van genieten, en ik niet minder trouwens !

    Als finale zette Franceska zich tussen m'n benen: und jetzt will ich dass du kommst. Ze was vastbesloten om de daad bij het woord te voegen en hapte met haar natte mondje naar mijn paal. Wat 'n uitzicht had ik op haar lieve gezichtje waarmee ze me telkens supergeil aankeek. Vlak voor ik kwam, boog Franceska zich over me heen en gaf me 'n hele diepe tongzoen. Daarna keek ze me van heel dichtbij met haar mooie blauwe ogen aan. Tja, bingo dus, tussen haar handjes en tegen haar zachte buik, oef ! War es schön für dich, vroeg Franceska me. Ik heb haar maar 'ns stevig omhelst en haar nog 'ns flink gekust. Mijn manier om haar te bedanken voor twee hele mooie uren samen :wink:.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Franceska

    Stom,stom,stom en nog eens stom zo vaak naar gekeken maar nog niet mee, ge....geweldig mooi, Hollandmale heb oog voor de meisjes
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 januari 2007 om 15:42

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ja ik geloof twee of drie weken terug ben ik ene keer op een zondag in deze dame geklommen. Lekkere uitbundige seks mee gehad. Goed zoenen en pijpen. Heb me uitstekend met haar vermaakt.

    Babbel :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Franceska ook weer in the house

    De boomlange Franceska was gisteren ook weer te bewonderen in GT. Overigens zonder haar buddy Rafaela. Ik ben dan zelf ruim 1.80, maar gisteren moest ik omhoog kijken om haar recht in de ogen te kunnen kijken. Tjeetje, wat een lengte (ook dankzij de schoenen). Mooie zwarte laarzen had ze aan. brrrrrrrrrrrr

    Ja, dat was gisteren echt een lange blonde dames clubje in GT: Franceska, Ivonne en Paris. Voor Sonny was het dus een hele opgave om er een te kiezen. Tja, om ze dan alle drie tegelijk te nemen zou op een probleem stuiten. Ze hebben in GT geen bedden van 5,5 meter....:o

    BR, Sonny:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Franceska, 21 december 2006

    Afgelopen donderdag met Franceska naar de kamer geweest. Geweldige mooi meid met een paar benen welke bijna net zo lang zijn als onze Little Diablo groot is. Dit werd danook duidelijk toen ik Franceska de sleutel liet halen op het moment dat Little Diablo naast me stond.

    Puur genot deze 25 jarige Duitse studente. Eerst lekker van haar lange lichaam genoten toen we naast het bed elkaar stonden op te warmen. Daarna Franceska heerlijk gebefd waarop ze bijna tegen de muur op vloog. Heerlijk toch om een meid te laten genieten. Toen ze weer op bed lag, was het mijn beurt om genomen te worden. Een heerlijke pijpbeurt gevold door cowgirl op z'n hurks. Al met al een super sessie.

    Ik ben bang dat deze dame ook op het lijstje herhalingsgevaar is terecht gekomen.

    BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 24 december 2006 om 15:13

  7. #7
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    21 november 2018 @ 22:14
    Berichten
    27
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard super lange benen

    Ik vind lange vrouwen geil.
    Deze was ook heel lang, gewoon bang man.
    Wat een lekkertje is deze. Zoent heerlijk.
    Pijpen doet ze ook goed.
    Ik kwam klaar over mijn buik en toen slurpte ze alles op.
    Ze vroeg niets extra. Super meid deze jonge studente.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Franzesca

    Diese schöne Frau habe ich am Freitag 29 Feb in VV gesehen,Die hat eine schöne Bikini an
    Hier heißt sie Jenny und wollte zuerst dort bleiben.
    Gruß
    woods25:wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Gisteren ook gezien in VV en niet te missen met haar lengte. Dat studente mag er toch wel eens af inmiddels of zou ze gezakt zijn? Overigens 1.5 jaar geleden in GT ook eens met haar geweest. Ik reageerde toen "kitzlig" op plagerijtjes en dat vond ze maar vreemd, hetgeen de sessie niet ten goede kwam. Voor mij geen herhalingsgevaar daarna.

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Jenny....wat een weerzien!!! 5maart 2008

    Ik had al gelezen dat ze in de Villa zou werken, maar dat ik haar ook werkelijk tegen zou komen.....Ik was verrast gisteren.

    Zeker ruim een jaar geleden dat ik haar gezien en geneukt heb.
    Natuurlijk haar meteen geboekt en het was weer als vanouds. Wat kan deze meid genieten van sexs. Jenny heeft me avondje VV helemaal af gemaakt

    Sonny:wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 10/05/08.....

    .....was Franceska weer present in VV met Rafaela.
    Van Rafaela mag het draadje wel worden verplaatst .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    25 mei 2008
    Last Online
    1 september 2011 @ 13:20
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na gedane arbeid moet je natuurlijk zorgen dat je lichaam sappen op niveau blijven en heb ik dan maar besloten om echt de bloemetjes buiten te zetten !
    Dat resulteerde erop dat ik de langste vd club, Jenny al dan niet bekend onder de liefhebbers van lange stelten, eens stevig te nemen, dubbel te vouwen en in vol ornaat te nemen...ik 1.68 cm maar 23 cm Long, ze kon er bijna in paalklimmen of zeg maar gerust in kon paaldansen! Haar eerst maar eens stevig gebeft zodat bijna het licht uit haar ogen verdween en de vlammen uit haar reet schoten ...
    Arche fieken was idd niet haar ding maar toch,,, je weet nooit hoe een koe een haas vangt ,,,en ja hoor !
    En ja hoor zuigen als een Dyson vacum cleaner en daarna stevig op haar mijn Lusten gebotvierd en dat resulteerde in een absoluut hoogtepunt,,,,niet verkeerd. Ze genoot er in volle teugen van en ik kwam na bijna 25minuten als een echt italiaans Raspaard .....! Heerlijke ervaring rijker, absoluut één vd topppertjes al zeg ik het zelf!
    Toch bespeurde wij op deze avond door enige Gladiatoren veel concurrentie maar je moet weten er kunnen er maar een paar de Besten zijn en uiteraard kunnen ze niet aan ons tippen !
    Mvrg Directie Blues Company

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Jenny + Rafaela in VV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....was Franceska weer present in VV met Rafaela.
    Van Rafaela mag het draadje wel worden verplaatst .
    Gisteren weer een TOP dag in de Villa. Mede veroorzaakt door deze lange blonde Duitse van 1.85 groot. Rafaela was er ook, maar Sonnies hormonen sloegen op hol van Jenny. Ik heb haar deze avond maar liefst 2x naar de kamer genomen.

    Ronde 1. net na het eten was weer een aangenaam weerzien met Jenny.
    Snel een sleutel geboekt en hup naar boven. Buitengewoon hoe deze Jenny ervan kan genieten. Opvallend is wel wanneer je Jenny beft je hele armen moet uitstrekken om haar borsten te kunnen aanraken. Wat een lengte!
    De sessie was zo heftig dat ik nadien bijna van m'n stokkie ging vanwege de inspanning In ieder geval goed aan m'n conditie gewerkt

    Ronde 2. was tegen twaalven. Ondanks een top aanbod van mooie vrouwen toch weer voor Jenny gekozen. Nu even wat rustiger aan om geen brokken te krijgen bij de Heimreise. Nu het geheel met een heerlijke FT laten ontglippen.

    Topper deze Jenny

    Sonny:wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Jenny plus Rafaela

    Kommen die nur am WE?oder sind Die auch in der Woche anwesend,ich war zuletz MIttwoch oder Donnerstag dort aber beide nicht mehr gesehen.
    Gruß
    woods25:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    Kommen die nur am WE?oder sind Die auch in der Woche anwesend,ich war zuletz MIttwoch oder Donnerstag dort aber beide nicht mehr gesehen.
    Gruß
    woods25:wink:
    Ich hab sie auch länger nicht gesehen. Am Freitag waren sie jedenfalls nicht da

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Jenny zal er vandaag zijn. Ik had gisteren via sms aan haar gevraagd of ze er die dag zou zijn, ze schreef terug dat ze er vandaag zou zijn.


    Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Op dit moment zie ik haar nog niet, maar de meeste toppers komen pas tussen 18:00 en 20:00...

  18. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    vandaag present in gt...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  19. #19
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Waar hangt ze tegenwoordig uit ?
    Al lang niet meer gezien in VV of GT

  20. #20
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Al zeeeeer lang niet meer gezien, weet iemand waar ze uithangt ?

    MM

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Volgens het "lijstje" recent nog in Gt gespot.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=462

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Lächeln Franceska

    Megaboob heeft vadaag een uitstekende sessie gehad met deze knappe, zeer slanke, mooie, en vooral niet te vergeten zeer lange Duitse (ca. 1.85 m!) Megaboob i sook lang, maar met haar op hakjes waren we aan elkaar gewaagd!

    De dame pijpt daadwerkelijk zeer lekker, maar megaboob was enigzins vermoed na a 2 eerdere sessies, waardoor het einde toch met het handje werd gedaan dit maal. ook zeer lekker, en daarna nog een heerlijke zoensessie om het af te sluiten! Aanrader! dame gaf aan al 28 te zijn, zier er echter absoluut konger (ca 22-23) uit. Perfect lichaam om te zien!

    (topic kan naar GT in Brüggen!)

    :D

  23. #23
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Deze meid werkt al weer een hele tijd enkel nog in GT onder haar oude naam Franceska.
    Ook te herkennen aan haar vleugels op de rug en nog steeds niet gekrompen...
    Voor de liefhebbers is ze ook altijd wel te vinden voor een rollenspel of een potje worstelen

  24. #24
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ik heb deze meid gisteren zien lopen dammm wat een lekker figuur..om 00:15 nog aangevlogen door haar bij de kino maar ik was op jacht naar asha of aisha de Poolse dus ik wilde dit keer niet met haar mee. Maarrr haar beloofd als ik haar volgende wqeek ziet dat ik dan wel de klos ben... ik ben benieuwt heb nu al weer zin....

  25. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

FKK Artemis 468*60