Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Lucy (Pools)

Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Daumen hoch Lucy (Pools)

Naam : Lucy

Haarkleur/-lengte : Half-lang zwart

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : mager, slank B-cup

Nationaliteit/Taal :Pools/in duitsland geboren, duits en engels

Leeftijd : 23 jaar

Tatoeages/Piercings : -

Service : Goed tot redelijk. Zoenen beperkt tot niet, beffen, NMC, PZC is goed

Bijzonderheden : Heel mooi klein meisje met redelijk profi gehalte.

De eerste dame waarmee een kamer werd opgezocht was Lucy een echt bloed mooi meisje geboren en getogen in Duitsland maar niet 100 % Duits.

Vrij klein heel mooi lief gezichtje half lang zwart haar en mooie borstjes. Een te mooie meid die weinig moeite hoeft te doen om klanten te krijgen, kan vaak een vor-warnung zijn maar dat viel bij Lucy gelukkig wel mee :D .

Over haar technische prestaties geen klagen p/n was OK. Meisje deed enthousiast mee, beide handelingen krijgen de kwalificatie goed. Niets mee mis.

Voor het overige beetje afstandelijk, wel vriendelijk maar weinig GFE van de dame.

Was een zeer voldoende tot goede ervaring met een heel mooie meid.

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Lucy

De Lucy uit GT en Oase zijn niet dezelfde.
    Oase Lucy heb ik vanaf medio december vrijwel onafgebroken in Oase gezien. Daarnaast is Oase Lucy van Poolse origine

Groet,

Forza...G

Last Online
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    De Lucy uit GT en Oase zijn niet dezelfde.
    Oase Lucy heb ik vanaf medio december vrijwel onafgebroken in Oase gezien. Daarnaast is Oase Lucy van Poolse origine

Groet,

Forza...G
    Klein zonnesteekje bij biggie, klopt wat je zegt over haar nationaliteit, ff vergeten! Toeval dat de uiterlijke kenmerken en woonplaats overeenkomen.
    Die andere Lucy werd een optifick genoemd en dat geld zeker niet voor de Lucy Oase, was toch wel een 8-!
    Wel een aanrader :D :D dus!

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Lucy

Volgens Big30 is ze van de voorkant nog net iets mooier hetgeen ik wel kan bevestigen
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 maart 2007 om 16:02 Reden: foto verwijderd

Last Online
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Daumen hoch

Had nog zo gezocht op de site Forza! Maar de achterkant waar ik gisteren tegen aan keek was echt mooier :D :D !! Lucy is gaan fietsen denk ik :D :D !!

Blijft zeker in het geval van Lucy toch errug jammer dat ze zich niet van voren laat fotograveren. Was eigenlijk wel een heel mooie meisje, bij nader inzien was die 8- misschien toch een 8 1/2 , tsja en profi gehalte ach dat was bedoeld in de positieve zin he! Ach ja voortschrijdend inzicht heet dat :D !
    Tatootje had ze inderdaad ook herinner ik me opeens, rechter onderbeen meen ik me te herinneren :D :D !

Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 juli 2006 om 23:21

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten