Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Last Online
    10 augustus 2012 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    2 in 2 posts

    Lächeln Doubletstraat 7 k3, Nela (Lit)

    Naam: Nela
    Haarkleur/-lengte : Donker/lang; tot net over haar schouders
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : slank/C
    Nationaliteit/Taal : Litouws/ Duits, Engels en vast ook haar moedertaal whatever ze spreken in Litouwen :P
    Leeftijd : 22
    Service : PMC/NMC meerdere standjes PZC tegen extra kosten (normaal EUR15 meer; ik kreeg discount en mocht ik PZC voor maar EUR5 meer)
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : 25,-.

    Na weer even op en neer de Doubletstraat gelopen, viel mijn oog op de knappe Nela uit Litouwen. Volgens mij een dame waar ik al eerder bij ben geweest maar ik kan het me niet meer herinneren.
    Even hallo zeggen, vragen wat ze allemaal doet en voor welke prijs en hop...naar binnen.
    Als ik binnen ben, vraag ik netjes of ze extra diensten doet. Daar kwam een bevestigend antwoord op. PZC? Ja, is goed maar voor EUR40. Toen ze dit zei, kwam het er al twijfelachtig uit. Ik wachtte 5 seconden en ze dropte de totaalprijs gelijk naar EUR30. Nou voor die vijf EUR extra mag ze dat best doen
    We ontdeden ons van onze kleding; zij veel sneller dan ik. Toen ik mijn broek begon te ontknopen/ontritsen, ging ze me opeens meehelpen met het opendoen..hmmm wil ze dat ik sneller uitkleed??
    Ze trok alles in een keer naar beneden en checkte de grootte van mijn jongeheer. Hij was perfect volgens haar :P
    Voor de daad ging ze hem wel goed wassen, wnt ze heeft een hekel aan sperma/voorvocht etc. als ze zonder condoom pijpt. No worries, meisje.
    Toen gingen we over op het spel der sex. Ze pijpte netjes, leuk en afwisselend. Ze probeerde haar best om heel diep te komen wat haar redelijk goed afging. Ook likte ze mijn ballen wat een pluspunt was!
    Toen overgegaan op missionaris. Geen glijmiddel nodig, enkel een beetje spuug :D
    Daarna doggy style. Daarin ook even lekker haar tieten vastgepakt. Dame was er niet van gewenst toen ik voorzichtig met mijn duim richting haar anus kwam. Geen probleem ofc maar ik houd wel van een beetje kijken tot hoever ik kan gaan.
    Lekker afgemaakt in Doggy style :D

    Na afloop weinig gepraat met de dame. Ze trok haar normale straatkleding aan want ze ging daarna gelijk door naar de supermarkt (ze zal wel honger hebben ofzo). Beetje afstandelijk na afloop; geen kusjes op het einde..beetje jammer.

    Herhalingsgevaar: misschien. Het zou heel goed kunnen zijn dat dit al mijn 2e keer bij haar was, maar ik ben de eerste helemaal vergeten lol.
    Dame is erg knap en heeft qua uiterlijk een beetje de girl-next-door gevoel.
    In de omgang is ze een beetje onorthodox/vreemd. Ze wisselt afstandelijke momenten af met aanhankelijk momenten.

  2. Onderstaande leden hebben lovemassage bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 november 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Heel vaak bezocht, heerlijk lichaam met solide prachtige B cups, erg goede service, erg relaxte vrouw, 23 jaar en uit Letland, maar werkt helaas voor ons nu in Alkmaar achter de ramen.
    Komt vaak in de herfst/winter weer naar Den Haag, dus wie weet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

  FKK Artemis 468*60