Neukie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van (aan het weer zal het niet liggen) en geniet nog vele jaren van je hobby!
:wink: Tiga
Neukie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van (aan het weer zal het niet liggen) en geniet nog vele jaren van je hobby!
:wink: Tiga
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
:happybirt
Gefeliciteerd en nog vele jaren plezier toegewenst :zauberkis
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Hartelijk gefeliciteerd, ouwe Neukert!
Geniet van je vakantie,
:wink:
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
HAPPY BIRTHDAY NEUKIE !!!
Founding Member
Lieber Neukie....ich wünsche dir von Herzen alles Liebe und Gute zu deinem Geburtstag und ich hoffe du läßt es so richtig Krachen heute....
Drie uur te laat, maar toch: van harte Neukie!
Hallo neukie,
wegen wichtiger Feierlichkeiten (noch wichtiger als Dein Geburtstag ) kann ich leider erst heute gratulieren... :D :wink:
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
ach, wat zijn een paar uur op jouw leeftijd...
Gratuliere, Neukie !!!
W-L
alles gute lieber "Jungspund-Kollege" zu deinem Geburtstage nachträglich.
:happybirt :dance00[1 :patpat[1] :birthday:
lass es dir vorerst im Urlaub gutgehen, wir sehen uns
gruss egon
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Ik zeg het in duitse taal:
Danke euch allen fuer eure guten Wuensche. Ganz liebe gruesse aus dem medocq aus der gegend von Grayan et l hopital. (20 km suedlich des gironde deltas)
Neukie is weer jarig
Hartelijk gefeliciteerd!
Beste Neukie,
Een bijzonder fijne verjaardag toegewenst!
:essen2:
:wink: :wink:
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
ie,
Een fijne dag:wink:
Beste Neukie,
Een hele fijne dag gewenst en nog vele jaren geluk en gezondheid! Geniet ervan!
:wink:
Grt
Tiga
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Hallo Neukie,
bij deze van harte gefeliciteerd en dat je nog veel plezier met de dames mag hebben.
Gustomass
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Van harte gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd, Happy birthday,Feliz cumpleaños,Alles Gute zum Geburtstag :happybirt
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Alle gutes für dein Geburtstag, Neukie, und dass es ein Superjahr sein darf!
:happybirt :dance00[1 :dance00[1:dance00[1:dance00[1
Ouwe neukert alweer een jaar erbij.
Gefeliciteerd en euh ... je bent in zeeeeeer goed gezelschap
:happybirt Von mir auch herzlichen Glückwunsch :happybirt
Dieses Jahr bin ich ausnahmsweise pünktlich dran!
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Gelukkige verjaardag, ouwe Neukert!
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Huch was ist denn hier los?
Es harte bedank aan julie all :D
Hi Jack42, danke Dir
Ha collega, een lekkere bedankt terug
Was het. Danke Dir FG
Ha collega een harte bedankt aan je. Het tweede is het belangrijkste, hoe bij elke van ons.
Bedankt Gusto. Met een bepaalde dame zeker, als ik trouw bigam ben...
Hi ace2 een harte bedankt terug.
Tzja.... Feliz..... Een weekje geleden ben ik nog in Spanje gewest. Costa daurada, in de buurt van Tarragona... Bedankt Stiffmaster
Randy hopelijk. Maar daarvoor weet dat geen mens. Ich danke Dir ganz lieb
Hihi, welke gezelschap meent je ouwe Belg? jij of mijn family.....:D :D Een harte lekkere bedankt aan je.
Danke Sphinx. Liebe Grüße zurück.
Stimmt. Wer zu spät kommt kriegt keinen Schlüssel mehr .....
Danke Dir Willi69
Glückwünsche von DIR freuen mich besonders. Du weißt warum. Wir sollten uns mal irgendwo - nach Feierabend - ein Bierchen zusammen trinken. Maar niet in Lemiers....
Laatst gewijzigd door neukie; 1 juli 2007 om 16:03
Alweer een jaar voorbij ....
Gefeliciteerd :happybirt
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Gefeliciteerd, Neukie, en nog vele mooie jaren!