Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Fon (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Fon (GT)

    Naam : Fon

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Thaise, engels en weinig duits

    Leeftijd : 24 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goed. Uitgebreid zoenen, NMC, PZC,aftrekken,massage, Beffen, FT...

    Bijzonderheden : Fon is een erg levendig meisje die graag door GT heendanst. Ze hoort onderhand tot de TA's van GT.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Fon

    Wil je een leuk speels uurtje met een spontane meid dan is Fon de juiste date voor je.
    Eerst kennis gemaakt aan de bar met haar en na wat speelse plagerijen over en weer vertrokken naar kamer 6. Wat is die groot.
    Fon zoent heerlijk en het pijpen was heel goed (kurkentrekkertechniek). Daarna lekker neuken met dat kleine lijfje van haar eerst bovenop je en daarna onder je. Uiteindelijk heeft ze het met een FT afgemaakt al viel die wel een beetje tegen omdat ze niet lang doorzoog. Wel een hele leuke meid die jouw ook na het kamerbezoek niet uit het oog verliest.

    Jack42

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Daumen hoch Absolute Top Act

    Het zal begin februari van dit jaar zijn geweest. Ik was voor de derde keer in GT en keek nog steeds mijn ogen uit naar al het schoons wat er binnen rond liep. Aan het begin van de avond overwoog ik naar het huis te gaan, het was nog een lange rit huiswaarts. Toen stapte ze ineens in de bar op haar hoge en lange laarzen . Mijn tong moet op mijn knieen hebben gehangen. Het gerucht dat ik overwoog naar huis te gaan klopte voor geen meter. Oh nee, ik wilde dat thaise meisje beter leren kennen. Zo zocht ik dan ook oogcontact. Het thaise meisje bleef echter onverstoorbaar dansen met haar ogen op de grond gericht. Om niet teveel tijd te verspillen besloot ik haar maar direct te benaderen. Dat ging niet goed. Want mijn duits is niet goed, maar haar duits kwam niet verder dan enkele schuttingwoorden, en laten wij die nu net niet nodig hebben om in een kamer te komen. Gelukkig bleek het op zijn engels wel wat beter te gaan.

    Op de kamer aangekomen begonnen wij eerst staand te tongzoenen Ik was verkocht , al besefte ik dat toen nog niet. Ik ging eens rustig op het bed liggen en Fon moest zich van haar schaarse kledij ontdoen. Ze wilde echter niet dat ik bleef kijken, ik moest mij omdraaien. Was dit nu gespeelde verlegenheid?? . Ik weet het niet. Later, na haar terugkeer uit Thailand van een maand vakantie, zou het weer een keer gebeuren. Verder nooit meer.

    Deze terughoudendheid legde ze met het zoenen en pijpen niet aan de dag. Dat was nat en intensief. Toen was het mijn beurt en ik zag het mooiste en lekkerste poesje wat ik ooit had gezien. Dat kon ik niet laten gaan en ik ging direct over op een flinke befbeurt. Dat leverde respons op :D . Haar poesje werd kletsnat en bewoog lekker op het ritme van mijn tong. Telkens kreeg ik de indruk dat ze klaar ging komen, maar om de een of andere manier kwam het er maar niet van. Later begreep ik van haar dat deze kamersessie indruk op haar maakte: "this guy is licking me for a hour and the only thing i have tot do is lying. That is an easy way of earning money." Ze zei het echt.

    Toen ik eenmaal door had dat ze niet ging klaarkomen, mocht ze mij gaan helpen en dat deed ze goed, nat en diep. Ik kwam dan ook schokkend klaar in haar mond en ze morste geen druppel.
    Na onze erotische geslachtsgemeenschap ontstond een prettig gesprek, wat ik niet gewoon was. Ze vertelde dat ze had gezien hoe ik in de bar oogcontact zocht, maar ze werd van mij verlegen. Mannen zoals ik zouden in Thailand aan iedere vinger wel een meisje hebben. Het was duidelijk: Fon was en is een kenner .

    Bij mijn vertrek wist ik het zeker: Fon bevatte een groot risico tot herhaling en dat was nog eens zacht uitgedrukt. Maar het mooiste en het geilste treffen moest nog komen. Dat was in deze lente. Ik was door mijn werk al 2 weken niet meer geweest. Het moest verboden worden. Ik zat in de tuin wat te zonnen toen ik Fon ineens in de deuropening zag staan in een witte jurk en haar nieuwe haar-look. Ze zag er fantastisch uit. Ik liep naar haar toe en ze zwaaide al naar mij. Wij gaven elkaar een zoen, waarop ze riep: "your dick is allready standing up". De woorden "kamer" en "sleutel" waren niet meer nodig.

    Wij bestormden de kamer en een wilde vrijpartij ving aan. Het eerste gedeelte was oraal. Ze was kletsnat en ik stond al snel op knappen. Fon ging maar door met pijpen, ondanks dat ik aangaf snel klaar te komen. Dat gebeurde ook in haar mond. Fon ging daarna verleidelijk op het bed liggen en ik ging mij in de aangrenzende badkamer verfrissen. Bij terugkomst in de kamer had ik nog steeds een stijve, dus daar moest iets aan gedaan worden :D .

    Fon lachtte bij het zien van mijn nog steeds harde penis en wederom begon een wilde vrijpartij. Dit keer snel een condoom eromheen en neuken maar . Op velerlei manieren liet ze zich verwennen en Fon laat zich lekker graag wild pakken. Ik dacht altijd dat meisjes van rustige sex hielden. Dat zou best kunnen, maar Fon niet. Ze spoorde mij aan om het wilder en harder te doen. "Your dick is strong today". "Do not come before i come" zei ze na een kwartier. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, kan ik jullie zeggen. Maar ik deed mijn best. Alle standtjes werden wel afgewerkt. Op het laatst kwam ze boven op mij zitten en ging mij als een bezetene berijden, met haar ogen dicht. Ze had totaal geen aandacht meer voor mij. Op een gegeven moment begon ze zwaar te hijgen en nog harder te stoten en ik hoorde een wild soppend geluid, waarop ze haar hoofd uiteindelijk op mijn borst legde. Ze hijgde: "I open water" en ze greep mijn hand om aan haar peosje te voelen. Nu was ik wel gewend dat zij snel en goed nat werd, maar dit was toch wel overdreven, ze was echt kletsnat. Was ze echt klaargekomen of was het een spel. Natuurlijk weet je het nooit, maar ik denk toch echt, bij wijze van uitzondering,dat Fon echt klaarkwam. De energie was er nu wel uit bij haar. Maar niet bij mij. Nu ze toch op mij lag heb ik het zo ook maar afgemaakt. Natuurlijk na afloop weer even opfrissen.

    Bij terugkomst op het bed, lag Fon wat de doemelen en ik ging tegen haar aanliggen. De lust kwam gelijk weer in mij op en ik fluisterde dan ook in haar oren: "I want to fuck again" Ze schrok en riep: "AGAIN!!!, you make me afraid". Nu lijkt mij dat erg sterk, maar indruk maakte ik dus wel. En binnen het uur begon ik voor de derde keer. Ik kon nu wel wild te keer gaan. Fon wekte de indruk dat zij het ook lekker vond, maar het was toch iets minder overtuigend dan de vorige keer.

    Deze dame is een absolute topact. Ze is grappig en zorgt voor veel vermaak. Ik geloof oprecht dat zij wel van sex kan genieten. Belangrijk is dat je schoon bent (douchen en tandenpoetsen !!!!! ), je mag best wild zijn, maar overdrijf natuurlijk niet, het blijft een klein meisje.

    Je zult zo iemand maar als vriendin hebben .

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 februari 2006 @ 08:52
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Fon

    Yes Paul Stanley - Je zult zo iemand maar als vriendin hebben -

    I agree, she is too sweet. Perfect litte girl for all gf-6 lovers who prefer perfect sex too:D

    If you are between her little legs, ... sometimes she´s wearing realy "hardcore-boots", and listen too her little dirty talkting - fuck me -

    its a kind of illusion which makes me feel having real sex with my girlfriend.

    Fon is "uitstekend" for me.

    flashman

  5. #5
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Fon ist schon ein Kracher! Wenn sie so durch die Bar rennt, dann denkt man im ersten Moment:"Was ist das für ein verrücktes Huhn?"

    Aber wenn man dann mit ihr auf dem Zimmer ist, dann kommt eine ganz andere Fon zum Vorschein.

    Rolliman

  6. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Goed....

    Gisteren voor 't eerst maar eens met Fon naar de kamer vertrokken. Daar heb ik dus geen spijt van gekregen. Eerst een beetje plagerig, maar daarna gingen werkelijk alle remmen los. Heerlijk uurtje gehad met haar. Op een gegeven moment wou ze ook gebeft worden, dus heb ik mijn best gedaan. Ik dacht ook eerst dat ze niet zou komen, maar plotseling begon ze te schokken en kwam ze heftig en kreunend klaar, waarna ze mijn hoofd wegdrukte en het met haar hand nog even verlengde... Geil gezicht om te zien...

    Al met al 110% herhalingsgevaar....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Daumen hoch Fon

    Ik was al een tijd niet meer in GT geweest en was blij Fon daar aan te treffen. Ze geeft nog steeds service van het hoogste niveau. En ze doet het met een vanzelfsprekendheid alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Vooral deep throat gaat haar steeds beter af. Ik heb een heerlijk uurtje met haar beleefd.
    Fon krijgt van mij een 10.
    :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Fon

    Na bijna één jaar weer eens met Fon mee geweest. Ze zag me alleen zitten en kwam direct naar me toe, ondanks dat een andere nogal luidruchtige ijsbeer haar aandacht probeerde te trekken. Ze herinnerde zich nog een aantal dingen van een jaar geleden. Opmerkelijk maar typerend voor Fon.
    Alles was nog even goed als een jaar geleden. Een goed uur ontspannen met alles erop en eraan. Ook deep troath zit tegenwoordig in haar pakket. Ze moest nog wel wat oefenen vond ze zelf (en ik ook). Ze zei het 'geleerd' te hebben van de films in de kino.
    Fon heeft wat blauwe plekken op haar armen. Achter haar vriendelijke lach gaat imo wat anders schuil. Toch is en blijft het een heerlijke meid op de kamer.

  9. #9
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Frage PHG

    Sinds enige tijd weer eens in PHG geweest. Ik moet zeggen dat het allemaal wat rustiger is dan mijn voorheen zo favoriete stamkroeg GT. Maar natuurlijk vermaak ik mij in PHG ook wel.

    Ik liep wat rond en ineens zag ik haar . Zag ik het nu goed, of was ik hard toe aan een bril. Volgens mij zag ik mijn favoriete dame uit GT hier in PHG rondlopen: FON. Ze zag mij staan en liep lachend naar mij toe. Ze vroeg quasi-streng: "wat doe jij hier?, je gaat toch niet vreemd?" Ik?, natuurlijk niet. Ik ben hier toevallig.

    Ik vroeg haar wat zij hier in PHG deed. Ik kreeg in haar beste engels een verhaal over taxi's, afspraken e.d. te horen en dat ze niet meer welkom zou zijn in GT. Ik begreep er niet zoveel van. In hetzelfde tempo vertelde ze ineens dat ze nu anders heet: A. Tenminste als ik het goed heb verstaan. Mijn engels is niet zo goed, denk ik wel eens. Waarom haar naam anders was, werd mij ook al niet helemaal duidelijk. De logica in de FKK-wereld is mij soms vreemd.

    Maar was het wel Fon/A? je weet het nooit zeker. Dus hebben wij maar eens een grondige inspectie uitgevoerd :p :p :p :p . En ja hoor, het was en is vast en zeker Fon, niets veranderd. Nog steeds dezelfde topservice. Dat is dus boffen voor al die PHG-ijsbeertjes.
    Ik weet wel dat ze mij voorlopig niet meer zien in GT.

    Waarom Fon nu opduikt in PHG is nogmaals mij niet helemaal duidelijk. Ik denk dat een vriendinnetje haar heeft gebeld en haar in kennis heeft gesteld van mijn aanwezigheid hier (en dit keer was ik toch zonder kalende ijsbeer die door zijn aanwezigheid mijn aanwezigheid zou kunnen verraden) en ze dus mij gewoon is gevolgd Ik zou het anders ook niet weten.

  10. #10
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard Rolliman im LR!

    "Der Drops sollte nun gelutscht sein," sagte ich zu meinem Begleiter, nachdem die Schluß-Sirene die Heimniderlage der Haie bestätigt hatte.
    Der kleinwüchsige Mann, der 4 mal in sein Adlertrikot reinpasste, grinste mich belustigt an:"Och wieso? Ich fands gut! Mal sehen ob die Overtime im Living-Room genau so gut wird! Obwohl, mir kanns ja egal sein!"

    Ca. 40 Minuten später standen wir im Eingangsbereich vom Living-Room und wurden sehr herzlich begrüßt. Ebenfalls rannten mit Monique, Jun (mein aber sie war im GT Fon) und Lisa (?) drei bekannte Gesichter vor meine Karre, aber bevor erstmal das Halbfinaltrauma der Haie bekämpft werden konnten, mußten erstmal ein paar Tassen "Büro-Benzin", sprich Kaffee, her und leergeschnorchelt werden.

    Nach einer Weile lief mir Jun wieder über den Weg, eine wirklich attraktive Thailänderin mit der ich vor einiger Zeit schonmal das Vergnügen im Golden-Time hatte.
    Wir wurden uns sehr schnell einig, und lagen bald gemeinsam auf Zimmer 1 und begannen unsere "Zeit des Vergessens"!
    Jun hat wirklich einen Schönen Körper und beherrscht wirklich gutes Französisch. Ich ließ mich einfach fallen und ließ sie gewähren. Nach dem finalen "Rettungsschuß" unterhielten wir uns noch länger und ich war sehr überrascht, was Jun noch alles wußte, was ich ihr bei unserem ersten Date erzählt hatte, obwohl es schon länger als ein Jahr her war!!!

    Wenig später saß ich wieder in der Bar, und da es spät geworden war, trollten wir uns zufrieden gen Heimat.

    --------------------------------------------------------------------------

    Hin und wieder passieren Sachen in einem Club, die nur schwer erklären oder deuten kann, über die man aber reden sollte, ganz einfach um eine Hilfestellung zu leisten.

    So fragte ich gestern zum wiederholten Male eine Dame, ob sie sich ein Date mit mir vorstellen könne. Sie antwortete mit einem netten Lächeln:"Sehr gerne! Doch ich habe noch einen Gast und danach komme ich Dich holen."
    Ich zog mich daraufhin wieder zurück und unterhielt mich voller Vorfreude mit den anderen Gästen.
    Die Dame kehrte nach einiger Zeit zurück, und verschwand wieder. Es geschah mehrmals an diesem Abend, ohne dass sie nochmals mit mir sprach, oder geschweige denn, das sie mich abholte. Später entschied ich mich dann , wie oben beschrieben, für Jun.

    Ich kann hier nur mutmaßen. Die Dame wollte gar nicht mit mir aufs Zimmer. Sie wollte mich aber auch nicht mit einer Absage verletzen. Gerade hier stecken wir in einem Dilemma!
    Trotz aller Professionalität geht es in diesem Business immer noch um Intimität und Zwischenmenschliches. Wir Kunden haben es einfach zu akzeptieren wenn sich eine Dame,, weswegen auch immer, gegen uns entscheidet. Und da bildet der Behinderte Gast keine Ausnahme. Das ist das, was man mit der Forderung nach Gleichberechtigung mitkauft.
    In diesem Fall ist aber der eindeutige Fall aufgetreten, dass mir Hoffnungen gemacht wurden, wo die Dame schon vorher wußte, dass sie nicht zu erfüllen waren.
    Außerdem verwehrte sie mit Ihrer Zusage anderen Kolleginnen von ihr, welche mit einem Behinderten aufs Zimmer gegangen wären, ein mögliches Geschäft, da ich ja nach wie vor auf sie wartete.
    Es ist halt immer besser, eine klare Antwort zu geben, und wenn diese Antwort Nein ist dann ist sie halt nein!

    Ich bin der Dame nicht böse und ich bin auch nicht verletzt. Diese Gedanken habe ich nur aufgeschrieben, weil ich es wichtig fand, in diese Richtung mal einen Denkanstoß zu geben.

    http://www.fkk-livingroom.de

  11. #11
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    6 september 2010 @ 10:50
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo Rollimann! Gerne lese ich immer deine Berichte hier und im RF. Leider sind wir uns noch nie über den Weg gelaufen, obwohl wir doch oft in den gleichen Clubs unterwegs sind.

    Ein klares "Nein" ist doch leider eine deutsche Schwäche. Den meisten Leuten fällt es schwer ein klares "Nein" zu artikulieren. Ich denke das hat nichts mit Dir zu tun. Sowas passiert mir auch öfters. Manchmal haben die Mädels einfach in dem Moment keinen Bock, reden lieber mit anderen Mädels oder sind gerade ausgepowert und machen ein Päuschen. Danach ergibt sich dann vielfach was Anderes und irgendwie gerät man dann in Vergessenheit...

    Ich finds beachtlich das Fon sich an Dich erinnert hat und soviele Dinge abrufen konnte die sie mit Dir besprochen hat. Das ist doch ein supergutes Zeichen und ich würde mich einen abfreuen, wenn ein Mädel sich nach so langer Zeit an mich erinnert.

    Ich hatte ein ähnliche Erfahrung mit der Ex-TP Simone die im GT jetzt als Alia arbeitet. Hammerfrau, die sich auch an ein Gespräch erinnerte das fast ein Jahr zurückliegt. Und sowas gibt einem doch mehr, als irgendein Mädel das nicht mit aufs Zimmer will oder einen "vergisst".

    Konzentrieren wir uns doch auf die Goldstücke die so sind wie Fon und Alia, dann machts einfach mehr Spaß!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

  Babylon 468*60