Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Anna (roemenie)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Lächeln Anna (roemenie)

    Haarkleur/-lengte : Zwart, lang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : slank, b
    Nationaliteit/Taal : roemeens, engels
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : geloof het niet
    Service: ZK, PZC, NMC verder niet naar gevraagd
    Voordelen: Service uitstekend, mooie en lieve meid.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

    Bij laatste paar bezoeken deze meid al gezien. Mooi figuur, heerlijk kontje. Wist niet of ik al een keer met haar had gesproken. Terwijl ik me vrijdag zat te vervelen en aan het pokeren was op de telefoon kwam ze naast me zitten en wou graag even mee kijken. Rustig verder spelend kennis gemaakt waarbij ze alle geduld betrachte was ik allang afgeleid. Voorzichtig en teder begon ze me na enige tijd te kussen. Wekrt 2 mnd in VV en is haar eerste club. Lieve meid en voor mij de aantrekkelijkste die er rond liep dus sleutel laten halen. Geen spijt van, service was uitstekend.

    Zeker herhaarlingsgevaar. Mischien volgende keer maar een uurtje gaan niet gevraagd hoe veel dat kost.

  2. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 maart 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Lieve meid ................................... Geen spijt van, service was uitstekend.
    Hier sluit ik me volledig bij aan !
    Anna is absoluut een van de toppers in VV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Mischien volgende keer maar een uurtje gaan niet gevraagd hoe veel dat kost.
    Als ik me niet vergis standaard tarief.
    Ik zal het haar vanavond vragen.

  4. #3
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Ca 1 maand geleden toen ik met ZEDD op pad was heb ik mij heerlijk vermaakt met Anna. Een knuffelpop, heerlijke kleine kindertietjes en een figuurtje om door een ringetje te halen.
    Op goede vrijdag dit keer met 2bat4you op pad naar GT. Nadat ik daar twee meiden had gescoord wilde ik graag naar Villa om mij voor de derde ronde door Anna te laten verwennen. Ook Rob Vegas een derde ijsbeer die wij in GT hadden ontmoet ging met ons mee.
    Rob Vegas koos voor een hoerige slettenbak, een nogal hoekige grove dame, waarmee hij 1 uur op de kamer verbleef. Na terugkomst zij hij dat hij 'veel vrouw' voor zijn geld had gekregen.
    2bat4you ging in zee met een Nederlandse dame uit Brabant, waarvan ik de naam even niet meer weet maar daar zal hij zelf wel iets van schrijven.

    Ik op zoek naar Anna, echter kon haar niet zo snel vinden. Of ze was op de kamer of ze was er gewoon niet... Om een uurtje of 23.00 uur liep ik haar zo in de armen. Vervolgens hebben we heerlijk liggen knuffelen totdat we na een half uurtje een sleutel hadden bemachtigd. Wat kan deze dame toch heerlijk vrijen! Met dat heerlijke lolita figuurtje bracht ze mij in alle staten. We kwamen samen na een half uur heerlijk klaar!!
    Kortom, een dame waarvoor je apart naar een club doet afreizen.
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  5. #4
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdag deze dame weer mogen verwennen. Ik vind het opmerkelijk dat deze dame zou weinig recensies heeft. Dit is geen 'standaard' Roemeense dame..dit is anders..dit is geil!!
    En...voor diegene die nog met haar naar bed willen. In juli gaat ze terug naar Roemenie en dan is het maar de vraag of ze nog terugkomt...
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  6. #5
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dit is de vroegere Janina uit de Aarschotstraat die daar een paar jaar voor furore heeft gezorgd maar door last met pooiers uit het straatbeeld verdwenen is en nu sinds een paar maanden in de Villa Vertigo is opgedoken...Was één van de weinige dames in Brussel die tongzoende. Toen waren haar borsten wel een stuk groter dan nu het geval zou zijn.

  7. #6
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Dit is de vroegere Janina uit de Aarschotstraat die daar een paar jaar voor furore heeft gezorgd maar door last met pooiers uit het straatbeeld verdwenen is en nu sinds een paar maanden in de Villa Vertigo is opgedoken...Was één van de weinige dames in Brussel die tongzoende. Toen waren haar borsten wel een stuk groter dan nu het geval zou zijn.
    Anna zat er ruim een half jaar, helaas is ze (volgens enkele andere dvp's) gestopt met haar "carriere" en teruggekeerd naar Roemenie
    Een echt verlies voor VV

  8. #7
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Dat is jammer! Anna niet meer in VV te treffen..Deze dame een aantal keren mogen verwennen. Deze dame gaat waarschijnlijk met het verdiende geld haar studie afmaken en op zoek naar een carriere in een mantelpakje in een kantoor.
    Maar zoals Cruijff altijd zegt: Elk nadeel heeft zijn voordeel...ongetwijfeld zullen er weer andere mooie DVP's verschijnen...de ene gaat..de andere komt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Anna zat er ruim een half jaar, helaas is ze (volgens enkele andere dvp's) gestopt met haar "carriere" en teruggekeerd naar Roemenie
    Een echt verlies voor VV
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

FKK Artemis 468*60